Hotel Bristol by OHM Group Chorwacja - Hotel
Hotel Bristol by OHM Group Chorwacja - Hotel
Hotel Bristol by OHM Group Chorwacja - Hotel
Hotel Bristol by OHM Group Chorwacja - Hotel
Hotel Bristol by OHM Group Chorwacja - Hotel
Hotel Bristol by OHM Group Chorwacja - Hotel
Hotel Bristol by OHM Group Chorwacja - Hotel
Hotel Bristol by OHM Group Chorwacja - Hotel
Hotel Bristol by OHM Group Chorwacja - Hotel
Hotel Bristol by OHM Group Chorwacja - Hotel
Hotel Bristol by OHM Group Chorwacja - Hotel
Hotel Bristol by OHM Group Chorwacja - Hotel

Hotel Bristol by OHM Group

RJK12602
Sprawdzanie ceny

Goście cenią ten hotel za...

  • Lokalizacja
  • Czystość
  • Jakość noclegu
  • Pokoje
  • Obsługa
  • Wartość
Hotel Bristol by OHM Group Chorwacja - Hotel
Hotel Bristol by OHM Group Chorwacja - Hotel
Hotel Bristol by OHM Group Chorwacja - Hotel
Hotel Bristol by OHM Group Chorwacja - Hotel
Hotel Bristol by OHM Group Chorwacja - Hotel
Hotel Bristol by OHM Group Chorwacja - Hotel
Hotel Bristol by OHM Group Chorwacja - Hotel
Hotel Bristol by OHM Group Chorwacja - Hotel
Hotel Bristol by OHM Group Chorwacja - Hotel
Hotel Bristol by OHM Group Chorwacja - Hotel
Hotel Bristol by OHM Group Chorwacja - Hotel
Hotel Bristol by OHM Group Chorwacja - Hotel
Dobry hotel
2019-07-05

Ta podróż do Opatii miała być prezentem z podziękowaniami dla przyjaciela. Mieszkaliśmy w „Junior Suite” w tym hotelu w lipcu 2019 roku. Cytaty są tam, ponieważ tak naprawdę nie był to poziom pokoju. Nie jest to również hotel czterogwiazdkowy. Po pierwsze, pokój nie wyglądał tak, jak na zdjęciach - zdarza się, wiemy - ale widok na morze, za który zapłaciłem dodatkowo, był widoczny, jeśli wyszliście na balkon i skręcili w prawo (był to pokój narożny) . Zapytaliśmy, czy można zmienić pokój, a jeśli byli pewni, że jest to pokój, za który zapłaciłem - recepcjonistka nie była ani pomocna, ani przepraszająca, kiedy powiedział, że są w pełni zarezerwowane. AC jest słaba, nasza łazienka nie ma żadnej powierzchni na torby kosmetyczne itp. Przyjechaliśmy samochodem, a hotel nie gwarantuje dostępności miejsc parkingowych. Ale dostępny parking jest przeznaczony dla 4-5 samochodów, więc i tak szanse na to są niewielkie. O 21.00 bardzo głośny występ muzyczny zaczął się tuż pod naszym balkonem, na terenie hotelu. Zadzwoniłem do recepcji i zapytałem, jak długo to potrwa. Nawet nie narzekałem, tylko prosiłem o informacje. Ona (chyba zmieniły się na wieczorną zmianę, więc była to nowa osoba) powiedziała 11 wieczorem. Nie można było z niego odpocząć, oglądać telewizji itp. O godzinie 11:30 wieczorem nadal było. Zadzwoniłem i narzekałem - powiedzieli, że nie znają muzyka (!!!), Ale skończy o 12.00. Powiedziałem, że prowadzą kawiarnię, w którą gra, więc z pewnością mają coś do powiedzenia. Powiedzieli przepraszam i rozłączyli się. Kiedy oddzwoniłem, nie odpowiedzieli, a potem zawiesili mnie. Chodzi o to, że to był prezent dla przyjaciela i zapłaciłem za to dobre pieniądze, ponieważ chciałem, aby był wyjątkowy i zapłaciłem dodatkowo za widok. . . To nie było doświadczenie, które sobie wyobrażałem, było okropne - i to wyłącznie dzięki temu hotelowi. Nigdy, nigdy więcej.

Printemps7
2020-07-03

Niemiła obsługa. Zwlaszcza przy barze. Brudna wanna. Hotel ok. Ładny budynek w dobrej lokalizacji. Nie jest cicho. Piękny widok z okna. Cena średnio adekwatna do usługi. Pracownicy wymagają szkolenia. W restauracji jest pusto.

annazZ1592ND
2020-01-06

Hotel jest prosty i czysty. Lokalizacja jest tym, co sprawia, że wszystko jest warte. Parking jest bałaganem w tej okolicy, jednak wielki parking znajduje się tuż nad hotelem. Personel musi zostać przeszkolony w zakresie obsługi klienta. Bardzo zadowolony i staroświecki. Pokoje są czyste i super proste. Spa wydaje się być bardzo dobre i bardzo przystępne cenowo.

AELisbon
2019-12-25

Będąc hotelarzem pracującym w luksusowym hotelu, jestem całkowicie rozczarowany i nie rozumiem, w jaki sposób tak zwana 4-gwiazdkowa gwiazda może zapewnić tak kiepską obsługę. Jestem samotną podróżniczką. Pojechałem autobusem do Opatii, ale kierowca autobusu nie zatrzymał się na dworcu autobusowym i nie ogłoszono, kiedy autobus po prostu zatrzymał się na poboczu drogi w Opatiji, spóźniłem się na przystanek i pojechałem aż do Labin w Wigilię Bożego Narodzenia. Tej nocy w Labin nie było żadnego Ubera, taksówki ani autobusu. Zadzwoniłem do hotelu z prośbą o pomoc. Pani recepcjonistka, która odebrała mój telefon, nie okazała żadnego współczucia, a nawet przesłuchała mnie, mówiąc „dlaczego nie przeprowadziłeś badań, jak dostać się do hotelu?”. Była na tyle „łaskawa”, że próbowała mi pomóc zdobyć taksówkę, ale zamiast do mnie oddzwonić, kazała mi oddzwonić za 15 minut, żeby się z nią skontaktować. Kto tu jest gościem? Byłem oczywiście przestraszony i zmartwiony, gdy podróżująca samotnie kobieta czekała sama na cichym i ciemnym przystanku autobusowym w Labin, postawa recepcjonistki sprawiła, że poczułem się jeszcze gorzej. Oddzwoniłem do niej, by „poszła za nią”, powiedziała mi, że skontaktowała się z kierowcą, aby mnie odebrać, ale nalegała, aby zadzwonić do kierowcy. Nie miałem długopisu i papieru, żeby zapisać numer telefonu, recepcjonistka dosłownie powiedziała mi: „Robię ci osobistą przysługę, kierując kierowcę, nie jest to praca w hotelu. Albo to akceptujesz, albo nie” t. Teraz nie masz długopisu i papieru, jeśli nie zadzwonisz do kierowcy, nie mogę ci pomóc. ” Wiedziałem, że ten hotel jest okropny, jeszcze zanim przyjechałem przez nią. Nie ma nawet standardu usług taniego hotelu w żadnym z krajów Azji Południowo-Wschodniej. Bez współczucia, nie pomocna, nie powinna w ogóle pracować na linii serwisowej. Ten hotel nie jest 4 * hotelem, nie powinien być nawet 2 * gwiazdką. Moja szczera rada to najpierw wyszkolić swoich pracowników, jak być „przyzwoitym” człowiekiem, zanim pozwolą im odejść i stawić czoła gościom. To zdecydowanie gorsza usługa, jakiej doświadczyłem w branży hotelarskiej.

PhyllisL424
2019-10-30

Zatrzymałem się tam na 1 noc podczas mojej podróży na Bałkany w październiku 2019 r. Ma starą fasadę w stylu wiktoriańskim. To samo dotyczy jadalni z żyrandolami na śniadanie. Nawet głowica prysznicowa wygląda na wiktoriańską. Zupełnie inna, ale miła zmiana na normalne hotele, w których mieszkaliśmy. Znajduje się około 5 minut spacerem od strony morza. Po lewej i prawej stronie hotelu jest kilka restauracji, pubów, sklepów i innych hoteli. Kasyno znajduje się zaledwie 1 minutę spacerem od hotelu. Zarówno pokój, jak i toaleta są przyzwoite i czyste. Całkiem przyzwoity hotel butikowy!

MengKang
2019-07-05

Ta podróż do Opatii miała być prezentem z podziękowaniami dla przyjaciela. Mieszkaliśmy w „Junior Suite” w tym hotelu w lipcu 2019 roku. Cytaty są tam, ponieważ tak naprawdę nie był to poziom pokoju. Nie jest to również hotel czterogwiazdkowy. Po pierwsze, pokój nie wyglądał tak, jak na zdjęciach - zdarza się, wiemy - ale widok na morze, za który zapłaciłem dodatkowo, był widoczny, jeśli wyszliście na balkon i skręcili w prawo (był to pokój narożny) . Zapytaliśmy, czy można zmienić pokój, a jeśli byli pewni, że jest to pokój, za który zapłaciłem - recepcjonistka nie była ani pomocna, ani przepraszająca, kiedy powiedział, że są w pełni zarezerwowane. AC jest słaba, nasza łazienka nie ma żadnej powierzchni na torby kosmetyczne itp. Przyjechaliśmy samochodem, a hotel nie gwarantuje dostępności miejsc parkingowych. Ale dostępny parking jest przeznaczony dla 4-5 samochodów, więc i tak szanse na to są niewielkie. O 21.00 bardzo głośny występ muzyczny zaczął się tuż pod naszym balkonem, na terenie hotelu. Zadzwoniłem do recepcji i zapytałem, jak długo to potrwa. Nawet nie narzekałem, tylko prosiłem o informacje. Ona (chyba zmieniły się na wieczorną zmianę, więc była to nowa osoba) powiedziała 11 wieczorem. Nie można było z niego odpocząć, oglądać telewizji itp. O godzinie 11:30 wieczorem nadal było. Zadzwoniłem i narzekałem - powiedzieli, że nie znają muzyka (!!!), Ale skończy o 12.00. Powiedziałem, że prowadzą kawiarnię, w którą gra, więc z pewnością mają coś do powiedzenia. Powiedzieli przepraszam i rozłączyli się. Kiedy oddzwoniłem, nie odpowiedzieli, a potem zawiesili mnie. Chodzi o to, że to był prezent dla przyjaciela i zapłaciłem za to dobre pieniądze, ponieważ chciałem, aby był wyjątkowy i zapłaciłem dodatkowo za widok. . . To nie było doświadczenie, które sobie wyobrażałem, było okropne - i to wyłącznie dzięki temu hotelowi. Nigdy, nigdy więcej.

Printemps7
2020-07-03

Niemiła obsługa. Zwlaszcza przy barze. Brudna wanna. Hotel ok. Ładny budynek w dobrej lokalizacji. Nie jest cicho. Piękny widok z okna. Cena średnio adekwatna do usługi. Pracownicy wymagają szkolenia. W restauracji jest pusto.

annazZ1592ND

Hotel Bristol by OHM Group - informacje

Opis hotelu został przetłumaczony z języka angielskiego przez narzędzie DeepL

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Darmowe Wi-Fi
  • Dla rodzin
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI

Położenie:

  • ok. 15 km od stacji kolejowej
  • ok. 350 m od plaży
World map
Wyznacz trasę dojazdu
Średnia ocena klientów:
Dobry hotel
(614 opinii)
(614 opinii)
    Lokalizacja
    Czystość
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Obsługa
    Wartość
  • annazZ1592ND2020-07-03

    Niemiła obsługa. Zwlaszcza przy barze. Brudna wanna. Hotel ok. Ładny budynek w dobrej lokalizacji. Nie jest cicho. Piękny widok z okna. Cena średnio adekwatna do usługi. Pracownicy wymagają szkolenia. W restauracji jest pusto.

  • AELisbon2020-01-06

    Hotel jest prosty i czysty. Lokalizacja jest tym, co sprawia, że wszystko jest warte. Parking jest bałaganem w tej okolicy, jednak wielki parking znajduje się tuż nad hotelem. Personel musi zostać przeszkolony w zakresie obsługi klienta. Bardzo zadowolony i staroświecki. Pokoje są czyste i super proste. Spa wydaje się być bardzo dobre i bardzo przystępne cenowo.

  • PhyllisL4242019-12-25

    Będąc hotelarzem pracującym w luksusowym hotelu, jestem całkowicie rozczarowany i nie rozumiem, w jaki sposób tak zwana 4-gwiazdkowa gwiazda może zapewnić tak kiepską obsługę. Jestem samotną podróżniczką. Pojechałem autobusem do Opatii, ale kierowca autobusu nie zatrzymał się na dworcu autobusowym i nie ogłoszono, kiedy autobus po prostu zatrzymał się na poboczu drogi w Opatiji, spóźniłem się na przystanek i pojechałem aż do Labin w Wigilię Bożego Narodzenia. Tej nocy w Labin nie było żadnego Ubera, taksówki ani autobusu. Zadzwoniłem do hotelu z prośbą o pomoc. Pani recepcjonistka, która odebrała mój telefon, nie okazała żadnego współczucia, a nawet przesłuchała mnie, mówiąc „dlaczego nie przeprowadziłeś badań, jak dostać się do hotelu?”. Była na tyle „łaskawa”, że próbowała mi pomóc zdobyć taksówkę, ale zamiast do mnie oddzwonić, kazała mi oddzwonić za 15 minut, żeby się z nią skontaktować. Kto tu jest gościem? Byłem oczywiście przestraszony i zmartwiony, gdy podróżująca samotnie kobieta czekała sama na cichym i ciemnym przystanku autobusowym w Labin, postawa recepcjonistki sprawiła, że poczułem się jeszcze gorzej. Oddzwoniłem do niej, by „poszła za nią”, powiedziała mi, że skontaktowała się z kierowcą, aby mnie odebrać, ale nalegała, aby zadzwonić do kierowcy. Nie miałem długopisu i papieru, żeby zapisać numer telefonu, recepcjonistka dosłownie powiedziała mi: „Robię ci osobistą przysługę, kierując kierowcę, nie jest to praca w hotelu. Albo to akceptujesz, albo nie” t. Teraz nie masz długopisu i papieru, jeśli nie zadzwonisz do kierowcy, nie mogę ci pomóc. ” Wiedziałem, że ten hotel jest okropny, jeszcze zanim przyjechałem przez nią. Nie ma nawet standardu usług taniego hotelu w żadnym z krajów Azji Południowo-Wschodniej. Bez współczucia, nie pomocna, nie powinna w ogóle pracować na linii serwisowej. Ten hotel nie jest 4 * hotelem, nie powinien być nawet 2 * gwiazdką. Moja szczera rada to najpierw wyszkolić swoich pracowników, jak być „przyzwoitym” człowiekiem, zanim pozwolą im odejść i stawić czoła gościom. To zdecydowanie gorsza usługa, jakiej doświadczyłem w branży hotelarskiej.

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
cta icon
Nr 1 w Polsce
cta icon
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Obsługa w podróży 24/7
Sprawdzanie ceny

Zobacz, co nowego na blogu TUI