Radisson Blu Resort El Quseir

(2434 opinii)

Ostatnią rezerwację założono 4 dni temu z miejscowości Cambrils

Sprawdzanie ceny

Goście cenią ten hotel za...

  • Jakość noclegu
  • Pokoje
  • Obsługa
  • Czystość
  • Lokalizacja
  • Wartość

Radisson Blu Resort El Quseir - informacje

5-gwiazdkowy Radisson Blu Resort El Quseir położony jest bezpośrednio przy piaszczysto-żwirowej plaży, ok. 5 km od centrum El Quseir. Na najmłodszych czekają tutaj pokój i plac zabaw, a także brodzik. Dla dorosłych przewidziano program rozrywkowy z pokazami w amfiteatrze i muzyką na żywo. Miłośnicy aktywnego wypoczynku mogą zadbać o formę w siłowni, zagrać w tenisa, albo spróbować swoich sił w nurkowaniu. Smakoszy w kulinarną podróż zapraszają 3 restauracje, serwujących m.in. dania kuchni śródziemnomorskiej, lokalnej i orientalnej. 

Najpopularniejsze udogodnienia:

Położenie:

  • ok. 5 km od centrum El Quseir
  • bezpośrednio przy plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 65 min
Średnia ocena klientów:
Znakomity
(2434 opinii)
(2434 opinii)
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Obsługa
    Czystość
    Lokalizacja
    Wartość
  • 811olal22019-09-22
    Bardzo dobry

    Piękna plaża, która jest położona nad samym hotelem. Piękna rafa. Jedzenie dość monotonne, ale nie było najgorsze. Drinki średnie. Plusem hotelu jest klimatyzacja w pokojach oraz wifi na całym obiekcie. Pokoje w orientalnym stylu, w każdym było dość ciemno, za ciemno. Obsługa hotelu nieco nachalna z napiwkami. Miejsce dobre na odpoczynek, aczkolwiek spokojne, w moim odczuciu dla starszych ludzi. Animacje na niskim poziomie. Jeden wieczór z pokazem tańców, w kolejnych dniach miało miejsce karaoke. Mimo tego, że pobyt oceniam na 4, nie wróciłabym do tego miejsca.

  • MartynaG1102019-09-18
     

    (english below) W naszym pokoju były karaluchy (dowody na załączonych zdjęciach). Hotel Radisson Blu to hotel 5-ciogwiazdkowy i powinien trzymać jakieś standardy, a karaluchy w pokoju niestety pokazują, że nie trzyma. Moje dodatkowe oburzenie wywołała obsługa recepcji. Gdy zgłosiliśmy, że mamy w pokoju karaluchy i pokazaliśmy zdjęcia, pan powiedział, że 'ok ok, przyjdzie kolega ze sprejem'. Nie przeprosił, nie zaproponował nam zmiany pokoju - NIC, a na moją dodatkową uwagę, że karaluchy przychodzą jak jest brudno powiedział, że 'poprosi żeby pan który sprząta posprzątał lepiej'. Otóż kolega przyszedł że sprejem NA MUCHY I KOMARY(załączone zdjęcie), który zostawił nam na stoliku w pokoju, jakby miał cokolwiek pomóc na karaluchy. A pan sprzątający sprzątnął jak zwykle, czyli powierzchownie (okropny kurz za szafkami, pod łóżkiem, podłoga ledwo co zmieciona, stare ślady na podłodze). Więcej w temacie pokoju: jak przyjechaliśmy z lotniska, jedyne o co poprosiliśmy pana z recepcji (oczywiście najpierw dając mu kilka euro)to to, żeby w pokoju było 1 podwójne łóżko (podkreśliłam ONE DOUBLE bed, żeby na pewno zrozumiał). Pokiwał głową i powiedział, że tak tak oczywiście, będzie jedno podwójne łóżko. Wchodzimy do pokoju - a tam 2 pojedyncze łóżka. Ponieważ to naprawdę było jedyne o co prosiliśmy wróciliśmy do recepcji i mówimy, że prosiliśmy o podwójne łóżko i tylko o to, a mamy 2 pojedyncze, więc prosimy o zmianę na podwójne. Pan, który nas wcześniej obsługiwał odwrócił się do ściany i bezczelnie nas ignorował. Przyszedł inny pan, trochę wyżej postawiony niż tamten, sądząc po ubiorze i zaczął mówić, że przecież można zsunąć 2 łóżka i wyjdzie na to samo. Jak powiedzieliśmy, że nie, nie wyjdzie na to samo, a poza tym to była jedyna rzecz o którą prosiliśmy to pan stwierdził, że nie ma żadnych pokojów z podwójnym łóżkiem, bo hotel jest pełny (co też nie było prawdą, bo były wolne pokoje i ludzi nie było wcale tak dużo). Ponieważ nie odchodziliśmy stwierdził, że 'specjalnie dla nas wyrzuci parę z pokoju, żebyśmy my mieli podwójne łóżko' - chyba liczył, że powiemy, że w takim razie nie, ale to było oczywiste kłamstwo, bo nie ma opcji żeby coś takiego miało miejsce nawet w hostelu, a co dopiero w hotelu '5-ciogwiazdkowym'. No i po tym, jak co każde 10 minut mówił, że jeszcze 10 minut czekania i że nie możemy w tym czasie nigdzie iść (chcieliśmy iść na obiad, bo byliśmy głodni po podróży) i tak minęła godzina, w końcu dostaliśmy swój pokój. Właśnie ten z karaluchami - nie wiem, może pan to zrobił specjalnie. Poza karaluchami, nie działała jeszcze klimatyzacja, cały czas byla ustawiona na najniższa możliwą temperaturę i najwyższą moc obrotów i poza tym, że robiła mnóstwo hałasu (myślę, że tu też złośliwość pana z recepcji) to dawała lekki chłodek, który niewiele pomagał i pociliśmy się w pokoju cały czas chodząc w samej bieliźnie (a rozmawiałam z innymi gośćmi i byłam w innych pokojach - klimatyzacja tam działała dobrze, tak samo w stołówce). I na koniec jeszcze jeden smaczek: mój chłopak widział jak kelner roznoszący drinki napluł jednemu z gości do drinka.Co prawda miało to miejsce tylko raz, ale chyba nie muszę mówić co to świadczy o obsłudze hotelu i kto wie ile razy więcej to się stalo.No i nie muszę chyba mówić, że od tamtej pory piliśmy tylko wodę mineralną z butelki zamykaną plastikową banderolą. Nic z tego co opisałam nie powinno mieć miejsca w 5-ciogwiazdowym hotelu - NIC.A te karaluchy to mi się śnią po nocach. Inne minusy: Morze przy brzegu jest bardzo płytkie, jak jest przypływ to maksimum do pasa, jak jest odpływ to w ogóle go nie ma. Rafa przy brzegu nieciekawa. Rafa za pomostem ładna, ale w ciągu tygodnia naszego pobytu tylko raz była zielona flaga, 2 razy czerwona, a tak to żółta. Basen brudny, chyba nikt go nie czyścił. Jedyne plusy (za to 2 gwiazdki, a nie 1) to smaczne jedzenie i miła obsługa poza obsługą recepcji (choć tak jak wspominałam wyżej widzieliśmy jak kelner napluł komuś do drinka) NIE POLECAM (Eng) We had cockroaches in the room (pictures below), when we told that to guys in the reception they said that someone will come with the spray (didn't ask if we wanna change the room, didn't apologize - nothing) and they came with spray for FLIES AND MOSQUITOS (as if it would help for cockroaches). The room was not clean - there was dust behind everything, under the bed etc. Another thing is that when we arrived, the only thing we asked for regarding the room (after giving some money to the guy in reception) was a room with double bed (i made it super clear by saying ONE DOUBLE bed). The guy said that of course, we will get a room with double bed. We come to the room and it has two single beds. Since it was the only thing we asked for, we came back and said that we asked for double bed, nothing more, and that we would like to change the room. The guy that we were talking to earlier turned around facing the wall and ignored us. The other guy started saying that there are no rooms with double bed(it was a lie, because there were not that many people in the hotel), but we can put the beds together and it's the same. When we said it's not and didn't leave, he said that he will threw away some other couple from a room just for us to have it (which i think he hoped would make us say no, but it was obviously a lie, because noone would do such thing even in a hostel, and for sure not in a '5 star' hotel). He kept us waiting for 1 hour, saying every 10 mins, that it's just 10 more minutes and it's ready and no, we cannot go to eat lunch (we were super hungry after the trip), because we need the room first. I don't know, maybe he knew about the cockroaches and that's why we got this specific room. More about the room: The air-conditioning was not working properly, it was just making a lot of noise(we had it working on max.speed and min.temperature 24/7 and we were still sweating even only in our underwear. And i think it was also made on purpose, because i know for a fact that air-con was working normally in other rooms). As a cherry on top: My boyfriend saw one of the weiters spit in someone's drink. It was just once, but who knows how many more times it happened. Since that incident, the only thing we ever ordered to drink was water, because it was in plastic bottles with a safety seal. Other cons: the sea nearby the shore is really shallow (max.to the stomach) and the coral reef there is not too interesting. The coral reef 'after the bridge' is nice, but there was usually yellow flag and big waves (we were there for 8 days, just once it was green, twice red). The swimming pool is really dirty - i think noone cleans it. The good part was the food and nice stuff (accept the spit incident and the reception staff which was rude)

  • Daniel R2019-08-29
    Wyjątkowy

    Hotel bardzo ładny, czysty i zadbany. Orientalny styl dodaje mu uroku. Pokoje duże z klimatyzacją oraz wi-fi, duża łazienka. Nasz pokój był z przepięknym widokiem na morze tuż przy piaszczystej plaży. Bardzo fajne baseny, jeden z barem. Jedzenie smaczne, każdy znajdzie coś dla siebie. Przemiła i uczynna obsługa. Ciekawe animacje. Wycieczki godne polecenia : quady -"Super Safari" , snoorking -" Porto Galib". Jedyny malutki minus - wejście do morza (przepiękna z kolorowymi rybkami rafa, która uniemożliwia kąpiel), kąpiel w pełnym zanurzeniu w morzu, możliwa tylko z pomostu. Nasz rezydent - Mostafa Taher Nasr El Dien Moh - to najlepszy rezydent jakiego mieliśmy - uczynny, miły, sympatyczny i bardzo pomocny - pozdrowienia z Polski. Wakacje udane mimo sierpniowego upału.

Hotel

Dla dzieci

  • pokój zabaw
  • plac zabaw
  • opieka nad dziećmi: za opłatą
  • łóżeczko dziecięce: na zapytanie, w cenie
  • menu dla dzieci
  • wysokie krzesełko
  • basen dla dzieci, leżaki: w cenie

Sport i wellness

    W cenie
  • siłownia
  • piłka plażowa
  • kort tenisowy
  • Płatne
  • strefa spa
  • sauna parowa
  • masaże
  • zabiegi pielęgnacyjno-kosmetyczne
  • tenis
  • nurkowanie powierzchniowe: w ofercie firm zewnętrznych
  • nurkowanie: w ofercie firm zewnętrznych
  • szkoła nurkowania SSI: w ofercie firm zewnętrznych
  • rowery

Rozrywka

  • międzynarodowe animacje dla dorosłych kilka razy w tygodniu
  • wieczory tematyczne
  • przedstawienia
  • muzyka na żywo

Wyposażenie

  • recepcja
  • kantor
  • bankomat
  • ogród
  • taras
  • sklep z pamiątkami
  • sklepy
  • minimarket
  • butik
  • jubiler
  • fryzjer
  • lekarz
  • amfiteatr
  • Wi-Fi: w całym hotelu, w cenie
  • pralnia: za opłatą
  • usługi konsjerża
  • parking: niezadaszony
  • sale konferencyjne: 3

Karty

  • Visa, MasterCard, American Express

Liczba pokojów

  • 247

Kategoria lokalna

  • 5 gwiazdek

Plaża

  • bezpośrednio przy piaszczysto-żwirowej plaży (zalecane obuwie kąpielowe)
  • prywatna
  • piaszczysta
  • piaszczysto-żwirowa
  • żwirowa
  • zalecane obuwie kąpielowe
  • leżaki w cenie
  • ręczniki w cenie

Basen

  • baseny: 3
  • basen: w cenie, zewnętrzny, ze słodką wodą, podgrzewany, leżaki: w cenie
  • kompleks basenowy: w cenie, ze słodką wodą
  • basen dla dzieci: w cenie, leżaki: w cenie
  • jacuzzi: za opłatą, w strefie spa
  • ręczniki: w cenie
Przelot
Rezerwacja miejsce w samolocie

Rezerwacja miejsc w samolocie już od 35 zł*

  • Cieszysz się komfortem związanym z brakiem pośpiechu przy odprawie
  • Zyskujesz możliwość zarezerwowania ulubionych miejsc
  • Masz gwarancję otrzymania miejsc obok siebie w czasie lotu

*Dostępna na wybranych rejsach czarterowych. Cena zależy od wybranego połączenia. Sprawdź

Opinie gości
Radisson Blu Resort El Quseir - opinie
Średnia ocena klientów:
Znakomity
(2434 opinii)
(2434 opinii)
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Obsługa
    Czystość
    Lokalizacja
    Wartość
  • 811olal22019-09-22
    Bardzo dobry

    Było ok, ale bez szału

    Piękna plaża, która jest położona nad samym hotelem. Piękna rafa. Jedzenie dość monotonne, ale nie było najgorsze. Drinki średnie. Plusem hotelu jest klimatyzacja w pokojach oraz wifi na całym obiekcie. Pokoje w orientalnym stylu, w każdym było dość ciemno, za ciemno. Obsługa hotelu nieco nachalna z napiwkami. Miejsce dobre na odpoczynek, aczkolwiek spokojne, w moim odczuciu dla starszych ludzi. Animacje na niskim poziomie. Jeden wieczór z pokazem tańców, w kolejnych dniach miało miejsce karaoke. Mimo tego, że pobyt oceniam na 4, nie wróciłabym do tego miejsca.

  • MartynaG1102019-09-18
     

    Koszmar - nie polecamy/ Nightmare - don't recommend

    (english below) W naszym pokoju były karaluchy (dowody na załączonych zdjęciach). Hotel Radisson Blu to hotel 5-ciogwiazdkowy i powinien trzymać jakieś standardy, a karaluchy w pokoju niestety pokazują, że nie trzyma. Moje dodatkowe oburzenie wywołała obsługa recepcji. Gdy zgłosiliśmy, że mamy w pokoju karaluchy i pokazaliśmy zdjęcia, pan powiedział, że 'ok ok, przyjdzie kolega ze sprejem'. Nie przeprosił, nie zaproponował nam zmiany pokoju - NIC, a na moją dodatkową uwagę, że karaluchy przychodzą jak jest brudno powiedział, że 'poprosi żeby pan który sprząta posprzątał lepiej'. Otóż kolega przyszedł że sprejem NA MUCHY I KOMARY(załączone zdjęcie), który zostawił nam na stoliku w pokoju, jakby miał cokolwiek pomóc na karaluchy. A pan sprzątający sprzątnął jak zwykle, czyli powierzchownie (okropny kurz za szafkami, pod łóżkiem, podłoga ledwo co zmieciona, stare ślady na podłodze). Więcej w temacie pokoju: jak przyjechaliśmy z lotniska, jedyne o co poprosiliśmy pana z recepcji (oczywiście najpierw dając mu kilka euro)to to, żeby w pokoju było 1 podwójne łóżko (podkreśliłam ONE DOUBLE bed, żeby na pewno zrozumiał). Pokiwał głową i powiedział, że tak tak oczywiście, będzie jedno podwójne łóżko. Wchodzimy do pokoju - a tam 2 pojedyncze łóżka. Ponieważ to naprawdę było jedyne o co prosiliśmy wróciliśmy do recepcji i mówimy, że prosiliśmy o podwójne łóżko i tylko o to, a mamy 2 pojedyncze, więc prosimy o zmianę na podwójne. Pan, który nas wcześniej obsługiwał odwrócił się do ściany i bezczelnie nas ignorował. Przyszedł inny pan, trochę wyżej postawiony niż tamten, sądząc po ubiorze i zaczął mówić, że przecież można zsunąć 2 łóżka i wyjdzie na to samo. Jak powiedzieliśmy, że nie, nie wyjdzie na to samo, a poza tym to była jedyna rzecz o którą prosiliśmy to pan stwierdził, że nie ma żadnych pokojów z podwójnym łóżkiem, bo hotel jest pełny (co też nie było prawdą, bo były wolne pokoje i ludzi nie było wcale tak dużo). Ponieważ nie odchodziliśmy stwierdził, że 'specjalnie dla nas wyrzuci parę z pokoju, żebyśmy my mieli podwójne łóżko' - chyba liczył, że powiemy, że w takim razie nie, ale to było oczywiste kłamstwo, bo nie ma opcji żeby coś takiego miało miejsce nawet w hostelu, a co dopiero w hotelu '5-ciogwiazdkowym'. No i po tym, jak co każde 10 minut mówił, że jeszcze 10 minut czekania i że nie możemy w tym czasie nigdzie iść (chcieliśmy iść na obiad, bo byliśmy głodni po podróży) i tak minęła godzina, w końcu dostaliśmy swój pokój. Właśnie ten z karaluchami - nie wiem, może pan to zrobił specjalnie. Poza karaluchami, nie działała jeszcze klimatyzacja, cały czas byla ustawiona na najniższa możliwą temperaturę i najwyższą moc obrotów i poza tym, że robiła mnóstwo hałasu (myślę, że tu też złośliwość pana z recepcji) to dawała lekki chłodek, który niewiele pomagał i pociliśmy się w pokoju cały czas chodząc w samej bieliźnie (a rozmawiałam z innymi gośćmi i byłam w innych pokojach - klimatyzacja tam działała dobrze, tak samo w stołówce). I na koniec jeszcze jeden smaczek: mój chłopak widział jak kelner roznoszący drinki napluł jednemu z gości do drinka.Co prawda miało to miejsce tylko raz, ale chyba nie muszę mówić co to świadczy o obsłudze hotelu i kto wie ile razy więcej to się stalo.No i nie muszę chyba mówić, że od tamtej pory piliśmy tylko wodę mineralną z butelki zamykaną plastikową banderolą. Nic z tego co opisałam nie powinno mieć miejsca w 5-ciogwiazdowym hotelu - NIC.A te karaluchy to mi się śnią po nocach. Inne minusy: Morze przy brzegu jest bardzo płytkie, jak jest przypływ to maksimum do pasa, jak jest odpływ to w ogóle go nie ma. Rafa przy brzegu nieciekawa. Rafa za pomostem ładna, ale w ciągu tygodnia naszego pobytu tylko raz była zielona flaga, 2 razy czerwona, a tak to żółta. Basen brudny, chyba nikt go nie czyścił. Jedyne plusy (za to 2 gwiazdki, a nie 1) to smaczne jedzenie i miła obsługa poza obsługą recepcji (choć tak jak wspominałam wyżej widzieliśmy jak kelner napluł komuś do drinka) NIE POLECAM (Eng) We had cockroaches in the room (pictures below), when we told that to guys in the reception they said that someone will come with the spray (didn't ask if we wanna change the room, didn't apologize - nothing) and they came with spray for FLIES AND MOSQUITOS (as if it would help for cockroaches). The room was not clean - there was dust behind everything, under the bed etc. Another thing is that when we arrived, the only thing we asked for regarding the room (after giving some money to the guy in reception) was a room with double bed (i made it super clear by saying ONE DOUBLE bed). The guy said that of course, we will get a room with double bed. We come to the room and it has two single beds. Since it was the only thing we asked for, we came back and said that we asked for double bed, nothing more, and that we would like to change the room. The guy that we were talking to earlier turned around facing the wall and ignored us. The other guy started saying that there are no rooms with double bed(it was a lie, because there were not that many people in the hotel), but we can put the beds together and it's the same. When we said it's not and didn't leave, he said that he will threw away some other couple from a room just for us to have it (which i think he hoped would make us say no, but it was obviously a lie, because noone would do such thing even in a hostel, and for sure not in a '5 star' hotel). He kept us waiting for 1 hour, saying every 10 mins, that it's just 10 more minutes and it's ready and no, we cannot go to eat lunch (we were super hungry after the trip), because we need the room first. I don't know, maybe he knew about the cockroaches and that's why we got this specific room. More about the room: The air-conditioning was not working properly, it was just making a lot of noise(we had it working on max.speed and min.temperature 24/7 and we were still sweating even only in our underwear. And i think it was also made on purpose, because i know for a fact that air-con was working normally in other rooms). As a cherry on top: My boyfriend saw one of the weiters spit in someone's drink. It was just once, but who knows how many more times it happened. Since that incident, the only thing we ever ordered to drink was water, because it was in plastic bottles with a safety seal. Other cons: the sea nearby the shore is really shallow (max.to the stomach) and the coral reef there is not too interesting. The coral reef 'after the bridge' is nice, but there was usually yellow flag and big waves (we were there for 8 days, just once it was green, twice red). The swimming pool is really dirty - i think noone cleans it. The good part was the food and nice stuff (accept the spit incident and the reception staff which was rude)

  • Daniel R2019-08-29
    Wyjątkowy

    Super wakacje!

    Hotel bardzo ładny, czysty i zadbany. Orientalny styl dodaje mu uroku. Pokoje duże z klimatyzacją oraz wi-fi, duża łazienka. Nasz pokój był z przepięknym widokiem na morze tuż przy piaszczystej plaży. Bardzo fajne baseny, jeden z barem. Jedzenie smaczne, każdy znajdzie coś dla siebie. Przemiła i uczynna obsługa. Ciekawe animacje. Wycieczki godne polecenia : quady -"Super Safari" , snoorking -" Porto Galib". Jedyny malutki minus - wejście do morza (przepiękna z kolorowymi rybkami rafa, która uniemożliwia kąpiel), kąpiel w pełnym zanurzeniu w morzu, możliwa tylko z pomostu. Nasz rezydent - Mostafa Taher Nasr El Dien Moh - to najlepszy rezydent jakiego mieliśmy - uczynny, miły, sympatyczny i bardzo pomocny - pozdrowienia z Polski. Wakacje udane mimo sierpniowego upału.

  • Radoslaw S2019-07-30
    Wyjątkowy

    Wreszcie hotel, który spełnił oczekiwania

    Po kilku latach podróży do Egiptu wreszcie znalazłem hotel naprawdę godny polecenia. Obsługa bardzo dobra, realizowali wszystko o co prosiłem w związku z wdliwym działaniem czegoś w pokoju. Pokoj na dosyć wysokim poziomie, łazienka duza i przestronna, działające bez problemów wi-fi. Wyżywienie doskonałe i taka ilość różnych potraw, których nigdzie indziej nie widziałem. Nie ma możliwości żeby wyjść głodnym po jakimkolwiek posiłku. Jedyny mały minus tego hotelu ze w dwóch miejscach na plaży można było dostać tylko butelkowaną wodę i żadnych innych napojów (trochę to było mało zorganizowane) i trzeba było dość daleko isc do baru przy basenie. Plaże piaszczyste ładnie położone, niestety wejście do wody kawałek dalej od brzegu trochę kłopotliwe ze względu na to że to szczyt rafy, ale można się wykąpać. W spokojne dni można było korzystać ze zejścia do wody z pomostu doprowadzonego na koniec rafy, był tam nawet ratownik, który zwracał dość głośno uwagę jeśli ktoś nawet szedł szczytem rafy na jej brzeg. nasz pokoj był trochę na uboczu i dlatego mieliśmy cisze i spokoj, ale z widokiem na morze. W ofercie również SPA i inne atrakcje, z których nie korzystaliśmy bo nastawiliśmy się na nurkowanie z tamtejszym centrum nurkowym SUBEX (tu jednak radze zwrócić uwagę na cennik i dokładnie się dowiedzieć co i za ile), ale centrum profesjonalne. Warto dołożyć trochę więcej pieniędzy i skorzystać z oferty tego hotelu.

  • Jiří K2019-07-06
    Wyjątkowy

    Radisson blue resort

    Na hotelu me nejvice uchvatilo jidlo. Opravdu skvele! Vse bylo vynikajici. At maso, tak prilohy, tak treba i studene salaty. Personal hotelu byl rovnez vyborny. Vzdy se starali o cisty stul, slusne a pritom nevtirave nabidli a s usmevem na tvari. Hotel jako takovy me spise pripadal starsi a mel by mit spise 4 hvezdicky (letite drevene dvere a okna, pokoje na klice) nez uvadenych pet. Co bylo fajn, tak wifi i na pokojich a bazenu, i kdyz ne vzdy to fungovalo. Celkove hodnoceni tedy hodne dobre.

Pokoje

Pokój ekonomiczny

  • Kod pokoju: DZZ1
  • Max. liczba osób: 
  • Pokoje ekonomiczne to dobry wybór dla osób, którym zależy na pobycie w hotelu w najniższej możliwej cenie. Pokoje mogą różnić się wielkością, lokalizacją lub wyposażeniem od tych znajdujących się w regularnej ofercie danego obiektu. Z reguły nie ma możliwości wymiany pokoju ekonomicznego na inny.

Pokój 2-osobowy z widokiem na morze

  • Kod pokoju: DZM1
  • Metraż: 

    około 32m2

  • Max. liczba osób: 
  • balkon lub taras
  • klimatyzacja: w cenie
  • sejf: w cenie
  • telefon
  • minibar: za opłatą
  • TV sat.
  • prysznic
  • suszarka do włosów
  • WC
  • Wi-Fi: w cenie
  • widok na morze

Pokój 2-osobowy z widokiem na morze

  • Kod pokoju: DZM2
  • Metraż: 

    około 32m2

  • Max. liczba osób: 
  • balkon lub taras
  • klimatyzacja: w cenie
  • sejf: w cenie
  • telefon
  • minibar: za opłatą
  • TV sat.
  • prysznic
  • suszarka do włosów
  • WC
  • Wi-Fi: w cenie
  • widok na morze
  • w pierwszym rzędzie od plaży
  • zestaw do parzenia kawy/herbaty
  • szlafrok
  • kapcie
  • czajnik elektryczny

Pokój 2-osobowy

  • Kod pokoju: DZX1
  • Metraż: 

    około 32m2

  • Max. liczba osób: 
  • balkon lub taras
  • klimatyzacja: w cenie
  • sejf: w cenie
  • telefon
  • minibar: za opłatą
  • TV sat.
  • prysznic
  • suszarka do włosów
  • WC
  • Wi-Fi: w cenie
  • widok na ogród
Wyżywienie

Godziny serwowania posiłków w hotelu mogą nieznacznie różnić się od godzin podanych w ofercie.

Wycieczki fakultatywne
Banner wycieczki fakultatywne

Zwiedzaj różne krańce świata z TUI. Oferta niezwykłych wycieczek fakultatywnych stworzona z myślą o naszych klientach. Zaplanuj wycieczki przed wylotem i ciesz się beztroskimi wakacjami.

  • Najlepszy wybór wycieczek w języku polskim
  • Dostępność i potwierdzenie online
  • Komfortowy odbiór z hotelu

Rezerwuj na GoTui lub zapytaj w punkcie sprzedaży

Ważne informacje
Marsa Alam - przewodnik

Dlaczego warto wybrać Radisson Blu Resort El Quseir

  • amfiteatr i program rozrywkowy
  • udogodnienia dla rodzin z dziećmi
  • atrakcyjna lokalizacja
Sprawdzanie ceny