Amethyst Napa Hotel & Spa

(180 opinii)
LCA20113

Ostatnią rezerwację założono wczoraj z miejscowości Wasilków

28 osób właśnie ogląda tę ofertę

Sprawdzanie ceny

Goście cenią ten hotel za...

  • Lokalizacja
  • Jakość noclegu
  • Pokoje
  • Obsługa
  • Wartość
  • Czystość

Amethyst Napa Hotel & Spa - informacje

Amethyst Napa Hotel & Spa to nowo otwarty hotel położony w spokojnej okolicy w niedalekiej odległości od plaży. Hotel polecany jest szczególnie nowożeńcom oraz gościom podróżującym w parach. Każdy, kto pragnie zaznać relaksu, odnajdzie go w nowoczesnej strefie spa, w której oferowana jest szeroka oferta masaży i zabiegów kosmetycznych. Dla smakoszy otwarte będą 2 restauracje, bufetowa oraz restauracja a la carte.

Najpopularniejsze udogodnienia:

Położenie:

  • ok. 4 km od centrum miejscowości
  • ok. 300 m od plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 40 min
World map
Średnia ocena klientów:
Znakomity
(180 opinii)
(180 opinii)
Certificate of Excellence 2019
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Obsługa
    Wartość
    Czystość
  • JolantaW5902019-07-10
    Bardzo dobry

    Bardzo ładny hotel, który działa dopiero 2 sezon. Pokoje ładne, sprzątane codziennie, codziennie wymiana ręczników, bardzo częsta wymiana pościeli (bywało, że dzień po dniu). Problem grubości ścian od sąsiadów zależy od ich zachowania ale o tym napiszę później. Słowa uznania dla architekta za projekt samego budynku oraz infrastruktury wokół hotelu. W hotelu byliśmy z mężem 2 tygodnie, wykupiliśmy formułę HB. Po zachłyśnięciu się all inclusive robimy tak od 2 lat. Jedzenie bardzo dobre, różnorodne, fajne desery, owoce (w drugim tygodniu pojawiły się dopiero banany i melony), słaba jakość lodów, świetna kawa z automatów (espresso, americano black, capuccino). Bardzo przyjemne były śniadania i kolacje w tym hotelu w otoczeniu miłej i sympatycznej obsługi. Duży plus dla rezydenta TUI pani Agnieszki - bardzo miła, życzliwa osoba, która na spotkaniu powitalnym poświeciła większość czasu na informacje przede wszystkim lokalne, na wycieczki fakultatywne poświęcając minimalną część spotkania. Brawo pani Agnieszko, tak powinien pracować rezydent. Hotel nie jest położony przy plaży co w pewnym sensie jest jego atutem. Najbliższe 2 plaże to: Macronissos Beach oraz Landa Beach. Na pierwszej byliśmy 2 pierwsze dni, później chodziliśmy wyłącznie na Landę. Do pierwszej plaży jest 600 m, do drugiej 700 m - spacerem 8-9 minut. Do Nissi Beach dwa razy dalej, byliśmy na szczęście tylko ją zobaczyć - tłok, głośna muzyka, istne szaleństwo. Wracając do hotelu: fajny basen, sporo leżaków. Znaleźli system na wrzucanie ręczników na leżaki w celu ich zajęcia przed otwartym basenem. Jeżeli wrzuci się przed otwarciem basenu na leżak ręcznik wypożyczony z hotelu - zabierają go i traci się zwrotną kaucję 10 EUR za jego wypożyczenie. Nie wiem jak by było w przypadku swojego własnego ręcznika. Dla nas nie było to istotne bo z basenu korzystaliśmy krótko po południu po powrocie z plaży. Teraz pora przejść do minusów. Słabe animacje jak na hotel 4 gwiazdkowy. Właściwie nigdzie w hotelu nie można znaleźć informacji, że hotel posiada 4 gwiazdki. Zapytaliśmy o to recepcjonistkę - odpowiedziała, że hotel ma 4 gwiazdki.Ok - moim zdaniem zasługuje na nie. Wracając do wieczornych animacji - przez połowę tygodnia albo nic nie ma albo jest coś marnej jakości. W hotelu jest na stałe 1 animator - Coco. Fantastyczny młody chłopak, aż strach pomyśleć co by było gdyby jego zabrakło. Prawdą jest to co pisali poprzednicy - na terenie hotelu pojawiali się obcy, którzy korzystali z basenu i leżaków. To jest rzecz niedopuszczalna ze względu zarówno na fair wobec gości hotelowych, który za swój pobyt zapłacili nie małe pieniądze, a także a może przede wszystkim ze względów bezpieczeństwa (to że Cypr jest w UE nie daje 100% gwarancji bezpieczeństwa). Zauważyliśmy, że klika dni przed naszym wyjazdem ten proceder się skończył. Następny minus: mając wykupione HB wieczorem płaciliśmy za drinki i otrzymywaliśmy takie same jak goście z all inclusive. Dla nas minus, ponieważ w poprzednich latach gdy mieliśmy formułę all inclusive drinki były zróżnicowane dla płacących za nie i dla gości z all inclusive. Nie rozumiem wcześniejszej opinii, że w tym hotelu jest zróżnicowanie w kontekście drinków na gości płacących za nie oraz gości z all inclusive. Może było tak w innych niż wieczór porach dnia. Na koniec największy minus jaki nas konkretnie spotkał. Na początku napisałam, że problem grubości ścian zależy od sąsiadów i ich zachowania. Przez pierwszych 8 dni było wszystko ok, prawie nie było słychać sąsiadów, spokojnie można było się wyspać. Ale nadeszła 9 noc... Z jednej strony graniczyliśmy z pokojem rodzinnym (TUI tych pokoi nie oferuje gościom z Polski). Po godzinie 24 z impetem przeszła korytarzem grupa głośnych facetów i otworzyła właśnie ten pokój rodzinny. Prawie zasypialiśmy... Panowie poprzez swoje zachowanie w pokoju niestety nie dali nam zasnąć. Około godziny 1 w nocy z głośnym impetem wyszli z pokoju - pewnie szukać atrakcji poza hotelem, bo nie było ich 3 godziny. O godzinie 4 nad ranem znowu nas obudzili, bo wrócili do pokoju. Myśleliśmy, że w końcu pójdą spać - ale nic z tych rzeczy. Zeszliśmy więc do recepcji i przedstawiliśmy recepcjoniście całą sytuację. Recepcjonista zadzwonił do nich prosząc ich o zachowanie ciszy nocnej. Nie wiem co mu odpowiedzieli ale po tej rozmowie był wyraźnie zdenerwowany. Powiedział nam, że jeżeli się nie uspokoją mamy do niego zadzwonić. Zapytaliśmy się jakiej są narodowości. I tutaj największa bomba: ci panowie to 4 młodych Arabów ze Szwecji!!! W tym momencie ciśnienie nam skoczyło - wiedzieliśmy że za wszelką cenę musimy nasz pokój zmienić. Wróciliśmy do pokoju, próbowaliśmy zasnąć ale takiej możliwości nie było. Około 6 rano zadzwoniliśmy do recepcji przekazując informację, że dalej przez głośne zachowanie Arabów ze Szwecji nie możemy spać. Po kilku minutach panowie się wreszcie uciszyli a my z wielki trudem zasnęliśmy i spaliśmy może 1- 1,5 godziny. Rano nawiązaliśmy kontakt z naszą rezydentką i z jej pomocą zmieniliśmy pokój. Za zapłaconą i nieprzespaną noc dostaliśmy tylko tyle. Po tym incydencie następne 5 nocy przespaliśmy bezproblemowo a sąsiadów prawie wcale nie słyszeliśmy nawet wciągu dnia. Można powiedzieć przez to sąsiedztwo mieliśmy wyjątkowego pecha. Nie możemy jednak zrozumieć jak można do pokoju rodzinnego, który z samej nazwy jest przeznaczony dla rodziny, zakwaterować 4 młodych facetów, którzy na wakacje z reguły przyjeżdżają się wyszaleć, bez względu na swoją narodowość. Jeżeli się doda do tego, że są to osoby pochodzenia arabskiego mieszkające w bogatym europejskim państwie - to w tym momencie włos się na głowie jeży, bo dochodzi jeszcze wątek bezpieczeństwa (niestety nie wszyscy szaleńcy, którzy walczyli w szeregach ISIS zginęli, niektórzy wrócili do Europy, do swoich bogatych krajów). Podsumowując powyższy incydent - wiemy, że panowie tuż po naszej nie przespanej nocy dostali pisemne upomnienie oraz przebywali w tym hotelu przynajmniej do naszego wyjazdu z hotelu. Czy ktoś mieszkał podczas ich pobytu w sąsiednim pokoju. Trudno powiedzieć - nie zdziwilibyśmy się gdyby podczas ich całego pobytu sąsiedni pokój był pusty.

  • Julia11122019-07-02
     

    Jest to ładny, czysty, nowy budynek, zdecydowana większość gości to rosyjskie rodziny. Basen dość duży i niezatłoczony. Ładny widok z balkonu. Jednak poziom obsługi hotelu jest raczej taki jak w hotelach 2 gwiazdkowych. Jedzenie jest smaczne, ale co z tego, jeśli obsługa skutecznie uprzykrza nam jedzenie posiłków, nie pozwala zjeść spokojnie i bezpiecznie. Mają problem ze zbieraniem naczyń. Dziwnie często spadają im i tłuką się talerze na sali, mnie zrzucili nóż na talerzyk na moim stoliku, rozbijając go w drobny mak. Kawałki szkła były rozsypane wokół mojego dania, duży huk i czar kolacji prysł. Podchodzą z pytaniem o numer pokoju, kiedy jesteś w środku posiłku i akurat kompletnie nie możesz mówić, stoją więc nad tobą długi czas. Jajka sadzone z grubą warstwą metalu pod spodem "od płyty". Dobrym pomysłem byłoby wybranie pobytu w tym hotelu bez posiłków. Nie jest prawdą, że pokoje są dźwiękoszczelne. Nie są. Jest to budynek z cienkimi ścianami jak najtańsze hotele, słyszysz wszystko z korytarza i sąsiednich pokoi. Na podłogach nie ma wykładziny więc cały dzień także słychać szuranie meblami przez personel sprzątający. Ogólne wrażenie jak z hotelu 3 gwiazdkowego. To prawda, że na teren hotelu wchodzą sobie lokalni mieszkańcy i zaczepiają gości. Wieczorem w pobliżu hotelu nie ma gdzie pospacerować, tzn. w każdym kierunku ulice są ciemne, puste, a po bokach pola lub gęste krzaki.

  • Artur M2019-06-29
    Bardzo dobry

    To nasze pierwsze wakacje na Cyprze. Hotel Amethyst zrobił od samego początku na nas dobre wrażenie. Piękne wnętrze , przestronne pokoje. Codziennie sprzatane, wymieniane reczniki. Jedzenie w miarę smaczne. Obsługa bardzo miła, pomocna , jednak zdarzają się osoby które pracują jak za karę. Mieliśmy inclusive, historia tak jak w komentarzu poniżej plastikowe kubeczki do drinków, open bar bardzo skromny i tylko na zamówienie. Ludzie ktorzy nie mieli wykupionych wczasow all inclusive , placili za drniki, jedzenie w porze nie-obiadowej dostawali to wszystko podane jak w najlepszej wloskiej restauracji, otrzymujac przy tym mile slowa i przyslowiowe wchodzenie w cztery litery przez barmanow, kelnerki. Bo przeciez zaplacili. Bardzo nie podobało nam się to że hotel jest otwarty dla ludzi z zewnątrz, miejscowych którzy bocznym wejściem w godzinach 12-18 wchodzą na teren hotelu i swobodnie korzystają z basenu, lezakow zajmując miejsca innych którzy za wczasy zapłacili duża kase, przychodząc zajmują pół basenu krzycząc i bawiąc się w najlepsze. Niby nic ale boli w oczy patrzac na ilość ludzi z zewnątrz. Ogolnie wczasy na plus. I nikt nie oczekuje,ze klient all inclusive bedzie calowany po rekach, lecz roznica miedzy placacymi przy barze a allinclusive jest bardzo widoczna. Brak poszanowania klienta. Bardzo możliwe że jeszcze wrócimy do tego hotelu, lecz zwiedzając miasteczko zauważyliśmy iż większość hoteli jest z każdej strony ogrodzona i wątpię aby mieli tam dostęp ludzie z zewnątrz.

Hotel

Dla dzieci

  • brodzik
  • pokój zabaw

Sport i wellness

    W cenie
  • siłownia
  • Płatne
  • strefa spa
  • masaże
  • zabiegi kosmetyczne
  • jacuzzi
  • nurkowanie

Wyposażenie

  • recepcja
  • winda
  • 2 restauracje
  • sala konferencyjna
  • bar
  • taras słoneczny
  • ogród
  • kawiarnia
  • Wi-Fi (w miejscach publicznych i w pokojach, w cenie)

Dodatkowe udogodnienia

  • fryzjer
  • kantor

Karty

  • Visa, MasterCard

Liczba pokojów

  • 116

Kategoria lokalna

  • 4 gwiazdki

Plaża

  • ok. 300 m od plaży

Basen

  • baseny: 2
  • basen „MAIN OUTDOOR POOL": zewnętrzny, leżaki: w cenie, łóżka plażowe: za opłatą, płatność gotówką
  • basen „INDOOR POOL": kryty, ze słodką wodą, w strefie spa, leżaki: w cenie
Przelot
Rezerwacja miejsce w samolocie

Rezerwacja miejsc w samolocie już od 35 zł*

  • Cieszysz się komfortem związanym z brakiem pośpiechu przy odprawie
  • Zyskujesz możliwość zarezerwowania ulubionych miejsc
  • Masz gwarancję otrzymania miejsc obok siebie w czasie lotu

*Dostępna na wybranych rejsach czarterowych. Cena zależy od wybranego połączenia. Sprawdź

Opinie gości
Amethyst Napa Hotel & Spa - opinie
Średnia ocena klientów:
Znakomity
(180 opinii)
(180 opinii)
Certificate of Excellence 2019
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Obsługa
    Wartość
    Czystość
  • JolantaW5902019-07-10
    Bardzo dobry

    Pobyt w Amethyst Napa Hotel & Spa czerwiec/lipiec 2019

    Bardzo ładny hotel, który działa dopiero 2 sezon. Pokoje ładne, sprzątane codziennie, codziennie wymiana ręczników, bardzo częsta wymiana pościeli (bywało, że dzień po dniu). Problem grubości ścian od sąsiadów zależy od ich zachowania ale o tym napiszę później. Słowa uznania dla architekta za projekt samego budynku oraz infrastruktury wokół hotelu. W hotelu byliśmy z mężem 2 tygodnie, wykupiliśmy formułę HB. Po zachłyśnięciu się all inclusive robimy tak od 2 lat. Jedzenie bardzo dobre, różnorodne, fajne desery, owoce (w drugim tygodniu pojawiły się dopiero banany i melony), słaba jakość lodów, świetna kawa z automatów (espresso, americano black, capuccino). Bardzo przyjemne były śniadania i kolacje w tym hotelu w otoczeniu miłej i sympatycznej obsługi. Duży plus dla rezydenta TUI pani Agnieszki - bardzo miła, życzliwa osoba, która na spotkaniu powitalnym poświeciła większość czasu na informacje przede wszystkim lokalne, na wycieczki fakultatywne poświęcając minimalną część spotkania. Brawo pani Agnieszko, tak powinien pracować rezydent. Hotel nie jest położony przy plaży co w pewnym sensie jest jego atutem. Najbliższe 2 plaże to: Macronissos Beach oraz Landa Beach. Na pierwszej byliśmy 2 pierwsze dni, później chodziliśmy wyłącznie na Landę. Do pierwszej plaży jest 600 m, do drugiej 700 m - spacerem 8-9 minut. Do Nissi Beach dwa razy dalej, byliśmy na szczęście tylko ją zobaczyć - tłok, głośna muzyka, istne szaleństwo. Wracając do hotelu: fajny basen, sporo leżaków. Znaleźli system na wrzucanie ręczników na leżaki w celu ich zajęcia przed otwartym basenem. Jeżeli wrzuci się przed otwarciem basenu na leżak ręcznik wypożyczony z hotelu - zabierają go i traci się zwrotną kaucję 10 EUR za jego wypożyczenie. Nie wiem jak by było w przypadku swojego własnego ręcznika. Dla nas nie było to istotne bo z basenu korzystaliśmy krótko po południu po powrocie z plaży. Teraz pora przejść do minusów. Słabe animacje jak na hotel 4 gwiazdkowy. Właściwie nigdzie w hotelu nie można znaleźć informacji, że hotel posiada 4 gwiazdki. Zapytaliśmy o to recepcjonistkę - odpowiedziała, że hotel ma 4 gwiazdki.Ok - moim zdaniem zasługuje na nie. Wracając do wieczornych animacji - przez połowę tygodnia albo nic nie ma albo jest coś marnej jakości. W hotelu jest na stałe 1 animator - Coco. Fantastyczny młody chłopak, aż strach pomyśleć co by było gdyby jego zabrakło. Prawdą jest to co pisali poprzednicy - na terenie hotelu pojawiali się obcy, którzy korzystali z basenu i leżaków. To jest rzecz niedopuszczalna ze względu zarówno na fair wobec gości hotelowych, który za swój pobyt zapłacili nie małe pieniądze, a także a może przede wszystkim ze względów bezpieczeństwa (to że Cypr jest w UE nie daje 100% gwarancji bezpieczeństwa). Zauważyliśmy, że klika dni przed naszym wyjazdem ten proceder się skończył. Następny minus: mając wykupione HB wieczorem płaciliśmy za drinki i otrzymywaliśmy takie same jak goście z all inclusive. Dla nas minus, ponieważ w poprzednich latach gdy mieliśmy formułę all inclusive drinki były zróżnicowane dla płacących za nie i dla gości z all inclusive. Nie rozumiem wcześniejszej opinii, że w tym hotelu jest zróżnicowanie w kontekście drinków na gości płacących za nie oraz gości z all inclusive. Może było tak w innych niż wieczór porach dnia. Na koniec największy minus jaki nas konkretnie spotkał. Na początku napisałam, że problem grubości ścian zależy od sąsiadów i ich zachowania. Przez pierwszych 8 dni było wszystko ok, prawie nie było słychać sąsiadów, spokojnie można było się wyspać. Ale nadeszła 9 noc... Z jednej strony graniczyliśmy z pokojem rodzinnym (TUI tych pokoi nie oferuje gościom z Polski). Po godzinie 24 z impetem przeszła korytarzem grupa głośnych facetów i otworzyła właśnie ten pokój rodzinny. Prawie zasypialiśmy... Panowie poprzez swoje zachowanie w pokoju niestety nie dali nam zasnąć. Około godziny 1 w nocy z głośnym impetem wyszli z pokoju - pewnie szukać atrakcji poza hotelem, bo nie było ich 3 godziny. O godzinie 4 nad ranem znowu nas obudzili, bo wrócili do pokoju. Myśleliśmy, że w końcu pójdą spać - ale nic z tych rzeczy. Zeszliśmy więc do recepcji i przedstawiliśmy recepcjoniście całą sytuację. Recepcjonista zadzwonił do nich prosząc ich o zachowanie ciszy nocnej. Nie wiem co mu odpowiedzieli ale po tej rozmowie był wyraźnie zdenerwowany. Powiedział nam, że jeżeli się nie uspokoją mamy do niego zadzwonić. Zapytaliśmy się jakiej są narodowości. I tutaj największa bomba: ci panowie to 4 młodych Arabów ze Szwecji!!! W tym momencie ciśnienie nam skoczyło - wiedzieliśmy że za wszelką cenę musimy nasz pokój zmienić. Wróciliśmy do pokoju, próbowaliśmy zasnąć ale takiej możliwości nie było. Około 6 rano zadzwoniliśmy do recepcji przekazując informację, że dalej przez głośne zachowanie Arabów ze Szwecji nie możemy spać. Po kilku minutach panowie się wreszcie uciszyli a my z wielki trudem zasnęliśmy i spaliśmy może 1- 1,5 godziny. Rano nawiązaliśmy kontakt z naszą rezydentką i z jej pomocą zmieniliśmy pokój. Za zapłaconą i nieprzespaną noc dostaliśmy tylko tyle. Po tym incydencie następne 5 nocy przespaliśmy bezproblemowo a sąsiadów prawie wcale nie słyszeliśmy nawet wciągu dnia. Można powiedzieć przez to sąsiedztwo mieliśmy wyjątkowego pecha. Nie możemy jednak zrozumieć jak można do pokoju rodzinnego, który z samej nazwy jest przeznaczony dla rodziny, zakwaterować 4 młodych facetów, którzy na wakacje z reguły przyjeżdżają się wyszaleć, bez względu na swoją narodowość. Jeżeli się doda do tego, że są to osoby pochodzenia arabskiego mieszkające w bogatym europejskim państwie - to w tym momencie włos się na głowie jeży, bo dochodzi jeszcze wątek bezpieczeństwa (niestety nie wszyscy szaleńcy, którzy walczyli w szeregach ISIS zginęli, niektórzy wrócili do Europy, do swoich bogatych krajów). Podsumowując powyższy incydent - wiemy, że panowie tuż po naszej nie przespanej nocy dostali pisemne upomnienie oraz przebywali w tym hotelu przynajmniej do naszego wyjazdu z hotelu. Czy ktoś mieszkał podczas ich pobytu w sąsiednim pokoju. Trudno powiedzieć - nie zdziwilibyśmy się gdyby podczas ich całego pobytu sąsiedni pokój był pusty.

  • Julia11122019-07-02
     

    Ładny hotel, fatalna obsługa restauracji

    Jest to ładny, czysty, nowy budynek, zdecydowana większość gości to rosyjskie rodziny. Basen dość duży i niezatłoczony. Ładny widok z balkonu. Jednak poziom obsługi hotelu jest raczej taki jak w hotelach 2 gwiazdkowych. Jedzenie jest smaczne, ale co z tego, jeśli obsługa skutecznie uprzykrza nam jedzenie posiłków, nie pozwala zjeść spokojnie i bezpiecznie. Mają problem ze zbieraniem naczyń. Dziwnie często spadają im i tłuką się talerze na sali, mnie zrzucili nóż na talerzyk na moim stoliku, rozbijając go w drobny mak. Kawałki szkła były rozsypane wokół mojego dania, duży huk i czar kolacji prysł. Podchodzą z pytaniem o numer pokoju, kiedy jesteś w środku posiłku i akurat kompletnie nie możesz mówić, stoją więc nad tobą długi czas. Jajka sadzone z grubą warstwą metalu pod spodem "od płyty". Dobrym pomysłem byłoby wybranie pobytu w tym hotelu bez posiłków. Nie jest prawdą, że pokoje są dźwiękoszczelne. Nie są. Jest to budynek z cienkimi ścianami jak najtańsze hotele, słyszysz wszystko z korytarza i sąsiednich pokoi. Na podłogach nie ma wykładziny więc cały dzień także słychać szuranie meblami przez personel sprzątający. Ogólne wrażenie jak z hotelu 3 gwiazdkowego. To prawda, że na teren hotelu wchodzą sobie lokalni mieszkańcy i zaczepiają gości. Wieczorem w pobliżu hotelu nie ma gdzie pospacerować, tzn. w każdym kierunku ulice są ciemne, puste, a po bokach pola lub gęste krzaki.

  • Artur M2019-06-29
    Bardzo dobry

    Amethyst Hotel Spa Cypr

    To nasze pierwsze wakacje na Cyprze. Hotel Amethyst zrobił od samego początku na nas dobre wrażenie. Piękne wnętrze , przestronne pokoje. Codziennie sprzatane, wymieniane reczniki. Jedzenie w miarę smaczne. Obsługa bardzo miła, pomocna , jednak zdarzają się osoby które pracują jak za karę. Mieliśmy inclusive, historia tak jak w komentarzu poniżej plastikowe kubeczki do drinków, open bar bardzo skromny i tylko na zamówienie. Ludzie ktorzy nie mieli wykupionych wczasow all inclusive , placili za drniki, jedzenie w porze nie-obiadowej dostawali to wszystko podane jak w najlepszej wloskiej restauracji, otrzymujac przy tym mile slowa i przyslowiowe wchodzenie w cztery litery przez barmanow, kelnerki. Bo przeciez zaplacili. Bardzo nie podobało nam się to że hotel jest otwarty dla ludzi z zewnątrz, miejscowych którzy bocznym wejściem w godzinach 12-18 wchodzą na teren hotelu i swobodnie korzystają z basenu, lezakow zajmując miejsca innych którzy za wczasy zapłacili duża kase, przychodząc zajmują pół basenu krzycząc i bawiąc się w najlepsze. Niby nic ale boli w oczy patrzac na ilość ludzi z zewnątrz. Ogolnie wczasy na plus. I nikt nie oczekuje,ze klient all inclusive bedzie calowany po rekach, lecz roznica miedzy placacymi przy barze a allinclusive jest bardzo widoczna. Brak poszanowania klienta. Bardzo możliwe że jeszcze wrócimy do tego hotelu, lecz zwiedzając miasteczko zauważyliśmy iż większość hoteli jest z każdej strony ogrodzona i wątpię aby mieli tam dostęp ludzie z zewnątrz.

  • Pszczola20002019-06-18
     

    Ładny hotel i na tym koniec plusów ;/

    Na prawdę nie wiem skąd te pozytywne opinie... jestem w szoku. Jedynym plusem tego obiektu to faktycznie piękny hotel i pokoje. I na tym koniec! Minusy: w opcji ALL drinki są serwowane wiadomo lokalne trunki, ale niestety w plastikowych kubeczkach o pojemności 0,3ml, samą wodę potrafią lać dla gości w kubeczku 0,2! Drinki są słabe (nie mowię o %) tylko po prostu są niesmaczne! A napoje to juz w ogóle sam syrop glukozowo fruktozowy. Dla tych co są w HB lub po prostu kupują drinki, podawane są w ładnych dużych szklankach typowych do drinków. Kelner sam chcąc się napić sięga UWAGA! po oryginalną cole z puszki, a gościom z ALL leją z dystrybutora.... Najgorsze w całym wyjeździe było jedzenie! Chodziliśmy głodni bo szama była po prostu niesmaczna. Fakt nigdy nie brakowało, ale był mały wybór, nawet kurczaka nie było codziennie, tylko non stop frytki, pomidory, i ogórki. Mały wybór owoców i deserów. Między posiłkami był niby snack bar, ale na zamówienie i wybierałeś danie z karty. Co śmieszniejsze karat dla gości ALL jest bardzo mała, a dla pozostałych (płacących|) sporo większa, pytam sie why? A z tych przekąsek to zaledwie było spagetti pizza hamburger, sałatka, pomidory, niedobre nuggetsy i tosty.... Co do sprzątania w pokojach to było codziennie. Ale wymiana ręczników raz na tydzien i to pod koniec wyjazdu... żal. Klima sterowana centralnie, klima i tv wyłączają sie jak wychodzisz z pokoju. Nie ma opcji zostawiania karty w pokoju bo po prostu nie ma takiej funkcjonalności. Klima sama sie nawet w nocy wyłącza. Market i bankomat naprzeciwko hotelu. Market duzo drozszy niz w centrum miejscowosci. 1,5l wody 1e, a jak kupujesz zgrzewkę 6szt placisz ok 3e. Bus 6-21 za 1,5e w godzinach 21-4 za 5e od osoby nie ważne ile przystankow podjeżdżasz. Basen spoko, leżaki parasole jeszcze żyją. Ogólnie wkoło hotelu nic nie ma! Pola, wieczorem nie ma gdzie spacerowac. Albo ciemna plaża, albo główna ulica na której nic nie ma. Do Nissi ulicą 30min z buta, plażą jeszcze dalej. Pamiętajcie że potrzebne PRZEJŚCIÓWKI europejskie, bo oni mają kontakty jak w Anglii. Ogolnie na Cyprze jest drogo, a taksówkarze nagabują na podwózki.

  • ZbyszekG822019-06-14
    Wyjątkowy

    Zadowolony

    Nowoczesny, zadbany hotel.Czyste przestronne pokoje, wszystkie z widokiem w kierunku morza. Animacje prowadzone przez profesjonalnego animatora. W strefe spa sauny, parowa bardzo wydajna. Profesjonalny masaż, warto skorzystać. Blisko do piaszczystej plaży z leżakami 2,5€ za cały dzień. Oferta sportów wodnych. Do centrum miasta często kursują autobusy 1,5€. Wakacje udane, każdy może znaleźć coś dla siebie.

Pokoje

Suita junior

  • Kod pokoju: JSL1
  • Metraż: 

    35m2

  • Max. liczba osób: 
  • w budynku głównym
  • pokój dzienno-sypialny
  • 2 sofy do spania
  • klimatyzacja
  • sejf: płatność gotówką, za tydzień ok. 15 EUR
  • biurko
  • lodówka: w cenie
  • zestaw do parzenia kawy/herbaty
  • Wi-Fi: w cenie
  • TV
  • prysznic
  • WC
  • lusterko kosmetyczne
  • balkon: z miejscami do siedzenia

Pokój 2-osobowy

  • Kod pokoju: DZL1
  • Metraż: 

    25m2

  • Max. liczba osób: 
  • TV sat.
  • klimatyzacja
  • telefon
  • lodówka
  • deszczownica
  • WC
  • sejf: płatność gotówką, za tydzień ok. 15 EUR
  • biurko
  • Wi-Fi: w cenie
  • lodówka: w cenie
  • balkon
Wyżywienie

Godziny serwowania posiłków w hotelu mogą nieznacznie różnić się od godzin podanych w ofercie.

Ważne informacje
Larnaka - przewodnik

Otoczenie obiektu

Atrakcje:

  • WaterWorld Themed Waterpark Ayia Napa0,9 km

Restauracje i bary:

  • Kings Sword40 m
  • Cup Code Cafe & Bar50 m
  • Agrotikon60 m
  • So Cafe80 m

Zakupy:

  • Brandshop0,2 km
  • Tonias No.2 Souvenir Shop0,3 km
  • Supermarket0,3 km

Podane informacje pochodzą z wyszukiwarki Google i mogą ulegać zmianom. Nie stanowią one części oferty.

Dlaczego warto wybrać Amethyst Napa Hotel & Spa

  • certyfikat jakości w portalu TripAdvisor
  • nowo wybudowany obiekt
  • idealny dla par
Sprawdzanie ceny