Samra Bay Resort

(223 opinii)
HRG11000

Ostatnią rezerwację założono przedwczoraj z miejscowości Augustówek

Sprawdzanie ceny

Goście cenią ten hotel za...

  • Lokalizacja
  • Jakość noclegu
  • Obsługa
  • Wartość
  • Czystość
  • Pokoje

Samra Bay Resort - informacje

Obiekt Samra Bay Resort zlokalizowany tuż przy plaży oraz pięknej zatoczce. Szczyci się urozmaiconymi udogodnieniami oraz przyjazną atmosferę. Resort graniczy ze słynną w Hurghadzie promenadą, gdzie znajdziecie wiele restauracji, kawiarni i barów. Do dyspozycji gości są trzy restauracje, w tym dwie a la carte, w których spróbujecie dań kuchni orientalnej i włoskiej. Możliwość gry w siatkówkę, udział w zajęciach aerobiku, a także strefa spa sprawiają, że każdy znajdzie tutaj coś dla siebie. Rozrywkę zapewni program animacyjny, zarówno w ciągu dnia jak i wieczorami.

Najpopularniejsze udogodnienia:

Położenie:

  • w pierwszej linii od morza
  • bezpośrednio przy plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 15 min
World map
Średnia ocena klientów:
Bardzo dobry
(223 opinii)
(223 opinii)
Certificate of Excellence 2019
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Obsługa
    Wartość
    Czystość
    Pokoje
  • BoardingPass2215472019-08-09
     

    Od początku. W opisie wycieczki (czyli także w umowie) napisane jest , że w restauracji głównej jest tzw.późna kolacja w godzinach 21:30-23:00 w formie bufetu. Na miejscu okazało się, że restauracja jest zamykana o 21:30 i nie ma czegoś takiego jak wyżej wspomniany posiłek. Obiecano nam , że zostanie dostarczona kolacja do pokoju ( trzy razy musieliśmy się przypominać ) , otrzymaliśmy po dwie stare bułki z szynką o wątpliwym wyglądzie i nieświeżym zapachu, nieapetyczne. (Zdjęcie poniżej) Pokój : Zepsute meble ,wręcz rozpadające się ( drzwi od szafki zostały mi w ręce ) brudno wszędzie , pokoje nieposprzątane WIEDZĄ PAŃSTWO CZYM JEST NIEPOSPRZĄTANY POKÓJ W HOTELARSTWIE????? NAJWIĘKSZĄ PORAŻKĄ !!!!! ,łazienka nie czyszczona chyba od miesięcy , odór od kanalizacji , spłuczka od wc zepsuta ( notorycznie lejąca się woda ) , brudne naczynia, kubki używane , lepiące się od czegoś brązowego , brudne ręczniki ,nieświeża pościel, co zauważa się dopiero rano w świetle dziennym bo wieczorem przy zapalonym świetle tego nie widać ,(bardzo słabe oświetlenie , ciemno w pokojach). Meble tak zniszczone jakby były używane już od lat 70-tych poprzedniego stulecia. Brak podstawowych mebli-stół , krzesła , (nie ma możliwości spożycia posiłku ). Klimatyzacja tak głośno działa ,że uniemożliwia zaśnięcie , taki jest hałas . W szafie śmierdzi , bardzo brzydki zapach w całym „apartamencie”. Prosiliśmy o łóżko małżeńskie oczywiście dostaliśmy dwa oddzielne. Pozostawione po poprzednich gościach śmieci w pokoju na podłodze , przez pół naszego pobytu nikt ich nie sprzątnął.Wbrew umowie , otrzymaliśmy tylko jedna butelkę wody na dwie osoby na dwa dni. Saszetki z kawą do zaparzenia samodzielnego w pokoju , porozrywane . To są rzeczy niedopuszczalne i skandaliczne. Osluga: niegrzeczna , impertynencka. Jakiekolwiek skargi są ignorowane , przekazywane od pracownika do pracownika hotelu, każdy po kolei przychodzi z tym samym pytaniem „ co jest źle?” Po czym odchodzi bez słowa i za jakiś czas kolejny pracownik pojawia się z tym samym pytaniem i zabawa zaczyna się od początku, tylko jakoś efektów tych przesłuchań nie widać . Nie wspominając już o tym że wchodzili do pokoju kiedy chcieli i jak chcieli , bez uprzedzenia. Czystość i higiena w hotelu jest poniżej wszelkiej krytyki . Na barach : szklanki i kubki jednorazowe-plastikowe zebrane ze stołów i z plaży , opłukiwane są tylko pod bieżącą wodą i nalewane są do nich napoje dla innych gości z resztkami poprzednich napoi, brudne, tłuste albo oblepione, obrzydlistwo. Zatoka którą tak pięknie Państwo opisywaliście , to tak naprawdę bajoro( woda po kolana, mętna , w trakcie przypływu do pasa ) z krabami dotkliwie kąsającymi w stopy, poza tym byliśmy odcięci od morza, ponieważ nie wolno mam było korzystać z dalszej plaży bez konkretnej przyczyny.Po drugiej stronie „zatoki”, czyli kilkadziesiąt metrów dalej , wysypisko śmieci , dosłownie !!! Basen hotelowy . Niestety nie ma mowy o jakimkolwiek relaksie, ponieważ od rana do wieczora trwają prace remontowe i budowlane, hałas od młotów pneumatycznych , szlifierek , wiertarek i innych maszyn budowlanych ,używanych jednoczenie w kilku punktach obiektu , generują taki hałas ze nie słyszy się własnych myśli , a o rozmowie z kimś można zapomnieć. Wyjątkowo uciążliwe. Chcieliśmy uciec od hałasu ( ponieważ w miejscu zamieszkania aktualnie również mamy plac budowy ) a zostaliśmy wysłani do miejsca gdzie ciszy się nie uświadczy. Szanse na wypoczynek równe zeru . O tym wszystkim „zapomnieli” Państwo wspomnieć. Tak zachwalane przez Państwa kolacje w restauracji a’la carte owszem istnieją , ale nie dla Polaków. Chcąc się zapisać na w/w usłyszeliśmy, że nie możemy, bo jesteśmy Polakami ,pierwszeństwo mają turyści z zachodniej Europy.( to są słowa Pani zasiadającej w hotelu przy stanowisku „guest relations”, gdzie podobno dobro gościa jest dla hotelu priorytetem). Kolejna sprawa , internet , w Egipcie nie ma takiego słowa działa tylko z samego rana (godzina 6-7) pod warunkiem że nikt inny z niego nie korzysta albo kolega za hotelem przestanie pedałować i to tylko przez pare minut, później to już jesteśmy odcięci od świata . Codziennie , na pytanie dlaczego nie ma internetu , słyszy się odpowiedzieć że jest awaria i że będzie jutro . I tak cały tydzień . Mało tego na prośbę o hasło do wi-fi , pracownik zarządał od nas pieniędzy . Na skargi obsługa reaguje opryskliwie , krzyczy , jest wyjątkowo nieprzyjemna i niegrzeczna . Pani rezydent z Rainbow. Z taką nonszalancją i brakiem profesjonalizmu już dawno się nie spotkaliśmy. Pani nawet nie wiedziała w jakim hotelu się znajdujemy ( kojarzyła tylko z nazwy ) , a jak jej wytknęliśmy brak podstawowej wiedzy to tłumaczyła się tym ,że zajmuje się kilkunastoma hotelami i nie wie wszystkiego . Na spotkaniu z rezydentką w odpowiedzi na nasze skargi (a mieli je również inni goście) ,najogólniej rzecz ujmując ,pani odpowiedziała , że mamy to za co zapłaciliśmy , gdybyśmy zapłacili więcej mielibyśmy lepsze warunki. Zachowanie rezydentki conajmniej bezczelne. Pani przez cały czas z ironicznym uśmieszkiem na twarzy powtarzała w kółko , że od niej nic nie zależy i że tak już jest w Egipcie , zależało jej tylko żeby sprzedać nam wycieczki fakultatywne. Zaproponowała nam overbooking do innego hotelu ale musimy dopłacić .To się chyba kłóci z definicją overbookingu , tym bardziej że to nie były nasze fanaberie ,tylko poważne uchybienia umowy ze strony organizatora . Należy dodać że ten hotel został nam polecony przez Panią z biura podróży , co w naszym mniemaniu , miało być gwarancją udanego pobytu . Nie przyszłoby nam nigdy do głowy , ze można polecić takie miejsce. To co jest przedstawione w ofercie i na zdjęciach ma się nijak do rzeczywistości . Do dyspozycji gości miała być siłownia . Na miejscu okazuje się że jest to puste pomieszczenie bez sprzętu do ćwiczeń i w dodatku zamknięte na cztery spusty ponieważ jest remontowane ( jak wszystko w tym hotelu , oczywiście na pytanie kiedy będzie otwarta , usłyszeliśmy „jutro” - do końca pobytu jej nie otwarto). Jedzenie okropnie , stare , odgrzewane z posiłku na posiłek i wyjątkowo monotonne (wszyscy goście z którymi rozmawialiśmy , mieli takie samo zdanie jak my) Animacje. Z naszych doświadczeń z innych wyjazdów animatorzy to byli ludzie którzy całymi dniami umilali i organizowali nam czas, tutaj poza jednymi zajęciami zumby na plaży i wodnym aerobikiem w basenie , nie mieli nam zbyt wiele do zaoferowania. „Animatorami” byli za to głównie egipscy naciągacze oferujący nam co pięć minut masaż lub sprzedaż innych usług. ( w Resorcie 4* powinny panować inne zasady). Obsługa kelnerska na plaży. Owszem , ale tylko dla Niemców i Rosjan , dla nas tylko płatne soki ze świeżych owoców , innych napojów nie opłacało im się serwować . Czuliśmy się jak jakaś podkategoria gościa , gdy kelner przynosił całą tacę napojów( cola, woda, piwo) dla Niemców leżących obok nas na leżakach , a nam nie chciano przynieść. Wydzielanie jedzenia podczas kolacji to też absurd . Dania serwowane przez kucharzy gotujących „na żywo”, np. mięso , było właściwie tylko na spróbowanie ponieważ jeśli się prosiło o większy kawałek to słyszeliśmy , że więcej nie wolno. A przed nami goście z Europy zachodniej lub pochodzenia Arabskiego dostawali pełne talerze. Dzień przed wyjazdem kolejne spotkanie z rezydentką odnośnie wyjazdu , na formularzu jest informacja ze pół godziny przed wyjazdem ktoś przyjdzie po walizki , sami musieliśmy znosić z czwartego piętra . Rezydentka obiecuje nam lunch boxy i wodę na wyjazd - nie otrzymaliśmy. SKANDAL !!!! Na sam koniec jeszcze zostajemy oszukani przez recepcjonistę . Mieliśmy jeden rachunek z baru który podpisaliśmy ( podobno kelner nie miał pieniędzy by wydać nam resztę ) , co za tym idzie wiedzieliśmy na jaką kwotę , a przy wymeldowaniu recepcjonista próbuje od nas wyciągnąć więcej pieniędzy i twierdzi że rachunek był większy. Dopiero kiedy zażądałem aby pokazał nam podpisany rachunek ,odpuścił. Nie rozumiemy także co to są za zasady , ze po którejś godzinie , nasze opaski all inclusive tracą ważność i trzeba za wszystko płacić , to samo od rana . Do godziny 10:00, nawet woda i kawa płatne ( oczywiście cennik wyjątkowo ruchomy ) .To ma być all inclusive ? Jestem oburzony i zdegustowany - brud , hałas ,złe traktowanie,stres, ogólny dyskomfort. Jeszcze nigdy nie byliśmy tak rozczarowani , a bywaliśmy w różnych miejscach na świecie i standard to standard. Powinnismy zostać poinformowani w biurze podróży już na wstępie , że te 4 gwiazdki w tym konkretnym hotelu to tak naprawdę standard dwóch gwiazdek, że w zasadzie wybieramy się na teren budowy i że nie ma z czego tam korzystać bo hotel jest w rozsypce. Jestem managerem hotelu i jestem z tą branżą związany, ale czegoś takiego w życiu nie widziałem. Zepsuliśmy sobie urlopy to tak podsumowując tą traumatyczną podróż po tym miejscu.... WSTYD WSTYD JESZCZE RAZ WSTYD. NIECH TA OPINIA BĘDZIE DLA NIEKTÓRYCH PRZESTROGĄ PRZED WYRZUCANIEM PIENIĘDZY W BŁOTO Każda pozytywna opinia o tym hotelu jest spreparowana, ponieważ nie odpowiada rzeczywistości i prawdzie. Zdjęcie tego kubka z którego przede mną piło pół globu jest podsumowaniem tego hotelu, foto przedstawia również późną kolacje w restauracji.

  • Monika L2019-08-07
     

    Ostrzegam wszystkich którzy mają chęć zrobić sobie tatuaż w Hotelowym Spa SAMRA BAY ZROBILAM dziecku zapewniali że środek "henna" jest bezpieczna i łagodna A okazało się że była zbyt mocna i popazylo skórę dołączam zdjecia...dziś dziecko jest na antybiotyku i mam nadzieję że nie zostaną blizny :-(

  • mariuszkokos2019-08-05
    Wyjątkowy

    Gościliśmy w hotelu Samra Bay od 25.07 do 2.08 wraz z 4 osobową rodziną. Zacznę od minusów których jest naprawdę niewiele: słabe choć darmowe WIFI w lobby i okolicach basenu,wcześnie zamykany basen około 18:00, remont części hotelu choć odgłosy prac nie są uciążliwe. Wszystko resztę to duże plusy: Hotel kameralny bez natłoku turystów i kolejek do wszystkiego. Świetny Team Animatorów z Kamilą na czele która jest bardziej pomocna niż pani rezydent w załatwianiu spraw i rozwiązywaniu problemów. Obsługa hotelu miła, pomocna, zawsze uśmiechnięta, nie nastawiona na bakszysz Czystość w hotelu jest na bardzo wysokim poziomie, codziennie w pokoju świeże ręczniki, w łazienkach zapach kwiatów, plaża codziennie grabiona, leżaki czyszczone i myte płynem. Wyżywienie super, codziennie można było znaleźć coś innego, pięknie podane, świeże. Nie wiem co mają na myśli ludzie piszący o monotonnym jedzeniu ? to że codziennie był ryż, ziemniaki , frytki, kuskus fakt ale do tego była masa innych dań które można było sobie komponować jak tylko się chciało. Ciasta, każde miało inny smak, mięsa wszystkie ( prócz wieprzowiny), ryby , owoce, warzywa, po prostu raj dla podniebienia. Podsumowując polecam hotel dla wszystkich szukających spokoju i miłej atmosfery,

Hotel

Dla dzieci

  • plac zabaw
  • oddzielny basen dla dzieci
  • łóżeczko dziecięce: za pytanie, w cenie
  • miniklub: dla dzieci w wieku 4-12 lat
  • wysokie krzesełka
  • minidyskoteka

Sport i wellness

    Płatne
  • strefa spa
  • sauna
  • masaże
  • siłownia: wliczone w all inclusive
  • tenis stołowy: wliczone w all inclusive
  • siatkówka plażowa: wliczone w all inclusive
  • gimnastyka w wodzie: wliczone w all inclusive
  • aerobic
  • water polo: wliczone w all inclusive

Rozrywka

  • międzynarodowy program animacyjny
  • muzyka na żywo
  • rzutki
  • bilard

Wyposażenie

  • Wi-Fi, w lobby, w miejscach ogólnodostępnych, w cenie
  • winda
  • sale konferencyjne
  • recepcja
  • fryzjer
  • sklepy
  • pralnia
  • lekarz: na zapytanie
  • bankomat

Karty

  • Visa, MasterCard

Liczba pokojów

  • 300

Kategoria lokalna

  • 4 gwiazdki

Plaża

  • bezpośrednio przy piaszczystej plaży
  • prywatna
  • piaszczysta

Basen

  • 4 baseny: zewnętrzne, ze słodką wodą
  • jacuzzi: w strefie spa
Przelot
Rezerwacja miejsce w samolocie

Rezerwacja miejsc w samolocie już od 35 zł*

  • Cieszysz się komfortem związanym z brakiem pośpiechu przy odprawie
  • Zyskujesz możliwość zarezerwowania ulubionych miejsc
  • Masz gwarancję otrzymania miejsc obok siebie w czasie lotu

*Dostępna na wybranych rejsach czarterowych. Cena zależy od wybranego połączenia. Sprawdź

Opinie gości
Samra Bay Resort - opinie
Średnia ocena klientów:
Bardzo dobry
(223 opinii)
(223 opinii)
Certificate of Excellence 2019
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Obsługa
    Wartość
    Czystość
    Pokoje
  • BoardingPass2215472019-08-09
     

    Dramat to najlepsze określenie tego miejsca

    Od początku. W opisie wycieczki (czyli także w umowie) napisane jest , że w restauracji głównej jest tzw.późna kolacja w godzinach 21:30-23:00 w formie bufetu. Na miejscu okazało się, że restauracja jest zamykana o 21:30 i nie ma czegoś takiego jak wyżej wspomniany posiłek. Obiecano nam , że zostanie dostarczona kolacja do pokoju ( trzy razy musieliśmy się przypominać ) , otrzymaliśmy po dwie stare bułki z szynką o wątpliwym wyglądzie i nieświeżym zapachu, nieapetyczne. (Zdjęcie poniżej) Pokój : Zepsute meble ,wręcz rozpadające się ( drzwi od szafki zostały mi w ręce ) brudno wszędzie , pokoje nieposprzątane WIEDZĄ PAŃSTWO CZYM JEST NIEPOSPRZĄTANY POKÓJ W HOTELARSTWIE????? NAJWIĘKSZĄ PORAŻKĄ !!!!! ,łazienka nie czyszczona chyba od miesięcy , odór od kanalizacji , spłuczka od wc zepsuta ( notorycznie lejąca się woda ) , brudne naczynia, kubki używane , lepiące się od czegoś brązowego , brudne ręczniki ,nieświeża pościel, co zauważa się dopiero rano w świetle dziennym bo wieczorem przy zapalonym świetle tego nie widać ,(bardzo słabe oświetlenie , ciemno w pokojach). Meble tak zniszczone jakby były używane już od lat 70-tych poprzedniego stulecia. Brak podstawowych mebli-stół , krzesła , (nie ma możliwości spożycia posiłku ). Klimatyzacja tak głośno działa ,że uniemożliwia zaśnięcie , taki jest hałas . W szafie śmierdzi , bardzo brzydki zapach w całym „apartamencie”. Prosiliśmy o łóżko małżeńskie oczywiście dostaliśmy dwa oddzielne. Pozostawione po poprzednich gościach śmieci w pokoju na podłodze , przez pół naszego pobytu nikt ich nie sprzątnął.Wbrew umowie , otrzymaliśmy tylko jedna butelkę wody na dwie osoby na dwa dni. Saszetki z kawą do zaparzenia samodzielnego w pokoju , porozrywane . To są rzeczy niedopuszczalne i skandaliczne. Osluga: niegrzeczna , impertynencka. Jakiekolwiek skargi są ignorowane , przekazywane od pracownika do pracownika hotelu, każdy po kolei przychodzi z tym samym pytaniem „ co jest źle?” Po czym odchodzi bez słowa i za jakiś czas kolejny pracownik pojawia się z tym samym pytaniem i zabawa zaczyna się od początku, tylko jakoś efektów tych przesłuchań nie widać . Nie wspominając już o tym że wchodzili do pokoju kiedy chcieli i jak chcieli , bez uprzedzenia. Czystość i higiena w hotelu jest poniżej wszelkiej krytyki . Na barach : szklanki i kubki jednorazowe-plastikowe zebrane ze stołów i z plaży , opłukiwane są tylko pod bieżącą wodą i nalewane są do nich napoje dla innych gości z resztkami poprzednich napoi, brudne, tłuste albo oblepione, obrzydlistwo. Zatoka którą tak pięknie Państwo opisywaliście , to tak naprawdę bajoro( woda po kolana, mętna , w trakcie przypływu do pasa ) z krabami dotkliwie kąsającymi w stopy, poza tym byliśmy odcięci od morza, ponieważ nie wolno mam było korzystać z dalszej plaży bez konkretnej przyczyny.Po drugiej stronie „zatoki”, czyli kilkadziesiąt metrów dalej , wysypisko śmieci , dosłownie !!! Basen hotelowy . Niestety nie ma mowy o jakimkolwiek relaksie, ponieważ od rana do wieczora trwają prace remontowe i budowlane, hałas od młotów pneumatycznych , szlifierek , wiertarek i innych maszyn budowlanych ,używanych jednoczenie w kilku punktach obiektu , generują taki hałas ze nie słyszy się własnych myśli , a o rozmowie z kimś można zapomnieć. Wyjątkowo uciążliwe. Chcieliśmy uciec od hałasu ( ponieważ w miejscu zamieszkania aktualnie również mamy plac budowy ) a zostaliśmy wysłani do miejsca gdzie ciszy się nie uświadczy. Szanse na wypoczynek równe zeru . O tym wszystkim „zapomnieli” Państwo wspomnieć. Tak zachwalane przez Państwa kolacje w restauracji a’la carte owszem istnieją , ale nie dla Polaków. Chcąc się zapisać na w/w usłyszeliśmy, że nie możemy, bo jesteśmy Polakami ,pierwszeństwo mają turyści z zachodniej Europy.( to są słowa Pani zasiadającej w hotelu przy stanowisku „guest relations”, gdzie podobno dobro gościa jest dla hotelu priorytetem). Kolejna sprawa , internet , w Egipcie nie ma takiego słowa działa tylko z samego rana (godzina 6-7) pod warunkiem że nikt inny z niego nie korzysta albo kolega za hotelem przestanie pedałować i to tylko przez pare minut, później to już jesteśmy odcięci od świata . Codziennie , na pytanie dlaczego nie ma internetu , słyszy się odpowiedzieć że jest awaria i że będzie jutro . I tak cały tydzień . Mało tego na prośbę o hasło do wi-fi , pracownik zarządał od nas pieniędzy . Na skargi obsługa reaguje opryskliwie , krzyczy , jest wyjątkowo nieprzyjemna i niegrzeczna . Pani rezydent z Rainbow. Z taką nonszalancją i brakiem profesjonalizmu już dawno się nie spotkaliśmy. Pani nawet nie wiedziała w jakim hotelu się znajdujemy ( kojarzyła tylko z nazwy ) , a jak jej wytknęliśmy brak podstawowej wiedzy to tłumaczyła się tym ,że zajmuje się kilkunastoma hotelami i nie wie wszystkiego . Na spotkaniu z rezydentką w odpowiedzi na nasze skargi (a mieli je również inni goście) ,najogólniej rzecz ujmując ,pani odpowiedziała , że mamy to za co zapłaciliśmy , gdybyśmy zapłacili więcej mielibyśmy lepsze warunki. Zachowanie rezydentki conajmniej bezczelne. Pani przez cały czas z ironicznym uśmieszkiem na twarzy powtarzała w kółko , że od niej nic nie zależy i że tak już jest w Egipcie , zależało jej tylko żeby sprzedać nam wycieczki fakultatywne. Zaproponowała nam overbooking do innego hotelu ale musimy dopłacić .To się chyba kłóci z definicją overbookingu , tym bardziej że to nie były nasze fanaberie ,tylko poważne uchybienia umowy ze strony organizatora . Należy dodać że ten hotel został nam polecony przez Panią z biura podróży , co w naszym mniemaniu , miało być gwarancją udanego pobytu . Nie przyszłoby nam nigdy do głowy , ze można polecić takie miejsce. To co jest przedstawione w ofercie i na zdjęciach ma się nijak do rzeczywistości . Do dyspozycji gości miała być siłownia . Na miejscu okazuje się że jest to puste pomieszczenie bez sprzętu do ćwiczeń i w dodatku zamknięte na cztery spusty ponieważ jest remontowane ( jak wszystko w tym hotelu , oczywiście na pytanie kiedy będzie otwarta , usłyszeliśmy „jutro” - do końca pobytu jej nie otwarto). Jedzenie okropnie , stare , odgrzewane z posiłku na posiłek i wyjątkowo monotonne (wszyscy goście z którymi rozmawialiśmy , mieli takie samo zdanie jak my) Animacje. Z naszych doświadczeń z innych wyjazdów animatorzy to byli ludzie którzy całymi dniami umilali i organizowali nam czas, tutaj poza jednymi zajęciami zumby na plaży i wodnym aerobikiem w basenie , nie mieli nam zbyt wiele do zaoferowania. „Animatorami” byli za to głównie egipscy naciągacze oferujący nam co pięć minut masaż lub sprzedaż innych usług. ( w Resorcie 4* powinny panować inne zasady). Obsługa kelnerska na plaży. Owszem , ale tylko dla Niemców i Rosjan , dla nas tylko płatne soki ze świeżych owoców , innych napojów nie opłacało im się serwować . Czuliśmy się jak jakaś podkategoria gościa , gdy kelner przynosił całą tacę napojów( cola, woda, piwo) dla Niemców leżących obok nas na leżakach , a nam nie chciano przynieść. Wydzielanie jedzenia podczas kolacji to też absurd . Dania serwowane przez kucharzy gotujących „na żywo”, np. mięso , było właściwie tylko na spróbowanie ponieważ jeśli się prosiło o większy kawałek to słyszeliśmy , że więcej nie wolno. A przed nami goście z Europy zachodniej lub pochodzenia Arabskiego dostawali pełne talerze. Dzień przed wyjazdem kolejne spotkanie z rezydentką odnośnie wyjazdu , na formularzu jest informacja ze pół godziny przed wyjazdem ktoś przyjdzie po walizki , sami musieliśmy znosić z czwartego piętra . Rezydentka obiecuje nam lunch boxy i wodę na wyjazd - nie otrzymaliśmy. SKANDAL !!!! Na sam koniec jeszcze zostajemy oszukani przez recepcjonistę . Mieliśmy jeden rachunek z baru który podpisaliśmy ( podobno kelner nie miał pieniędzy by wydać nam resztę ) , co za tym idzie wiedzieliśmy na jaką kwotę , a przy wymeldowaniu recepcjonista próbuje od nas wyciągnąć więcej pieniędzy i twierdzi że rachunek był większy. Dopiero kiedy zażądałem aby pokazał nam podpisany rachunek ,odpuścił. Nie rozumiemy także co to są za zasady , ze po którejś godzinie , nasze opaski all inclusive tracą ważność i trzeba za wszystko płacić , to samo od rana . Do godziny 10:00, nawet woda i kawa płatne ( oczywiście cennik wyjątkowo ruchomy ) .To ma być all inclusive ? Jestem oburzony i zdegustowany - brud , hałas ,złe traktowanie,stres, ogólny dyskomfort. Jeszcze nigdy nie byliśmy tak rozczarowani , a bywaliśmy w różnych miejscach na świecie i standard to standard. Powinnismy zostać poinformowani w biurze podróży już na wstępie , że te 4 gwiazdki w tym konkretnym hotelu to tak naprawdę standard dwóch gwiazdek, że w zasadzie wybieramy się na teren budowy i że nie ma z czego tam korzystać bo hotel jest w rozsypce. Jestem managerem hotelu i jestem z tą branżą związany, ale czegoś takiego w życiu nie widziałem. Zepsuliśmy sobie urlopy to tak podsumowując tą traumatyczną podróż po tym miejscu.... WSTYD WSTYD JESZCZE RAZ WSTYD. NIECH TA OPINIA BĘDZIE DLA NIEKTÓRYCH PRZESTROGĄ PRZED WYRZUCANIEM PIENIĘDZY W BŁOTO Każda pozytywna opinia o tym hotelu jest spreparowana, ponieważ nie odpowiada rzeczywistości i prawdzie. Zdjęcie tego kubka z którego przede mną piło pół globu jest podsumowaniem tego hotelu, foto przedstawia również późną kolacje w restauracji.

  • Monika L2019-08-07
     

    Ostrzeżenie

    Ostrzegam wszystkich którzy mają chęć zrobić sobie tatuaż w Hotelowym Spa SAMRA BAY ZROBILAM dziecku zapewniali że środek "henna" jest bezpieczna i łagodna A okazało się że była zbyt mocna i popazylo skórę dołączam zdjecia...dziś dziecko jest na antybiotyku i mam nadzieję że nie zostaną blizny :-(

  • mariuszkokos2019-08-05
    Wyjątkowy

    Wspaniałe wakacje

    Gościliśmy w hotelu Samra Bay od 25.07 do 2.08 wraz z 4 osobową rodziną. Zacznę od minusów których jest naprawdę niewiele: słabe choć darmowe WIFI w lobby i okolicach basenu,wcześnie zamykany basen około 18:00, remont części hotelu choć odgłosy prac nie są uciążliwe. Wszystko resztę to duże plusy: Hotel kameralny bez natłoku turystów i kolejek do wszystkiego. Świetny Team Animatorów z Kamilą na czele która jest bardziej pomocna niż pani rezydent w załatwianiu spraw i rozwiązywaniu problemów. Obsługa hotelu miła, pomocna, zawsze uśmiechnięta, nie nastawiona na bakszysz Czystość w hotelu jest na bardzo wysokim poziomie, codziennie w pokoju świeże ręczniki, w łazienkach zapach kwiatów, plaża codziennie grabiona, leżaki czyszczone i myte płynem. Wyżywienie super, codziennie można było znaleźć coś innego, pięknie podane, świeże. Nie wiem co mają na myśli ludzie piszący o monotonnym jedzeniu ? to że codziennie był ryż, ziemniaki , frytki, kuskus fakt ale do tego była masa innych dań które można było sobie komponować jak tylko się chciało. Ciasta, każde miało inny smak, mięsa wszystkie ( prócz wieprzowiny), ryby , owoce, warzywa, po prostu raj dla podniebienia. Podsumowując polecam hotel dla wszystkich szukających spokoju i miłej atmosfery,

  • Wiola W2019-08-03
    Wyjątkowy

    Wakacje

    Hotel Oki choć daremne wi-fi , super animatorzy Kamila, Sasa, Rosy, Shako, Daniel and Marwan lecz potwornie sztywni goście nam się trafili , my korzystaliśmy z każdej okazji do dobrej zabawy a dzieciaki świetnie czuły się w ich towarzystwie . POLECAM ich team

  • Marek65902019-07-28
     

    Nie polecam, przestrzegam

    Nie polecam i przestrzegam przez wybraniem się do tego hotelu. W hotelu aktualnie jest generalny remont, 120 pokoi jest dostępnych a 180 pokoi jest w remoncie dodatkowo prace budowlane prowadzone są również na zewnątrz: młoty szlifierki, wiertarki oraz spawanie metali. Jedzenie hmm kwestia gustu lecz jak dla mnie niezbyt urozmaicone i niejednokrotnie chodzę głodny spać. Jeśli komuś nie przeszkadza huk i głośne hałasy od młotów udarowych wiertarek szlifierek i ciężkich sprzętów do prac remontowo-budowlanych to życzę powodzenia, ja żałuję swoich ograniczych dni urlopowych poświęconych w tym miejscu. Obsługa uśmiechnięta i bardzo pomocna. Animatorzy P. Kamila bardzo żywiołowa osoba i pozytywnie nakręcona bardzo mocny plus dla niej. Dyrekcja hotelu twierdzi że aktualnie remontu brak w hotelu. ‐---------------------------- Biuro podróży Tui nie informuję klientów o trwającym remoncie w hotelu. Rezydent P. Karolina to jakaś masakra opryskliwa nie uprzejma, zaborcza i negatywnie nastawiona do swojej pracy nie rozumiem podejścia tej Pani i co ma na celu kłótnia z klientami podczas wykonywania swoich obowiązków służbowych Wyrażenie opinie o biurze podróży Tui i rezydencie nie miało wpływu na ocenę hotelu jest to tylko moje wyrażenie opini mam nadzieję że biuro podróży Tui czyta opinię swoich klientów bo chętnie bym porozmawiał na temat pracy i podejścia do klienta tej Pani a także czemu biuro podróży sprzedaje wakacje (WYPOCZYNEK) i nie informuję klientów o trwającym remoncie w hotelu.

Pokoje

Pokój ekonomiczny

  • Kod pokoju: DZZ1
  • Max. liczba osób: 
  • Pokoje ekonomiczne to dobry wybór dla osób, którym zależy na pobycie w hotelu w najniższej możliwej cenie. Pokoje mogą różnić się wielkością, lokalizacją lub wyposażeniem od tych znajdujących się w regularnej ofercie danego obiektu. Z reguły nie ma możliwości wymiany pokoju ekonomicznego na inny.

Pokój rodzinny

  • Kod pokoju: FZX1
  • Metraż: 

    90m2

  • Max. liczba osób: 
  • pokój dzienny
  • 2 sypialnie
  • telefon
  • 2 łazienki
  • prysznic
  • WC
  • klimatyzacja
  • minibar
  • suszarka do włosów
  • czajnik
  • zestaw do przygotowywania kawy/herbaty
  • TV
  • sejf
  • balkon lub taras

Suita junior

  • Kod pokoju: JSX1
  • Metraż: 

    65m2

  • Max. liczba osób: 
  • pokój dzienno-sypialny
  • sypialnia
  • telefon
  • prysznic
  • WC
  • klimatyzacja
  • minibar
  • suszarka do włosów
  • czajnik
  • zestaw do przygotowywania kawy/herbaty
  • TV
  • sejf
  • balkon lub taras

Pokój 2-osobowy

  • Kod pokoju: DZX1
  • Metraż: 

    45m2

  • Max. liczba osób: 
  • telefon
  • prysznic
  • WC
  • klimatyzacja
  • minibar
  • suszarka do włosów
  • czajnik
  • zestaw do przygotowywania kawy/herbaty
  • TV
  • sejf
  • balkon lub taras

Prezentowane w ofercie zdjęcia pokojów są zdjęciami przykładowymi. Pokoje mogą różnić się od tych prezentowanych w ofercie. Nie każdy pokój w danym hotelu wygląda tak samo jak ten prezentowany w ofercie. Zdjęcia pokojów nie stanowią części oferty.

Wyżywienie

Godziny serwowania posiłków w hotelu mogą nieznacznie różnić się od godzin podanych w ofercie.

Wycieczki fakultatywne
Banner wycieczki fakultatywne

Zwiedzaj różne krańce świata z TUI. Oferta niezwykłych wycieczek fakultatywnych stworzona z myślą o naszych klientach. Zaplanuj wycieczki przed wylotem i ciesz się beztroskimi wakacjami.

  • Najlepszy wybór wycieczek w języku polskim
  • Dostępność i potwierdzenie online
  • Komfortowy odbiór z hotelu

Rezerwuj na GoTui lub zapytaj w punkcie sprzedaży

Ważne informacje
Hurghada - przewodnik

Otoczenie obiektu

Atrakcje:

  • Royal Lagoons Resort Hurghada0,6 km

Restauracje i bary:

  • Antico Caffe Hurgada0,2 km
  • Mercato Del Pesce0,3 km
  • Champs Sports Bar0,3 km
  • La Casa Restaurant0,3 km

Zakupy:

  • Supermarket Primero0,2 km
  • Cleopatra market & pazar0,3 km
  • Diana Jewels Hurgada0,3 km
  • Hurghada Fabrik verkauf0,4 km

Podane informacje pochodzą z wyszukiwarki Google i mogą ulegać zmianom. Nie stanowią one części oferty.

Dlaczego warto wybrać Samra Bay Resort

  • certyfikat jakości w portalu TripAdvisor
  • blisko promenady i prywatnej plaży
  • międzynarodowy program animacyjny
Sprawdzanie ceny