Goście cenią ten hotel za...
- Czystość
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Obsługa
- Wartość
- Lokalizacja
Grand Hotel Resort - informacje
Położenie:
- ok. 2,5 km od centrum miasta
- ok. 400 m od plaży
- czas dojazdu z lotniska ok. 30 min
- Czystość
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Obsługa
- Wartość
- Lokalizacja
- Marcin D2023-06-21Wyjątkowy
Hotel na początek zaskoczył nas czystością i nowością. Pokój wyglądał jak dopiero co odmalowany. Piękny widok z balkonu na zatokę zrekompensował nam wskoczenie na drugie piętro :) i wejście pod górkę do budynku z nr pokoju 832. Dla nas to były bardzo udane wakacje. Na plus hotelu dostaliśmy pokoje o 9 rano zaraz po przyjeździe i śniadaniu . Po wykwaterowaniu przed 12 mieliśmy allinclusive do 18 + kolację przed wyjazdem o 20 na lotnisko. Poza tym restauracja ala karte raz na tygodniowy pobyt naprawdę jak w restauracji . Jedzenie bardzo dobre - jedyny minus ,że za dużo:) bo trzeba pilnował wagi . Do plaży można pieszo ale po co bo busik jest prawie na zawołanie. Świetna komunikacja , przystanek autobusowy pod hotelem i tu mozna zaoszczedzoć na wycieczkach bo z Ag. Nikolas są dużo tańsze wycieczki na Spinalongę z grillem niż w biurze. Do Iraklionu lub akwarium autobusem miejskim bez problemu samemu mozna sie wybrać za 4 euro/osobę. Obsługa hotelu bardzo uprzejma i pomocna . Pozdrowienia dla pracowników hotelu w dwóch słowach jak powiedział mój syn cytując :) good work !!!
- M243WXkamils2022-09-20
Bardzo nie miła obsługa, jedzenie ubogie, o wszystko trzeba prosić, więcej zakazów. Brak nawet wody w pokojach, wszystko wyliczone, po 22 za wszystko trzeba płacić. Nie polecam. Najgorszy hotel w jakimkolwiek kiedyś byłem
- Kamil F2020-09-20Wyjątkowy
Wspaniały hotel w pełni zasługujący na swoje 4*. Przede wszystkim bardzo czysto, zarówno w pokoju, łazience a także w restauracji oraz w innych ogólnodostępnych miejscach. Wspaniałe i urozmaicone jedzenie. Przemiła obsługa, przede wszystkim podczas serwowania posiłków oraz kelnerzy w barach. Dobra lokalizacja, hotel położony na małym wzniesieniu, składa się z kilku budynków. Widok z okna na morze - cudowny. Podróżowałem w czasie pandemii i tutaj też hotel i jego obsługa zdała ten egzamin. Przede wszystkim podczas wydawania posiłków obsługa miała na sobie maseczki i rękawiczki (które bardzo często były zmienianie na nowe). Każdy stolik po użyciu był natychmiast dezynfekowany dla kolejnego gościa. Jedynie do bufetu w nowym formacie (gdzie obsługa nakłada na talerz to na co mamy ochotę) trzeba było się przyzwyczaić - ale miało to swoje plusy. Wszechobecne były stanowiska do dezynfekcji rąk, a także na dzień dobry przy przyjeździe każdy dostawał małą buteleczkę z płynem. Polecam z czystym sercem ten hotel!!!
Dlaczego warto wybrać Grand Hotel Resort
- aquapark
- oferta sportowa
- dobrze wyposażone pokoje