Jasmine Palace Resort

(3150 opinii)
HRG11042

Ostatnią rezerwację założono przedwczoraj z miejscowości Łańcut

25 osób właśnie ogląda tę ofertę

Sprawdzanie ceny

Goście cenią ten hotel za...

  • Lokalizacja
  • Jakość noclegu
  • Pokoje
  • Obsługa
  • Wartość
  • Czystość

Jasmine Palace Resort - informacje

Jasmine Palace Resort gwarantuje udany wakacyjny wypoczynek. Ten 5-gwiazdkowy obiekt położony jest blisko piaszczystej plaży i centrum miasta z lokalnymi atrakcjami. Aktywni goście mogą skorzystać z zaplecza sportowego, a poszukujący relaksu z zaplecza spa. Z myślą o najmłodszych przygotowano miniklub z animacjami, plac i pokój zabaw oraz basen zewnętrzny. Wielbiciele urozmaiconej kuchni docenią bogatą ofertę kulinarną serwowaną w 6 restauracjach. 

Najpopularniejsze udogodnienia:

Położenie:

  • ok. 22 km od centrum Hurghady
  • ok. 400 m od piaszczystej plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 20 min
World map
Średnia ocena klientów:
Bardzo dobry
(3150 opinii)
(3150 opinii)
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Obsługa
    Wartość
    Czystość
  • DamaPikowana2019-07-02
     

    Pobyt 14 dni, również przyjazd 7 rano na pokój musieliśmy czekać az do 14:00. Ogólnie jesteśmy zadowoleni z pobytu. Hotel wprawdzie na zasługuje na 5 gwiazdek, (nie wiadomo czy ciągle jest w budowie czy już w remoncie) ale jak ktoś nie jest bardzo czepialski i nie przyjechał na urlop żeby siedzieć w pokoju to będzie ok. Pokoje sprzątane codziennie, wymiana ręczników. (my nie narzekaliśmy) Duży teren hotelu ale nie ma co robić poza nim. Basen od 8 do 18:00 Molo od 9 do 17:00 Minusy: Płatne Wi-FiI tylko w lobby (15$ za tydzień) Za mało leżaków (duży teren zamieściło by sie 2 razy więcej) oczywiście za dolara zawsze się znajdzie. Łazienki są ich najsłabszą stroną. Malutkie kubeczki na napoje, zniszczone plastikowe (warto wsiąść swój duzy) Animacji nie oceniam bo ich unikaliśmy.

  • Bulkaaazmaslem2019-06-28
     

    Wyjazd 14dniowy. Przyjazd do hotelu 7 rano, wypisanie papierka i informacja od recepcji że musimy czekać do 10 na opaski allin a pokoje będą dopiero o 14 gdy nasz bagaż leżał przed hotelem. Odprowadzenie do pokoju przez pracownika recepcji przy czym bakszysz chcialo już 3 na miejscu, jeden po drugim się pchali po dolary. Ogólnie pokoje ładne ale nie za bardzo pokojowi sprzątacze dbają o ogólną czystość pokoi. Problemy na recepcji z odebraniem "zgubionego" worka z ogólnymi rzeczami przy basenie.(po prostu poszlismy na kolacje a po kolacji już naszych rzeczy nie było... na drugi dzień po rozmowie w punkcie ręcznikowym okazało się że te "zgubione" rzeczy są na recepcji. Po przybyciu do recepcji oznajmiono nam że nic do nich nie dotarło. A więc znów wrocilismy do punktu ręcznikowego i wraz z panem od ręczników poszliśmy na recepcję no i w ciągu 5 minut okazało się że "zgubione" rzeczy były na recepcji) Ogólnie cały pobyt na plus ale trzeba się pilnować na każdym kroku.

  • turysta1102019-06-28
     

    Dwa tygodnie w hotelu. Do Jasmin przyjechaliśmy przed godziną 7 rano, dostaliśmy kartki do wypełnienia potrzebne do zakwaterowania, po czym dowiedzieliśmy się, że pokoje dostaniemy za około 7h, bo dopiero o 14. O godzinie 10 dostaliśmy opaski all po to żeby móc iść zjeść śniadanie. Przez kolejne dni nie było źle, Pan który nam sprzątał był bardzo pomocny, większość kelnerów bardzo miłych. Gorzej zaczęło być w kolejnych dniach... Animatorka MONIKA jest bardzo uciążliwa. Każdy z animatorów proponował zabawy ale do niczego nie zmuszał jeśli ktoś nie miał ochoty i odmawiał. Za to ona była bardzo męcząca, potrafiła stać nad leżakiem z 20 min i zmuszać do zabawy i dodając głupie komentarze "sport is good". Kobieta nie potrafiła zrozumieć że jedni przyjechali żeby odpocząć i wszystko mieć gdzieś, a inni żeby może się pobawić. To była jedyna osoba, która była dla mnie tak bardzo irytująca. Brak organizacji dyskoteki w hotelu, a ciągłe namawianie żeby im płacić za wyjazd na dyskotekę do centrum. Paranoja. Po za tym baseny bardzo czyste i pracownicy dbają o to.

Hotel

Dla dzieci

  • plac zabaw
  • pokój zabaw
  • basen zewnętrzny dla dzieci
  • animacje
  • miniklub dla dzieci: w cenie
  • animacje dla nastolatków
  • łóżeczko dziecięce

Sport i wellness

    W cenie
  • piłka plażowa
  • siatkówka plażowa
  • siłownia
  • Płatne
  • jazda konna
  • windsurfing
  • kitesurfing
  • nurkowanie
  • strefa spa
  • masaże
  • sauna parowa

Rozrywka

  • zajęcia sportowe
  • międzynarodowe animacje dla dorosłych
  • wieczory tematyczne
  • przedstawienia
  • karaoke
  • boccia
  • rzutki
  • bilard za opłatą

Wyposażenie

  • Wi-Fi, w recepcji/lobby: za opłatą
  • pralnia: za opłatą
  • parking, niezadaszony
  • winda
  • bankomat
  • taras
  • sklep z pamiątkami
  • sklepy
  • butik
  • jubiler
  • fryzjer
  • lekarz
  • recepcja
  • sala konferencyjna

Karty

  • Visa, MasterCard

Liczba pokojów

  • 449

Kategoria lokalna

  • 5 gwiazdek

Plaża

  • ok. 400 m od piaszczystej plaży
  • prywatna
  • piaszczysta
  • leżaki
  • ręczniki w cenie

Basen

  • baseny: 2
  • basen dla dzieci: zewnętrzny, zadaszony, podgrzewany, leżaki
  • basen „Main pool": zewnętrzny, leżaki
  • ręczniki: w cenie

Klub z polską animacją Family Club

  • polska animacja (w terminie od 14 czerwca do 31 sierpnia 2019 roku.)
  • ciekawy program zabaw dla dzieci w wieku 4-12 lat
  • zajęcia przez 6 dni w tygodniu
  • raz w tygodniu wieczór wolny dla rodziców
  • profesjonalni animatorzy
Przelot
Rezerwacja miejsce w samolocie

Rezerwacja miejsc w samolocie już od 35 zł*

  • Cieszysz się komfortem związanym z brakiem pośpiechu przy odprawie
  • Zyskujesz możliwość zarezerwowania ulubionych miejsc
  • Masz gwarancję otrzymania miejsc obok siebie w czasie lotu

*Dostępna na wybranych rejsach czarterowych. Cena zależy od wybranego połączenia. Sprawdź

Opinie gości
Jasmine Palace Resort - opinie
Średnia ocena klientów:
Bardzo dobry
(3150 opinii)
(3150 opinii)
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Obsługa
    Wartość
    Czystość
  • DamaPikowana2019-07-02
     

    Ogólnie wyjazd udany :) ale bez rewelacji

    Pobyt 14 dni, również przyjazd 7 rano na pokój musieliśmy czekać az do 14:00. Ogólnie jesteśmy zadowoleni z pobytu. Hotel wprawdzie na zasługuje na 5 gwiazdek, (nie wiadomo czy ciągle jest w budowie czy już w remoncie) ale jak ktoś nie jest bardzo czepialski i nie przyjechał na urlop żeby siedzieć w pokoju to będzie ok. Pokoje sprzątane codziennie, wymiana ręczników. (my nie narzekaliśmy) Duży teren hotelu ale nie ma co robić poza nim. Basen od 8 do 18:00 Molo od 9 do 17:00 Minusy: Płatne Wi-FiI tylko w lobby (15$ za tydzień) Za mało leżaków (duży teren zamieściło by sie 2 razy więcej) oczywiście za dolara zawsze się znajdzie. Łazienki są ich najsłabszą stroną. Malutkie kubeczki na napoje, zniszczone plastikowe (warto wsiąść swój duzy) Animacji nie oceniam bo ich unikaliśmy.

  • Bulkaaazmaslem2019-06-28
     

    Katastrofa

    Wyjazd 14dniowy. Przyjazd do hotelu 7 rano, wypisanie papierka i informacja od recepcji że musimy czekać do 10 na opaski allin a pokoje będą dopiero o 14 gdy nasz bagaż leżał przed hotelem. Odprowadzenie do pokoju przez pracownika recepcji przy czym bakszysz chcialo już 3 na miejscu, jeden po drugim się pchali po dolary. Ogólnie pokoje ładne ale nie za bardzo pokojowi sprzątacze dbają o ogólną czystość pokoi. Problemy na recepcji z odebraniem "zgubionego" worka z ogólnymi rzeczami przy basenie.(po prostu poszlismy na kolacje a po kolacji już naszych rzeczy nie było... na drugi dzień po rozmowie w punkcie ręcznikowym okazało się że te "zgubione" rzeczy są na recepcji. Po przybyciu do recepcji oznajmiono nam że nic do nich nie dotarło. A więc znów wrocilismy do punktu ręcznikowego i wraz z panem od ręczników poszliśmy na recepcję no i w ciągu 5 minut okazało się że "zgubione" rzeczy były na recepcji) Ogólnie cały pobyt na plus ale trzeba się pilnować na każdym kroku.

  • turysta1102019-06-28
     

    Ogólnie nie najgorzej, choć mogłoby być lepiej.

    Dwa tygodnie w hotelu. Do Jasmin przyjechaliśmy przed godziną 7 rano, dostaliśmy kartki do wypełnienia potrzebne do zakwaterowania, po czym dowiedzieliśmy się, że pokoje dostaniemy za około 7h, bo dopiero o 14. O godzinie 10 dostaliśmy opaski all po to żeby móc iść zjeść śniadanie. Przez kolejne dni nie było źle, Pan który nam sprzątał był bardzo pomocny, większość kelnerów bardzo miłych. Gorzej zaczęło być w kolejnych dniach... Animatorka MONIKA jest bardzo uciążliwa. Każdy z animatorów proponował zabawy ale do niczego nie zmuszał jeśli ktoś nie miał ochoty i odmawiał. Za to ona była bardzo męcząca, potrafiła stać nad leżakiem z 20 min i zmuszać do zabawy i dodając głupie komentarze "sport is good". Kobieta nie potrafiła zrozumieć że jedni przyjechali żeby odpocząć i wszystko mieć gdzieś, a inni żeby może się pobawić. To była jedyna osoba, która była dla mnie tak bardzo irytująca. Brak organizacji dyskoteki w hotelu, a ciągłe namawianie żeby im płacić za wyjazd na dyskotekę do centrum. Paranoja. Po za tym baseny bardzo czyste i pracownicy dbają o to.

  • Zaskoczeni2019-06-27
     

    Może być

    Poleciałam na wakacje w połowie czerwca 2019r. z rodziną (dwie osoby dorosłe i dwoje dzieci) przez biuro podróży TUI. Po przylocie na lotnisko do Hurghady (godz.3 rano) , "naganiacze z tabliczką TUI" zapraszają do stanowiska, gdzie pobierają za wydanie wizy 25$, plus 3$ od osoby za wydanie deklaracji, w której wpisuje się dane osobowe i miejsce pobytu na terenie Egiptu. Inni przedstawiciele biur tego nie robią, wydają deklaracje za darmo i kierują turystów do BANKU, w celu opłaty za wizę po 25$. Należy więc bezpośrednio kierować się do Banku w celu zapłaty po 25$ za wizę, deklarację do wypełnienia otrzymamy za darmo przy odprawie paszportowej. Ciekawe kiedy TUI zrobi z tym porządek! Natomiast jeśli chodzi o hotel Jasmine Palace, to mimo miłych wrażeń spędzonych w tym hotelu (dwie osoby dorosłe i dwoje dzieci) przestrzegam przed załatwianiem z obsługą hotelową w recepcji jakichkolwiek spraw, trzy dni przed wyjazdem w jednym z dwóch pokoi, które zajmowaliśmy (jako pokój rodzinny FZX1) przestała działać klimatyzacja i mimo kilkukrotnych zgłoszeń na recepcji, i uzyskanych zapewnień o naprawie, do dnia wyjazdu nie naprawiono jej. Panowie w recepcji byli mili i zawsze mówili OK, ale "mieli nas w nosie", myślę że takie rzeczy należy załatwiać przez rezydenta. Taka sama sytuacja dotyczyła sejfu, który użytkowaliśmy dzięki własnym bateriom . Te co były w pokoju były zużyte. Ponadto chciałam zauważyć, że z uwagi na małą ilość parasoli przy basenach, leżaki zajmowane były o 6 rano przez gości hotelowych, lub obsługę hotelu. Nieporozumieniem było również wyznaczenie oficjalnych godzin korzystania z ładnych basenów, (zwłaszcza rano) od 10 godziny do 17,00. Goście hotelu kąpali się przynajmniej od 9 do 18,00, co jest chyba zrozumiałe. Denerwujące było również podawanie napoi i drinków w plastikowych 100ml kubeczkach. A o lodach dla dzieci przy basenach można zapomnieć . Przekąski jedynie przy barze na plaży i to od godziny 12,00. Jedzenie nie najgorsze, ale w godzinach posiłków , trudno było znaleźć miejsce na jadalni. Wieczornego programu artystycznego praktycznie brak, hotel mógłby się trochę postarać. Ponadto trzeba się zastanowić, czy skorzystać z pośrednictwa rezydenta TUI i pojechać na wycieczkę, np. na nurkowanie na cały dzień, gdzie nurkowania na rafie było praktycznie niecałą godzinę, czy znaleźć coś na własną rękę i załatwić to "w pół dnia", a nie cały dzień "smażyć się na statku" z bardzo skromnym posiłkiem. Wyjazd gratisowy do Hurghady za wykupienie innej wycieczki za pośrednictwem rezydenta biura TUI (normalnie kosztuje 10$ od osoby) można by ograniczyć do zwiedzenia meczetu i kościoła obrządku koptyjskiego. Shopping oferowany przez pilota wycieczki należałoby bowiem sobie darować, a przynajmniej powinien on zawieść turystów do innych sklepów, niż te z którymi ma układy (w naszym przypadku były to dwa sklepy, plus bazar dla Egipcjan, przez który przechodząc czułam się jak "małpka". Chciałam także zauważyć, że wszędobylski bakszysz w Egipcie przybrał obecnie rozmiary żerowania na turystach, aż nie do zrozumienia.

  • Krzysiek B2019-06-25
    Wyjątkowy

    super pobyt

    pobyt 16 06-23 06 2019 Hotel bardzo dobry Morze w wiekszosci Hurghady na poludniu zawsze odplywa Jest pomost i mozna plywac co do barow to najlepszy na plazu na basenach normalnie ze sa plastikowe kubki Jedzenie bardzo dobre Nadmieniam 13 raz w Egipcie

Pokoje

Pokój ekonomiczny

  • Kod pokoju: DZZ1
  • Max. liczba osób: 
  • Pokoje ekonomiczne to dobry wybór dla osób, którym zależy na pobycie w hotelu w najniższej możliwej cenie. Pokoje mogą różnić się wielkością, lokalizacją lub wyposażeniem od tych znajdujących się w regularnej ofercie danego obiektu. Z reguły nie ma możliwości wymiany pokoju ekonomicznego na inny.

Pokój rodzinny

  • Kod pokoju: FZX1
  • Metraż: 

    65m2

  • Max. liczba osób: 
  • widok na basen
  • 2 osobne pokoje połączone drzwiami
  • balkon lub taras
  • klimatyzacja: centralnie sterowana
  • wanna lub prysznic
  • WC
  • suszarka
  • sejf: w cenie
  • sofa
  • telefon
  • TV sat.
  • minibar: płatny

Pokój rodzinny

  • Kod pokoju: FZX2
  • Max. liczba osób: 

    Pokój 2-osobowy z widokiem na morze

    • Kod pokoju: DZM1
    • Metraż: 

      33m2

    • Max. liczba osób: 
    • wanna lub prysznic
    • WC
    • telefon
    • widok na morze
    • balkon
    • klimatyzacja: centralnie sterowana
    • suszarka
    • sejf: w cenie
    • sofa
    • TV sat.
    • minibar: płatny

    Pokój 2-osobowy z widokiem na morze

    • Kod pokoju: DZM2
    • Max. liczba osób: 
    • wanna lub prysznic
    • WC
    • telefon
    • widok na morze
    • klimatyzacja
    • balkon lub taras
    • TV
    • sejf
    • minibar

    Pokój 2-osobowy

    • Kod pokoju: DZX1
    • Metraż: 

      33m2

    • Max. liczba osób: 
    • balkon lub taras
    • wanna lub prysznic
    • WC
    • sejf
    • telefon
    • widok na ogród
    • pokój dzienno-sypialny
    • klimatyzacja: centralnie sterowana
    • suszarka
    • sofa
    • TV sat.
    • minibar: płatny
    • w starszym budynku

    Pokój 2-osobowy

    • Kod pokoju: DZX2
    • Metraż: 

      33m2

    • Max. liczba osób: 
    • balkon lub taras
    • wanna lub prysznic
    • WC
    • sejf
    • telefon
    • widok na basen
    • klimatyzacja: indywidualnie sterowana, klimatyzacja, ciepło
    • minibar: woda
    • TV
    • suszarka do włosów

    Prezentowane w ofercie zdjęcia pokojów są zdjęciami przykładowymi. Pokoje mogą różnić się od tych prezentowanych w ofercie. Nie każdy pokój w danym hotelu wygląda tak samo jak ten prezentowany w ofercie. Zdjęcia pokojów nie stanowią części oferty.

    Wyżywienie

    Godziny serwowania posiłków w hotelu mogą nieznacznie różnić się od godzin podanych w ofercie.

    Ważne informacje
    Hurghada - przewodnik

    Otoczenie obiektu

    Restauracje i bary:

    • China Town0,6 km
    • Rose Restaurant0,7 km
    • Pool Bar0,7 km
    • Jack Restaurant0,7 km
    • Italian restaurant0,7 km
    • The Grill Restaurant0,7 km
    • Chinese Restaurant0,7 km
    • Al Dente Restaurant0,7 km
    • Hilton Hurghada Long Beach Resort0,8 km
    • Pool Bar0,8 km

    Zakupy:

    • Tpowersurf0,6 km
    • Oasis for Perfumes0,6 km
    • Vienna Cafe0,8 km
    • Pool Bar0,8 km

    Podane informacje pochodzą z wyszukiwarki Google i mogą ulegać zmianom. Nie stanowią one części oferty.

    Dlaczego warto wybrać Jasmine Palace Resort

    • polskie animacje Family Club (14.06-31.08.2019)
    • urozmaicona kuchnia w 6 restauracjach
    • pokoje rodzinne
    Sprawdzanie ceny