Goście cenią ten hotel za...
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Czystość
- Lokalizacja
- Obsługa
- Wartość
Beachcomber French Riviera - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Darmowe Wi-Fi
- Spa
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
- Wybór Roku w portalu TripAdvisor
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Czystość
- Lokalizacja
- Obsługa
- Wartość
- 163clareb2019-11-19
Ja i mój mąż zatrzymaliśmy się tu na 3 noce. Piękny pokój, ale rozczarowany, że nie było ekspresu do kawy. Dwie lampki wina i półmisek serów w barze całkowicie zawyżone. W nocy włączył się alarm przeciwpożarowy. Tylko jeden członek personelu w recepcji. Całkowity chaos i kiedy alarm się zatrzymał, nikt nam nie powiedział, że możemy wrócić do pokoju. Śniadanie ok, ale zepsute przez wiele dzieci i nachalnych rodziców przygotowujących się do gry w tenisa. Nie relaksująca przerwa, na którą liczyliśmy.
- katiemo992019-10-10
Zatrzymałem się w hotelu na 4 noce w ramach firmy poza witryną. Hotel jest częścią akademii tenisa, która jest głównym celem hotelu. Pokoje są przestronne, ale dziwnie zaprojektowane, z toaletą w oddzielnym pomieszczeniu (jak w szafie) bez umywalki, co jest nielogiczne. Prysznic i umywalka znajdują się w innym pokoju. Prysznic prawie nie ma ciśnienia wody. Pokój jest jasny, a łóżko wygodne. Poważny problem polegał na tym, że w moim pokoju było ponad 5 błędów. Zobacz obrazki. Zupełnie nie w porządku. Restauracja jest mała z minimalnym menu. Poszliśmy na obiad w środę wieczorem i sprzedano wiele artykułów. Pracownicy nie byli bardzo przyjaźni i zachowywali się tak, jakby każda prośba była nieznośna. Bar został zamknięty o 23:00, co po prostu nie było pomocne. Siłownia, która jest częścią akademii tenisa, była otwarta tylko od 7:30 do 20:00, co nie jest pomocne z biznesowego punktu widzenia. Wi-Fi było dobre. Ogólnie rzecz biorąc, nie jest to świetne doświadczenie.
- 91joyh2019-05-29
Zatrzymaliśmy się w tym hotelu pod koniec maja na 4 noce. Po zameldowaniu było trochę zamieszania ze strony recepcji. Powiedziano mi, że mogę zostać w tym samym pokoju przez 4 noce. Jednak następnego dnia około 16.00 odebrano telefon i powiedziano mi, że muszę zmienić pokoje, a ponieważ nie wymeldowałem się w południe, naliczali mi dodatkowe 50 euro. Po powrocie do domu okazało się, że nie tylko pobierali ode mnie dodatkowe 50 euro, ale także śniadanie w wysokości 44 euro, którego nie miałem. Ze względu na to, że odlatując w sobotę nie spałem przez dwa dni, spałem aż do południa w niedzielę - więc nie mogłem zjeść śniadania. Wyglądało na to, że personel recepcji był bardzo słabo wyszkolony lub bardzo nieuczciwy. Tak czy inaczej, nie zatrzymam się w tym hotelu ponownie, gdy wrócę do okolicy. Pokoje były dobrej wielkości i łazienki były świetne. Personel w restauracji był bardzo przyjazny. Nawet z tym nie wróciłbym do tego hotelu.