Lito Grecja - Położenie
Lito Grecja - Hotel
Lito Grecja - Pokoje
Lito Grecja - Pokoje
Lito Grecja - Wyżywienie
Lito Grecja - Hotel
Lito Grecja - Wyżywienie
Lito Grecja - Położenie
Lito Grecja - Hotel

Lito

RHO12004
Lito Grecja - Położenie
Lito Grecja - Hotel
Lito Grecja - Pokoje
Lito Grecja - Pokoje
Lito Grecja - Wyżywienie
Lito Grecja - Hotel
Lito Grecja - Wyżywienie
Lito Grecja - Położenie
Lito Grecja - Hotel
Dobry hotel
2017-10-17

Świetne miejsce jako baza wypadowa do zwiedzania wyspy. Pokój czysty sprzątany codziennie z wymianą bielizny pościelowej i ręczników. Recepcja uprzejma i pomocna. Jedzenie monotonne ale syte dla mało wymagających. Obsługa barów to tragedia. Pracownicy robią ignorują osobom posiadających all inclusive. Dobre połączenie autobusowe do Rodos 1,80 euro. Duży hałas z przebiegającej obok ulicy.

Zbigniew K
Bardzo dobry
2020-09-23

Byliśmy w tym hotelu dwa tygodnie, jeśli chodzi o jedzenie to każdy znajdzie coś dla siebie, spory wybór w daniach obiadowych i na kolację. Śniadania monotonne jak w każdym hotelu. Pyszna kawa. Pokoje ładne, przestronne, minus dla łazienki, klitka. Balkon wystarczający. Sprzątanie co trzy dni. Basen spory aczkolwiek trzeba uważać na śliskie dno. Ekipa obsługująca gości w jadalni ok, zwłaszcza Pan z Albani bardzo profesjonalny. Barman Giorgio absolutnie rewelacyjny, bez problemu przyrządzał pyszne drinki. Zawsze uśmiechnięty i znajdzie chwile na pogawędkę, nie wiem skąd te negatywne opinie. Dzięki niemu będziemy wspominać ten urlop jeszcze lepiej. Minusem są koty a raczej brak dbania o nie, pełne pcheł,koty często wyleguja się na leżakach i mimo ograniczonego kontaktu zostaliśmy pogryzieni przez te owady. Moim zdaniem hotel zasługuje na trzy gwiazdki.

Izaitomek
2020-08-05

Hotel był mały i ponieważ jest COVID-19 to dlatego się na niego zdecydowaliśmy. Oferta na miejscu odbiegała od opisu. Hotel miał ograniczone godziny wydawania konkretnych posiłków i napojów. Na plaży nie było drugiego baru jak hotel podawał w opisie. Jedzenie było ogólnie bardzo „szpitalne”. Prawie zerowy wybór. Za każdym razem dwie sałatki, dwa mięsa lub ryba, ryż i makaron. Z owoców tylko arbuz. Sztućce były brudne. All inclusive było tylko w nazwie, były godziny, ze nie można było dostać niczego do picia i jedzenia, bo jedyny bar przy basenie był zamknięty, stołówka również. Ten hotel niema restauracji, to wyglada jak stołówka. Gdy jakaś potrawa się skończyła to już jej nie było, nie uzupełniali. Jak kolacja była od 19 do 21 i ktoś przyszedł po 20 to już połowy dań nie było. Trzeba było stać na samym początku zgodnie z zasadą kto pierwszy ten lepszy. Skandalem było to, ze w Hotelu nie można była dostać zwykłej wody. Gdy skończyło się daremne w tym wypadku all inclusive, nigdzie nie mozna było dostać zwykłej wody. Barman w jedynym barze przy basenie, niejaki George był wrogo nastawiony, był wulgarny i niemiły. Z nerwami obsługiwał. Złożyliśmy na niego skargę w recepcji, ale nikt się tym nie przejął. Nie byliśmy jedyni. Ale po tym zdarzeniu przestal na nas zwracać uwagę, gdy przychodziliśmy po napoje Pan potrafił na nas spojrzeć, a następne wyjść z za baru, pójść do skutera stojącego przy ulicy, przestawić go do cienia, obejść stoliki i dopiero do nas przyjść z pytaniem „Czego chcecie?” To jest skandal. Zapłaciliśmy za te wakacje i oczekiwaliśmy ze ludzie będą wykonywać swoje obowiązki i choć trochę będą dla nas mili, w końcu to czas naszego odpoczynku i relaksu, a my się stresowalismy idąc do baru po napój. Pracownicy nie są pomocni. Hotel ma niezrozumiala zasadę ze wymienia ręczniki na świeże i czyste raz na trzy dni. Pokoje również były sprzątane co 3 dni. Zapytaliśmy o to i zasłonili się koronawirusem, ale znajomi w hotelu obok mieli codziennie sprzątane pokoje i wymiane ręczniki, wiec to nie prawda że są takie zalecenia. Klimatyzacja w pokoju była zagrzybiona i zwyczajnie śmierdziała po uruchomieniu. Hotel jest stary i to widać. Wszystko jest zużyte i lata świetności ma już dawno za sobą. Jeden plusem była lokalizacja. Żeby nie było, ze tylko negatywnie pisze. Z lotniska do hotelu jechało się 20 min. Spacer z hotelu do centrum zajmował 40 minut idąc ścieżką wzdłuż plaży. Jeśli ktoś podróżuje i zna standardy, to nie będzie zadowolony z pobytu w tym hotelu. Zdecydowanie nie polecam.

X5619PHjacek
Wyjątkowy
2019-08-08

Na wstepie chcialem napisac, Nie patrzcie na zle oceny, Hotel powinnien miec 4 gwiazdki na spokojnie, Wspnaniala obsluga- Recepcjonisci- Xenofon i jego kolezanka byli na najwyzszym poziomie, Zawsze pomocni sympatyczni. Jana- Pani od sniadania- Wspaniala kobieta mega pomocna na kazdym kroku Polacy narzekali na brak polskiej tv w pokojach- W kazdym pokoju dostepna jest tvp polonia! basen czysty do plazy blisko jak i do miasta rodos. Spedzilismy tutaj dwa tygodnie i polecam kazdemu

PiotrJedrzejewski
2019-07-16

Witam, Byliśmy z narzeczonym 7 dni w Lito Hotel. Szczerze mówiąc, Hotel zasługuje na max ***, chociaż z przewagą na **. 1. Odległość od morza - blisko, chociaż niestety trzeba przechodzić przez bardzo ruchliwą ulice, samochody nie zawsze chcą się zatrzymać i trzeba trochę poczekać. 3/5 2. Leżaki na plaży - darmowe, jednak jest ich mało i nie starcza dla wszystkich, trzeba mieć po prostu szczęście żeby je zdobyć, nam się udało dwa razy, przez cały pobyt, nie są chyba czyszczone. Można leżeć na plaży na recznikach, jednak jest bardzo niewygodnie, ponieważ plaża jest kamienista. 2/3 3. Czystość - pokoje są codziennie sprzątane przez Panie (pościel, ręczniki), ogólnie mówiąc jest czysto. 4/5 4. Odległość od centrum Rodos - 4 km (taxi 7-8 €, można przejść na spacer przy morzu, są piękne widoki). 3/5 5. Jedzenie - widać, że kucharze się starają, kelnerzy również. Jedzenie jest ok. Nie można powiedzieć, że jest niedobre albo że jest super. Jest po prostu przeciętne. 3/5 6. Basen - jest przy hotelu, raczej nie dla dzieci, my nie byliśmy w nim ani razu 2/5 7. Widok z pokoju na morze - niestety my dostaliśmy pokój z widokiem na krzaki. 1/5 8. Udogodnienia w pokoju - lodówka, sejf, szlafroki, ręczniki, klimatyzacja, prysznic. 4/5 9. Restauracje, bary, sklepy - jest ich dużo w pobliżu, sklep jest prawie przed samym hotelem. 4/5 Średnia z moich ocen wynosi 2,66. Jako baza noclegowa ok, jednak byliśmy na Krecie i za tę cenę mieliśmy Hotel ****, ze zdecydowanie lepszymi warunkami. Cena nie jest na pewno adekwatna do jakości w hotelu Lito. Zamawialismy łóżko małżeńskie, dostaliśmy dwa osobne, które musieliśmy złączyć a i tak się rozjerzdżały. Nie jesteśmy zwolennikami, aby dwa razy przyjeżdżać w to samo miejsce, chyba że rzeczywiście jest cudownie. Opinia jest subiektywna i szczera. Nie ma na celu nikogo obrazić. Tak czy inaczej dziękujemy za pobyt.

Magdalena1412
2017-10-17

Świetne miejsce jako baza wypadowa do zwiedzania wyspy. Pokój czysty sprzątany codziennie z wymianą bielizny pościelowej i ręczników. Recepcja uprzejma i pomocna. Jedzenie monotonne ale syte dla mało wymagających. Obsługa barów to tragedia. Pracownicy robią ignorują osobom posiadających all inclusive. Dobre połączenie autobusowe do Rodos 1,80 euro. Duży hałas z przebiegającej obok ulicy.

Zbigniew K
Bardzo dobry
2020-09-23

Byliśmy w tym hotelu dwa tygodnie, jeśli chodzi o jedzenie to każdy znajdzie coś dla siebie, spory wybór w daniach obiadowych i na kolację. Śniadania monotonne jak w każdym hotelu. Pyszna kawa. Pokoje ładne, przestronne, minus dla łazienki, klitka. Balkon wystarczający. Sprzątanie co trzy dni. Basen spory aczkolwiek trzeba uważać na śliskie dno. Ekipa obsługująca gości w jadalni ok, zwłaszcza Pan z Albani bardzo profesjonalny. Barman Giorgio absolutnie rewelacyjny, bez problemu przyrządzał pyszne drinki. Zawsze uśmiechnięty i znajdzie chwile na pogawędkę, nie wiem skąd te negatywne opinie. Dzięki niemu będziemy wspominać ten urlop jeszcze lepiej. Minusem są koty a raczej brak dbania o nie, pełne pcheł,koty często wyleguja się na leżakach i mimo ograniczonego kontaktu zostaliśmy pogryzieni przez te owady. Moim zdaniem hotel zasługuje na trzy gwiazdki.

Izaitomek

Lito - informacje

Kameralny hotel Lito położony jest nad piękną zatoką Ixia, przy głównej drodze, w odległości ok. 20 m od plaży. To dobra propozycja dla poszukujących obiektu w atrakcyjnej lokalizacji i korzystnej cenie. Do dyspozycji gości są tutaj basen z tarasem, restauracja z kuchnią międzynarodową i lokalną, a także 2 bary. Dodatkowym atutem będą udogodnienia dla rodzin z dziećmi w postaci brodzika, wysokiego krzesełka w restauracji oraz możliwości wstawienia łóżeczka do pokoju. 

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Darmowe Wi-Fi

Położenie:

  • ok. 4 km od centrum Rodos
  • bezpośrednio przy plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 25 min
World map
Średnia ocena klientów:
Dobry hotel
(272 opinie)
(272 opinie)
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Obsługa
    Wartość
    Czystość
    Pokoje
  • Izaitomek2020-09-23
    Bardzo dobry

    Byliśmy w tym hotelu dwa tygodnie, jeśli chodzi o jedzenie to każdy znajdzie coś dla siebie, spory wybór w daniach obiadowych i na kolację. Śniadania monotonne jak w każdym hotelu. Pyszna kawa. Pokoje ładne, przestronne, minus dla łazienki, klitka. Balkon wystarczający. Sprzątanie co trzy dni. Basen spory aczkolwiek trzeba uważać na śliskie dno. Ekipa obsługująca gości w jadalni ok, zwłaszcza Pan z Albani bardzo profesjonalny. Barman Giorgio absolutnie rewelacyjny, bez problemu przyrządzał pyszne drinki. Zawsze uśmiechnięty i znajdzie chwile na pogawędkę, nie wiem skąd te negatywne opinie. Dzięki niemu będziemy wspominać ten urlop jeszcze lepiej. Minusem są koty a raczej brak dbania o nie, pełne pcheł,koty często wyleguja się na leżakach i mimo ograniczonego kontaktu zostaliśmy pogryzieni przez te owady. Moim zdaniem hotel zasługuje na trzy gwiazdki.

  • X5619PHjacek2020-08-05

    Hotel był mały i ponieważ jest COVID-19 to dlatego się na niego zdecydowaliśmy. Oferta na miejscu odbiegała od opisu. Hotel miał ograniczone godziny wydawania konkretnych posiłków i napojów. Na plaży nie było drugiego baru jak hotel podawał w opisie. Jedzenie było ogólnie bardzo „szpitalne”. Prawie zerowy wybór. Za każdym razem dwie sałatki, dwa mięsa lub ryba, ryż i makaron. Z owoców tylko arbuz. Sztućce były brudne. All inclusive było tylko w nazwie, były godziny, ze nie można było dostać niczego do picia i jedzenia, bo jedyny bar przy basenie był zamknięty, stołówka również. Ten hotel niema restauracji, to wyglada jak stołówka. Gdy jakaś potrawa się skończyła to już jej nie było, nie uzupełniali. Jak kolacja była od 19 do 21 i ktoś przyszedł po 20 to już połowy dań nie było. Trzeba było stać na samym początku zgodnie z zasadą kto pierwszy ten lepszy. Skandalem było to, ze w Hotelu nie można była dostać zwykłej wody. Gdy skończyło się daremne w tym wypadku all inclusive, nigdzie nie mozna było dostać zwykłej wody. Barman w jedynym barze przy basenie, niejaki George był wrogo nastawiony, był wulgarny i niemiły. Z nerwami obsługiwał. Złożyliśmy na niego skargę w recepcji, ale nikt się tym nie przejął. Nie byliśmy jedyni. Ale po tym zdarzeniu przestal na nas zwracać uwagę, gdy przychodziliśmy po napoje Pan potrafił na nas spojrzeć, a następne wyjść z za baru, pójść do skutera stojącego przy ulicy, przestawić go do cienia, obejść stoliki i dopiero do nas przyjść z pytaniem „Czego chcecie?” To jest skandal. Zapłaciliśmy za te wakacje i oczekiwaliśmy ze ludzie będą wykonywać swoje obowiązki i choć trochę będą dla nas mili, w końcu to czas naszego odpoczynku i relaksu, a my się stresowalismy idąc do baru po napój. Pracownicy nie są pomocni. Hotel ma niezrozumiala zasadę ze wymienia ręczniki na świeże i czyste raz na trzy dni. Pokoje również były sprzątane co 3 dni. Zapytaliśmy o to i zasłonili się koronawirusem, ale znajomi w hotelu obok mieli codziennie sprzątane pokoje i wymiane ręczniki, wiec to nie prawda że są takie zalecenia. Klimatyzacja w pokoju była zagrzybiona i zwyczajnie śmierdziała po uruchomieniu. Hotel jest stary i to widać. Wszystko jest zużyte i lata świetności ma już dawno za sobą. Jeden plusem była lokalizacja. Żeby nie było, ze tylko negatywnie pisze. Z lotniska do hotelu jechało się 20 min. Spacer z hotelu do centrum zajmował 40 minut idąc ścieżką wzdłuż plaży. Jeśli ktoś podróżuje i zna standardy, to nie będzie zadowolony z pobytu w tym hotelu. Zdecydowanie nie polecam.

  • PiotrJedrzejewski2019-08-08
    Wyjątkowy

    Na wstepie chcialem napisac, Nie patrzcie na zle oceny, Hotel powinnien miec 4 gwiazdki na spokojnie, Wspnaniala obsluga- Recepcjonisci- Xenofon i jego kolezanka byli na najwyzszym poziomie, Zawsze pomocni sympatyczni. Jana- Pani od sniadania- Wspaniala kobieta mega pomocna na kazdym kroku Polacy narzekali na brak polskiej tv w pokojach- W kazdym pokoju dostepna jest tvp polonia! basen czysty do plazy blisko jak i do miasta rodos. Spedzilismy tutaj dwa tygodnie i polecam kazdemu

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
cta icon
Nr 1 w Polsce
cta icon
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Obsługa w podróży 24/7

Otoczenie obiektu

Restauracje i bary:

  • L'Onda Restaurant0,1 km
  • Ideal Snack Bar & Cafeteria0,1 km
  • Elyssee0,2 km
  • Ideal Restaurant Coffee & Cocktail Bar0,2 km
  • Rodos Garden Pub Restaurant0,2 km
  • Rodos Garden Pub Restaurant0,2 km
  • Elysee Taverna0,3 km
  • Elysee Taverna0,3 km
  • Varkarola Restaurant0,4 km
  • Valentina's Place0,4 km

Zakupy:

  • Surfers Paradise0,2 km
  • Republica0,2 km
  • IFANTI MARIETTA-ANASTASIA - PHARMACY - IALYSOS RHODES0,3 km
  • Auto, Scooter En Quad Verhuur0,3 km

Podane informacje pochodzą z wyszukiwarki Google i mogą ulegać zmianom. Nie stanowią one części oferty.

Dlaczego warto wybrać Lito

  • kameralny hotel
  • dobry stosunek jakości do ceny
  • darmowe Wi-Fi
Sprawdzanie ceny

Zobacz, co nowego na blogu TUI