Pensee Royal Garden

(712 opinii)

Ostatnią rezerwację założono wczoraj z miejscowości Bedzin

Pensee Royal Garden - informacje

Hotel Pensee Royal Garden znajduje się bezpośrednio przy piaszczystej plaży, ok. 20 km od centrum El Quseir. Dla rodzin z dziećmi przygotowano tutaj liczne udogodnienia, takie jak wysokie krzesełka w restauracji, pokoje rodzinne, pokój i plac zabaw, a także bogaty program animacyjny. Goście szukający aktywności mogą zagrać w siatkówkę plażową, tenisa lub poćwiczyć w siłowni. Wielbiciele relaksu spędzą czas przy jednym z basenów albo skorzystają z usług strefy spa. Wieczorami pobyt umilą pokazy w amfiteatrze, muzyka na żywo oraz dyskoteka. Uzupełnieniem oferty obiektu są 2 restauracje, gdzie spróbujecie dań kuchni międzynarodowej, orientalnej, ryb i owoców morza.

Najpopularniejsze udogodnienia:

Położenie:

  • ok. 20 km od centrum El Quseir
  • bezpośrednio przy plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 40 min
Średnia ocena klientów:
Dobry hotel
(712 opinii)
(712 opinii)
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Obsługa
    Wartość
    Czystość
  • Justyna K2019-10-08
     

    Już na wstępie ostrzegam, że recenzja będzie długa, ale uważam, że należy raz a porządnie opisać warunki panujące w tym miejscu. Miałam wątpliwą przyjemność spędzić 2 tygodnie w tym „hotelu”. Rezerwacji dokonaliśmy ponad 8 miesięcy wcześniej dlatego też nie zdziwiła nas dość niska cena (w tym samym czasie rezerwowaliśmy za takie same pieniądze inny hotel na czerwiec – było super) oraz złe opinie nt. obiektu (zapewniano nas, że zmienił się zarządca i w tym roku jest naprawdę OK). Wiele razy podróżowaliśmy do Egiptu i byliśmy pewni, że już nic nas w tym kraju nie zaskoczy, ale to co przeżyliśmy w tym miejscu nie mieści się w żadnych normach (zwłaszcza 4 gwiazdowych), ale po kolei: POKÓJ: po przylocie otrzymaliśmy klucz do pokoju, recepcjonista zapewniał nas, że to „nice room”. Okazało się, że dostaliśmy pokój w starej części hotelu – parterowy bungalow, stare, odrapane, ledwo trzymające się na zawiasach drzwi wyjściowe z dwóch stron i jedno małe okno, przez które każdy mógł wszystko zobaczyć. My za to mieliśmy fantastyczny widok na piach (royal garden???), ruiny budynków. To jednak nie było najgorsze, pokój był ciemny, ściany pokryte brudną farbą i grzybem, dwa pojedyncze (!) łóżka, z których wystawały gwoździe, przedzielone odrapaną szafką. W pokoju nie było szafy tylko jeden odrapany i przegnity regał, w którego wkomponowano lodówkę (a raczej lejący się i śmierdzący zbiornik na lód) oraz sejf …wyrwany ze ściany i leżący luźno na półce. Do tego nie działała klimatyzacja. Łazienka wcale nie prezentowała się lepiej – popękane kafle, brak fugi, grzyb, zerwana zasłonka od prysznica (pożółkła i zaciekami pleśni) oraz brudna toaleta. Po zgłoszonych zastrzeżeniach zapewniono nas, że usterki zostaną naprawione, natomiast nie ma mowy o zmianie pokoju. Po 5 próbach sejf został przybity gwoździami do ściany – każdy mógł go wyjąć w sekundę, a klimatyzacja zaczęła pracować, niestety naprawiono ją tak dobrze, że mieliśmy 16 stopni w pokoju. Zmuszeni byliśmy spać pod kocami, które są na wyposażeniu pokoju – brudne z wypalonymi dziurami. Po kilku dniach przypadkowo odkryliśmy, że mieszkamy w części, w której kwateruje się pracowników, ale w systemie mamy przypisany zupełnie inne numer pokoju – kupowaliśmy soki do śniadania i kelnerom nie zgadzały się nazwiska z nr pokoju. Oczywiście sprawa została zamieciona pod dywan. ROOM SERVICE: sprzątanie ograniczało się do wymiany ręczników, ale tylko tych najbrudniejszych. Przez dwa tygodnie pościel nie została zmieniona, ani razu nie umyto czy zamieciono podłogi, za to pan sprzątający zawsze miał czas, żeby znaleźć napiwek. Dodam, że oboje z partnerem dostaliśmy okropnej wysypki, już w Polsce dermatolog stwierdził, że to z brudu…najprawdopodobniej ręczniki były źle prane, o ile były… WYŻYWIENIE: jedzenie jest bardzo monotonne, praktycznie w kółko naleśniki i tosty i jajka na śniadanie, do tego stare, zimne frytki z dnia poprzedniego i np. stara starta marchewka (po interwencji, że jest sfermentowana, została zabrana i dodana do sałatki przy obiedzie). Obiady podawano w „restauracji” przy plaży. Jadłospis można bardzo szybko wymienić: mięso pod wydziałem, najczęściej kościsty kurczak i wątróbka, jakiś makaron, ryż i dwie zupy – smak ten sam, zmieniały się tylko kartki z nazwami. Mnie życie ratowała pizza – może nie była bardzo smaczna, ale zdecydowanie najlepsza. Szczytem chciwości były owoce morza – dokładnie jeden kawałeczek kalmara, dwa kawałki rybiego kręgosłupa i skóra z ryby. Na pytanie, co to jest, bo na bank nie są to owoce morza i że danie wygląda, jakby ktoś je ze śmietnika wyciągnął, kelner przyniósł mi dodatkowe menu i powiedział, że jak mi nie spakuje to za 15 euro mogę sobie kupić krewetki… Kolacje wyglądały podobnie jak obiady – dwie zupy, mięso pod wydziałem – kawałeczek dla każdego i hasło „przyjdź potem”. Podobnie jak mięso pod wydziałem były owoce, niestety najczęściej zgnite, stare i bez smaku (za to w ciągu dnia za 2 euro można było kupić smoothie – polecam). Zgodnie z ofertą między posiłkami miały być przekąski – po śniadaniu aż do obiadu nie było nic, po obiedzie przekąskami były naleśniki – codziennie przez 2 tygodnie! Kilka razy były frytki albo bułka z serem. Dodam, że przed przylotem zapewniano mnie, że hotel ma dania dietetyczne – tak ma…gotowana fasola i kuskus. NAPOJE i ALKOHOLE: w opcji all napoje są podawane w maleńkich kubeczkach więc najlepiej kupić na miejscu normalnej wielkości kubek za dolara. Przez dwa tygodnie pobytu ciągle był problem z colą zero – albo nie było, albo podawano mi zwykłą colę i udawano, że to zero (ma zdecydowanie inny smak). Bardziej bezczelni barmani odsyłali mnie do sklepu. Alkohole wszystkie smakują tak samo, ale ich dostępności nie będę się wypowiadać, że wypiłam przez cały pobyt 3 drinki. Do posiłków można zamówić wino – przez pierwszy tydzień białe wino smakowało jak rozwodniony sprite i jestem pewna, że właśnie tak było. Czerwone dało się wypić. INFRASTRUKTURA: baseny są brudne, czyszczone byle jak, w drugim tygodniu dodano do nich bardzo dużo chloru – OK miały ładny kolor, ale były praktycznie puste, bo nie dało się wytrzymać. Leżaki i materace są stare i zniszczone. Z leżaków odchodzi farba, która przykleja się do całego ciała. Zdarzało się, że na materac czekało się 2 godziny, bo osoba odpowiedzialna za to miała gdzieś swoją pracę. Należy uważać na kafelki przy basenach – bardzo łatwo o zranienie. Na plaży bardzo podobnie – wszystko stare i zniszczone. Z parasoli i parawanów wystają zardzewiałe kawałki drutów. W piasku można znaleźć pety, papierki, itp. – z jednej strony to wina gości, ale z drugiej personel nie sprząta. Zdecydowanie nie jest to miejsce na spędzenie miłych i spokojnych wakacji”. Faktycznie plusem jest rafa i bliskość centrum nurkowego. Tak jak wspominałam, nie zapłaciliśmy dużo, ale z drugiej strony tyle samo zapłaciliśmy za Tulipa w czerwcu i warunki były o niebo lepsze. Jak widać można. Pensee nie zasługuje nawet za 2 gwiazdki. Biura podróży, które promują ten wyjazd powinny poważnie się zastanowić co robią.

  • MARCIN Z2019-08-22
     

    Witam, czerwiec wakacje z tui (przez małe t)karaluchy ,karaczany prusaki .Hotel do remontu pokoje w opłakanym stanie (brak wody ,prądu oraz inne przykrości ). Ostrzegam i nie polecam hotelu oraz biura turystycznego.

  • AgnieszkaWoz2019-08-06
     

    Witam. Byłam w Egipcie po raz pierwszy i akurat w Marsa Alam. Są zupełnie inbecwajache niż te w Europie. Po pierwsze nie jedzie się cała grupa do jednego hotelu, po drugie hotele są na pustyni oddalone od siebie o kilkanaście kilometrów i wokół hotelu nie ma nic, tzn żadnego miasteczka do którego można by się np przejść. Czyli jesteśmy zdani przez cały czas pobytu ba hotel i jego atrakcje. Hotel pencee powinien mieć około 3 gwiazdek nie 4. Niby jest czysto Ale w trakcie tygodniowego pobytu trzy razy wyłączanie prąd w tym również klimę, oczywiście w trakcie kiedy turysta jest poza pokojem, więc po powrocie do pokoju macie w pokoju jakieś 30 stopni. Zanim to się schłodzić moja kilka godzin. Jedzenie słabe i monotonne, chociaż smaczne i przyprawione. Pizza to sam ser i jeden rodzaj sera. Animacje znikome i co wieczór takie same animacje dla dzieci. Baseny czyste. Leżaki, materace i ręczniki plażowe dostępne od zaraz i zawsze jest miejsce. Dużym plusem hotelu jest dostępność rafy koralowej bardzo blisko od plaży i spokojnie mogą ją oglądać dzieci. Jest też rafa głęboka dla bardziej doświadczonych. Morze cudowne ale to nie zasługa hotelu. Nie polecam na pobyt dłuższy niż tydzień ze względu na monotonne animacje i wyżywienie oraz senność obsługi. Ale na tydzień można się wybrać bez tragedii. Pozdrawiam

Hotel

Dla dzieci

  • pokój gier i zabaw
  • plac zabaw
  • łóżeczko dziecięce
  • wysokie krzesełko
  • basen dla dzieci: zewnętrzny, ze słodką wodą, wydzielona część basenu dla dzieci, leżaki
  • animacje dla młodzieży
  • animacje dla dzieci
  • miniklub
  • minidyskoteka

Sport i wellness

    Płatne
  • sauna parowa
  • sauna parowa (soft)
  • pokój relaksacyjny
  • masaże
  • zabiegi kosmetyczne
  • siłownia
  • piłka plażowa
  • siatkówka plażowa
  • tenis stołowy
  • kort tenisowy
  • jazda konna
  • szkoła nurkowania PADI

Rozrywka

  • zajęcia sportowe
  • międzynarodowe animacje dla dorosłych
  • lekki program animacyjny
  • przedstawienia
  • wieczory taneczne
  • muzyka na żywo
  • boccia
  • rzutki
  • bilard
  • dyskoteka

Wyposażenie

  • Wi-Fi (w całym hotelu, płatne)
  • terminal internetowy (płatny)
  • kawiarenka internetowa (płatna)
  • recepcja
  • kantor
  • sejf
  • sala TV
  • ogród
  • zielony dziedziniec
  • taras
  • sklep z pamiątkami
  • sklepy
  • minimarket
  • butik
  • jubiler
  • fryzjer
  • lekarz
  • pralnia (płatna)
  • parking
  • sala konferencyjna
  • amfiteatr

Karty

  • Visa, MasterCard, American Express

Liczba pokojów

  • 273

Kategoria lokalna

  • 4 gwiazdki

Plaża

  • bezpośrednio przy plaży
  • prywatna
  • piaszczysta
  • zalecane obuwie kąpielowe
  • leżaki
  • restauracja przy plaży
  • bar przy plaży

Basen

  • baseny: 4
  • basen: zewnętrzny, ze słodką wodą, leżaki
  • basen: kryty, ze słodką wodą, podgrzewany, leżaki
  • basen dla dzieci: zewnętrzny, ze słodką wodą, wydzielona część basenu dla dzieci, leżaki
  • basen: zewnętrzny, ze słodką wodą, leżaki
  • jacuzzi: kryte, ze słodką wodą, w strefie spa
Przelot
Rezerwacja miejsce w samolocie

Rezerwacja miejsc w samolocie już od 35 zł*

  • Cieszysz się komfortem związanym z brakiem pośpiechu przy odprawie
  • Zyskujesz możliwość zarezerwowania ulubionych miejsc
  • Masz gwarancję otrzymania miejsc obok siebie w czasie lotu

*Dostępna na wybranych rejsach czarterowych. Cena zależy od wybranego połączenia. Sprawdź

Opinie gości
Pensee Royal Garden - opinie
Średnia ocena klientów:
Dobry hotel
(712 opinii)
(712 opinii)
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Obsługa
    Wartość
    Czystość
  • Justyna K2019-10-08
     

    Obóz harcerski, a nie 4 gwiazdki!

    Już na wstępie ostrzegam, że recenzja będzie długa, ale uważam, że należy raz a porządnie opisać warunki panujące w tym miejscu. Miałam wątpliwą przyjemność spędzić 2 tygodnie w tym „hotelu”. Rezerwacji dokonaliśmy ponad 8 miesięcy wcześniej dlatego też nie zdziwiła nas dość niska cena (w tym samym czasie rezerwowaliśmy za takie same pieniądze inny hotel na czerwiec – było super) oraz złe opinie nt. obiektu (zapewniano nas, że zmienił się zarządca i w tym roku jest naprawdę OK). Wiele razy podróżowaliśmy do Egiptu i byliśmy pewni, że już nic nas w tym kraju nie zaskoczy, ale to co przeżyliśmy w tym miejscu nie mieści się w żadnych normach (zwłaszcza 4 gwiazdowych), ale po kolei: POKÓJ: po przylocie otrzymaliśmy klucz do pokoju, recepcjonista zapewniał nas, że to „nice room”. Okazało się, że dostaliśmy pokój w starej części hotelu – parterowy bungalow, stare, odrapane, ledwo trzymające się na zawiasach drzwi wyjściowe z dwóch stron i jedno małe okno, przez które każdy mógł wszystko zobaczyć. My za to mieliśmy fantastyczny widok na piach (royal garden???), ruiny budynków. To jednak nie było najgorsze, pokój był ciemny, ściany pokryte brudną farbą i grzybem, dwa pojedyncze (!) łóżka, z których wystawały gwoździe, przedzielone odrapaną szafką. W pokoju nie było szafy tylko jeden odrapany i przegnity regał, w którego wkomponowano lodówkę (a raczej lejący się i śmierdzący zbiornik na lód) oraz sejf …wyrwany ze ściany i leżący luźno na półce. Do tego nie działała klimatyzacja. Łazienka wcale nie prezentowała się lepiej – popękane kafle, brak fugi, grzyb, zerwana zasłonka od prysznica (pożółkła i zaciekami pleśni) oraz brudna toaleta. Po zgłoszonych zastrzeżeniach zapewniono nas, że usterki zostaną naprawione, natomiast nie ma mowy o zmianie pokoju. Po 5 próbach sejf został przybity gwoździami do ściany – każdy mógł go wyjąć w sekundę, a klimatyzacja zaczęła pracować, niestety naprawiono ją tak dobrze, że mieliśmy 16 stopni w pokoju. Zmuszeni byliśmy spać pod kocami, które są na wyposażeniu pokoju – brudne z wypalonymi dziurami. Po kilku dniach przypadkowo odkryliśmy, że mieszkamy w części, w której kwateruje się pracowników, ale w systemie mamy przypisany zupełnie inne numer pokoju – kupowaliśmy soki do śniadania i kelnerom nie zgadzały się nazwiska z nr pokoju. Oczywiście sprawa została zamieciona pod dywan. ROOM SERVICE: sprzątanie ograniczało się do wymiany ręczników, ale tylko tych najbrudniejszych. Przez dwa tygodnie pościel nie została zmieniona, ani razu nie umyto czy zamieciono podłogi, za to pan sprzątający zawsze miał czas, żeby znaleźć napiwek. Dodam, że oboje z partnerem dostaliśmy okropnej wysypki, już w Polsce dermatolog stwierdził, że to z brudu…najprawdopodobniej ręczniki były źle prane, o ile były… WYŻYWIENIE: jedzenie jest bardzo monotonne, praktycznie w kółko naleśniki i tosty i jajka na śniadanie, do tego stare, zimne frytki z dnia poprzedniego i np. stara starta marchewka (po interwencji, że jest sfermentowana, została zabrana i dodana do sałatki przy obiedzie). Obiady podawano w „restauracji” przy plaży. Jadłospis można bardzo szybko wymienić: mięso pod wydziałem, najczęściej kościsty kurczak i wątróbka, jakiś makaron, ryż i dwie zupy – smak ten sam, zmieniały się tylko kartki z nazwami. Mnie życie ratowała pizza – może nie była bardzo smaczna, ale zdecydowanie najlepsza. Szczytem chciwości były owoce morza – dokładnie jeden kawałeczek kalmara, dwa kawałki rybiego kręgosłupa i skóra z ryby. Na pytanie, co to jest, bo na bank nie są to owoce morza i że danie wygląda, jakby ktoś je ze śmietnika wyciągnął, kelner przyniósł mi dodatkowe menu i powiedział, że jak mi nie spakuje to za 15 euro mogę sobie kupić krewetki… Kolacje wyglądały podobnie jak obiady – dwie zupy, mięso pod wydziałem – kawałeczek dla każdego i hasło „przyjdź potem”. Podobnie jak mięso pod wydziałem były owoce, niestety najczęściej zgnite, stare i bez smaku (za to w ciągu dnia za 2 euro można było kupić smoothie – polecam). Zgodnie z ofertą między posiłkami miały być przekąski – po śniadaniu aż do obiadu nie było nic, po obiedzie przekąskami były naleśniki – codziennie przez 2 tygodnie! Kilka razy były frytki albo bułka z serem. Dodam, że przed przylotem zapewniano mnie, że hotel ma dania dietetyczne – tak ma…gotowana fasola i kuskus. NAPOJE i ALKOHOLE: w opcji all napoje są podawane w maleńkich kubeczkach więc najlepiej kupić na miejscu normalnej wielkości kubek za dolara. Przez dwa tygodnie pobytu ciągle był problem z colą zero – albo nie było, albo podawano mi zwykłą colę i udawano, że to zero (ma zdecydowanie inny smak). Bardziej bezczelni barmani odsyłali mnie do sklepu. Alkohole wszystkie smakują tak samo, ale ich dostępności nie będę się wypowiadać, że wypiłam przez cały pobyt 3 drinki. Do posiłków można zamówić wino – przez pierwszy tydzień białe wino smakowało jak rozwodniony sprite i jestem pewna, że właśnie tak było. Czerwone dało się wypić. INFRASTRUKTURA: baseny są brudne, czyszczone byle jak, w drugim tygodniu dodano do nich bardzo dużo chloru – OK miały ładny kolor, ale były praktycznie puste, bo nie dało się wytrzymać. Leżaki i materace są stare i zniszczone. Z leżaków odchodzi farba, która przykleja się do całego ciała. Zdarzało się, że na materac czekało się 2 godziny, bo osoba odpowiedzialna za to miała gdzieś swoją pracę. Należy uważać na kafelki przy basenach – bardzo łatwo o zranienie. Na plaży bardzo podobnie – wszystko stare i zniszczone. Z parasoli i parawanów wystają zardzewiałe kawałki drutów. W piasku można znaleźć pety, papierki, itp. – z jednej strony to wina gości, ale z drugiej personel nie sprząta. Zdecydowanie nie jest to miejsce na spędzenie miłych i spokojnych wakacji”. Faktycznie plusem jest rafa i bliskość centrum nurkowego. Tak jak wspominałam, nie zapłaciliśmy dużo, ale z drugiej strony tyle samo zapłaciliśmy za Tulipa w czerwcu i warunki były o niebo lepsze. Jak widać można. Pensee nie zasługuje nawet za 2 gwiazdki. Biura podróży, które promują ten wyjazd powinny poważnie się zastanowić co robią.

  • MARCIN Z2019-08-22
     

    Karaluchy ,Brud i Remont

    Witam, czerwiec wakacje z tui (przez małe t)karaluchy ,karaczany prusaki .Hotel do remontu pokoje w opłakanym stanie (brak wody ,prądu oraz inne przykrości ). Ostrzegam i nie polecam hotelu oraz biura turystycznego.

  • AgnieszkaWoz2019-08-06
     

    Pensee Royal Garden

    Witam. Byłam w Egipcie po raz pierwszy i akurat w Marsa Alam. Są zupełnie inbecwajache niż te w Europie. Po pierwsze nie jedzie się cała grupa do jednego hotelu, po drugie hotele są na pustyni oddalone od siebie o kilkanaście kilometrów i wokół hotelu nie ma nic, tzn żadnego miasteczka do którego można by się np przejść. Czyli jesteśmy zdani przez cały czas pobytu ba hotel i jego atrakcje. Hotel pencee powinien mieć około 3 gwiazdek nie 4. Niby jest czysto Ale w trakcie tygodniowego pobytu trzy razy wyłączanie prąd w tym również klimę, oczywiście w trakcie kiedy turysta jest poza pokojem, więc po powrocie do pokoju macie w pokoju jakieś 30 stopni. Zanim to się schłodzić moja kilka godzin. Jedzenie słabe i monotonne, chociaż smaczne i przyprawione. Pizza to sam ser i jeden rodzaj sera. Animacje znikome i co wieczór takie same animacje dla dzieci. Baseny czyste. Leżaki, materace i ręczniki plażowe dostępne od zaraz i zawsze jest miejsce. Dużym plusem hotelu jest dostępność rafy koralowej bardzo blisko od plaży i spokojnie mogą ją oglądać dzieci. Jest też rafa głęboka dla bardziej doświadczonych. Morze cudowne ale to nie zasługa hotelu. Nie polecam na pobyt dłuższy niż tydzień ze względu na monotonne animacje i wyżywienie oraz senność obsługi. Ale na tydzień można się wybrać bez tragedii. Pozdrawiam

  • ajuzo20002019-08-04
    Bardzo dobry

    Hotel jak na Egipt przyzwoity

    Cena za ten hotel jest atrakcyjna, a jego jakość całkiem niezła jak na standardy Egipskie. Jest to kameralne miejsce gdzie bez problemu można rano znaleźć dla siebie leżak. Materace są donoszone przez obsługę i nic się za nie nie płaci. Kubki są małe, ale bez problemu można używać własnych, dowolnej wielkości. Tylko alkohole nie mogą być nalane w duże kubki. Jedzenie standardowe, ale smaczne, dobrze doprawione. Porcje podawane przez kucharzy, można dostać tyle ile się chce, nawet cały talerz, wystarczy poprosić o dodatkowe kawałki. Obsługa bardzo miła, nie doświadczyłem przez 2 tyg jakiejkolwiek nieuprzejmości. Animacje słabe, animatorzy również, słaby punkt hotelu :) Hotel czysty, żadnych robaków, pokoje sprzątane codziennie. Jeśli nie działa klima lub są inne problemy, możliwość wymiany pokoju na inny. Rafa piękna, blisko brzegu, można powiedzieć, że dwie rafy, płytka i głęboka. Na basenach jest cicho, idealnie dla rodzin z dziećmi, na plaży rozrywki dla młodych z animatorami. Przekąski można było brać rano z lobby, potem naleśniki i kanapki na basenie. Dla mnie wystarczające. Można też kupić lody i soki wyciskane z owoców za 2 dolary. Codziennie chodzą na basen kelnerzy. Przy basenie jest dobrze wyposażony sklep, małe snikersy były za 1go dolara. Małe chipsy 2 dolary. Generalnie polecam to miejsce, jeśli ktoś zna standardy Egipskie to nie będzie zwiedziony. Dobry stosunek jakości do ceny.

  • MartaKrak2019-08-03
     

    Piękna rafa

    Hotel czasy swojej świetności ma już dawno za sobą. Pokoje duże, codziennie sprzątane. Po zostawieniu 1/2 dolara piękne figurki z ręczników. Jedzenie dość monotonne, szczególnie śniadania ale jednak zawsze coś można dla siebie znaleźć. Obiady serwowane w restauracji na plaży. Dużym problemem były napoje podawane w małych plastikowych kubkach. Część gości pochodziła że swoimi kubkami. Snack bar wydawał jedynie naleśniki i to były wszystkie przekąski oferowane przez hotel. Baseny czyste. Ogólnie hotel przyzwoity a niedogodności rekompensuje piękna rafa.

Pokoje

Pokój ekonomiczny

  • Kod pokoju: DZZ1
  • Max. liczba osób: 
  • Pokoje ekonomiczne to dobry wybór dla osób, którym zależy na pobycie w hotelu w najniższej możliwej cenie. Pokoje mogą różnić się wielkością, lokalizacją lub wyposażeniem od tych znajdujących się w regularnej ofercie danego obiektu. Z reguły nie ma możliwości wymiany pokoju ekonomicznego na inny.

Pokój rodzinny

  • Kod pokoju: FZX1
  • Metraż: 

    około 70m2

  • Max. liczba osób: 
  • w budynku głównym
  • balkon lub taras
  • 2 pokoje połączone drzwiami
  • klimatyzacja
  • sejf
  • telefon
  • minibar (woda)
  • TV sat.
  • zestaw do przygotowywania kawy/herbaty
  • wanna lub prysznic
  • suszarka do włosów
  • oddzielne WC
  • Wi-Fi: za opłatą
  • widok na basen

Bungalow

  • Kod pokoju: BUX1
  • Metraż: 

    około 28m2

  • Max. liczba osób: 
  • w pierwszej linii od morza
  • balkon lub taras
  • klimatyzacja
  • sejf
  • minibar (woda)
  • TV sat.
  • sofa
  • wanna lub prysznic
  • suszarka do włosów
  • oddzielne WC
  • Wi-Fi: za opłatą
  • ograniczony widok na morze

Pokój 2-osobowy

  • Kod pokoju: DZX1
  • Metraż: 

    około 30m2

  • Max. liczba osób: 
  • balkon lub taras
  • klimatyzacja
  • sejf
  • telefon
  • minibar (woda)
  • TV sat.
  • zestaw do przygotowywania kawy/herbaty
  • wanna lub prysznic
  • suszarka do włosów
  • oddzielne WC
  • Wi-Fi: za opłatą
  • widok na basen
Wyżywienie

Godziny serwowania posiłków w hotelu mogą nieznacznie różnić się od godzin podanych w ofercie.

Wycieczki fakultatywne
Banner wycieczki fakultatywne

Zwiedzaj różne krańce świata z TUI. Oferta niezwykłych wycieczek fakultatywnych stworzona z myślą o naszych klientach. Zaplanuj wycieczki przed wylotem i ciesz się beztroskimi wakacjami.

  • Najlepszy wybór wycieczek w języku polskim
  • Dostępność i potwierdzenie online
  • Komfortowy odbiór z hotelu

Rezerwuj na GoTui lub zapytaj w punkcie sprzedaży

Ważne informacje
Marsa Alam - przewodnik

Otoczenie obiektu

Atrakcje:

  • Aqua Park2,7 km

Restauracje i bary:

  • Pensee Restaurant20 m
  • Oriental Corner20 m
  • Mama Mia Italian Bistro20 m
  • El Amira Restaurant0,4 km

Zakupy:

  • Mirećek Obchod MIRO BAZAR50 m
  • Deep Ocean Blue Diving Center6,9 km

Podane informacje pochodzą z wyszukiwarki Google i mogą ulegać zmianom. Nie stanowią one części oferty.

Dlaczego warto wybrać Pensee Royal Garden

  • animacje dla dzieci i dorosłych
  • podgrzewany basen kryty
  • dyskoteka i amfiteatr
Sprawdzanie ceny