Laguna Galijot Chorwacja - Hotel
Laguna Galijot Chorwacja - Hotel
Laguna Galijot Chorwacja - Hotel
Laguna Galijot Chorwacja - Hotel
Laguna Galijot Chorwacja - Hotel
Laguna Galijot Chorwacja - Hotel
Laguna Galijot Chorwacja - Hotel
Laguna Galijot Chorwacja - Hotel
Laguna Galijot Chorwacja - Hotel
Laguna Galijot Chorwacja - Hotel
Laguna Galijot Chorwacja - Hotel
Laguna Galijot Chorwacja - Hotel
Laguna Galijot Chorwacja - Hotel
Laguna Galijot Chorwacja - Hotel
Laguna Galijot Chorwacja - Hotel

Laguna Galijot

PUY12517

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Goście cenią ten hotel za...

  • Lokalizacja
  • Obsługa
  • Czystość
  • Jakość noclegu
  • Pokoje
  • Wartość
Laguna Galijot Chorwacja - Hotel
Laguna Galijot Chorwacja - Hotel
Laguna Galijot Chorwacja - Hotel
Laguna Galijot Chorwacja - Hotel
Laguna Galijot Chorwacja - Hotel
Laguna Galijot Chorwacja - Hotel
Laguna Galijot Chorwacja - Hotel
Laguna Galijot Chorwacja - Hotel
Laguna Galijot Chorwacja - Hotel
Laguna Galijot Chorwacja - Hotel
Laguna Galijot Chorwacja - Hotel
Laguna Galijot Chorwacja - Hotel
Laguna Galijot Chorwacja - Hotel
Laguna Galijot Chorwacja - Hotel
Laguna Galijot Chorwacja - Hotel
Bardzo dobry
2019-08-11

Celem tego postu jest zainicjowanie właściwego publicznego dochodzenia w sprawie bezpieczeństwa hotelu i doradzenie turystom, zwłaszcza dzieciom, aby uniknąć frekwencji w takich miejscach. Jak dziwnie to brzmi, 8 sierpnia drzwi między dwoma pokojami naszej rezydencji spadły na ramię mojej dwuletniej córki, która próbowała je zamknąć, raniąc ją fizycznie (na szczęście nie poważnie) i emocjonalnie. Wolę nie myśleć, co by się stało, gdyby spadł o 10 cm w lewo. Załączam zdjęcia tego katastrofalnego wydarzenia. Żadne słowa nie opisują moich uczuć jako ojca związanych z takim wydarzeniem. Po prostu nie zrozumiałem, jak to się mogło stać w nieruchomości standardowej, jak twierdzi Galijot. Jednak obserwując reakcję personelu hotelu, coraz bardziej loguję się, że tak się stało i niestety może się to zdarzyć w przyszłości, jeśli nie zostaną podjęte odpowiednie działania. W szczególności, mówiąc, że mamy do czynienia z nagłym wypadkiem w naszym pokoju, musiałem czekać w kolejce w recepcji, gdzie 3 pracowników robiło coś, najwyraźniej bardziej pilne. Kiedy miałem okazję z nimi porozmawiać, nie zaoferowano mi żadnej pomocy medycznej ani nie miałem okazji porozmawiać z kimś starszym. Mogli tylko powiedzieć, że im przykro. Według pracowników recepcji będę w stanie porozmawiać z ich kierownikiem w ciągu 3-4 godzin. Jestem pewien, że gdybym ich nie krzyknął, byłby to koniec historii. Próbowali mnie pocieszyć logiką. Nikt nawet nie zadał sobie trudu odwiedzenia naszego pokoju. Wysłali technika, który porwał drzwi. Ostatecznie kierownik pojawił się w ciągu 30-40 minut i faktycznie była pierwszą rozsądną osobą, pytającą, czy potrzebujemy pomocy itp. Uzgodniliśmy, że dopilnuje, aby personel recepcji został przeszkolony w takich sytuacjach i zostanie przeprowadzone dochodzenie w sprawie strona techniczna. Później tego samego dnia dostałem nawet talerz owoców z hotelu. To kolejny dowód na to, jak poważnie traktują ten incydent. Teraz, trzy dni później, nic więcej nie słysząc z hotelu, myślę, że przynajmniej:  1) personel recepcji powinien zostać przeszkolony, a raport z tego podany do wiadomości publicznej  2) należy zbadać przyczyny tego zdarzenia i podać je do wiadomości publicznej. Należy wprowadzić jasne procedury kontroli bezpieczeństwa w pokoju i podać je do wiadomości publicznej  3) darowizna porównywalna z kosztem naszego pobytu powinna zostać przekazana na rzecz organizacji charytatywnej wybranej przez hotel. Mogę zapomnieć śmierdzącą klimatyzację i dywany, które są starsze niż większość odwiedzających, ale bezpieczeństwo nie może iść na kompromis. Dołączam teraz zdjęcie żarówki obok prysznica, które pokazuje, że mimo wszystko nikt nawet nie sprawdził naszego pokoju. Szkoda, że tak pobłogosławiona przyrodą lokalizacja jest dyskredytowana przez niekompetentne zarządzanie.

dmitryg792
2023-07-22

Mieszkaliśmy w domkach zlokalizowanych niedaleko hotelu, ogólne wrażenie średnie, domki dość czyste ale wymagałyby już remontu, klimatyzacja działa dobrze. Podczas pobytu możliwość wymiany ręczników codziennie ale te no które zostawiano na tarasie czasem bardziej niechlujnie pozostawiane. Suszarka na ubrania umiejscowiona w cieniu i w obrębie strumienia podlewania ogrodowego przez co trudno było wysuszyć pranie. Ośrodek całkiem przyjemny, bardzo fajny basen, śniadanie całkiem dobre ale prawie w ogóle nie było warzyw w owoców. Dostęp do morza kamienisty ale była tez malutka plaza z małymi kamykami odpowiednia dla dzieci, animatorzy dla dzieci bardzo zaangażowani. W okolicy dobrze zaopatrzony sklep. Ogólnie wrażenia całkiem pozytywne ale pobyt byl nastawiony głównie na zwiedzanie okolicy.

K9314EQmary
Wyjątkowy
2020-09-10

Mieliśmy domek przy samej wodzie, czysty, zadbany. W ciągu tygodnia dostaliśmy trzy razy pościel do wymiany, oraz codziennie ręczniki i papier toaletowy. Teren bardzo zadbany, czysty, bezpieczny - gaśnice i hydranty co kilka metrów oraz ochrona. Na recepcji miła Pani menadżer, która stara się pomóc. Woda w morzu czysta a wręcz przezroczysta, co kilka metrów są zejścia do wody. W miejscach wyznaczonych są przebieralnie oraz szybkie wolnostojące prysznice. Duży minus to brak wystarczającej ilości leżaków za który i tak trzeba było zapłacić 20 kun. A w pierwszym tygodniu września Pan sprzątnął leżaki do minimum. W kawiarni można się napić kawy i tylko tyle, o deserze można zapomnieć a szkoda. Natomiast w restauracji Terrasa Laguna można smacznie zjeść.

jaceksP5187SE
2017-07-11

Pokój w budynku głównym przeciętny,raczej ciasny.Klimatyzacja słaba,problemy z kanalizacją -odór w łazience.Otoczenie hotelu urocze leżaki ,hamaki (płatne) trawka (free).Jedzenie- duży wybór ,szczególnie podczas kolacji.Wino musujące na śniadanie gratis!Bardzo dobre wifi działa nawet na plaży. Piaskownica przy plaży dla dzieci, basen przy hotelu, korty ,mały plac zabaw Ośrodek dla rodzin.Przy hotelu mały sklep,bar ,restauracje.

Mała M
2019-08-23

Spędziliśmy tydzień w Plava Laguna. Lokalizacja była oszałamiająca, z łatwym dostępem do plaży i nadmorskiej ścieżki, a tereny były starannie utrzymane w czystości. Okazało się, że pracownicy są bardzo pomocni i niezwykle pracowici. Popełniłem błąd przy rezerwacji, mieszając się między willą (które, jak myślałem, były poszczególnymi budynkami na terenie), a apartamentami (które myślałem, że były to pokoje dwupoziomowe) - w rzeczywistości są na odwrót, więc skończyliśmy przez pomyłkę w willi. To faktycznie działało dla nas lepiej, z dwupoziomowym pokojem z łóżkami dla dzieci w (całkowicie zamkniętej) antresoli. Niektóre apartamenty mogą być narażone na hałas, zwłaszcza w pobliżu placów zabaw (wiele dzieci biegało i dobrze się bawiło). Pokoje były również bardzo czyste i uporządkowane, ale z innych pomieszczeń było dużo hałasu, co oznacza, że musieliśmy spać z zatyczkami do uszu. Byłoby miło mieć opcję dodatkowych poduszek, ponieważ każde łóżko ma tylko jedną dość cienką poduszkę, co utrudnia usiąść w łóżku, jeśli chcesz czytać lub oglądać telewizję itp. Materace są również dość twarde, co jest dobre dla niektórych, ale nie dla wygody wszystkich. Ogólnie piękna lokalizacja z pomocnym personelem, dobrym jedzeniem i niedrogimi napojami, z piękną plażą, ale weź ze sobą zatyczki do uszu.

alwayswater
2019-08-11

Celem tego postu jest zainicjowanie właściwego publicznego dochodzenia w sprawie bezpieczeństwa hotelu i doradzenie turystom, zwłaszcza dzieciom, aby uniknąć frekwencji w takich miejscach. Jak dziwnie to brzmi, 8 sierpnia drzwi między dwoma pokojami naszej rezydencji spadły na ramię mojej dwuletniej córki, która próbowała je zamknąć, raniąc ją fizycznie (na szczęście nie poważnie) i emocjonalnie. Wolę nie myśleć, co by się stało, gdyby spadł o 10 cm w lewo. Załączam zdjęcia tego katastrofalnego wydarzenia. Żadne słowa nie opisują moich uczuć jako ojca związanych z takim wydarzeniem. Po prostu nie zrozumiałem, jak to się mogło stać w nieruchomości standardowej, jak twierdzi Galijot. Jednak obserwując reakcję personelu hotelu, coraz bardziej loguję się, że tak się stało i niestety może się to zdarzyć w przyszłości, jeśli nie zostaną podjęte odpowiednie działania. W szczególności, mówiąc, że mamy do czynienia z nagłym wypadkiem w naszym pokoju, musiałem czekać w kolejce w recepcji, gdzie 3 pracowników robiło coś, najwyraźniej bardziej pilne. Kiedy miałem okazję z nimi porozmawiać, nie zaoferowano mi żadnej pomocy medycznej ani nie miałem okazji porozmawiać z kimś starszym. Mogli tylko powiedzieć, że im przykro. Według pracowników recepcji będę w stanie porozmawiać z ich kierownikiem w ciągu 3-4 godzin. Jestem pewien, że gdybym ich nie krzyknął, byłby to koniec historii. Próbowali mnie pocieszyć logiką. Nikt nawet nie zadał sobie trudu odwiedzenia naszego pokoju. Wysłali technika, który porwał drzwi. Ostatecznie kierownik pojawił się w ciągu 30-40 minut i faktycznie była pierwszą rozsądną osobą, pytającą, czy potrzebujemy pomocy itp. Uzgodniliśmy, że dopilnuje, aby personel recepcji został przeszkolony w takich sytuacjach i zostanie przeprowadzone dochodzenie w sprawie strona techniczna. Później tego samego dnia dostałem nawet talerz owoców z hotelu. To kolejny dowód na to, jak poważnie traktują ten incydent. Teraz, trzy dni później, nic więcej nie słysząc z hotelu, myślę, że przynajmniej:  1) personel recepcji powinien zostać przeszkolony, a raport z tego podany do wiadomości publicznej  2) należy zbadać przyczyny tego zdarzenia i podać je do wiadomości publicznej. Należy wprowadzić jasne procedury kontroli bezpieczeństwa w pokoju i podać je do wiadomości publicznej  3) darowizna porównywalna z kosztem naszego pobytu powinna zostać przekazana na rzecz organizacji charytatywnej wybranej przez hotel. Mogę zapomnieć śmierdzącą klimatyzację i dywany, które są starsze niż większość odwiedzających, ale bezpieczeństwo nie może iść na kompromis. Dołączam teraz zdjęcie żarówki obok prysznica, które pokazuje, że mimo wszystko nikt nawet nie sprawdził naszego pokoju. Szkoda, że tak pobłogosławiona przyrodą lokalizacja jest dyskredytowana przez niekompetentne zarządzanie.

dmitryg792
2023-07-22

Mieszkaliśmy w domkach zlokalizowanych niedaleko hotelu, ogólne wrażenie średnie, domki dość czyste ale wymagałyby już remontu, klimatyzacja działa dobrze. Podczas pobytu możliwość wymiany ręczników codziennie ale te no które zostawiano na tarasie czasem bardziej niechlujnie pozostawiane. Suszarka na ubrania umiejscowiona w cieniu i w obrębie strumienia podlewania ogrodowego przez co trudno było wysuszyć pranie. Ośrodek całkiem przyjemny, bardzo fajny basen, śniadanie całkiem dobre ale prawie w ogóle nie było warzyw w owoców. Dostęp do morza kamienisty ale była tez malutka plaza z małymi kamykami odpowiednia dla dzieci, animatorzy dla dzieci bardzo zaangażowani. W okolicy dobrze zaopatrzony sklep. Ogólnie wrażenia całkiem pozytywne ale pobyt byl nastawiony głównie na zwiedzanie okolicy.

K9314EQmary

Laguna Galijot - informacje

Apartamenty Laguna Galijot otoczone są piękną przyrodą i położone bezpośrednio nad błękitną laguną Morza Adriatyckiego. Wszystkie budynki są klimatyzowane oraz komfortowo wyposażone. Na terenie obiektu znajduje się restauracja a la carte, boiska do gry w piłkę nożną oraz siatkówkę plażową, wypożyczalnia rowerowa oraz wiele innych atrakcji. Liczne udogodnienia dla dzieci sprawiają, że jest to wybór idealny na rodzinne wakacje.

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Darmowe Wi-Fi
  • Dla rodzin
  • Plac zabaw
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI

Położenie:

  • ok. 3 km od centrum Porec
  • ok. 100 m od plaży
World map
Wyznacz trasę dojazdu
Średnia ocena klientów:
Bardzo dobry
(231 opinii)
(231 opinii)
    Lokalizacja
    Obsługa
    Czystość
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Wartość
  • K9314EQmary2023-07-22

    Mieszkaliśmy w domkach zlokalizowanych niedaleko hotelu, ogólne wrażenie średnie, domki dość czyste ale wymagałyby już remontu, klimatyzacja działa dobrze. Podczas pobytu możliwość wymiany ręczników codziennie ale te no które zostawiano na tarasie czasem bardziej niechlujnie pozostawiane. Suszarka na ubrania umiejscowiona w cieniu i w obrębie strumienia podlewania ogrodowego przez co trudno było wysuszyć pranie. Ośrodek całkiem przyjemny, bardzo fajny basen, śniadanie całkiem dobre ale prawie w ogóle nie było warzyw w owoców. Dostęp do morza kamienisty ale była tez malutka plaza z małymi kamykami odpowiednia dla dzieci, animatorzy dla dzieci bardzo zaangażowani. W okolicy dobrze zaopatrzony sklep. Ogólnie wrażenia całkiem pozytywne ale pobyt byl nastawiony głównie na zwiedzanie okolicy.

  • jaceksP5187SE2020-09-10
    Wyjątkowy

    Mieliśmy domek przy samej wodzie, czysty, zadbany. W ciągu tygodnia dostaliśmy trzy razy pościel do wymiany, oraz codziennie ręczniki i papier toaletowy. Teren bardzo zadbany, czysty, bezpieczny - gaśnice i hydranty co kilka metrów oraz ochrona. Na recepcji miła Pani menadżer, która stara się pomóc. Woda w morzu czysta a wręcz przezroczysta, co kilka metrów są zejścia do wody. W miejscach wyznaczonych są przebieralnie oraz szybkie wolnostojące prysznice. Duży minus to brak wystarczającej ilości leżaków za który i tak trzeba było zapłacić 20 kun. A w pierwszym tygodniu września Pan sprzątnął leżaki do minimum. W kawiarni można się napić kawy i tylko tyle, o deserze można zapomnieć a szkoda. Natomiast w restauracji Terrasa Laguna można smacznie zjeść.

  • Mała M2017-07-11

    Pokój w budynku głównym przeciętny,raczej ciasny.Klimatyzacja słaba,problemy z kanalizacją -odór w łazience.Otoczenie hotelu urocze leżaki ,hamaki (płatne) trawka (free).Jedzenie- duży wybór ,szczególnie podczas kolacji.Wino musujące na śniadanie gratis!Bardzo dobre wifi działa nawet na plaży. Piaskownica przy plaży dla dzieci, basen przy hotelu, korty ,mały plac zabaw Ośrodek dla rodzin.Przy hotelu mały sklep,bar ,restauracje.

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
cta icon
Nr 1 w Polsce
cta icon
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Obsługa w podróży 24/7

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Zobacz, co nowego na blogu TUI