Goście cenią ten hotel za...
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Obsługa
- Czystość
- Pokoje
- Wartość
Silva Beach - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Darmowe Wi-Fi
- Dla rodzin
- Plac zabaw
- Spa
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
Położenie:
- ok. 500 m od centrum miasta
- bezpośrednio przy plaży
- czas dojazdu z lotniska ok. 30 min
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Obsługa
- Czystość
- Pokoje
- Wartość
- Michael R2022-05-24Wyjątkowy
Vse bylo skvele! Ochotny a prijemny personal, skvele jidlo a hlavne nic nebyl problem. Denne vymenene i nejen rucniky a osusky ale i povleceni posteli.. vsude cisto! Hotel bohuzel nemuze za odkladaji pouziteho toaletniho papiru do kose.. to je proste jih… Neradi jezdime na jedno misto ale tady si dokazeme predstavit repete 😊
- Mirek P2021-09-21Bardzo dobry
Oceniam ten hotel porównując go do greckich hoteli 4* gdzie jak dotąd liderem dla mnie jest „Rodhos Horizon Resort” na Rodos i temu dałbym 5/5pkt. Hotel położony w centrum (więc jest gdzie pospacerować) a jednocześnie przy morzu które można oglądać jedząc posiłki w głównej restauracji. Przebywałem w nim w połowie września więc nie było słychać rozbawionych, hałaśliwych nocnych turystów. W tym okresie dostęp do leżaków przy basenie i na plaży był w miarę możliwy, oczywiście wczesne rezerwacje ręcznikami były (ale tak jest we wszystkich hotelach 4* w jakich byłem nawet w tym moim najlepszym), jednak ok. godziny 8:30 w moim przypadku to już po śniadaniu można było znaleźć coś do leżenia dla dwóch osób. Potwierdzam wcześniejsze opinie o stanie leżaków a właściwie łóżek polowych na plaży (brak na nich materacy) i sprawiają wrażenie zaniedbanych ale nie ma tragedii nie rozpadają się i można się „bezpiecznie wylegiwać :-) ” Teren na którym położone są domki (parter/piętro) jest jak na miejski hotel rozległy, podobał mi się klimat jaki tworzą ukwiecone alejki między domkami więc droga na baseny czy do restauracji to miły akcent dnia. Jedzenie różnorodne i w miarę smaczne (w porównaniu do najlepszego daję 4pkt.) i to jest dobra ocena (w najlepszym napoje były firmy Pepsi i Coca Cola oraz można było samodzielnie wycisnąć sobie sok z pomarańczy były też łuskane włoskie orzechy w „Silva” nie ale była suszona żurawina której nie było w „Rodhos”. Jeśli jestem przy „jedzeniu” to nie mogę nie wspomnieć o tym co mi się bardzo nie podobało (może to będzie wskazówka dla menagera hotelu) W barach nigdzie nie było menu dla opcji all inclusive. Rozumiem że w ofercie hotelu jest mowa o lokalnych napojach alkoholowych i bezalkoholowych dostępnych w „all” ale w menu powinny być szczegółowo przedstawione jakie alkohole i jakie napoje oraz cztery, pięć drinków (nawet ze zdjęciami) które może przygotować barman dla gościa. Brak menu dla all inclusive i szczegółowe menu dla płatnych napojów które było dostępne sprawiło że odniosłem wrażenie że właścicielom hotelu zależy na zniechęceniu gości do korzystania z tej usługi. Jeśli jest zdjęcie i opis drinka można go wskazać i o niego poprosić, jeśli nie to tłumaczenie barmanowi czego się chce mocno zniechęca. Pokoje dla dwóch osób wystarczająco duże, łazienka podobnie. Wyposażenie nawiązuje do stylu całego obiektu, nie nowoczesne ale wystarczające i mające swój urok. Personel uprzejmy i skutecznie wypełniający swoje zadania. W trakcie pobytu (1 tydzień) wieczorny występ zespołu folklorystycznego (standard). Obostrzenia covidowe przestrzegane, dostępne maseczki, rękawiczki i płyny do dezynfekcji. Wi-Fi w pokoju i na terenie dobre, wystarczające do oglądania HBO, WP.Pilot czy kontaktu przez WhatsApp. Ogólna moja ocena to 4 na 5 możliwych, jestem zadowolony z pobytu i mam nadzieję że moja opinia będzie pomocna dla innych.
- Krzysztof B2021-06-06
Na pewno nie 4 a jedynie 3 gwiazdki. Jedzenie było słabe na początku, potem poprawiało się. Czasami miałem wrażenie, że kupowali gotowe jedzenie na zewnątrz. Dużo potraw jest "wykąpanych" w tłuszczu - ważne dla tych co dbają o cholesterol. Słaby wybór napoi - w all inclusive dostępne jedynie lokalne sikacze. Pokój zaniedbany - słabo wysprzątany. Głośno chodząca lodówka!!! Hotel definitywnie wymaga remontu - patrzenie się na obdarty dach baru przy basenie przyprawia o mdłości. Klienci hotelu mogą udać się restauracji włoskiej - niestety czas oczekiwania wynosi ok. 1 godziny. W tej restauracji, podobnie jak w hotelu obowiązuje zasada: niedobre napoje wchodzą w skład all inclusive, a te lepsze': "you can buy". Zaletą jest bliskość miasta, bo plaża hotelowa jest bardzo zaniedbana (leżaki zdewastowane, etc...). Czy wróciłbym w to samo miejsce? Nie, zdecydowanie nie!
Dlaczego warto wybrać Silva Beach
- bardzo dobrze urządzone pokoje
- bogata oferta rekreacyjna