Blend Elphistone Resort Egipt - Hotel
Blend Elphistone Resort Egipt - Hotel
Blend Elphistone Resort Egipt - Hotel
Blend Elphistone Resort Egipt - Hotel
Blend Elphistone Resort Egipt - Hotel
Blend Elphistone Resort Egipt - Hotel
Blend Elphistone Resort Egipt - Hotel
Blend Elphistone Resort Egipt - Hotel
Blend Elphistone Resort Egipt - Hotel
Blend Elphistone Resort Egipt - Hotel
Blend Elphistone Resort Egipt - Hotel
Blend Elphistone Resort Egipt - Hotel
Blend Elphistone Resort Egipt - Hotel
Blend Elphistone Resort Egipt - Hotel
Blend Elphistone Resort Egipt - Hotel
Blend Elphistone Resort Egipt - Hotel
Blend Elphistone Resort Egipt - Hotel

Blend Elphistone Resort

RMF18106
Sprawdzanie ceny

Goście cenią ten hotel za...

  • Lokalizacja
  • Jakość noclegu
  • Pokoje
  • Obsługa
  • Wartość
  • Czystość
Blend Elphistone Resort Egipt - Hotel
Blend Elphistone Resort Egipt - Hotel
Blend Elphistone Resort Egipt - Hotel
Blend Elphistone Resort Egipt - Hotel
Blend Elphistone Resort Egipt - Hotel
Blend Elphistone Resort Egipt - Hotel
Blend Elphistone Resort Egipt - Hotel
Blend Elphistone Resort Egipt - Hotel
Blend Elphistone Resort Egipt - Hotel
Blend Elphistone Resort Egipt - Hotel
Blend Elphistone Resort Egipt - Hotel
Blend Elphistone Resort Egipt - Hotel
Blend Elphistone Resort Egipt - Hotel
Blend Elphistone Resort Egipt - Hotel
Blend Elphistone Resort Egipt - Hotel
Blend Elphistone Resort Egipt - Hotel
Blend Elphistone Resort Egipt - Hotel
Bardzo dobry
Wyjątkowy
2023-08-30

Bardzo udany wyjazd, byliśmy w okresie 15-26.08.2023 z większą grupą 13 osób, dla której organizowałem wyjazd. Jestem pod dużym wrażeniem dobrego zarządzania hotelem, które widać na każdym kroku. Personel sprawnie, szybko i z zaangażowaniem wykonuje swoje obowiązki, a przy tym jest zmotywowany i uśmiechnięty, co znakomicie przekłada się na atmosferę pobytu. Wszyscy pracownicy bardzo pomocni i życzliwi, także w awaryjnych sytuacjach, które nam się zdarzyły uzyskaliśmy wsparcie w recepcji. Mimo, że w hotelu wypoczywało dużo turystów absolutnie nigdzie nie było kolejek, zarówno na śniadaniu przy tradycyjnie obleganych miejscach przyrządzania omletów czy naleśników, przez obiady, gdzie poza tradycyjnym szwedzkim stołem serwowano również specjalne przysmaki, na kolacjach z wykwintnymi daniami kończąc. Brak jakichkolwiek kolejek również w barach, czy to przy recepcji, czy przy basenach, na plaży kończąc. Najdłuższa kolejka w jakiej stałem miała być może 3 osoby i jej rozładowanie zajęło pewnie nie więcej niż 3 minuty. SZACUNEK! USŁUGI: Byliśmy większą grupą i tutaj podziękowania dla osób pracujących na recepcji za pomoc w zakwaterowaniu blisko siebie całej grupy. Mieliśmy do dyspozycji 4 pokoje w parterowym budynku K blisko basenu oraz dwa dodatkowe w budynku H obok. Pokoje w dobrym standardzie, czyste i przestronne. Trudno byłoby cokolwiek zarzucić wyposażeniu, łóżka duże i wygodne, lodówka, płaski telewizor (jakkolwiek nie używamy go nigdy na wakacjach), generalnie pokoje w standardzie, jaki oczekiwaliśmy. Klimatyzatory sprawne, dawały radę z chłodzeniem mimo dużych upałów. KUCHNIA: Jestem pod absolutnym wrażeniem tego, co zaoferowała kuchnia hotelu! Byłem w różnych miejscach na całym świecie - Filipinach, Karaibach, Ameryce Środkowej, Malediwach, na Hawajach, natomiast to, co serwuje kuchnia tego hotelu połączone ze sposobem podania to absolutne mistrzostwo i TOP CLASS! O braku kolejek już wspominałem, więc samo spożywanie posiłków jest spokojne, pozbawione jakichkolwiek negatywnych emocji wynikających z oczekiwania w kolejkach. Ilość jedzenia, jego jakość, wybór, smak i wykwintny sposób podania zrobiły na mnie absolutnie fantastyczne wrażenie. Każdego dnia inne potrawy na szwedzkim stole, do tego każdego dnia serwowane inne specjały bezpośrednio przez kucharzy, od wymyślnie przygotowanych mięs różnego rodzaju, przez owoce morza, sushi przygotowywane na oczach gości, na wspaniałych i pysznych przede wszystkim deserach kończąc. Nie spotkałem jeszcze hotelu, w którym każdego dnia byłyby serwowane tak pyszne i doprawione zupy. Zwykle smakiem odbiegały one od tego, do czego przywykliśmy i dopiero duża liczba przypraw powodowała ich jadalność. W przypadku tego hotelu każdego dnia serwowano zupy pysznie doprawione, które znakomicie smakowały wszystkim osobom w mojej grupie. Specjalne podziękowania dla EX.CHEF MR MOHAMED ABASS, za to, w jaki sposób zorganizował pracę całego swojego zespołu! Szacunek należy się zarówno świetnym kucharzom przyrządzającym posiłki, jak również obsłudze - kelnerom uwijającym się jak w ukropie żeby jak najszybciej zapewnić kolejne czyste stoliki czy naczynia, także serwisowi sprzątającemu dbającemu w każdym momencie o czystość na jadalni. Niestety nie znam wszystkich nazwisk, ale szacunek dla SZEFA KUCHNI, który przygotowywał wymyślne desery z łabędziami oraz banany z gorącą czekoladą (niestety nie znam nazwiska a ze zdjęcia nie jestem w stanie go odczytać). Jeśli chodzi o kelnerów to specjalne podziękowania dla Pana kelnera, który obsługiwał pierwszą salę od strony recepcji w trakcie naszego pobytu (z wysokim czołem) - zawsze najwyższe zaangażowanie. Na koniec podziękowania dla restauracji tematycznych – ORIENTALNEJ SOFRA oraz HUSH BURGER – pyszne jedzenie i super obsługa. OGÓLNA OCENA Na poziomie do którego za dawnych czasów przywykłem w Egipcie, dlatego byłem w nim już 8-my raz. Niestety w ostatnim roku bardzo się rozczarowaliśmy będąc w innym hotelu (Pensee Royal Garden), gdzie wszystko było absolutnym przeciwieństwem i powodowało totalną frustrację. W tym przypadku nie było elementu, do którego można byłoby mieć zastrzeżenia. Działająca sprawnie klimatyzacja w recepcji, obsługa specjalnie doświetlająca stolik dodatkowymi światłami, kiedy zobaczyła, że gramy przy nim w kości, brak kolejek gdziekolwiek, wystarczająco miejsca do siedzenia w trakcie wieczorów czy to przy barze przy basenie czy w okolicach recepcji, wreszcie odpowiednia wielkość naczyń w których serwowano drinki i napoje, która automatycznie powodowała zluzowanie baru. Sama obsługa przygotowywała drinki zgodnie z oczekiwaniami, nie szczędząc alkoholu jeśli tylko ktoś o to poprosił, dodatkowo wszędzie obecne były samoobsługowe automaty, które dostarczały napoje gazowane i wodę. PLAŻA Plaża ładna, duża, absolutnie nie mieliśmy problemu z dostępnością odpowiedniej liczby leżaków i miejsca bez specjalnej konieczności jakiegoś zajmowania (które z drugiej strony jest niedozwolone - i bardzo dobrze). Na plaży czysto, w trakcie naszego pobytu zorganizowano kosze segregując poszczególne rodzaje odpadów. Obsługa baru przy plaży (BIKINI BAR BEACH) oraz jego części z przekąskami bardzo miła i przyjazna. W trakcie naszego pobytu mieliśmy okazję mieć dwóch różnych barmanów ponieważ pierwszy wyjechał do domu (niestety nie znam nazwisk) - obydwaj byli bardzo mili i uprzejmi, dbając, by w barze zawsze było zimne piwo. Szczególne podziękowania dla kucharza na plaży MR NABWY HAGAG - za pyszne przekąski, jakie dla nas przygotowywał - pizzę, małe burgerki czy frytki. ;-) Jeśli chodzi o morze - piaszczysta plaża ciągnie się także w morze, jest bardzo płytkie na dużej odległości od brzegu, do rafy można dojść pomostem - niecałe 500m. W trakcie naszego pobytu stosunkowo często była czerwona flaga co wynikało z obaw personelu o bezpieczeństwo gości w momencie, kiedy był nieco mocniejszy wiatr i fale. W tym przypadku wypadałoby zachować nieco większą elastyczność, w trakcie co najmniej kilku dni uważam, że reakcja z czerwoną flagą była przesadzona, w szczególności obsługa widząca również profesjonalne płetwy i maski powinna zorientować się, że nie ma do czynienia z osobami pierwszy raz wchodzącymi do morza. Samo zejście do rafy uważam powinno zostać przebudowane, być może wypuszczone na plastikowych kostkowych pomostach jak w Sharm El Sheikh nieco głębiej w morze, by umożliwić szersze przepustowość przy wejściu do morza. Sama rafa w tym miejscu bez rewelacji, może zrobić wrażenie na osobach które pierwszy raz ją zobaczą, natomiast ze swojej strony miałem okazję widzieć piękniejsze, niczego nie ujmując tej przy hotelu. BASENY Ładne, fajnie komponują się fajnie z całością co widać na zdjęciach. Do poprawy czystość płytek na obrzeżach, na których zbiera się tłusty osad z dużej ilości olejków do opalania stosowanych w okresie letnim przez gości. ANIMACJE Na koniec podziękowania dla całego TEAMU ANIMACJI, NADA, TITO, WHISKY, KOKAINA oraz ich SZEFA! Na początku było nieco sennie, ale jak się rozkręcili.. super wieczorny quiz muzyczny, fajne przedstawienie TORITO MORTO, świetna dyskoteka w pianie na basenie! Z pewnością NADY nie zapomnimy, każdego dnia przychodziła do naszych leżaków i rozmawialiśmy o jej zabraniu do Polski z nami.;-) Z całym TEAMEM mieliśmy okazję pożegnać się przy naszym wyjeździe, bardzo dziękujemy i doceniamy, że przyszliście na recepcję, kto wie – może zobaczymy się za rok! ;-)

miros_awb872
2024-04-14

Hotel z ładnymi terenami zielonymi, jedzenie smaczne, obsługa bardzo miła, jednak całe mile wrażenie zostało zatarte przez pluskwy, które były w łóżkach w pokojach zlokalizowanych w części E. Pogryzienia były na tyle poważne, że trzeba było skorzystać z porady lekarza Thomasa, który podał dwa antybiotyki.Mimo, że przy pierwszej wizycie lekarz potwierdził, że to ślady po pluskwach, na drugi dzień pod wpływem presji ze strony menedżera hotelu szybko zmienił zdanie, że to tylko komary. W trakcie załatwiania formalności okazało się, że lekarz często zmieniał diagnozę u turystów, aby razem z hotelem ukryć przed ubezpieczycielem problemy w hotelu. Żaden hotel nie zależnie od ilości gwiazdek nie powinien mieć pluskiew. Pokój został zdezynfekowany, a sądząc po częstotliwości spotykania później ekipy, która to robiła, nie byliśmy jedynymi z tym problemem. Jeśli w biurach turystycznych wycieczki fakultatywne są drogie (w Tui rejs do Hamaty to koszt ok 83 dolarów za osobę), to niższe ceny są w centrum nurkowym Monkey Diving Center, które ma swoją siedzibę przy hotelu. Jednak zdradzę Wam sekrety, o których nie dowiecie się przy płaceniu za wycieczki: na jachcie do Hamaty nie ma prysznica (nawet jeśli Ahmed twierdzi inaczej), wejście na jacht to wąska deska o długości ok 2 metrów bez poręczy, więc jeśli ktoś ma problemy z równowagą, proszę uważać. Nigdzie nie widziałam w trakcie podróży po świecie tak złego rozwiązania. Największy sekret ściśle ukrywany dotyczy masek do snorkowania, które można wykupić na jachcie aby podziwiać rafę. Maski nie są dezynfekowane, ustniki nie są wymieniane, dostajecie po prostu maskę po kimś. Ot taka dodatkową atrakcja w cenie, oczywiście obsługa jachtu nie widzi w tym żadnego problemu. Reasumując: hotel dobry na tydzień pobytu dla osób nastawionych na totalny odpoczynek. Wieczorne animacje słabe. Pokoje przedstawione na zdjęciach znajdują się w części B, która jest nowym budynkiem, reszta pokoi powinna mieć odnowione meble i być porządnie posprzątana. Jeśli ktoś chce skorzystać z sejfu, jest w cenie, ale nie działa.

L2580LPagnieszkak
Wyjątkowy
2023-11-20

To mój drugi pobyt w Egipcie, pierwszy w Marsa Alam. Hotel dobrej jakości, przemiła obsługa, komfortowe i przestronne pokoje, piękny widok na zatokę. W restauracji uczta dla podniebienia, a obsługa niemal czytała w moich myślach 👌🫶☀️ Przecudny czas spędzony na plaży, przy basenach a przede wszystkim na snurkowaniu. Wieczorem cudny czas spędza w Tito’s Vibes - sisha, kawa, herbata. Magiczne miejsce i magiczni właściciele ❤️

Wioletta P
Bardzo dobry
2023-09-27

Szybki wyjazd we dwoje. Hotel fajny, pokoje superior warte dopłaty, czysto i przyjemnie. Jedzonko... każdy znajdzie coś dla siebie. Baseny przyjazne, czyste. Plaża i widoki bajka. Pomost mega... rafaaaaa urokliwa, delfiny obok cudo. Wycieczki warto wziąść z biura w hotelu po negocjacjach cenowych :) ale to oczywiste. Napoje ... piwko pyszne inne drinki cóż... Nie dla nas. Tipy wiadomo oczekiwane wszędzie zycie. Udanyyyyy czassss !!!

Jola W
Bardzo dobry
2023-09-22

Byliśmy w Hotelu od 5 - 19 września 2023. Budynek E pokój 311. To były wspaniałe dwa tygodnie wakacji. ZALETY: - Nie ma ruskich - Marze Czerwone jest jednak niebieskie :) - Świetny pomysł z czerwoną flagą, którą można dostać razem z ręcznikami, przy basenie. To sygnał dla wszystkich, którzy wielokrotnie w ciągu dnia namawiają na safari, na spa, na nurkowanie, na wycieczki, cuda na patyku. Czerwona, wywieszona flaga da ci spokój. - Restauracja na niespotykanym, wyskoim poziomie. Codziennie, oprócz szwedzkiego stołu, potrawy serwowane bezpośrednio przez kucharzy. Kaczki, faszerowane kurczaki, filety z wołowiny, nawet wołowina Wellington, świetne ryby, suschi. Sekcja makaronów, pieczonych mięs, naleśników, omletów, pieczone warzywa, wspaniałe skrzydełka z kurczaka, wiele sałat, oliwki, pikle, chili, owoce, wspaniale wyglądające desery, wino i piwo (w restauracji - zimne) podawane na życzenie przez kelnerów. Nie ma kolejek dożadnej sekcji dłuższej niż 3 osoby. Wielkie podziękowania dla Head Chef i wszystkich kucharzy oraz kelnerów. - Pokoje sprzątane codziennie zawsze z jakąś dekoracją na łóżku i nową butelkowaną wodą. - Klimatyzacja bez zastrzeżeń. - Nie ma walki o leżaki. O 10:oo, po śniadaniu nie ma problemu z wolnymi leżakami przy basenie i na plaży. - Obsługa w barach przy basenie i w hotelu bardzo miła, zawsze uśmiechnięta pomimo zmęczenia upałem. - Recepcja pomocna i uprzejma. Można kupić kartę startową sieci Vodafone. - Wspaniali, młodzi animatorzy. Nada, Gogo, Evan od rana do póżnej nocy dostępni dla każdego gościa, uśmiechnięci i pomocni. - Wspaniałe, bardzo długie molo,którym dochodzi się do zejścia, by zobaczyć rafy koralowe. WADY: - Bardzo słaby!!! internet w lobby - Właściwie napoje, oprócz wody, te z automatów są rozwodnione do granic przyzwoitości. Tylko wodę trudno rozwodnić. - Piwo zawsze letnie, co w temperaturze 40 stopni sprawia wrażenie ciepłego. Piwo, które ma 15 stopni nie jest piwem zimnym, choć oni tak uważają. Lokalne alkohole smakują jak benzyna, może za wyjątkiem wina. - Wyposarzenie barów w chłodnie, to poziom końca XX wieku. Widziałem piwo przekładane ze skrzynek do lodówek turystycznych. A piwo jest tylko butelkowe. - Występy taneczne na scenie amfiteatru są skrajnie amatorskie i żenujące. Dobrze, że są tylko raz w tygodniu. - Plaża jest ok, na zdjęciach dużo ładniejsza niż w rzeczywistości. Problemem nie zależnym od hotelu jest to, że w godzinach południowych, gdy najbardziej potrzebujemy kompieli w morzu, jest odpływ i wejście do kawałka wody sięgającej kolan, to dość odpychający spacer po błotku. Jeśli chcecie wejść do wody z lekkimi falami, prosto z leżaka, to na pewno nie na tej plaży. - W okolicznych sklepikach nie kupisz europejskiego alkoholu. PODSUMOWANIE: Kto narzeka na pokoje wymagające małego liftingu, lepiej dopieczone frytki w barku na plaży, czy na cokolwiek innego powinien kupić wczasy za 10 tys. zł za osobę a będzie miał z pewnością inne problemy. Ten wyjazd nie był najtańszy, ale przez dwa tygodnie czuliśmy się świetnie, wypoczęliśmy, cieszyliśmy się słońcem, basenami i fantastycznymi posiłkami. Obsługa na wysokim poziomie. Wszędzie przyjażń, wszędzie "Hallo", zawsze uśmiech. Bardzo możliwe, że znów, za rok tam przyjedziemy.

pedr0klub
Wyjątkowy
2023-08-30

Bardzo udany wyjazd, byliśmy w okresie 15-26.08.2023 z większą grupą 13 osób, dla której organizowałem wyjazd. Jestem pod dużym wrażeniem dobrego zarządzania hotelem, które widać na każdym kroku. Personel sprawnie, szybko i z zaangażowaniem wykonuje swoje obowiązki, a przy tym jest zmotywowany i uśmiechnięty, co znakomicie przekłada się na atmosferę pobytu. Wszyscy pracownicy bardzo pomocni i życzliwi, także w awaryjnych sytuacjach, które nam się zdarzyły uzyskaliśmy wsparcie w recepcji. Mimo, że w hotelu wypoczywało dużo turystów absolutnie nigdzie nie było kolejek, zarówno na śniadaniu przy tradycyjnie obleganych miejscach przyrządzania omletów czy naleśników, przez obiady, gdzie poza tradycyjnym szwedzkim stołem serwowano również specjalne przysmaki, na kolacjach z wykwintnymi daniami kończąc. Brak jakichkolwiek kolejek również w barach, czy to przy recepcji, czy przy basenach, na plaży kończąc. Najdłuższa kolejka w jakiej stałem miała być może 3 osoby i jej rozładowanie zajęło pewnie nie więcej niż 3 minuty. SZACUNEK! USŁUGI: Byliśmy większą grupą i tutaj podziękowania dla osób pracujących na recepcji za pomoc w zakwaterowaniu blisko siebie całej grupy. Mieliśmy do dyspozycji 4 pokoje w parterowym budynku K blisko basenu oraz dwa dodatkowe w budynku H obok. Pokoje w dobrym standardzie, czyste i przestronne. Trudno byłoby cokolwiek zarzucić wyposażeniu, łóżka duże i wygodne, lodówka, płaski telewizor (jakkolwiek nie używamy go nigdy na wakacjach), generalnie pokoje w standardzie, jaki oczekiwaliśmy. Klimatyzatory sprawne, dawały radę z chłodzeniem mimo dużych upałów. KUCHNIA: Jestem pod absolutnym wrażeniem tego, co zaoferowała kuchnia hotelu! Byłem w różnych miejscach na całym świecie - Filipinach, Karaibach, Ameryce Środkowej, Malediwach, na Hawajach, natomiast to, co serwuje kuchnia tego hotelu połączone ze sposobem podania to absolutne mistrzostwo i TOP CLASS! O braku kolejek już wspominałem, więc samo spożywanie posiłków jest spokojne, pozbawione jakichkolwiek negatywnych emocji wynikających z oczekiwania w kolejkach. Ilość jedzenia, jego jakość, wybór, smak i wykwintny sposób podania zrobiły na mnie absolutnie fantastyczne wrażenie. Każdego dnia inne potrawy na szwedzkim stole, do tego każdego dnia serwowane inne specjały bezpośrednio przez kucharzy, od wymyślnie przygotowanych mięs różnego rodzaju, przez owoce morza, sushi przygotowywane na oczach gości, na wspaniałych i pysznych przede wszystkim deserach kończąc. Nie spotkałem jeszcze hotelu, w którym każdego dnia byłyby serwowane tak pyszne i doprawione zupy. Zwykle smakiem odbiegały one od tego, do czego przywykliśmy i dopiero duża liczba przypraw powodowała ich jadalność. W przypadku tego hotelu każdego dnia serwowano zupy pysznie doprawione, które znakomicie smakowały wszystkim osobom w mojej grupie. Specjalne podziękowania dla EX.CHEF MR MOHAMED ABASS, za to, w jaki sposób zorganizował pracę całego swojego zespołu! Szacunek należy się zarówno świetnym kucharzom przyrządzającym posiłki, jak również obsłudze - kelnerom uwijającym się jak w ukropie żeby jak najszybciej zapewnić kolejne czyste stoliki czy naczynia, także serwisowi sprzątającemu dbającemu w każdym momencie o czystość na jadalni. Niestety nie znam wszystkich nazwisk, ale szacunek dla SZEFA KUCHNI, który przygotowywał wymyślne desery z łabędziami oraz banany z gorącą czekoladą (niestety nie znam nazwiska a ze zdjęcia nie jestem w stanie go odczytać). Jeśli chodzi o kelnerów to specjalne podziękowania dla Pana kelnera, który obsługiwał pierwszą salę od strony recepcji w trakcie naszego pobytu (z wysokim czołem) - zawsze najwyższe zaangażowanie. Na koniec podziękowania dla restauracji tematycznych – ORIENTALNEJ SOFRA oraz HUSH BURGER – pyszne jedzenie i super obsługa. OGÓLNA OCENA Na poziomie do którego za dawnych czasów przywykłem w Egipcie, dlatego byłem w nim już 8-my raz. Niestety w ostatnim roku bardzo się rozczarowaliśmy będąc w innym hotelu (Pensee Royal Garden), gdzie wszystko było absolutnym przeciwieństwem i powodowało totalną frustrację. W tym przypadku nie było elementu, do którego można byłoby mieć zastrzeżenia. Działająca sprawnie klimatyzacja w recepcji, obsługa specjalnie doświetlająca stolik dodatkowymi światłami, kiedy zobaczyła, że gramy przy nim w kości, brak kolejek gdziekolwiek, wystarczająco miejsca do siedzenia w trakcie wieczorów czy to przy barze przy basenie czy w okolicach recepcji, wreszcie odpowiednia wielkość naczyń w których serwowano drinki i napoje, która automatycznie powodowała zluzowanie baru. Sama obsługa przygotowywała drinki zgodnie z oczekiwaniami, nie szczędząc alkoholu jeśli tylko ktoś o to poprosił, dodatkowo wszędzie obecne były samoobsługowe automaty, które dostarczały napoje gazowane i wodę. PLAŻA Plaża ładna, duża, absolutnie nie mieliśmy problemu z dostępnością odpowiedniej liczby leżaków i miejsca bez specjalnej konieczności jakiegoś zajmowania (które z drugiej strony jest niedozwolone - i bardzo dobrze). Na plaży czysto, w trakcie naszego pobytu zorganizowano kosze segregując poszczególne rodzaje odpadów. Obsługa baru przy plaży (BIKINI BAR BEACH) oraz jego części z przekąskami bardzo miła i przyjazna. W trakcie naszego pobytu mieliśmy okazję mieć dwóch różnych barmanów ponieważ pierwszy wyjechał do domu (niestety nie znam nazwisk) - obydwaj byli bardzo mili i uprzejmi, dbając, by w barze zawsze było zimne piwo. Szczególne podziękowania dla kucharza na plaży MR NABWY HAGAG - za pyszne przekąski, jakie dla nas przygotowywał - pizzę, małe burgerki czy frytki. ;-) Jeśli chodzi o morze - piaszczysta plaża ciągnie się także w morze, jest bardzo płytkie na dużej odległości od brzegu, do rafy można dojść pomostem - niecałe 500m. W trakcie naszego pobytu stosunkowo często była czerwona flaga co wynikało z obaw personelu o bezpieczeństwo gości w momencie, kiedy był nieco mocniejszy wiatr i fale. W tym przypadku wypadałoby zachować nieco większą elastyczność, w trakcie co najmniej kilku dni uważam, że reakcja z czerwoną flagą była przesadzona, w szczególności obsługa widząca również profesjonalne płetwy i maski powinna zorientować się, że nie ma do czynienia z osobami pierwszy raz wchodzącymi do morza. Samo zejście do rafy uważam powinno zostać przebudowane, być może wypuszczone na plastikowych kostkowych pomostach jak w Sharm El Sheikh nieco głębiej w morze, by umożliwić szersze przepustowość przy wejściu do morza. Sama rafa w tym miejscu bez rewelacji, może zrobić wrażenie na osobach które pierwszy raz ją zobaczą, natomiast ze swojej strony miałem okazję widzieć piękniejsze, niczego nie ujmując tej przy hotelu. BASENY Ładne, fajnie komponują się fajnie z całością co widać na zdjęciach. Do poprawy czystość płytek na obrzeżach, na których zbiera się tłusty osad z dużej ilości olejków do opalania stosowanych w okresie letnim przez gości. ANIMACJE Na koniec podziękowania dla całego TEAMU ANIMACJI, NADA, TITO, WHISKY, KOKAINA oraz ich SZEFA! Na początku było nieco sennie, ale jak się rozkręcili.. super wieczorny quiz muzyczny, fajne przedstawienie TORITO MORTO, świetna dyskoteka w pianie na basenie! Z pewnością NADY nie zapomnimy, każdego dnia przychodziła do naszych leżaków i rozmawialiśmy o jej zabraniu do Polski z nami.;-) Z całym TEAMEM mieliśmy okazję pożegnać się przy naszym wyjeździe, bardzo dziękujemy i doceniamy, że przyszliście na recepcję, kto wie – może zobaczymy się za rok! ;-)

miros_awb872
2024-04-14

Hotel z ładnymi terenami zielonymi, jedzenie smaczne, obsługa bardzo miła, jednak całe mile wrażenie zostało zatarte przez pluskwy, które były w łóżkach w pokojach zlokalizowanych w części E. Pogryzienia były na tyle poważne, że trzeba było skorzystać z porady lekarza Thomasa, który podał dwa antybiotyki.Mimo, że przy pierwszej wizycie lekarz potwierdził, że to ślady po pluskwach, na drugi dzień pod wpływem presji ze strony menedżera hotelu szybko zmienił zdanie, że to tylko komary. W trakcie załatwiania formalności okazało się, że lekarz często zmieniał diagnozę u turystów, aby razem z hotelem ukryć przed ubezpieczycielem problemy w hotelu. Żaden hotel nie zależnie od ilości gwiazdek nie powinien mieć pluskiew. Pokój został zdezynfekowany, a sądząc po częstotliwości spotykania później ekipy, która to robiła, nie byliśmy jedynymi z tym problemem. Jeśli w biurach turystycznych wycieczki fakultatywne są drogie (w Tui rejs do Hamaty to koszt ok 83 dolarów za osobę), to niższe ceny są w centrum nurkowym Monkey Diving Center, które ma swoją siedzibę przy hotelu. Jednak zdradzę Wam sekrety, o których nie dowiecie się przy płaceniu za wycieczki: na jachcie do Hamaty nie ma prysznica (nawet jeśli Ahmed twierdzi inaczej), wejście na jacht to wąska deska o długości ok 2 metrów bez poręczy, więc jeśli ktoś ma problemy z równowagą, proszę uważać. Nigdzie nie widziałam w trakcie podróży po świecie tak złego rozwiązania. Największy sekret ściśle ukrywany dotyczy masek do snorkowania, które można wykupić na jachcie aby podziwiać rafę. Maski nie są dezynfekowane, ustniki nie są wymieniane, dostajecie po prostu maskę po kimś. Ot taka dodatkową atrakcja w cenie, oczywiście obsługa jachtu nie widzi w tym żadnego problemu. Reasumując: hotel dobry na tydzień pobytu dla osób nastawionych na totalny odpoczynek. Wieczorne animacje słabe. Pokoje przedstawione na zdjęciach znajdują się w części B, która jest nowym budynkiem, reszta pokoi powinna mieć odnowione meble i być porządnie posprzątana. Jeśli ktoś chce skorzystać z sejfu, jest w cenie, ale nie działa.

L2580LPagnieszkak

Blend Elphistone Resort - informacje

Hotel Elphistone Resort to czterogwiazdkowy obiekt z idealną lokalizacją na południu Morza Czerwonego w Egipcie. Dobra pogoda przez cały rok, długie plaże, rafa koralowa oraz krystalicznie czysta woda tworzą charakter tego miejsca i czynią je bardzo atrakcyjnym dla turystów. Hotel zadbał o udogodnienia dla dzieci. Pokoje są przestronne i funkcjonalne. Spragnieni relaksu wypoczną na piaszczystej plaży, w basenie, lub w strefie spa. Resort gwarantuje wypoczynek na świetnym poziomie.

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Piaszczysta plaża
  • Dla rodzin
  • Plac zabaw
  • Spa
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI

Położenie:

  • ok. 25 km od centrum Marsa Alam
  • bezpośrednio przy plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 45 min
World map
Średnia ocena klientów:
Bardzo dobry
(2845 opinii)
(2845 opinii)
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Obsługa
    Wartość
    Czystość
  • L2580LPagnieszkak2024-04-14

    Hotel z ładnymi terenami zielonymi, jedzenie smaczne, obsługa bardzo miła, jednak całe mile wrażenie zostało zatarte przez pluskwy, które były w łóżkach w pokojach zlokalizowanych w części E. Pogryzienia były na tyle poważne, że trzeba było skorzystać z porady lekarza Thomasa, który podał dwa antybiotyki.Mimo, że przy pierwszej wizycie lekarz potwierdził, że to ślady po pluskwach, na drugi dzień pod wpływem presji ze strony menedżera hotelu szybko zmienił zdanie, że to tylko komary. W trakcie załatwiania formalności okazało się, że lekarz często zmieniał diagnozę u turystów, aby razem z hotelem ukryć przed ubezpieczycielem problemy w hotelu. Żaden hotel nie zależnie od ilości gwiazdek nie powinien mieć pluskiew. Pokój został zdezynfekowany, a sądząc po częstotliwości spotykania później ekipy, która to robiła, nie byliśmy jedynymi z tym problemem. Jeśli w biurach turystycznych wycieczki fakultatywne są drogie (w Tui rejs do Hamaty to koszt ok 83 dolarów za osobę), to niższe ceny są w centrum nurkowym Monkey Diving Center, które ma swoją siedzibę przy hotelu. Jednak zdradzę Wam sekrety, o których nie dowiecie się przy płaceniu za wycieczki: na jachcie do Hamaty nie ma prysznica (nawet jeśli Ahmed twierdzi inaczej), wejście na jacht to wąska deska o długości ok 2 metrów bez poręczy, więc jeśli ktoś ma problemy z równowagą, proszę uważać. Nigdzie nie widziałam w trakcie podróży po świecie tak złego rozwiązania. Największy sekret ściśle ukrywany dotyczy masek do snorkowania, które można wykupić na jachcie aby podziwiać rafę. Maski nie są dezynfekowane, ustniki nie są wymieniane, dostajecie po prostu maskę po kimś. Ot taka dodatkową atrakcja w cenie, oczywiście obsługa jachtu nie widzi w tym żadnego problemu. Reasumując: hotel dobry na tydzień pobytu dla osób nastawionych na totalny odpoczynek. Wieczorne animacje słabe. Pokoje przedstawione na zdjęciach znajdują się w części B, która jest nowym budynkiem, reszta pokoi powinna mieć odnowione meble i być porządnie posprzątana. Jeśli ktoś chce skorzystać z sejfu, jest w cenie, ale nie działa.

  • Wioletta P2023-11-20
    Wyjątkowy

    To mój drugi pobyt w Egipcie, pierwszy w Marsa Alam. Hotel dobrej jakości, przemiła obsługa, komfortowe i przestronne pokoje, piękny widok na zatokę. W restauracji uczta dla podniebienia, a obsługa niemal czytała w moich myślach 👌🫶☀️ Przecudny czas spędzony na plaży, przy basenach a przede wszystkim na snurkowaniu. Wieczorem cudny czas spędza w Tito’s Vibes - sisha, kawa, herbata. Magiczne miejsce i magiczni właściciele ❤️

  • Jola W2023-09-27
    Bardzo dobry

    Szybki wyjazd we dwoje. Hotel fajny, pokoje superior warte dopłaty, czysto i przyjemnie. Jedzonko... każdy znajdzie coś dla siebie. Baseny przyjazne, czyste. Plaża i widoki bajka. Pomost mega... rafaaaaa urokliwa, delfiny obok cudo. Wycieczki warto wziąść z biura w hotelu po negocjacjach cenowych :) ale to oczywiste. Napoje ... piwko pyszne inne drinki cóż... Nie dla nas. Tipy wiadomo oczekiwane wszędzie zycie. Udanyyyyy czassss !!!

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
cta icon
Nr 1 w Polsce
cta icon
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Obsługa w podróży 24/7

Dlaczego warto wybrać Blend Elphistone Resort

  • hotel przyjazny rodzinom z dziećmi
  • dobrze wyposażone pokoje
Sprawdzanie ceny

Zobacz, co nowego na blogu TUI