best Family Serita Beach Resort (ex Mitsis Serita Beach Resort)

(1916 opinii)

Ostatnią rezerwację założono wczoraj z miejscowości Nakło Nad Notecią

best Family Serita Beach Resort (ex Mitsis Serita Beach Resort) - informacje

Hotel Serita Beach (wcześniej funkcjonujący pod nazwą Mitsis Serita Beach) położony jest blisko plaży, w malowniczej miejscowości Anissaras. Resort posiada wszystko to, co potrzebne do wymarzonych wakacji. Obsługa hotelu skupia swoją uwagę na szczegółach, a swoją uprzejmością sprawi, że będzie to niezapomniany wypoczynek. Na gości czeka basen oraz szeroka oferta sportów wodnych na plaży. Dla najmłodszych przygotowano plac zabaw, miniklub oraz wiele atrakcji w ramach programu animacyjnego.

Najpopularniejsze udogodnienia:

Położenie:

  • ok. 3 km od centrum miasta Anissaras
  • hotel oddzielony ulicą od plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 35 min
Średnia ocena klientów:
Bardzo dobry
(1916 opinii)
(1916 opinii)
    Obsługa
    Czystość
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Wartość
    Lokalizacja
  • 275sylwiaj2019-09-28
    Wyjątkowy

    Hotel polozony ok 25 min od lotniska w spokojnej miejscowosci My dostalismy bungalow jak dla nas pokoj super ,przy bungalowach baseny ze strefa relaksu i obok pool bar z pysznymi drinkami hot dogami itd 2 minuty idac w strone hotelu kolejne 3 baseny 1 duzy ,2 sredni zzjezdzalnia i 3 dla malych dzieci z 3 zjezdzalniami mini tuz obok pyszne nalesniki lody napoje itd Z basenow piekny widok na morze Jedzenie w restauracji jest smaczne (kazdy cos dla siebie wybierze )za to w restauracjach tematycznych ala carte jest petarda (chinska wloska grecka )a obsluga przemila Na terenie hotelu plac zabaw teatr korty Moze 5 gwiazdek to hmmmale 4 jak najbardziej -minus za plaze ktora jest kamienista ale 200 m w lewo piekne piaszczyste ,tawerny sklep spozywczy itd My polecamy jak zwykle byly to super wakacje w grecji (pogoda 22 -29 wrzesnia ) po 28 stopni -coz chciec wiecej tylko sie dobrze bawic

  • Sbartoszs2019-09-25
    Wyjątkowy

    Zdarza mi sie bywać w lepszych i gorszych hotelach. Dziękuje dla Chrisi i Marii za miła atmosferę. W ciągu dnia Chrisi przyrządzał świetne drinki, zawsze milo wymieniliśmy uprzejmości. Z kolejki wieczorem Maria, dbała o nasz stolik, na mega wysokim poziomie. Dziewczyny serdecznie dziękuje za miłą atmosferę. A co do jedzenia, i innych zarzutów, to jakość adekwatna do ceny. W moje ocenie hotel raczej cztero niż pięcio gwiazdkowy. Przydałby sie lepsze alkohole, i dla mnie by to było piec gwiazdek. Świetna restauracja carte. Wystarczy kawałek odejść od hotelu, i mamy do dyspozycji ładną plaże. A jak sie odejdzie jeszcze kawałek, to nawet piękne. Kto sie ruszył ten wie. Pozdrawiam serdecznie cała załogę hotelu.

  • Michal Z2019-08-28
     

    Nie wiem skąd są tutaj takie pozytywne opinie, może ludzie nigdy nie widzieli prawwdziwego hotelu 5 gwiazdkowego... Jeśli: - są to twoje pierwsze wakacje all inc - nie masz absolutnie żadnych wymagań co do jedzenia - spędzasz czas tylko w hotelu Jedź tam, będziesz zadowolony i nie czytaj dalej recenzji. W innym wypadku przeczytaj żebyś nie żałował jak my: *** POKOJE Pokój w domku na 1 piętrze strasznie śmierdział i było w nim tysięce mrówek oraz niedziałająca klimatyzacja. Po 2 dniach dyskusji udało się wymienić na inny gdzie wszystko było ok. *** JEDZENIE Jedzenie w głównej restauracji bardzo słabe, mały wybór i racjonowane przez obsługę. Prosisz o bekon i dostajesz 2 plasterki... prosisz o więcej i dostajesz kolejne 2. I tak codziennie. Wybór samego jedzenia bardzo mały, jako desery 2 góra 3 ciasta. Do obiadu i kolacji osbsługa podaje napoje co u nas kończyło się tym, że albo dostaliśmy je w zasadzie jak zjedliśmy albo w ogóle nie dotarły. Produktu bardzo słabej jakości (kebab wywoływał odruch wymiotny). Na plus jedynie restauracje tematyczne - tam jedzenie super i bez zarzutu. Co do napoji i alkoholi to jakaś paraodia. W hotelu są 3 bary, a w nich: * pool bar - tylko ouzo, brandy i hot dog * cratoli pool bar - naleśniki oraz zwykłe napoje cola fonta itp * bar w hotelu - dopiero tutaj można było dostać drinka, a więc z basenu trzeba było za każdym razem iść do hotelu aby dostać malutki plastykowy kubeczek z drinkiem *** PLAŻA Kamienista i pełna jeżowców. DOpiero ok 400 metrów dalej jest częściowo piaszczysta jednak dalej występują jeżowce *** OTOCZENIE W okolicy hotelu są dosłownie 3 sklepy i 4 malutkie tawerny i totalnie nic. NIe ma gdzie iść.. ludzie chodzą w kółko po ulicy, aby zabić czas. Podsumowując... jeśli się wahasz... nie jedź tam. Ten hotel powinien mieć maksymalnie 3 gwiazdki.

Hotel

Dla dzieci

  • basen dla dzieci: zewnętrzny, leżaki: w cenie, parasole: w cenie
  • opieka nad dziećmi: za opłatą
  • wysokie krzesełka dla dzieci
  • miniklub: 10.00 - 12.00 i 15.00 - 17.00, w cenie
  • animacje dla dzieci: 4-12 lat, kilka razy w tygodniu
  • pokój gier i zabaw
  • plac zabaw
  • animacje dla nastolatków

Sport i wellness

    W cenie
  • aqua fitness
  • joga
  • zumba
  • kanu: w ofercie firm zewnętrznych
  • Płatne
  • korty tenisowe: 2
  • tenis: kort twardy, oświetlenie, wypożyczalnia sprzętu do gry w tenisa, w zależności od sezonu/pogody
  • skutery wodne: w ofercie firm zewnętrznych

Rozrywka

  • zajęcia sportowe
  • międzynarodowe animacje dla dorosłych
  • międzynarodowy program animacyjny
  • wieczory tematyczne
  • przedstawienia
  • muzyka na żywo
  • karaoke

Wyposażenie

  • recepcja
  • winda
  • ogród
  • taras
  • sklep z pamiątkami
  • minimarket
  • jubiler
  • fryzjer
  • lekarz
  • Wi-Fi: w całym hotelu, za opłatą, w recepcji/lobby: w cenie
  • pralnia: za opłatą
  • parking: w zależności od dostępności, niestrzeżony, w cenie

Karty

  • Visa, MasterCard

Liczba pokojów

  • 276

Kategoria lokalna

  • 5 gwiazdek

Dodatkowe informacje

  • Podatek turystyczny: od dnia 01.01.2018, zgodnie z decyzją rządu greckiego, będzie pobierany podatek turystyczny. Zapłata za podatek odbywa się podczas zakwaterowania.
    Wysokość podatku turystycznego zależy od kategorii lokalnej hotelu/kwatery. Dla obiektów:
    1- i 2-gwiazdkowych - ok. 0,50 EURO za pokój/noc
    3-gwiazdkowych - ok. 1,50 EURO za pokój/noc
    4-gwiazdkowych - ok. 3 EURO za pokój/noc
    5-gwiazdkowych - ok. 4 EURO za pokój/noc

Plaża

  • piaszczysto-kamienista plaża oddzielona od hotelu ulicą
  • publiczna (z częścią prywatną hotelu)
  • piaszczysta
  • kamienista
  • łagodnie opadająca
  • leżaki w cenie
  • parasole w cenie
  • ręczniki za kaucją
  • bar przy plaży

Basen

  • baseny: 3
  • basen: w cenie, zewnętrzny, leżaki: w cenie, parasole: w cenie
  • basen dla dzieci: w cenie, zewnętrzny, leżaki: w cenie, parasole: w cenie
  • basen: w cenie, zewnętrzny, z wodą morską
  • ręczniki: wymagana kaucja
Przelot
Rezerwacja miejsce w samolocie

Rezerwacja miejsc w samolocie już od 35 zł*

  • Cieszysz się komfortem związanym z brakiem pośpiechu przy odprawie
  • Zyskujesz możliwość zarezerwowania ulubionych miejsc
  • Masz gwarancję otrzymania miejsc obok siebie w czasie lotu

*Dostępna na wybranych rejsach czarterowych. Cena zależy od wybranego połączenia. Sprawdź

Opinie gości
best Family Serita Beach Resort (ex Mitsis Serita Beach Resort) - opinie
Średnia ocena klientów:
Bardzo dobry
(1916 opinii)
(1916 opinii)
    Obsługa
    Czystość
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Wartość
    Lokalizacja
  • 275sylwiaj2019-09-28
    Wyjątkowy

    Wspaniale wakacje

    Hotel polozony ok 25 min od lotniska w spokojnej miejscowosci My dostalismy bungalow jak dla nas pokoj super ,przy bungalowach baseny ze strefa relaksu i obok pool bar z pysznymi drinkami hot dogami itd 2 minuty idac w strone hotelu kolejne 3 baseny 1 duzy ,2 sredni zzjezdzalnia i 3 dla malych dzieci z 3 zjezdzalniami mini tuz obok pyszne nalesniki lody napoje itd Z basenow piekny widok na morze Jedzenie w restauracji jest smaczne (kazdy cos dla siebie wybierze )za to w restauracjach tematycznych ala carte jest petarda (chinska wloska grecka )a obsluga przemila Na terenie hotelu plac zabaw teatr korty Moze 5 gwiazdek to hmmmale 4 jak najbardziej -minus za plaze ktora jest kamienista ale 200 m w lewo piekne piaszczyste ,tawerny sklep spozywczy itd My polecamy jak zwykle byly to super wakacje w grecji (pogoda 22 -29 wrzesnia ) po 28 stopni -coz chciec wiecej tylko sie dobrze bawic

  • Sbartoszs2019-09-25
    Wyjątkowy

    Fajne wakacje

    Zdarza mi sie bywać w lepszych i gorszych hotelach. Dziękuje dla Chrisi i Marii za miła atmosferę. W ciągu dnia Chrisi przyrządzał świetne drinki, zawsze milo wymieniliśmy uprzejmości. Z kolejki wieczorem Maria, dbała o nasz stolik, na mega wysokim poziomie. Dziewczyny serdecznie dziękuje za miłą atmosferę. A co do jedzenia, i innych zarzutów, to jakość adekwatna do ceny. W moje ocenie hotel raczej cztero niż pięcio gwiazdkowy. Przydałby sie lepsze alkohole, i dla mnie by to było piec gwiazdek. Świetna restauracja carte. Wystarczy kawałek odejść od hotelu, i mamy do dyspozycji ładną plaże. A jak sie odejdzie jeszcze kawałek, to nawet piękne. Kto sie ruszył ten wie. Pozdrawiam serdecznie cała załogę hotelu.

  • Michal Z2019-08-28
     

    Bardzo średnio - przeczytaj koniecznie!!

    Nie wiem skąd są tutaj takie pozytywne opinie, może ludzie nigdy nie widzieli prawwdziwego hotelu 5 gwiazdkowego... Jeśli: - są to twoje pierwsze wakacje all inc - nie masz absolutnie żadnych wymagań co do jedzenia - spędzasz czas tylko w hotelu Jedź tam, będziesz zadowolony i nie czytaj dalej recenzji. W innym wypadku przeczytaj żebyś nie żałował jak my: *** POKOJE Pokój w domku na 1 piętrze strasznie śmierdział i było w nim tysięce mrówek oraz niedziałająca klimatyzacja. Po 2 dniach dyskusji udało się wymienić na inny gdzie wszystko było ok. *** JEDZENIE Jedzenie w głównej restauracji bardzo słabe, mały wybór i racjonowane przez obsługę. Prosisz o bekon i dostajesz 2 plasterki... prosisz o więcej i dostajesz kolejne 2. I tak codziennie. Wybór samego jedzenia bardzo mały, jako desery 2 góra 3 ciasta. Do obiadu i kolacji osbsługa podaje napoje co u nas kończyło się tym, że albo dostaliśmy je w zasadzie jak zjedliśmy albo w ogóle nie dotarły. Produktu bardzo słabej jakości (kebab wywoływał odruch wymiotny). Na plus jedynie restauracje tematyczne - tam jedzenie super i bez zarzutu. Co do napoji i alkoholi to jakaś paraodia. W hotelu są 3 bary, a w nich: * pool bar - tylko ouzo, brandy i hot dog * cratoli pool bar - naleśniki oraz zwykłe napoje cola fonta itp * bar w hotelu - dopiero tutaj można było dostać drinka, a więc z basenu trzeba było za każdym razem iść do hotelu aby dostać malutki plastykowy kubeczek z drinkiem *** PLAŻA Kamienista i pełna jeżowców. DOpiero ok 400 metrów dalej jest częściowo piaszczysta jednak dalej występują jeżowce *** OTOCZENIE W okolicy hotelu są dosłownie 3 sklepy i 4 malutkie tawerny i totalnie nic. NIe ma gdzie iść.. ludzie chodzą w kółko po ulicy, aby zabić czas. Podsumowując... jeśli się wahasz... nie jedź tam. Ten hotel powinien mieć maksymalnie 3 gwiazdki.

  • AnnaZacz2019-08-28
     

    katastrofa

    Hotel na pewno nie zasługuje na 5* - max jaki jestem wstanie dać to 3*. Ci co pisali że jest super to chyba nie byli w lepszym miejscu choć za te same pieniądze. Plusy: - restauracja Włoska i Azjatycka - choć trzeba zapisywać sie z 2-3 dniowym wyprzedzeniem Minusy: - brak baru z alkoholami przy głownym basenie (przy mmniejszym basenie można wybrać tylko wino, piwo, brandy i napoje) - kuchnia to jakaś masakra - napoje można brać tylko do śniadania (reszta podawana przez obsługę - czasem było tak, że kończyliśmy jeść a przychodzili pytać się czy chcemy pić), kawa też podawana przez obsługę, wybór dań bardzo mały (bekon gdziekolwiek byliśmy był do samoobsługi tutaj też podawane przez obsługę), brak kuchni tematycznej, na obiad gyros ktory był z samego prawie tłuszczu, brak fety (był biały ser - nazwę feta mozna uzywac tylko jesli jest to faktycznie feta bo jest nazwa zastrzezona), - bardzo mały wybór przekąsek (hot dog i naleśniki). - po lody (carte dor +) i napoje trzeba zawsze stać w kolejce gdyż podawane jest przez obsługę, - atrakcje bardzo mało widoczne - dolne pokoje z setkami chodzących po tobie, łózku mrówek (po 2 dniach dostaliśmy zmiane pokoju) - plaża na pewno nie jest piaszczysta, wejście kamieniste a do tego brak informacji że są jeżowce - leżaki zajmowane są o 6 rano. jak na taką ilość pokoi bardzo mało leżaków, - baseny czyszczone są raz tygodniu - tak to leży pełno brudu na dnie - plastikowe żyrandole... 5*... - można wypić 30 drinków dziennie a i tak nic się nie poczuje. - zdjęcia są nieaktualne - a proszę zauważyć że większość super opini była przed zmianą właściciela... Ogolnie nie polecam. Byliśmy w wielu hotelach w podobnych cenach ale nigdy tak się nie zawiedliśmy jak tutaj.. Przemyślcie swój wybór bo szkoda pieniędzy...

  • Anna P2019-08-19
    Bardzo dobry

    Wakacje 2019

    Spędziliśmy w tym hotelu 7 dni( sierpień 2019). Pięciu gwiazdek napewno bym nie dala,raczej miedzy 3-4*. Do pokoi zastrzeżeń nie mam oprócz tego, ze straszna wilgoć, no ale to zrozumiale), natomiast łazienki....no cóż, prysznice jak za PRL. Pokoje sprzątane każdego dnia. Obsługa świetna, podziwiam tych ludzi, od rana do nocy uśmiech na buzi, bardzo pomocni. W recepcji jeden pan mówiący po Polsku. Jedzenie średnie, pierwsze dwa trzy dni ok, ale potem juz nie ma w czym wybierać ponieważ codziennie to samo. I tu ratują 3 restauracje tematyczne, można odskoczyc. W restauracjach manu a'la carte. Desery za to pyszniutkie. Opaski all zostaja na rekach do wyjazdu. My wymeldowanie mielismy o 12.00 a autokar o polnocy, nie bylo problemu z prysznicem czy jedzeniem. Baseny bardzo fajne, czyste zadbane. Animatorzy fajni, Toto. Plaże beznadziejne, małe, kamieniste, nie dla dzieci a i dorosły bez butów sobie średnio radzi, można się zranić. Wejscie do moza bardzo kamieniste. Ogolnie miejsce spokojne, można odpoczac. Ocena ogólna 4 z malym -. Dobry kontakt z rezydentką TUi.

Pokoje

Pokój ekonomiczny

  • Kod pokoju: DZZ1
  • Max. liczba osób: 
  • Pokoje ekonomiczne to dobry wybór dla osób, którym zależy na pobycie w hotelu w najniższej możliwej cenie. Pokoje mogą różnić się wielkością, lokalizacją lub wyposażeniem od tych znajdujących się w regularnej ofercie danego obiektu. Z reguły nie ma możliwości wymiany pokoju ekonomicznego na inny.

Pokój rodzinny

  • Kod pokoju: FZX1
  • Metraż: 

    około 35m2

  • Max. liczba osób: 
  • klimatyzacja: indywidualnie sterowana
  • suszarka do włosów
  • sejf: za opłatą
  • TV
  • wanna
  • WC
  • balkon lub taras
  • lodówka
  • Wi-Fi: za opłatą
  • 2 pomieszczenia wydzielone optycznie lub oddzielone zasłoną

Pokój 2-osobowy z widokiem na morze

  • Kod pokoju: DZM1
  • Metraż: 

    około 22m2

  • Max. liczba osób: 
  • klimatyzacja: indywidualnie sterowana
  • suszarka do włosów
  • sejf: za opłatą
  • TV
  • wanna
  • WC
  • balkon lub taras
  • Wi-Fi: za opłatą
  • lodówka
  • widok na morze

Bungalow

  • Kod pokoju: BUM1
  • Metraż: 

    około 25m2

  • Max. liczba osób: 
  • klimatyzacja
  • suszarka do włosów
  • sejf: za opłatą
  • sofa
  • telefon
  • TV
  • wanna
  • WC
  • balkon lub taras
  • lodówka
  • pokój dzienno-sypialny
  • Wi-Fi: za opłatą
  • widok na morze

Pokój 2-osobowy

  • Kod pokoju: DZX1
  • Metraż: 

    około 22m2

  • Max. liczba osób: 
  • klimatyzacja: indywidualnie sterowana
  • suszarka do włosów
  • sejf: za opłatą
  • TV
  • wanna
  • WC
  • balkon lub taras
  • lodówka
  • Wi-Fi: za opłatą
  • w budynku głównym

Prezentowane w ofercie zdjęcia pokojów są zdjęciami przykładowymi. Pokoje mogą różnić się od tych prezentowanych w ofercie. Nie każdy pokój w danym hotelu wygląda tak samo jak ten prezentowany w ofercie. Zdjęcia pokojów nie stanowią części oferty.

Wyżywienie

Godziny serwowania posiłków w hotelu mogą nieznacznie różnić się od godzin podanych w ofercie.

Wycieczki fakultatywne
Banner wycieczki fakultatywne

Zwiedzaj różne krańce świata z TUI. Oferta niezwykłych wycieczek fakultatywnych stworzona z myślą o naszych klientach. Zaplanuj wycieczki przed wylotem i ciesz się beztroskimi wakacjami.

  • Najlepszy wybór wycieczek w języku polskim
  • Dostępność i potwierdzenie online
  • Komfortowy odbiór z hotelu

Rezerwuj na GoTui lub zapytaj w punkcie sprzedaży

Ważne informacje
Kreta - przewodnik

Dlaczego warto wybrać best Family Serita Beach Resort (ex Mitsis Serita Beach Resort)

  • sporty wodne na plaży
  • animacje dla dzieci i dorosłych
  • atrakcyjna lokalizacja
Sprawdzanie ceny