Capo Bay   Cypr - Hotel
Capo Bay   Cypr - Hotel
Capo Bay   Cypr - Hotel
Capo Bay   Cypr - Hotel
Capo Bay   Cypr - Hotel
Capo Bay   Cypr - Hotel
Capo Bay   Cypr - Hotel
Capo Bay   Cypr - Hotel
Capo Bay   Cypr - Hotel
Capo Bay   Cypr - Hotel
Capo Bay   Cypr - Hotel
Capo Bay   Cypr - Hotel
Capo Bay   Cypr - Hotel
Capo Bay   Cypr - Hotel
Capo Bay   Cypr - Hotel
Capo Bay   Cypr - Hotel
Capo Bay   Cypr - Hotel
Capo Bay   Cypr - Hotel
Capo Bay   Cypr - Hotel
Capo Bay   Cypr - Hotel
Capo Bay   Cypr - Hotel
Capo Bay   Cypr - Hotel
Capo Bay   Cypr - Hotel
Capo Bay   Cypr - Hotel
Capo Bay   Cypr - Hotel
Capo Bay   Cypr - Hotel
Capo Bay   Cypr - Hotel
Capo Bay   Cypr - Hotel
Capo Bay   Cypr - Hotel
Capo Bay   Cypr - Hotel
Capo Bay   Cypr - Hotel
Capo Bay   Cypr - Hotel

Capo Bay

LCA15010
Sprawdzanie ceny

Goście cenią ten hotel za...

  • Lokalizacja
  • Jakość noclegu
  • Pokoje
  • Obsługa
  • Wartość
  • Czystość
Capo Bay   Cypr - Hotel
Capo Bay   Cypr - Hotel
Capo Bay   Cypr - Hotel
Capo Bay   Cypr - Hotel
Capo Bay   Cypr - Hotel
Capo Bay   Cypr - Hotel
Capo Bay   Cypr - Hotel
Capo Bay   Cypr - Hotel
Capo Bay   Cypr - Hotel
Capo Bay   Cypr - Hotel
Capo Bay   Cypr - Hotel
Capo Bay   Cypr - Hotel
Capo Bay   Cypr - Hotel
Capo Bay   Cypr - Hotel
Capo Bay   Cypr - Hotel
Capo Bay   Cypr - Hotel
Capo Bay   Cypr - Hotel
Capo Bay   Cypr - Hotel
Capo Bay   Cypr - Hotel
Capo Bay   Cypr - Hotel
Capo Bay   Cypr - Hotel
Capo Bay   Cypr - Hotel
Capo Bay   Cypr - Hotel
Capo Bay   Cypr - Hotel
Capo Bay   Cypr - Hotel
Capo Bay   Cypr - Hotel
Capo Bay   Cypr - Hotel
Capo Bay   Cypr - Hotel
Capo Bay   Cypr - Hotel
Capo Bay   Cypr - Hotel
Capo Bay   Cypr - Hotel
Capo Bay   Cypr - Hotel
Znakomity
2019-10-08

Spędziliśmy tu tydzień pod koniec września. Z niecierpliwością czekaliśmy na to, po tym jak często przeglądaliśmy recenzje. Wydawało się to obiecujące. Po przyjeździe mieliśmy problem z naszym pokojem. Po pewnym nacisku na menedżera, z którym rozmawialiśmy, zgodziła się przenieść nas następnego dnia. Jej zachowanie było wątpliwe, ale podjęła działania. Przynajmniej pozytywne jest to, że problem został rozwiązany - mimo że musieliśmy naciskać - i byliśmy bardziej zadowoleni ze zmiany pokoju. Następnego dnia rozmawialiśmy z Kathariną, inną menedżerką, z którą bardzo miło było się dogadać. Pokoje nie są szczególnie ładnie urządzone i nie znaleźliśmy ich nieskazitelnie czyste. Mieszkaliśmy w pokoju z widokiem na ocean z większym balkonem. Niezupełnie tanie. Drugi problem, który mieliśmy, był bardziej niepokojący. Po pierwszym poranku - skarżyłem się także zespołowi zarządzającemu na stan basenu. To później wróciło do mnie, jak wyjaśnię. . . Oprócz nonsensownego systemu wyboru leżaków, podczas gdy my śledziliśmy wokół basenu, próbując znaleźć bezpłatne leżaki, nie mogliśmy nie zauważyć - o 9 rano - stanu tego obszaru. Na trawniku leżały śmieci, przelewające się brudne popielniczki, które leżały tam całą noc, puste stoliki z kawą itp. Na stołach. Powiedziałem Kostasowi - opiekunowi basenu - że system rezerwowania leżaków był niedorzeczny i nie cieszyłem się z tego, że próbowałem go znaleźć. Musieliśmy zadowolić się tym, co było dostępne, podczas gdy około 50% leżaków pozostało nietknięte przez większą część dnia. Na szczęście drugiego dnia sami znaleźliśmy wolne wokół basenu dla dorosłych, które nie zostały nam zaoferowane, a inny pracownik basenu potwierdził, że możemy z nich skorzystać. Nawiasem mówiąc, zwykłe leżaki są strasznie niewygodne. Te w basenie dla dorosłych mają poduszkę i są ładniejsze. Obszar wokół naszych leżaków w basenie dla dorosłych nie był czyszczony przez cały czas, kiedy z nich korzystaliśmy. Te same szczątki - plasterki wapna, martwe owady, nigdy nie zostały usunięte i pozostały każdego dnia. Po pewnym czasie sami go wyczyściliśmy. Ponadto, dlaczego pracownicy przychodzą i usuwają materace leżące o 16.45, kiedy basen zamyka się o 18.00? To jest naprawdę złe. Inne osoby chcą przyjść i skorzystać z basenu dla dorosłych i ZAREZERWOWANYCH leżaków, które pozostały puste przez cały dzień. Bardzo niesprawiedliwe, że tak się dzieje. Po moich komentarzach do zespołu zarządzającego na temat basenu. Kostas (pracownik basenu) postanowił zwrócić się do mnie, przed grupą, jak sądzę, stałych i powracających klientów, wraz ze swoim kierownikiem, aby zapytać mnie, czy mam skargę na usługę. Byłem naprawdę zaskoczony i na początku nie wiedziałem, o co mu chodzi, kiedy mówił o „swojej służbie”. Wyjaśniłem, że to właściwie śmieci w okolicy / trawnikach, z którymi miałem problem, ale dlatego, że zostałem tak postawiony przed grupą ludzi (wydawało się, że nie robią nic poza narzekaniem między sobą) Byłem naprawdę zaskoczony i właściwie nie byłem w stanie odpowiednio wyrazić swoich obaw. Nie sądzę, że jest to dobry sposób na załatwienie skarg klientów, które zostały zgłoszone kierownictwu hotelu - prawda? Ponieważ nie mogliśmy pozostać „relaksującymi” i słuchać narzekających klientów wokół nas (dla mnie to logiczne, aby wracać do miejsca, na które narzekasz) - przeprowadziliśmy się po około 1 godzinie, ponieważ i tak czuliśmy się ciasno i było całkowicie denerwujący. (wtedy znaleźliśmy leżaki dla dorosłych w basenie) Dla przypomnienia - skargi / problemy, które usłyszeliśmy, dotyczyły „wytartych ręczników na basen” i lokalnych restauracji. . . Okazało się, że śniadanie jest bardzo miłe. Wielu pracowników śniadania było bardzo pomocnych. Nie mieliśmy kolacji w hotelu. Niki i Elini w spa to absolutni profesjonaliści. Spa jest bardzo dobre, ale umiejętności są naprawdę z terapeutami. Bez wielkich terapeutów - nie ma sensu mieć spa i z przyjemnością stwierdzam, że są znakomici. 5 gwiazdek dla terapeutów spa i zabiegów. Ładna gorąca sauna i duża łaźnia parowa. Bezpośrednia plaża - zatokę drzew figowych jest bardzo zatłoczona, ale w odległości krótkiego spaceru wzdłuż plaży znajduje się mnóstwo leżaków, które można wypożyczyć na pięknych plażach, które wydają się dawać trochę więcej przestrzeni. Bardzo nam się podoba lokalna okolica Protares każdego wieczoru. Jest duży wybór restauracji i próbowaliśmy innej nocy. Szczególnie podobał nam się browar do koktajli i jedzenie też było dobre, najlepsze koktajle i obsługa tutaj na pewno. Tradycyjny dom meze, na który musisz iść na górę, był również naszym ulubionym. To prawie naprzeciwko indyjskiej restauracji Raj. Byliśmy wiele razy na Cyprze, zawsze próbując czegoś nowego (głównie), ale obawiam się, że nie wrócilibyśmy do Zatoki Capo - być może tylko na masaż spa: -) Ogólnie rzecz biorąc, był to miły hotel, ale czujemy się zawiedzeni przez wspomniane doświadczenia. Potrzebuje nowych leżaków, parasoli, ręczników kąpielowych i dbałości o szczegóły dotyczące czystości i konserwacji podłoża. Nawiasem mówiąc, lunch w Mama's (w hotelu) jest absolutnie doskonały, a obsługa również świetna.

princessposh
Bardzo dobry
2014-08-19

Hotel przy ładnej, piaszczystej plazy z turkusową wodą, na miejscu wszystkie sporty wodne, nurkowanie równiez. Podróżowaliśmy z trojką dzieci w wieku 5,8,12. Hotel dobrze wykończony, bardzo dobra obsługa, fantastyczne jedzenie: 3 restauracje: KOI - jeśli ktoś jest fanem sushi - bedzie szczęśliwy. Dobra sala gimnastyczna, na terenie również oddzielny basen - nie dostępny dla dzieci - dla osób chcących spędzić czas w spokoju. Pokoje super nawet z jacuzzi na balkonie (mielisy duplex suite) idealny dla 5-io osobowej rodziny - z tarasu wyjście do ogrodu i 20 metrów do basenu. Wszystkie pokoje typu suit są tak urządzone. Dosyć gwarno. Z atrakcji okolicznych - fantastyczny pokaz Magic dancing waters w Protarasie - pokaz wodno - laserowy oraz skoki z clifów do wody. Goście hotelowi głównie Anglicy i Rosjanie. Teoretycznie łatwo o wycieczkę stamtąd do Jerozolimy albo Egiptu ale w czasie gdy my byliśmy to loty były zawieszone ze względu na trwające walki. Polecam

aleksander k
Wyjątkowy
2012-08-08

Hotel Capo Bay na Cyprze jest idealnym miejsce dla par ceniących sobie wysmakowaną elegancję oraz bliską odległość plaży. Pobyt w tym hotelu należał do przyjemności, gdyż od samego wejścia do lobby nowoczesny design połączony z elementami naturalnymi pozwalał zrelaksować się po trudach podróży. Hotel położony bezpośrednio przy bardzo ładnej i czystej plaży. Na plaży dostępna bogata oferta sportów wodnych. W pobliżu również znajduje się promenada idealna na wieczorne spacery. Pokoje bardzo ładne i czyste pasujące do charakteru całego obiektu. Pokoje standardowe dla 2 osób wystarczające, ten sam pokój z dostawką staje się dość ciasny. Na uwagę zasługuje również jedzenie. Hotel ten serwuje śniadania lub 2 posiłki. Bardzo duży wybór regionalnych przysmaków np.ser Halumi na 1000 sposobów

GosiaW319
Bardzo dobry
2019-11-03

Jako rodzina nie mogliśmy prosić o więcej. Świetny pokój, wspaniałe jedzenie i fantastyczna pogoda. Personel hotelu był genialny i nic nie było zbyt wielkim problemem. Basen był trochę zimny, ale morze było niesamowite i jak letnia kąpiel. Gorąco polecam.

r0bert40
Wyjątkowy
2019-11-02

Absolutnie fantastyczna obsługa naprawdę przyjazny i pomocny personel. Gorąco polecam ten hotel każdemu ciału zatrzymującemu się w protarus. Jedzenie absolutnie niesamowite zasługuje na swoją pięciogwiazdkową nagrodę. Anna przed domem była niesamowita. Pracownicy byli bardzo uprzejmi i pomocni. Pokoje były nieskazitelne za każdym razem, gdy wróciliśmy.

M16ECK
2019-10-08

Spędziliśmy tu tydzień pod koniec września. Z niecierpliwością czekaliśmy na to, po tym jak często przeglądaliśmy recenzje. Wydawało się to obiecujące. Po przyjeździe mieliśmy problem z naszym pokojem. Po pewnym nacisku na menedżera, z którym rozmawialiśmy, zgodziła się przenieść nas następnego dnia. Jej zachowanie było wątpliwe, ale podjęła działania. Przynajmniej pozytywne jest to, że problem został rozwiązany - mimo że musieliśmy naciskać - i byliśmy bardziej zadowoleni ze zmiany pokoju. Następnego dnia rozmawialiśmy z Kathariną, inną menedżerką, z którą bardzo miło było się dogadać. Pokoje nie są szczególnie ładnie urządzone i nie znaleźliśmy ich nieskazitelnie czyste. Mieszkaliśmy w pokoju z widokiem na ocean z większym balkonem. Niezupełnie tanie. Drugi problem, który mieliśmy, był bardziej niepokojący. Po pierwszym poranku - skarżyłem się także zespołowi zarządzającemu na stan basenu. To później wróciło do mnie, jak wyjaśnię. . . Oprócz nonsensownego systemu wyboru leżaków, podczas gdy my śledziliśmy wokół basenu, próbując znaleźć bezpłatne leżaki, nie mogliśmy nie zauważyć - o 9 rano - stanu tego obszaru. Na trawniku leżały śmieci, przelewające się brudne popielniczki, które leżały tam całą noc, puste stoliki z kawą itp. Na stołach. Powiedziałem Kostasowi - opiekunowi basenu - że system rezerwowania leżaków był niedorzeczny i nie cieszyłem się z tego, że próbowałem go znaleźć. Musieliśmy zadowolić się tym, co było dostępne, podczas gdy około 50% leżaków pozostało nietknięte przez większą część dnia. Na szczęście drugiego dnia sami znaleźliśmy wolne wokół basenu dla dorosłych, które nie zostały nam zaoferowane, a inny pracownik basenu potwierdził, że możemy z nich skorzystać. Nawiasem mówiąc, zwykłe leżaki są strasznie niewygodne. Te w basenie dla dorosłych mają poduszkę i są ładniejsze. Obszar wokół naszych leżaków w basenie dla dorosłych nie był czyszczony przez cały czas, kiedy z nich korzystaliśmy. Te same szczątki - plasterki wapna, martwe owady, nigdy nie zostały usunięte i pozostały każdego dnia. Po pewnym czasie sami go wyczyściliśmy. Ponadto, dlaczego pracownicy przychodzą i usuwają materace leżące o 16.45, kiedy basen zamyka się o 18.00? To jest naprawdę złe. Inne osoby chcą przyjść i skorzystać z basenu dla dorosłych i ZAREZERWOWANYCH leżaków, które pozostały puste przez cały dzień. Bardzo niesprawiedliwe, że tak się dzieje. Po moich komentarzach do zespołu zarządzającego na temat basenu. Kostas (pracownik basenu) postanowił zwrócić się do mnie, przed grupą, jak sądzę, stałych i powracających klientów, wraz ze swoim kierownikiem, aby zapytać mnie, czy mam skargę na usługę. Byłem naprawdę zaskoczony i na początku nie wiedziałem, o co mu chodzi, kiedy mówił o „swojej służbie”. Wyjaśniłem, że to właściwie śmieci w okolicy / trawnikach, z którymi miałem problem, ale dlatego, że zostałem tak postawiony przed grupą ludzi (wydawało się, że nie robią nic poza narzekaniem między sobą) Byłem naprawdę zaskoczony i właściwie nie byłem w stanie odpowiednio wyrazić swoich obaw. Nie sądzę, że jest to dobry sposób na załatwienie skarg klientów, które zostały zgłoszone kierownictwu hotelu - prawda? Ponieważ nie mogliśmy pozostać „relaksującymi” i słuchać narzekających klientów wokół nas (dla mnie to logiczne, aby wracać do miejsca, na które narzekasz) - przeprowadziliśmy się po około 1 godzinie, ponieważ i tak czuliśmy się ciasno i było całkowicie denerwujący. (wtedy znaleźliśmy leżaki dla dorosłych w basenie) Dla przypomnienia - skargi / problemy, które usłyszeliśmy, dotyczyły „wytartych ręczników na basen” i lokalnych restauracji. . . Okazało się, że śniadanie jest bardzo miłe. Wielu pracowników śniadania było bardzo pomocnych. Nie mieliśmy kolacji w hotelu. Niki i Elini w spa to absolutni profesjonaliści. Spa jest bardzo dobre, ale umiejętności są naprawdę z terapeutami. Bez wielkich terapeutów - nie ma sensu mieć spa i z przyjemnością stwierdzam, że są znakomici. 5 gwiazdek dla terapeutów spa i zabiegów. Ładna gorąca sauna i duża łaźnia parowa. Bezpośrednia plaża - zatokę drzew figowych jest bardzo zatłoczona, ale w odległości krótkiego spaceru wzdłuż plaży znajduje się mnóstwo leżaków, które można wypożyczyć na pięknych plażach, które wydają się dawać trochę więcej przestrzeni. Bardzo nam się podoba lokalna okolica Protares każdego wieczoru. Jest duży wybór restauracji i próbowaliśmy innej nocy. Szczególnie podobał nam się browar do koktajli i jedzenie też było dobre, najlepsze koktajle i obsługa tutaj na pewno. Tradycyjny dom meze, na który musisz iść na górę, był również naszym ulubionym. To prawie naprzeciwko indyjskiej restauracji Raj. Byliśmy wiele razy na Cyprze, zawsze próbując czegoś nowego (głównie), ale obawiam się, że nie wrócilibyśmy do Zatoki Capo - być może tylko na masaż spa: -) Ogólnie rzecz biorąc, był to miły hotel, ale czujemy się zawiedzeni przez wspomniane doświadczenia. Potrzebuje nowych leżaków, parasoli, ręczników kąpielowych i dbałości o szczegóły dotyczące czystości i konserwacji podłoża. Nawiasem mówiąc, lunch w Mama's (w hotelu) jest absolutnie doskonały, a obsługa również świetna.

princessposh
Bardzo dobry
2014-08-19

Hotel przy ładnej, piaszczystej plazy z turkusową wodą, na miejscu wszystkie sporty wodne, nurkowanie równiez. Podróżowaliśmy z trojką dzieci w wieku 5,8,12. Hotel dobrze wykończony, bardzo dobra obsługa, fantastyczne jedzenie: 3 restauracje: KOI - jeśli ktoś jest fanem sushi - bedzie szczęśliwy. Dobra sala gimnastyczna, na terenie również oddzielny basen - nie dostępny dla dzieci - dla osób chcących spędzić czas w spokoju. Pokoje super nawet z jacuzzi na balkonie (mielisy duplex suite) idealny dla 5-io osobowej rodziny - z tarasu wyjście do ogrodu i 20 metrów do basenu. Wszystkie pokoje typu suit są tak urządzone. Dosyć gwarno. Z atrakcji okolicznych - fantastyczny pokaz Magic dancing waters w Protarasie - pokaz wodno - laserowy oraz skoki z clifów do wody. Goście hotelowi głównie Anglicy i Rosjanie. Teoretycznie łatwo o wycieczkę stamtąd do Jerozolimy albo Egiptu ale w czasie gdy my byliśmy to loty były zawieszone ze względu na trwające walki. Polecam

aleksander k

Capo Bay - informacje

Hotel Capo Bay to elegancko urządzony hotel położony w pięknym otoczeniu, bezpośrednio przy piaszczystej plaży. Obiekt dysponuje komfortowymi pokojami, kompleksem basenowym oraz trzema restauracjami serwującymi dania kuchni międzynarodowej. Tutaj atrakcji nie zabraknie zarówno dla osób dorosłych, jak i dla dzieci. Dobre samopoczucie w ciągu dnia zapewni strefa wellness, a wieczorami muzyka na żywo.

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Darmowe Wi-Fi
  • Piaszczysta plaża
  • Menu dla dzieci
  • Plac zabaw
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
  • Wybór Roku w portalu TripAdvisor

Położenie:

  • ok. 50 m od centrum miejscowości Protaras
  • bezpośrednio przy plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 60 min
World map
Średnia ocena klientów:
Znakomity
(2473 opinie)
(2473 opinie)
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Obsługa
    Wartość
    Czystość
  • aleksander k2014-08-19
    Bardzo dobry

    Hotel przy ładnej, piaszczystej plazy z turkusową wodą, na miejscu wszystkie sporty wodne, nurkowanie równiez. Podróżowaliśmy z trojką dzieci w wieku 5,8,12. Hotel dobrze wykończony, bardzo dobra obsługa, fantastyczne jedzenie: 3 restauracje: KOI - jeśli ktoś jest fanem sushi - bedzie szczęśliwy. Dobra sala gimnastyczna, na terenie również oddzielny basen - nie dostępny dla dzieci - dla osób chcących spędzić czas w spokoju. Pokoje super nawet z jacuzzi na balkonie (mielisy duplex suite) idealny dla 5-io osobowej rodziny - z tarasu wyjście do ogrodu i 20 metrów do basenu. Wszystkie pokoje typu suit są tak urządzone. Dosyć gwarno. Z atrakcji okolicznych - fantastyczny pokaz Magic dancing waters w Protarasie - pokaz wodno - laserowy oraz skoki z clifów do wody. Goście hotelowi głównie Anglicy i Rosjanie. Teoretycznie łatwo o wycieczkę stamtąd do Jerozolimy albo Egiptu ale w czasie gdy my byliśmy to loty były zawieszone ze względu na trwające walki. Polecam

  • GosiaW3192012-08-08
    Wyjątkowy

    Hotel Capo Bay na Cyprze jest idealnym miejsce dla par ceniących sobie wysmakowaną elegancję oraz bliską odległość plaży. Pobyt w tym hotelu należał do przyjemności, gdyż od samego wejścia do lobby nowoczesny design połączony z elementami naturalnymi pozwalał zrelaksować się po trudach podróży. Hotel położony bezpośrednio przy bardzo ładnej i czystej plaży. Na plaży dostępna bogata oferta sportów wodnych. W pobliżu również znajduje się promenada idealna na wieczorne spacery. Pokoje bardzo ładne i czyste pasujące do charakteru całego obiektu. Pokoje standardowe dla 2 osób wystarczające, ten sam pokój z dostawką staje się dość ciasny. Na uwagę zasługuje również jedzenie. Hotel ten serwuje śniadania lub 2 posiłki. Bardzo duży wybór regionalnych przysmaków np.ser Halumi na 1000 sposobów

  • r0bert402019-11-03
    Bardzo dobry

    Jako rodzina nie mogliśmy prosić o więcej. Świetny pokój, wspaniałe jedzenie i fantastyczna pogoda. Personel hotelu był genialny i nic nie było zbyt wielkim problemem. Basen był trochę zimny, ale morze było niesamowite i jak letnia kąpiel. Gorąco polecam.

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
cta icon
Nr 1 w Polsce
cta icon
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Obsługa w podróży 24/7

Dlaczego warto wybrać Capo Bay

  • atrakcje dla dzieci
  • bezpośrednio przy plaży
  • darmowe Wi-Fi w całym hotelu
Sprawdzanie ceny

Zobacz, co nowego na blogu TUI