Goście cenią ten hotel za...
- Lokalizacja
- Czystość
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Obsługa
- Wartość
- Lokalizacja
- Czystość
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Obsługa
- Wartość
- annazZ1592ND2020-07-03
Niemiła obsługa. Zwlaszcza przy barze. Brudna wanna. Hotel ok. Ładny budynek w dobrej lokalizacji. Nie jest cicho. Piękny widok z okna. Cena średnio adekwatna do usługi. Pracownicy wymagają szkolenia. W restauracji jest pusto.
- AELisbon2020-01-06
Hotel jest prosty i czysty. Lokalizacja jest tym, co sprawia, że wszystko jest warte. Parking jest bałaganem w tej okolicy, jednak wielki parking znajduje się tuż nad hotelem. Personel musi zostać przeszkolony w zakresie obsługi klienta. Bardzo zadowolony i staroświecki. Pokoje są czyste i super proste. Spa wydaje się być bardzo dobre i bardzo przystępne cenowo.
- PhyllisL4242019-12-25
Będąc hotelarzem pracującym w luksusowym hotelu, jestem całkowicie rozczarowany i nie rozumiem, w jaki sposób tak zwana 4-gwiazdkowa gwiazda może zapewnić tak kiepską obsługę. Jestem samotną podróżniczką. Pojechałem autobusem do Opatii, ale kierowca autobusu nie zatrzymał się na dworcu autobusowym i nie ogłoszono, kiedy autobus po prostu zatrzymał się na poboczu drogi w Opatiji, spóźniłem się na przystanek i pojechałem aż do Labin w Wigilię Bożego Narodzenia. Tej nocy w Labin nie było żadnego Ubera, taksówki ani autobusu. Zadzwoniłem do hotelu z prośbą o pomoc. Pani recepcjonistka, która odebrała mój telefon, nie okazała żadnego współczucia, a nawet przesłuchała mnie, mówiąc „dlaczego nie przeprowadziłeś badań, jak dostać się do hotelu?”. Była na tyle „łaskawa”, że próbowała mi pomóc zdobyć taksówkę, ale zamiast do mnie oddzwonić, kazała mi oddzwonić za 15 minut, żeby się z nią skontaktować. Kto tu jest gościem? Byłem oczywiście przestraszony i zmartwiony, gdy podróżująca samotnie kobieta czekała sama na cichym i ciemnym przystanku autobusowym w Labin, postawa recepcjonistki sprawiła, że poczułem się jeszcze gorzej. Oddzwoniłem do niej, by „poszła za nią”, powiedziała mi, że skontaktowała się z kierowcą, aby mnie odebrać, ale nalegała, aby zadzwonić do kierowcy. Nie miałem długopisu i papieru, żeby zapisać numer telefonu, recepcjonistka dosłownie powiedziała mi: „Robię ci osobistą przysługę, kierując kierowcę, nie jest to praca w hotelu. Albo to akceptujesz, albo nie” t. Teraz nie masz długopisu i papieru, jeśli nie zadzwonisz do kierowcy, nie mogę ci pomóc. ” Wiedziałem, że ten hotel jest okropny, jeszcze zanim przyjechałem przez nią. Nie ma nawet standardu usług taniego hotelu w żadnym z krajów Azji Południowo-Wschodniej. Bez współczucia, nie pomocna, nie powinna w ogóle pracować na linii serwisowej. Ten hotel nie jest 4 * hotelem, nie powinien być nawet 2 * gwiazdką. Moja szczera rada to najpierw wyszkolić swoich pracowników, jak być „przyzwoitym” człowiekiem, zanim pozwolą im odejść i stawić czoła gościom. To zdecydowanie gorsza usługa, jakiej doświadczyłem w branży hotelarskiej.