Goście cenią ten hotel za...
- Jakość noclegu
- Obsługa
- Czystość
- Lokalizacja
- Pokoje
- Wartość
GRECOTEL Marine Palace & Aqua Park - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Darmowe Wi-Fi
- Piaszczysta plaża
- Leżaki i parasole w cenie
- Menu dla dzieci
- Dla rodzin
- Plac zabaw
- Spa
- Kryty basen
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
- Wybór Roku w portalu TripAdvisor
Położenie:
- ok. 500 m od centrum miejscowości Panormo
- bezpośrednio przy plaży
- czas dojazdu z lotniska ok. 60 min
- Jakość noclegu
- Obsługa
- Czystość
- Lokalizacja
- Pokoje
- Wartość
- Sara J2024-04-19Wyjątkowy
Fajny hotel, czysto, pyszne jedzenie 😊 fajny team animatorski, dużo atrakcji każdy znajdzie coś dla siebie.duzy wybór basenow i duży wybór rozrywki dla każdej grupy wiekowej.
- Malsmi19922023-04-14
Szczerze? No bez szału... byliśmy z biura podróży TUI, niestety przez pewne okoliczności musieliśmy zmienić termim wyjazdu i kierunek wyjazdu, gdyż poprzedni hotel nie miał już wolnych miejsc... zmiana nastąpiła dość późno, niedługo przed wyjazdem, więc cena za ten hotel była naprawdę mocno wysoka - wiadomo, im później tym drożej w obecnych czasach. Ale do rzeczy - otóż, ta oto wygórowana cena była absolutnie nieadekwatna do jakości - z ciekawości sprawdziłam w tym roku jak to wygląda i cena za 11 dni jest jeszcze wyższa niż rok temu (!). Jeśli hotel nic nie zmieni w tym sezonie, no to raczej lipa. Po pierwsze: ogólnie teren hotelu jest duży, ładny i zadbany i tu nie ma się do czego przyczepić. Niestety to, że teren jest duży powoduje, że w zasadzie wszędzie masz daleko... my dostaliśmy pokój na takim jakby osiedlu, niedaleko aquaparku, ale żeby dostać się do restauracji, nad morze czy baseny bliżej głównego hotelu mieliśmy niezły kawałek drogi, w większości pod górę. No, ale mówią - ruch to zdrowie, więc dobra, niech będzie, w końcu nie o to chodzi, żeby tylko leżeć... gorzej, że słońce często dawało czadu więc parę takich rundek - basen-morze-pokój i miało się z lekka dość. Jeśli chodzi o pokój to nie mam zastrzeżeń - był czysty, ładny, w pokoju sejf - tu też jak najbardziej ok! Druga sprawa - LEŻAKI, wiecznie za mało. Część ludzi rezerwowała sobie leżaki, ale obsługa rano przychodziła i je zrzucała - co z tego, skoro kilka minut po tym leżaki były znów porezerwowane. Serio - przy basenie bliżej głównego budnku jeśli się nie poszło o 6 rano i nie siedziło na tym leżaku to nie było opcji, żeby znaleźć tam miejsce np. koło 08:30 czy 9... Jasne, że teren nie jest z gumy i kto pierwszy ten lepszy, ale mam wrażenie, że po prostu teren nie jest przygotowany na taką ilość gości, jaka w sezonie może się pojawić. Trzecia sprawa - kuchnia... oczywiście nikt głodny chodzić nie będzie, ale ja byłam rozczarowana. Dania często powtarzane, także podczas kolacji, jakoś tak licho doprawione, nie wiem może jestem wybredna, ale po prostu lubię próbować nowych smaków i tu byłam rozczarowana... 4 dnia juz nie bardzo wiedziałam co sobie nałożyć bo potrawy smakowały podobnie. Za to w kuchni włoskiej w ramach kolacji a la carte było naprawdę dobre jedzenie i polecam się tam wybrać! I czwarta sprawa - niedaleko naszego pokoju znajdowało się Fish Spa - a tuż obok był taki dość spory, pusty teren, na tyłach było drzewo - a do drzewa przywiązany pies, który przez 11 dni naszego pobytu był absolutnie cały czas na łańcuchu. Chodziłam do niego, dawałam mu wodę i jedzenie bo obok miał tylko wiadro z zieloną wodą... Zgłosiłam sprawę na policję, ale niestety nie mam pojęcia czy cokolwiek zrobili, jednie któregoś dnia widziałam, że pies miał wymienioną tą zieloną wodę na czystą... Zgłaszałam też sprawę do miejskich organizacji praw zwierząt, ale nie wiem czy udało się im cokolwiek zadziałać. Dowiedziałam się później, że pies należy do właścicieli Fish Spa... Nie rozumiem, bo jestem pewna że obsługa hotelowa wiedziała o tym psie - i jest dla mnie niezrozumiałe, dlaczego nikt się tym nie zainteresował? przecież to działo się w zasadzie na terenie hotelu...? Nie rozumiem też, dlaczego hotel nie wystawi przed budek paru ładnych, metalowych miseczek z wodą, dla bezdomnych kotów... w Polsce przy większych sklepach, urzędach mamy takie na stałe zamocowane miseczki z wodą a u nas bezdomnych zwierząt jest ZDECYDOWANIE MNIEJ o jakieś 80%! O ile hotel by zyskał w oczach ludzi, gdyby wykazał jakąkolwiek wrażliwość w temacie naszych braci mniejszych? Wrzucam fotę dla hotelu - możecie sobie zobaczyć jak ładnie to może wyglądać! Zachęcam was do takiej aktywności ! Podsumowując: hotel może i ok, ale absolutnie nie za cenę, którą oferuje za niego biuro TUI , za połowę tego - jak najbardziej ok.
- Just_marta_abcd2022-08-13
Byliśmy na wakacjach 03-10.08.2022 - rodzina 2+1 (dziecko lekko ponad 2latka). Zacznę od tego, że lotnisko w Heraklionie to jakieś nieporozumienie. Totalny chaos i dezorganizacja. Godzina czekania na bagaż, który ostatecznie wyjechał na taśmie z innym lotem, w innym miejscu niż powinno. Byliśmy wykończeni. Brak klimatyzacji na terenie lotniska nie ułatwiał sprawy. Po dotarciu do hotelu - rozczarowanie. Chcielismy jak najszybciej się zabookować, natomiast Pani zlała nas wszystkich i kazala usiąść, po czym przyszła po nasze paszporty i je zabrała. Później wróciła z nimi i kazala nam się zarejestrować na ich stronie i zabookowac samemu. Po tym wszystkim dopiero można było podejść do recepcji. Niestety ku naszemu zdziwieniu TUI nie przygotowało dla swoich klientów żadnych listów powitalnych opisujących funkcjonowanie hotelu (a to naprawdę zawsze ułatwia sprawę, szczególnie osobom które nie znają dobrze języka obcego), a Pani z recepcji mówiła tak niewyraźnie że nie dało się nic zrozumieć. Co mnie najbardziej poirytowało, to fakt że Pani powiedziała że jest tak dużo rzeczy do przekazania o hotelu, że najlepiej jak wyjdę na ich stronę www i sobie poczytam, jak to funkcjonuje. Do rzeczy - umiejscowienie, zieleń, czystość ogólna- perfekcja. Hotel położony na górce, co powoduje że trzeba się poruszać gora dół. Nie jest to mocno uciążliwe, natomiast aqua park Posejdon nie jest położony stricte na terenie hotelu. Trzeba wyjść i podejść pod mocno stromą górkę. Sam aqua park - super, tylko bardzo zimna woda. Restauracje - tak się szczycą ile to ich nie mają, a bardzo uciążliwe jest to że konieczne jest dokonanie rezerwacji prze ich guest portal żeby można było zjeść. Kuriozalne było rezerwowanie kolacji w restauracji głównej, gdzie zależało od której strony się wchodzi. Jeśli wchodziło się od strony basenu, nikt tego nie sprawdzał, jak wchodziło się od strony recepcji - stała Pani i sprawdzała czy ma się rezerwacje. Absurdalne - nie wpuszczała pomimo ogromu ilości wolnych stolików, trzeba było czekać (pewnie ze względu na późniejsza godzinę rezerwacji niż się przybylo)... Jedzenie urozmaicone, nie mogę się zgodzić z tym że monotonne. Dla dzieci również było w czym wybierać. Pokój- bungalow z widokiem na morze. Wystrój ascetyczny, acz wszystko było (No może oprócz zestawu do parzenia kawy/czajnika elektrycznego). Codziennie sprzątane. Basen - korzystaliśmy wyłącznie z tego przy morzu - słona woda, brak atrakcji dla dzieci. Leżaki trzeba rezerwować. Później nie ma szans na miejsce. Nie funkcjonuje coś takiego, jak serwis plażowy gdzie panowie są pomocni w kwestii znalezienia/przyniesienia leżaka. Obsługa przy basenie - nie istnieje. Raz dziennie przechadza się Pani z tacą pączków, a później Pan z różnymi napojami w papierowych kubkach. I to tyle. Niestety jesteśmy przyzwyczajni do innych standardów i to było dla nas nieakceptowalne. Plaża faktycznie piaszczysta, leżaki blisko siebie. Toaleta absolutnie ochydna. Obsługa bardzo miła i uśmiechnięta. Niestety pomimo całej sympatii nie wrócilibyśmy tam nigdy więcej.
Dlaczego warto wybrać GRECOTEL Marine Palace & Aqua Park
- aquapark o powierzchni 6000 m2
- hotel rodzinny
- oferta sportowa