Hotel de Paris

(273 opinii)

Hotel de Paris - informacje

Hotel de Paris zlokalizowany jest w XIX-wiecznej rezydencji, w popularnym regionie wypoczynkowym we Francji - Cannes. Zaledwie 500 metrów dzieli go od słynnej promenady La Croisette, a w ok. 11 minut spacerem można stąd dojść do słynnego Pałacu Festiwalowego. Gościom przypadną go gustu stylowe wnętrza, klimatyzowane pokoje i przestronne apartamenty wyposażone w aneks kuchenny. Do dyspozycji wypoczywających oddano także zadbany ogród z basenem oraz salę śniadaniową. Dodatkowym atutem będzie darmowe Wi-Fi dostępne na terenie całego obiektu. 

Najpopularniejsze udogodnienia:

Położenie:

  • ok. 800 m od płatnej, piaszczystej plaży
  • ok. 900 m od centrum miejscowości Cannes
  • ok. 500 m od dworca kolejowego w Cannes
  • czas dojazdu z lotniska ok. 90 min
Wyznacz trasę dojazdu
Średnia ocena klientów:
Dobry hotel
(273 opinii)
(273 opinii)
    Jakość noclegu
    Obsługa
    Czystość
    Lokalizacja
    Pokoje
    Wartość
  • France07082008-07-25
     

    Zatrzymaliśmy się w hotelu Paris zanim znaleźliśmy hotel w Chateaux i Hotel book. Hotel jest członkiem tej organizacji. Zarezerwowaliśmy jeden z lepszych pokoi.. Powitano nas ciepło, ale pokój bardzo nas rozczarował. Okazał się on być standardowym dwuosobowym pokojem z małym balkonikiem od strony jednej z głównych dróg Cannes. W dodatku, pare metrów od naszego pokoju znajdowały się tory kolejowe. Oczywiście gdy robiliśmy rezerwację nikt nam tego nie powiedział, nigdzie też nie było o tym informacji. Gdy zgłosiliśmy nasze rozczarowanie na recepcji, powiedziano nam, że pokój ma podwójne szyby i klimatyzację. Musieliśmy jednak zatrzymać się na dwie noce, które zarezerwowaliśmy, bo było już za późno, żeby odwołać rezerwację. Później przenieśliśmy się do o wiele lepszego hotelu, położonego bliżej plaży i tańszego. Niestety, nie mogę polecić tego hotelu, bo w Cannes jest wiele innych dobrych hoteli.

  • tammy1342019-07-31
    Wyjątkowy

    Hotel był piękny. Pięknie utrzymany i tylko kilka minut spacerem od wszystkiego. Śniadanie w formie bufetu było bardzo dobre. Usiedliśmy na tarasie, aby zjeść nasz. Basen był piękny, a woda była przyjemna temperatura. Zdecydowanie najlepszy kawałek hotelu był nasz pokój - mieliśmy pokój dwupoziomowy dla 4 osób dorosłych - pokój 122 - który był prawdopodobnie najpiękniejszy pokój w hotelu, jaki kiedykolwiek mieliśmy, ponieważ drzwi patio otworzyły się na basen. Musieliśmy po prostu zejść po 6 schodkach i tam byliśmy. 6 schodów było jak rozległa klatka schodowa, więc było bardzo pięknie! Trzymaliśmy nasze drzwi otwarte i mogliśmy wejść i wyjść na basen przez całe popołudnie. Zdecydowanie najładniejszy pokój, jaki mieliśmy.

  • KUDLES2019-06-27
     

    Zarezerwowaliśmy 2 apartamenty dla 7 osób przez hotel. com. Jeden pokój był dla 4 osób i jeden pokój dla 3 osób. Wszyscy zapłaciliśmy pełną kwotę z góry zgodnie z żądaniem. Po przyjeździe zostaliśmy przywitani przez Janine, która wydawała się zdezorientowana widząc, że 7 z nas się pojawia. Powiedziała nam, że zarezerwowaliśmy 2 pokoje dla 4 osób! ! ! Powiedziała nam, że przyjechały 3 dodatkowe osoby, musieliśmy zapłacić 60 € za osobę za noc. Moja siostra, która zakończyła rezerwację, zakwestionowała to, ponieważ zrozumieliśmy, że zapłaciliśmy za 7 osób. Janine powiedziała, że jeden pokój to apartament z dwiema sypialniami, a jedna sypialnia to apartament z jedną sypialnią, dlatego nie może pomieścić 7 osób. Wszystko to zostało wprowadzone w momencie rezerwacji, więc zostaliśmy zdezorientowani. Moja siostra powiedziała jej, że skontaktuje się z hotelem. com i otrzymaj to posortowane, ponieważ nie będziemy płacić więcej od tego, co już mieliśmy. Zwróciła uwagę, że więcej osób w pokoju oznaczałoby wzrost ceny. Moja siostra powiedziała „ale płacimy za przestrzeń, a nie za poszczególnych ludzi, więc jak to działa? Jeśli płacę za apartament z 6 sypialniami, a potem za 4, będzie to ta sama cena, co w przypadku 6 apartamentów? ”Janine zakwestionowała to. Po około 30 minutach rozmowy i pokazaniu e-maila potwierdzenie, które pokazało, że zarezerwowaliśmy u 7 osób z dwoma pokojami i przeszukaliśmy stronę internetową hotelu, potwierdziło to, co powiedziała moja siostra. Dopiero po tym Janine zgodziła się, że wszystko jest w porządku. W tym czasie wszyscy wypiliśmy drinka w barze i rozliczyliśmy tam rachunek. Zabrano nas do naszych apartamentów. Pierwszy apartament był dwupokojowy z czterema pojedynczymi łóżkami i rozkładaną sofą, która spała jeszcze dwie. Drugi apartament miał jeden pokój z dwoma pojedynczymi łóżkami i rozkładaną sofą, która spała dwie. Dużo miejsca! ! ! Pokoje były czyste i wygodne. Kuchnia była mała, ale idealna. Poprosiliśmy o dwa pokoje na tym samym piętrze za pośrednictwem hotelu. com, który potwierdził, że tak się stanie. Niestety jeden pokój był na parterze, a drugi na drugim piętrze. Zapytaliśmy więc, czy możemy się ruszyć. Janine powiedziała, że jest pokój, który jest obecnie zajęty, ale następny dzień będzie pusty, żebyśmy mogli się ruszyć. Następnego dnia poszliśmy do recepcji, aby zapytać o nasz ruch, ale powiedziano nam, że żadne pokoje nie były dostępne, ponieważ przyjechała kolejna impreza i była już zarezerwowana! ! ! Więc poszliśmy na basen i zamówiliśmy napoje. Na koniec dnia poszliśmy do recepcji, aby zapłacić rachunek i powiedziano nam, że musieliśmy zapłacić za nasze napoje dzień wcześniej! ! ! ! ! Upieraliśmy się, że już to zrobiliśmy, ale personel nam nie uwierzy. Dzwonek, Laurent, przyszedł i potwierdził, że zapłaciliśmy, ale znowu odmówili, a potem dodał, że mamy więcej ludzi w naszych pokojach, więc musieliśmy zapłacić dodatkowo! ! ! ! ! Więc moja siostra powiedziała kobiecie, żeby zadzwoniła do Janine i załatwiła to. Recepcjonistka zrobiła i potwierdziła, że rezerwacja była właściwa i zapłaciliśmy rachunek. Przy bliższym sprawdzeniu rachunku recepcjonista zobaczył, że został oznaczony jako opłacony. Laurent był absolutnie złotym i wielkim atutem dla personelu tego hotelu. Nic nie było zbyt wielkim problemem i zawsze służył z uśmiechem? Lokalizacja hotelu jest dobra, ponieważ jest w odległości spaceru od wszystkich głównych obszarów. W związku z powyższym podałem tylko średnią ocenę, ponieważ nasze doświadczenie zostało zakłócone przez powitanie i kolejne powtórzenie tego samego zapytania.

Hotel

Dla dzieci

  • łóżeczko dziecięce (po wcześniejszej rezerwacji, płatne ok. 15 €/dzień)

Do dyspozycji gości

  • recepcja
  • winda
  • ogród
  • taras
  • basen (zewnętrzny, ze słodką wodą, czynny w zależności od sezonu)
  • sala śniadaniowa
  • kawiarnia
  • bar

Wyposażenie

  • Wi-Fi (w całym hotelu, w cenie)
  • terminal internetowy
  • leżaki i parasole (przy basenie, w cenie, w miarę dostępności)
  • ręczniki (płatne, gotówką)

Dodatkowe udogodnienia

  • parking (po wcześniejszej rezerwacji, strzeżony, w terminach 1.03.-30.04.2018 r. oraz 1.10.-31.10.2018 płatny ok. 10 €/noc, w pozostałych terminach płatny ok. 28 €/noc)
  • pralnia (płatna)

Karty

  • Visa, MasterCard, Maestro. Obowiązkowy depozyt kardy kredytowej.

Liczba pokojów

  • 50 pokojów i 7 apartamentów

Kategoria lokalna

  • 4 gwiazdki

Dodatkowe informacje

  • zakwaterowanie od 15.00, wykwaterowanie do 12.00
  • taksa klimatyczna (płatna na miejscu, od 13. roku życia, ok. 1,80 €/os./dzień)
  • hotel nie akceptuje zwierząt domowych
  • w przypadku rezerwacji pokoju APX1 obowiązkowy depozyt ok. 500 €/pokój/pobyt (depozyt podlega zwrotowi, jeżeli w trakcie pobytu nie wystąpiły żadne szkody)
  • hotel dla niepalących
  • wycieczki fakultatywne organizowane z tego hotelu odbywają się w języku angielskim; w hotelu dyżuruje polskojęzyczny rezydent
Opinie gości
Hotel de Paris - opinie
Średnia ocena klientów:
Dobry hotel
(273 opinii)
(273 opinii)
    Jakość noclegu
    Obsługa
    Czystość
    Lokalizacja
    Pokoje
    Wartość
  • France07082008-07-25
     

    Niby w porządku, ale nie to, czego oczekiwaliśmy.

    Zatrzymaliśmy się w hotelu Paris zanim znaleźliśmy hotel w Chateaux i Hotel book. Hotel jest członkiem tej organizacji. Zarezerwowaliśmy jeden z lepszych pokoi.. Powitano nas ciepło, ale pokój bardzo nas rozczarował. Okazał się on być standardowym dwuosobowym pokojem z małym balkonikiem od strony jednej z głównych dróg Cannes. W dodatku, pare metrów od naszego pokoju znajdowały się tory kolejowe. Oczywiście gdy robiliśmy rezerwację nikt nam tego nie powiedział, nigdzie też nie było o tym informacji. Gdy zgłosiliśmy nasze rozczarowanie na recepcji, powiedziano nam, że pokój ma podwójne szyby i klimatyzację. Musieliśmy jednak zatrzymać się na dwie noce, które zarezerwowaliśmy, bo było już za późno, żeby odwołać rezerwację. Później przenieśliśmy się do o wiele lepszego hotelu, położonego bliżej plaży i tańszego. Niestety, nie mogę polecić tego hotelu, bo w Cannes jest wiele innych dobrych hoteli.

  • tammy1342019-07-31
    Wyjątkowy

    Fantastyczny pokój hotelowy!

    Hotel był piękny. Pięknie utrzymany i tylko kilka minut spacerem od wszystkiego. Śniadanie w formie bufetu było bardzo dobre. Usiedliśmy na tarasie, aby zjeść nasz. Basen był piękny, a woda była przyjemna temperatura. Zdecydowanie najlepszy kawałek hotelu był nasz pokój - mieliśmy pokój dwupoziomowy dla 4 osób dorosłych - pokój 122 - który był prawdopodobnie najpiękniejszy pokój w hotelu, jaki kiedykolwiek mieliśmy, ponieważ drzwi patio otworzyły się na basen. Musieliśmy po prostu zejść po 6 schodkach i tam byliśmy. 6 schodów było jak rozległa klatka schodowa, więc było bardzo pięknie! Trzymaliśmy nasze drzwi otwarte i mogliśmy wejść i wyjść na basen przez całe popołudnie. Zdecydowanie najładniejszy pokój, jaki mieliśmy.

  • KUDLES2019-06-27
     

    Zawiedziony przez obsługę

    Zarezerwowaliśmy 2 apartamenty dla 7 osób przez hotel. com. Jeden pokój był dla 4 osób i jeden pokój dla 3 osób. Wszyscy zapłaciliśmy pełną kwotę z góry zgodnie z żądaniem. Po przyjeździe zostaliśmy przywitani przez Janine, która wydawała się zdezorientowana widząc, że 7 z nas się pojawia. Powiedziała nam, że zarezerwowaliśmy 2 pokoje dla 4 osób! ! ! Powiedziała nam, że przyjechały 3 dodatkowe osoby, musieliśmy zapłacić 60 € za osobę za noc. Moja siostra, która zakończyła rezerwację, zakwestionowała to, ponieważ zrozumieliśmy, że zapłaciliśmy za 7 osób. Janine powiedziała, że jeden pokój to apartament z dwiema sypialniami, a jedna sypialnia to apartament z jedną sypialnią, dlatego nie może pomieścić 7 osób. Wszystko to zostało wprowadzone w momencie rezerwacji, więc zostaliśmy zdezorientowani. Moja siostra powiedziała jej, że skontaktuje się z hotelem. com i otrzymaj to posortowane, ponieważ nie będziemy płacić więcej od tego, co już mieliśmy. Zwróciła uwagę, że więcej osób w pokoju oznaczałoby wzrost ceny. Moja siostra powiedziała „ale płacimy za przestrzeń, a nie za poszczególnych ludzi, więc jak to działa? Jeśli płacę za apartament z 6 sypialniami, a potem za 4, będzie to ta sama cena, co w przypadku 6 apartamentów? ”Janine zakwestionowała to. Po około 30 minutach rozmowy i pokazaniu e-maila potwierdzenie, które pokazało, że zarezerwowaliśmy u 7 osób z dwoma pokojami i przeszukaliśmy stronę internetową hotelu, potwierdziło to, co powiedziała moja siostra. Dopiero po tym Janine zgodziła się, że wszystko jest w porządku. W tym czasie wszyscy wypiliśmy drinka w barze i rozliczyliśmy tam rachunek. Zabrano nas do naszych apartamentów. Pierwszy apartament był dwupokojowy z czterema pojedynczymi łóżkami i rozkładaną sofą, która spała jeszcze dwie. Drugi apartament miał jeden pokój z dwoma pojedynczymi łóżkami i rozkładaną sofą, która spała dwie. Dużo miejsca! ! ! Pokoje były czyste i wygodne. Kuchnia była mała, ale idealna. Poprosiliśmy o dwa pokoje na tym samym piętrze za pośrednictwem hotelu. com, który potwierdził, że tak się stanie. Niestety jeden pokój był na parterze, a drugi na drugim piętrze. Zapytaliśmy więc, czy możemy się ruszyć. Janine powiedziała, że jest pokój, który jest obecnie zajęty, ale następny dzień będzie pusty, żebyśmy mogli się ruszyć. Następnego dnia poszliśmy do recepcji, aby zapytać o nasz ruch, ale powiedziano nam, że żadne pokoje nie były dostępne, ponieważ przyjechała kolejna impreza i była już zarezerwowana! ! ! Więc poszliśmy na basen i zamówiliśmy napoje. Na koniec dnia poszliśmy do recepcji, aby zapłacić rachunek i powiedziano nam, że musieliśmy zapłacić za nasze napoje dzień wcześniej! ! ! ! ! Upieraliśmy się, że już to zrobiliśmy, ale personel nam nie uwierzy. Dzwonek, Laurent, przyszedł i potwierdził, że zapłaciliśmy, ale znowu odmówili, a potem dodał, że mamy więcej ludzi w naszych pokojach, więc musieliśmy zapłacić dodatkowo! ! ! ! ! Więc moja siostra powiedziała kobiecie, żeby zadzwoniła do Janine i załatwiła to. Recepcjonistka zrobiła i potwierdziła, że rezerwacja była właściwa i zapłaciliśmy rachunek. Przy bliższym sprawdzeniu rachunku recepcjonista zobaczył, że został oznaczony jako opłacony. Laurent był absolutnie złotym i wielkim atutem dla personelu tego hotelu. Nic nie było zbyt wielkim problemem i zawsze służył z uśmiechem? Lokalizacja hotelu jest dobra, ponieważ jest w odległości spaceru od wszystkich głównych obszarów. W związku z powyższym podałem tylko średnią ocenę, ponieważ nasze doświadczenie zostało zakłócone przez powitanie i kolejne powtórzenie tego samego zapytania.

  • Critic62019-06-26
     

    Pani B

    Uroczy mały hotel. Nie wróci, ponieważ łazienka jest naprawdę mała i otwiera się jak szafka z przesuwanymi drzwiami tuż przy łóżku. W sypialni nie ma lustra. Jedynymi kanałami telewizyjnymi w języku angielskim są Bloomberg i CNVC.

  • Jessie975F2019-06-11
    Wyjątkowy

    Wspaniale!

    Więcej niż się spodziewałem Pokój był doskonały, restauracja trochę chaotyczna, ale może nie tak źle, ponieważ jedzenie było doskonałe i bardzo przyjazny personel Ładna pozycja i blisko wszystkich mediów Na pewno wrócimy

Pokoje

Apartament

  • Kod pokoju: APX1
  • Metraż: 

    około 28m2

  • Max. liczba osób: 
  • w budynku bocznym
  • balkon francuski
  • pokój dzienno-sypialny (sofa)
  • oddzielna sypialnia (2 pojedyncze łóżka)
  • klimatyzacja (indywidualnie sterowana)
  • sejf (w cenie)
  • telefon
  • TV sat.
  • radio
  • aneks kuchenny
  • lodówka
  • piekarnik
  • płyta kuchenna
  • kuchenka mikrofalowa
  • zmywarka
  • ekspres do kawy
  • czajnik elektryczny
  • stół
  • wanna lub prysznic
  • suszarka do włosów
  • WC

Pokój 2-osobowy

  • Kod pokoju: DZX1
  • Metraż: 

    około 11m2

  • Max. liczba osób: 
  • w budynku głównym
  • klimatyzacja (indywidualnie sterowana)
  • podwójne łóżko
  • sejf (w cenie)
  • telefon
  • TV sat.
  • radio
  • wanna lub prysznic
  • suszarka do włosów
  • szlafrok
  • kapcie
  • WC

Pokój 2-osobowy

  • Kod pokoju: DZX2
  • Metraż: 

    około 11m2

  • Max. liczba osób: 
  • w budynku głównym
  • klimatyzacja (indywidualnie sterowana)
  • podwójne łóżko
  • sejf (w cenie)
  • telefon
  • TV sat.
  • radio
  • wanna lub prysznic
  • suszarka do włosów
  • szlafrok
  • kapcie
  • WC
  • balkon lub balkon francuski
Wyżywienie

Godziny serwowania posiłków w hotelu mogą nieznacznie różnić się od godzin podanych w ofercie.

Wycieczki fakultatywne
Banner wycieczki fakultatywne

Zwiedzaj różne krańce świata z TUI. Oferta niezwykłych wycieczek fakultatywnych stworzona z myślą o naszych klientach. Zaplanuj wycieczki przed wylotem i ciesz się beztroskimi wakacjami.

  • Najlepszy wybór wycieczek w języku polskim
  • Dostępność i potwierdzenie online
  • Komfortowy odbiór z hotelu

Rezerwuj na GoTui lub zapytaj w punkcie sprzedaży

Otoczenie obiektu

Atrakcje:

  • Dream'Art80 m

Restauracje i bary:

  • Pizza Shop80 m
  • The Kingdom Pub80 m
  • Le Maharajah80 m
  • The Kingdom Pub80 m

Zakupy:

  • SARL Gennari Moreno50 m
  • L'impression Cannoise50 m
  • Azur Enchères Cannes - Pichon & Noudel-Deniau, Commissaires-priseurs60 m
  • FLORIANE MORAND60 m

Podane informacje pochodzą z wyszukiwarki Google i mogą ulegać zmianom. Nie stanowią one części oferty.

Dlaczego warto wybrać Hotel de Paris

  • bezpłatne Wi-Fi w hotelu
  • stylowo urządzone pokoje
  • blisko atrakcji Cannes
Sprawdzanie ceny