Z dniem 25 maja 2018 r. rozpoczyna obowiązywanie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce. W celu poprawienia jakości usług korzystamy z plików cookies. Możesz w każdej chwili zmienić ustawienia prywatności w przeglądarce. Zachęcamy do zapoznania się z nową polityką prywatności i polityką cookies Grupy TUI. 

Welcome to the world of TUI

Please choose your tui website:

Grand Sirenis Punta Cana Resort Casino and Aqua Games

Ten 5-gwiazdkowy obiekt położony jest tuż przy białej, piaszczystej plaży. Palmowy ogród ze strefą basenową, bogate zaplecze sportowe dla aktywnych oraz aquapark spodobają się zarówno dorosłym, jak i dzieciom. W hotelu znajduje się aż 9 restauracji i 12 barów, a dobrą zabawę zapewnią ciekawe zajęcia w miniklubie, przedstawienia oraz dyskoteka. Grand Sirenis Punta Cana Resort Casino and Aqua Games to doskonały wybór dla osób marzących o urozmaiconych wakacjach w egzotycznym miejscu.

Przeczytaj więcej informacji na temat hotelu »

Mocne strony hotelu

  • hotel zostanie całkowicie odremontowany na sezon zimowy
  • aquapark ze zjeżdżalniami
  • rozległy kompleks z tropikalnym ogrodem

Położenie

  • w miejscowości Uvero Alto
  • bezpośrednio przy plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 45 min
Zobacz na mapie »

Zapewnij sobie beztroskie wakacje i ubezpiecz się w Allianz!

Dla dzieci

Dla dzieci

• basen dla dzieci • opieka nad dziećmi (płatna) • plac zabaw • miniklub (dla dzieci w wieku 4-12 lat)

Sport i Wellness

Sport i Wellness

W cenie

• siłownia • aerobik • piłka plażowa • siatkówka • siatkówka plażowa • tenis stołowy • minifutbol • nurkowanie powierzchniowe • kajaki • katamaran • windsurfing • kort tenisowy

Płatne

• masaże (w ofercie firm zewnętrznych) • zabiegi kosmetyczne • oświetlenie kortu tenisowego • lekcje tenisa • szkoła nurkowania PADI

Dodatkowe Informacje

W przypadku niektórych sportów wodnych, oznaczonych jako bezpłatne, mogą wystąpić dodatkowe opłaty (np. za wynajęcie sternika, sprzętu itp.). Uwaga – niektóre sporty wodne ze względu na czynniki zewnętrzne mogą być niedostępne.

Rozrywka

Rozrywka

• kasyno

• przedstawienia

• dyskoteka

wyposażenie

• Wi-Fi (w recepcji i lobby, w cenie) • recepcja • winda • ogród • taras • pralnia (płatna) • kantor • fryzjer • sklep z pamiątkami • parking • dyskoteka/klub nocny: od 18 lat, kasyno: od 18 lat

karty

Visa, MasterCard

kategoria lokalna

5 gwiazdek

liczba pokojów

816

 
dodatkowe informacje

• ostatnia renowacja: 2018
• hotel nie akceptuje zwierząt

 
Plaża

• bezpośrednio przy plaży

• piaszczysta

• łagodnie opadająca

• ręczniki w cenie

• bar przy plaży

Basen

• Baseny: 3
• basen: styczeń - grudzień, w cenie, zewnętrzny, leżaki: w cenie, parasole: o cenie
• Aquapark „Sirenis Aquagames": zewnętrzny, zjeżdżalnia: styczeń - grudzień, w cenie, wydzielona część basenu dla dzieci, leżaki: w cenie, parasole: w cenie
• basen dla dzieci • ręczniki: w cenie

Dostępne rodzaje pokoi

Pokój rodzinny

kod pokoju: FZX1
  • • 2-4 os. • ok. 40 m2 • widok na ogród • po całkowitym remoncie w 2017 r. • balkon lub taras • klimatyzacja (centralnie sterowana) • sejf (w cenie) • telefon • minibar (w cenie, napoje bezalkoholowe, woda, codziennie uzupełniany) • TV sat. • zestaw do przygotowywania kawy/herbaty • wentylator sufitowy • żelazko • deska do prasowania • wanna lub prysznic • suszarka do włosów • szlafrok • kapcie • WC • Wi-Fi (w cenie) • room service (w cenie)

Suita junior ekonomiczna

kod pokoju: JSZ1
  • • Pokoje ekonomiczne to dobry wybór dla osób, którym zależy na pobycie w hotelu w najniższej możliwej cenie. Pokoje mogą różnić się wielkością, lokalizacją lub wyposażeniem od tych znajdujących się w regularnej ofercie danego obiektu. Z reguły nie ma możliwości wymiany pokoju ekonomicznego na inny.

Pokój 2-osobowy

kod pokoju: DZX3
  • • 1-4 os. • ok. 30 m2 • widok na ogród • po całkowitym remoncie w 2018 r. • balkon lub taras • pokój dzienno-sypialny • klimatyzacja (centralnie sterowana) • sejf (w cenie) • telefon • minibar (w cenie, napoje bezalkoholowe, woda, codziennie uzupełniany) • TV sat. • zestaw do przygotowywania kawy/herbaty • wentylator sufitowy • żelazko • deska do prasowania • wanna lub prysznic • suszarka do włosów • szlafrok (w cenie) • kapcie (w cenie) • WC • Wi-Fi (w cenie)

Dostępne warianty wyżywienia

All inclusive

• śniadanie: codziennie 07:00 - 10:00, w formie bufetu
• późne śniadanie: codziennie 10:30 - 12:00, w cenie
• obiad: codziennie 13:00 - 15:00, w formie bufetu
• kolacja: codziennie 19:00 - 22:00, w formie bufetu
• przekąski: codziennie 15:00 - 18:00, w cenie, przekąski o północy: codziennie 23:00 - 07:00, w cenie
• wybrane napoje bezalkoholowe: codziennie
• wybrane lokalne napoje alkoholowe: codziennie
• kawa/herbata po południu

Restauracje i bary

restauracje: 9
• główna restauracja „Restaurante Buffet Macao": rodzaje kuchni: międzynarodowa, regionalna, bufet
• restauracja specjalistyczna „Cinecitta": rodzaje kuchni: włoska, a la carte, wymagana rezerwacja, w cenie, 18:30 - 22:00, wymagany odpowiedni strój
• restauracja specjalistyczna „Ikebana": rodzaje kuchni: azjatycka, teppanyaki, show cooking, wymagana rezerwacja, w cenie, 18:30 - 22:00
• restauracja specjalistyczna „Route 66 - American Diner": wymagana rezerwacja, w cenie, 18:30 - 22:00
• restauracja specjalistyczna „Las Barcas": rodzaje kuchni: śródziemnomorska, a la carte, wymagana rezerwacja, w cenie, 18:30 - 22:00, wymagany odpowiedni strój
• restauracja specjalistyczna „El Rancho": rodzaje kuchni: meksykańska, dania z grilla, a la carte, wymagana rezerwacja, w cenie, 18:30 - 22:00, wymagany odpowiedni strój
• restauracja gourmet „Le Relais Gourmand": rodzaje kuchni: francuska, międzynarodowa, a la carte, wymagana rezerwacja, płatna, 18:30 - 22:00, wymagany odpowiedni strój
• główna restauracja „Restaurante Buffet Saona": rodzaje kuchni: międzynarodowa, regionalna, bufet
• restauracja specjalistyczna „Rodizio La Gira": a la carte, wymagana rezerwacja, w cenie, 18:30 - 22:00, wymagany odpowiedni strój


bary i inne: 13
• bar w lobby „Lobby Bar La Pergola"
• bar w lobby „Lobby Bar La Pirámide"
• bar przy zewnętrznym basenie „Pool Bar La Yola"
• bar przy zewnętrznym basenie „Pool Bar EL Coralino"
• bar na plaży „Beach Bar Uvero"
• bar przekąskowy „Bohio"
• bar przekąskowy „Batey"
• bar „Theatre Bar El Trago"
• bar „Theatre Bar La Cana"
• bar „Casino"
• bar „Disco El Bonche"
• bar „Sirenis Aquagames Bar"
• bar „Sky Bar La Plaza"

Dodatkowe informacje

• wymagane noszenie opasek all inclusive

Punta Cana

Najpiękniejsze na świecie plaże, ciągnące się w nieskończoność palmy kokosowe, ukryte w oceanie rafy koralowe i woda o niespotykanym kolorze. Punta Cana każdego roku przyciąga miliony turystów. Tropikalny, 30-kilometrowy pas wybrzeża pełen jest luksusowych kurortów, dzięki którym plaże Bavaro czy Uvero Alto są ulubionym miejscem wypoczynku wielu celebrytów.

Zobacz więcej
Średnia pogoda w ciągu roku Punta Cana
Styczeń Luty Marzec Kwiecień Maj Czerwiec Lipiec Sierpień Wrzesień Październik Listopad Grudzień
21°C 21°C 21°C 22°C 23°C 24°C 24°C 24°C 24°C 23°C 23°C 22°C
27°C 26°C 26°C 27°C 27°C 28°C 28°C 29°C 29°C 29°C 28°C 27°C
9 9 9 10 9 9 10 10 9 9 8 8
85 mm 49 mm 55 mm 85 mm 71 mm 99 mm 89 mm 89 mm 128 mm 110 mm 116 mm 87 mm

Oceny i opinie gości hotelu Grand Sirenis Punta Cana Resort Casino and Aqua Games

ŚREDNIA OCENA KLIENTÓW
(9607 opinii)
Lokalizacja Jakość noclegu Pokoje
Obsługa Wartość Czystość
kasia280 07.03.2018
Hotel, który na 4 gwiazdki z pewnością nie zasługuje!!!
W skrócie powody dla których odradzam wybór tego hotelu: - śmierdzące pokoje ze starymi meblami, brudna wanną, niedziałającym sprzętem (aby naprawili trzeba prosić kilka razy, naprawy suszarki i tak się nie doczekaliśmy) - w pokoju mieliśmy szczura, błagałam, prosiłam a recepcja miała to gdzieś, dopiero po tym jak zapłakana zrobiłam awanturę w recepcji wysłali chłopaka, który i tak go nie złapał, nikt nie zaproponował zmiany pokoju, nikt nie zapytał czy szczur został złapany, sama prosiła się o zmiane pokoju, pan z kamienna miną wręczył mi kartę do nowego pokoju.. - obsługa barów: porażka, barmani z 'łachą' robią to co ramach all inclusive, lista koktajli wiecznie chowana pod ladę (ciekawe dlaczego?), a jak się o nią poprosiło odnosiło się wrażenie , że wręcz się tgo biednego barmana obraziło - goście podzieleni na dwie grupy, o czym biuro nie wspomniało : oczywiście byliśmy w tej grupie, która jako ostatnia było obsługiwana przy barze, goście z czarnymi lub złotymi opaskami byli obsługiwani 'od ręki', na kolacje musieliśmy czekać w długiej kolejce, podczas gdy ci 'lepsi' goście wchodzili bokiem bez kolejki...nie wybralabym tego hotelu, gdybym tylko o takim podziale została poinformowana - aquapark jest stary i obdrapany (na zdjęciach tego nie widać), ani razu nie skorzystaliśmy, plac zabaw ciągle nieczynny podsumowując, jeżeli zastanawiacie się nad tym hotelem szczerze odradzam, strata czasu i pieniędzy, zmarnowane wakacje w przepięknym kraju, na które tak się cieszyliśmy...
Izabela S 01.02.2018
Bardzo dobry
Nie taki zły, jak go malują ;-)
Sam hotel fajny, rozległy, ma super plażę (czasami glony, ale są regularnie sprzątane), jedzenie wyśmienite- duży wybór (każdy znajdzie coś dla siebie), alkohole też ok. Największym minusem są pokoje. Z tego co widać to Polacy za każdym razem podchodzą co najmniej dwa razy do sprawy pokoju- na początku dostają jakiś obskórny pokój z łazienką na miarę slamsów, a po "zaaplikowaniu" napiwku obsłudze- jest lepiej. Tak i mieliśmy my, ale przecież na wakacje nie jedzie się po to, żeby siedzieć w pokoju. Generalnie jest to jeden z tańszych hoteli z atrakcjami dla dzieci (aquapark- jest ok, dziecko 8 letnie przeżyło i było zachwycone ;-) wbrew powszechnym opiniom, a że trzeba było tam podejść z 5 min od recepcji...no dajcie spokój- zawsze można zamówić taxi ;-)...). Jedyny minus- brak darmowego Internetu.
aleksandrawk 01.01.2018
Sirenis - hotel niezasługujący na swoje gwiazdki
Tereny zielone jak najbardziej w porządku, zadbane, skoszone, plaża świetna, jednak niestety nic poza tym. Pokoje wyposażone w stare meble, brudne i obdrapane. Łazienka zagrzybiona i również brudna, w naszej akurat woda lała się z sufitu, kiedy goście powyżej się kąpali. Restauracja w porządku, choć obsługa na największej bardzo nieuprzejma. Jeśli chodzi o lokalizację hotelu to usytuowany niedaleko niewielkiego targu na którym można zakupić fajne rzeczy w dobrych cenach. Na terenie hotelu kilka restauracji ala carte, które ze swoją tematyką nie mają wiele wspólnego.
Basia B 01.01.2018
Pomimo niewielkich oczekiwań-ogromne rozczarowanie
Hotel powitał nas chyba najgorszym rodzajem pokoju jaki można sobie wyobrazić, poniżej wszelkich standardów. Sam widok budynku (C) w którym się znajdował przyprawiał o dreszcze. Pokój miał obdarte stare drzwi przez które wpadało światło z korytarza, po przekroczeniu progu uderzał smród stęchlizny i kurzu. Na materacu pleśń, firanki brudne, na podłodze pająki a do łazienki strach było w ogóle w butach wejść. Grzyb i pleśń. Uciekliśmy stamtąd natychmiast do recepcji z żądaniem zmiany pokoju.Poprosiliśmy o pokój w nowej części-kierując się sugestiami innych podróżnych piszących opinie o tym hotelu. Recepcjonista udawał że nie wie, o co chodzi... Bagażowy ciągając nas po korytarzach (w nocy, z dwójką malutkich dzieci) błądząc i otwierając zajęte (!) pokoje, zaprowadził nas do budynku po remoncie i pokazał nam Family Suite który był nowy -z pozoru fantastyczny. W recepcji dowiedzieliśmy się ,że za ten pokój musimy dopłacić 25 USD/noc - albo możemy wrócić do tego starego. Innej opcji nie ma bo hotel ma rzekomo pełne obłożenie. Postawieni w takiej sytuacji dopłaciliśmy 275 USD i mieszkaliśmy 11 nocy w apartamencie rodzinnym. Taki sam los spotkał wszystkich którzy z nami przyjechali. Hotel wysyła turystów do pokojów które się co najwyżej nadają do trzymania starych materacy , licząc że dopłacą za godne warunki które powinien w swojej cenie zaoferować... Nie dopłacajcie za lepszy pokój podczas zakupu wycieczki do tego hotelu bo i tak dostaniecie standardowy pokój a za lepszy będą mimo wszystko chcieli dopłatę na miejscu. Skuteczne wyłudzanie pieniędzy ponieważ recepcja dobrze wie, że wykończony po podróży klient za żadne skarby nie wróci do pokazanego mu w pierwszej kolejności pokoju... Nasz Family Suite trudno powiedzieć aby w ogóle był sprzątany, kurz był absolutnie wszędzie. Ręczniki dostawaliśmy często brudne, ze śladami wymiocin lub nawet nie chcemy wiedzieć czego... Kilka razy obsługa zapomniała zostawić pościeli, innym razem prześcieradło miało ślady pleśni !! Kilka razy na 4 osoby w pokoju zostawiali 1 ręcznik. Aby te braki ktoś uzupełnił trzeba było iść do recepcji, telefonu nikt nie odbierał. Łazienka, mimo że nowa, była już zapuszczona brudem, z plamami rozmazanymi na przetartej byle jak podłodze. Pomimo, że w pokoju spały 4 osoby, pościel dla dzieci kombinowaliśmy z dużych łóżek ponieważ dodatkowa pościel dla nich (ani niemowlęce łóżeczko zamawiane kilka razy) nigdy nie dotarły.... Na parterze w kilku pokojach wybiły ścieki z toalety i prysznica, obsługa nie przejmowała się niczym. Basen przy plaży w kiepskim stanie, widać że nadgryzł go ząb czasu. Bar przy plaży do kitu, brudny, jedzenia mało i kiepski wybór a nad stolikami latają ptaki które srają na fotele i stoły. Jeśli chodzi o plaże to jest tyle samo tam piasku co niedopałków po papierosach, do morza nie da się wejść bez przejścia przez warstwę glonów- mimo iż cały dzień zbierają je za pomocą traktora lub fadromy co generuje hałas i smród spalin. Animatorów dla dzieci uznajmy że w ogóle nie ma, Ci dla dorosłych są w porządku, starają się i nawet im coś z tego wychodzi. Nie nastawiajcie się na aquapark, można powiedzieć że w ogóle go tam nie ma, lata świetności minęły mu dawno temu. Na zjeżdżalniach można zrobić sobie krzywdę, widziałam ludzi z ranami na plecach powstałymi na skutek zjeżdżania, taka sama sytuacja jest na zjeżdżalniach dla dzieci. Dodam że aby dojść z plaży do aquaparku, czeka was równo kilometr do przejścia. W hotelu doszło również do sytuacji kiedy został przepełniony i aby zjeść kolację, ludzie czekali w gigantycznych kolejkach. Wtedy też zostały nam zmienione opaski, by rozładować starą restaurację zostaliśmy wysłani do nowej, w której można było zamarznąć przez podkręconą na maxa klimatyzację. I w której oczywiście od razu pojawiły się zarezerwowane dla członków Travelers Klubu stoliki... Ogólnie hotelem widać, że ktoś usiłuje zarządzać, wprowadzane są zmiany, nowy wystrój, restauracje... Jednak ostatnie ogniwo obsługi-to mające bezpośredni kontakt z klientem- to ludzie nieprzeszkoleni, nieodpowiedzialni... Kelnerzy którzy zabierają talerz i sztućce w trakcie posiłku. Nigdy nie przynoszą zamówionego napoju lub krzesełka dla dziecka. Nie podchodzą do stolika wcale , przez co całe śniadanie nie możesz się napić niczego ciepłego, lub wręcz przeciwnie podchodzi kilka różnych osób proponując kilka razy to samo. Sprzątaczka która kładzie w łazience jeden ręcznik dla czterech osób, kilkukrotnie w trakcie pobytu. Zapomina pościeli,poszewek,worków na śmieci. Sprząta byle jak, rozmazując brud po podłodze...Recepcjonista który wmawia nam jak idiotom że nie ma wolnych pokoi i zmusza nas do wykupu apartamentu... Za to nie pamięta o CZTEROKROTNIE zamawianym przez nas łóżeczku niemowlęcym-w końcu poddaliśmy się i młodsze dziecko spało z nami na zsuniętych na tę okoliczność łóżkach... Pod łóżkiem w pokoju i w szafach gruba warstwa kurzu i poniewierające się zardzewiałe śrubki- w pokoju przeznaczonym dla rodziny z małymi dziećmi!!! Dwa telewizory, z czego jeden ciągle przerywa a do drugiego nie ma w ogóle pilota. Łazienka z tak kiepską wentylacją, że na suficie już pojawił się grzyb (a pokój jest w miarę nowy) Najśmieszniejsze jest to, że w trakcie pobytu byliśmy kilkakrotnie zaczepiani przez jakichś ludzi i pytani o opinię-mimo,iż żaliliśmy się na kiepski room service, brak łóżeczka dla niemowlęcia-nigdy nikt nic z tym nie zrobił, nie doczekaliśmy się nawet przeprosin. Smaczku całemu wyjazdowi dodaje fakt, że gdy ostatniego dnia zaczęłam pakować nasze ubrania, wyszły z nich mrówki. Cała szafa była pełna mrówek.... Podsumowując- obsługa tego hotelu dopuszcza się rażących zaniedbań i błędów. Czar relaksujących wakacji pryska, gdy od samego początku człowiek natrafia na przeszkody, utrudnienia, usterki i pomyłki. Aquapark ze zdartymi zjeżdżalniami, zdemolowany plac zabaw z wystającymi zardzewiałymi elementami- to nie są warunki jakie widzieliśmy na zdjęciach organizatora (Tui) To był nasz kolejny raz na Dominikanie i naprawdę- można prowadzić hotel właściwie. Tutaj wszystko jest byle jak, tymczasowe, pozorne... Chaos i dezorganizacja... Nie jesteśmy bardzo wymagający, niektóre rzeczy można wybaczyć bo na mrówki czasem nie ma rady, ale fatalny poziom obsługi przekreśla ten hotel już na starcie ... Zalety? Ładnie utrzymany ogród, barmani bez zarzutu-dobrze radzą sobie z kolejkami, ogólnie ogrodnicy i barmani jako jedyni nie sprawiają wrażenia że w swojej pracy są za karę... Na północ od hotelu rozciągają się dzikie plaże z pięknymi palmami... Dominikana jest przepiękna ale jeśli chcecie wypocząć bez dodatkowych kosztów, problemów i komplikacji- omijajcie ten hotel !
Agnieszka P 20.12.2017
NAJGORSZY HOTEL W JAKIM BYŁAM !
Po przyjeździe Na początku zmieniliśmy pokój, bo po w pierwszym po wejściu chciało się od razu wyjść i dodatkowo klamka w drzwiach balkonowych była niesprawna- nie zamykała się. Prawie się rozpłakałam, ze mam spędzić w takim śmierdzącym i klaustrofobicznym pomieszczeniu 10 dni. Wymieniliśmy pokoj - po 16 godzinach podróży nie wyglądał najgorzej. Rano pokazał się brud, grzyb, pleśń, paromiesięczny kurz. Pościel była poplamiona, ani razu nie zmieniona przez 10 dni !!!!!! Ręczniki tez były brudne, firany nie widziały pralki pare lat, przez 10 dni( myśle, ze więcej) nie było ani raZu zamiatane pod łóżkiem !! Zapleśniała i zagrzybiona klimatyzacja. Nie można jej używać w nocy, bo można zachorować ! Szafa - kilku miesięczny kurz, który nie został starty mimo prośby dodatkowego sprzątnięcia. Łazienka !! GrZyb i pleśń ! Brzydziłam się tam kapać, ZagrZybiona słuchawka od prysznica. Przechodząc dalej - restauracja. Główna- znalezienie stolika nakrytego i sprzątnięto w czasie posiłku - niemożliwe. Jedzenie w dużej części przesolone. Problemy żołądkowe kilkudniowe. Restauracja a la carte - polecam tam można zjeść coś pysznego, ale niestety nie można tam chodzić codziennie. Obsługa Hm ...80% nie zauważa gości, niemili, recepcja - żeby coś załatwić trzeba długo czekać. Ogólnie załatwienie jakiekolwiek sprawy w tym hotelu to jest problem. Remont, który miał się skończyć 30 listopada. Trwa dalej. Przeszkadza w wypoczynku, bo jesli chce się być przy basenie z mniejsza ilością moczu to tylko tam. Windy nie działające w 50%. Liczyłam godziny do wyjazdu, nigdy, nigdy, nigdy nie byłam w takim tragicznym hotelu !!! Warunki najgorsze jakiekiedykolwiek widziałam ! Nie polecam ! Dodaje zdjęcia na potwierdzenie
ZOBACZ WIĘCEJ OPINII

Grand Sirenis Punta Cana Resort Casino and Aqua Games