Hotel Sveti Kriz Chorwacja - Hotel
Hotel Sveti Kriz Chorwacja - Hotel
Hotel Sveti Kriz Chorwacja - Hotel
Hotel Sveti Kriz Chorwacja - Hotel
Hotel Sveti Kriz Chorwacja - Hotel
Hotel Sveti Kriz Chorwacja - Hotel
Hotel Sveti Kriz Chorwacja - Hotel
Hotel Sveti Kriz Chorwacja - Hotel
Hotel Sveti Kriz Chorwacja - Hotel
Hotel Sveti Kriz Chorwacja - Hotel
Hotel Sveti Kriz Chorwacja - Hotel
Hotel Sveti Kriz Chorwacja - Hotel
Hotel Sveti Kriz Chorwacja - Hotel
Hotel Sveti Kriz Chorwacja - Hotel
Hotel Sveti Kriz Chorwacja - Hotel
Hotel Sveti Kriz Chorwacja - Hotel
Hotel Sveti Kriz Chorwacja - Hotel
Hotel Sveti Kriz Chorwacja - Hotel
Hotel Sveti Kriz Chorwacja - Hotel
Hotel Sveti Kriz Chorwacja - Hotel
Hotel Sveti Kriz Chorwacja - Hotel
Hotel Sveti Kriz Chorwacja - Hotel
Hotel Sveti Kriz Chorwacja - Hotel
Hotel Sveti Kriz Chorwacja - Hotel
Hotel Sveti Kriz Chorwacja - Hotel
Hotel Sveti Kriz Chorwacja - Hotel

Hotel Sveti Kriz

SPU24002
Sprawdzanie ceny

Goście cenią ten hotel za...

  • Lokalizacja
  • Jakość noclegu
  • Pokoje
  • Obsługa
  • Wartość
  • Czystość
Hotel Sveti Kriz Chorwacja - Hotel
Hotel Sveti Kriz Chorwacja - Hotel
Hotel Sveti Kriz Chorwacja - Hotel
Hotel Sveti Kriz Chorwacja - Hotel
Hotel Sveti Kriz Chorwacja - Hotel
Hotel Sveti Kriz Chorwacja - Hotel
Hotel Sveti Kriz Chorwacja - Hotel
Hotel Sveti Kriz Chorwacja - Hotel
Hotel Sveti Kriz Chorwacja - Hotel
Hotel Sveti Kriz Chorwacja - Hotel
Hotel Sveti Kriz Chorwacja - Hotel
Hotel Sveti Kriz Chorwacja - Hotel
Hotel Sveti Kriz Chorwacja - Hotel
Hotel Sveti Kriz Chorwacja - Hotel
Hotel Sveti Kriz Chorwacja - Hotel
Hotel Sveti Kriz Chorwacja - Hotel
Hotel Sveti Kriz Chorwacja - Hotel
Hotel Sveti Kriz Chorwacja - Hotel
Hotel Sveti Kriz Chorwacja - Hotel
Hotel Sveti Kriz Chorwacja - Hotel
Hotel Sveti Kriz Chorwacja - Hotel
Hotel Sveti Kriz Chorwacja - Hotel
Hotel Sveti Kriz Chorwacja - Hotel
Hotel Sveti Kriz Chorwacja - Hotel
Hotel Sveti Kriz Chorwacja - Hotel
Hotel Sveti Kriz Chorwacja - Hotel
Bardzo dobry
2015-04-23

Byliśmy w hotelu w 2014 r., w wakacje, przez 10 dni, z rodziną (2 dorosłych i 2 dzieci). Szukaliśmy miejsca spokojnego, czystego, przyjaznego dzieciom, chętnie z basenem, z niedalekim i nie stromym dojściem na plażę. Miejsca, w którym można w spokoju i ciszy zrzucić balast ostatnich miesięcy pracy. Trzy gwiazdki może nie obiecywały dużo, ale dawały nadzieję na jakiś podstawowy standard. To nie jest spokojne miejsce - hotel leży na skrzyżowaniu dróg okalających wyspę i każdego ranka o godzinie piątej zaczynały budzić nas kolejno: autobusy, motory i motorynki, które przyspieszały, bądź hamowały gwałtownie przed skrzyżowaniem, no i hit wyjazdu: samochody dostawcze do supermarketu, który jest w budynku hotelowym. Być może jest to wygodne - to jedyny sklep w tej części wyspy, ale dla mieszkających w hotelu uciążliwe są te wiecznie podjeżdżające pojazdy i głośno rozmawiający ludzie. Czystość. Pokój dostaliśmy wyremontowany, więc jeszcze nosił ślady nowości, choć już zaniedbany, bo niedoczyszczony. Wkroczyliśmy z własnymi środkami do czyszczenia, żeby doszorować wannę i brudną lodówkę. Sprzątanie i wymiana ręczników codziennie, ale efekt niedoczyszczenia i braku staranności pozostał przez cały wyjazd. W pozostałej części hotelu było już tylko gorzej. Smugi i odciski rąk na błyszczących i gładkich powierzchniach z każdym dniem powiększały się. Najbardziej fatalny był basen i jego otoczenie, opanowany przez stado właśnie urodzonych kotów (i kilka dorosłych). Kotki wchodziły dosłownie wszędzie, snuły się po jadalni na świeżym powietrzu, sąsiadującej z basenem, wylegiwały się na poduszkach mebli przybasenowych, spacerowały po dnie basenu, kiedy spuszczono w nim wodę. Nie raz po powierzchni wody pływały kocie odchody. Otoczenie hotelu piękna przyroda, zaniedbane i maksymalnie zaśmiecone przez ludzi. Ogólnie, Chorwacja ma problem ze śmieciami. Pewnie ma to związek z trudnościami w transporcie (żeby dostać się z Trogiru na Ciovo, trzeba długo postać w korkach), ale nic nie usprawiedliwia ludzi, i to w głównej mierze lokalsów - Chorwatów, którzy śmiecą na potęgę, śmieci wyrzucają obok siebie, na plaży i do morza. Nikt z turystów nie zbiera śmieci i petów po papierosach z plaży, a służb komunalnych przez 10 dni nie widzieliśmy na plaży. Najgorsze są weekendy - śmieci rosną w śmierdzące kupy, wokół których przechadzają się turyści. Jeździliśmy na koniec wyspy, na dzikie plaże. Tam było czyściej. Mieliśmy widok z okna na komunalne śmietniki - kontenery, opróżniane chyba raz w tygodniu, do których śmieci wyrzucał nasz hotel i pewnie połowa mieszkańców tej strony wyspy. Oprócz tego, że śmierdziało, śmieci permanentnie rozgrzebywane i rozciągane były przez kotki i ludzi. Plaża - w sumie miłe, malownicze miejsce, z drobnymi, jak na Chorwację, kamyczkami i z łagodnym zejściem do morza, ale totalnie zaniedbane i brudne. Morze brudne, pełne śmieci. W weekendy mnóstwo ludzi, w tym tubylców, którym totalnie nie przeszkadza, że kąpią się w szambie. Obsługa - milcząca, obrażona, nie zauważająca, nie mówiąca pierwsza "dzień dobry", często nie rozumiejąca angielskiego, o polskim nie wspominam. Zero inicjatywy. Przez cały nasz pobyt jakby bali się, że coś od nich będziemy chcieć. Poza jednym panem z baru/ obsługującym restaurację. Mówił po angielsku i miał jasne włosy :-) Jedyny się uśmiechał :-))) I paniami sprzątającymi (mimo ich zaniedbań). Oferta. To ciekawostka. Na chorwackich i angielskojęzycznych stronach znaleźliśmy informację, że hotel dysponuje spa i odnową biologiczną. Znaleźliśmy. W piwnicach ogromne niewykorzystane przestrzenie - hale fitness, zużyty sprzęt sportowy (Piłki, maty, rowerki), baseniki jakuzi itp. Straszne - stoi i nie jest używane. A wystarczyłoby tylko posprzątać - i można wpuścić ludzi, żeby się mogli wyżyć. Na nasze pytanie w recepcji, czy możemy dostać informacje o wyspie, jej atrakcjach, jakąś mapę itp. powiedziano nam, że "tu leży segregator i możemy sobie poczytać". Wspomnę, że w Trogirze każda knajpa miała oficjalne materiały reklamowe regionu, a hotel nie miał nic!!! Nikt nie opowiedział nam nic o hotelu, zasadach i warunkach pobytu. O wszystko musieliśmy pytać sami. Generalnie - nic specjalnego dla dzieci. Wi-fi cienkie, rwało połączenie, wieczorem, przy dużym obciążeniu, nie dało się nic zrobić. Jedzenie. W cenie pobytu mieliśmy śniadania. Wybór mięs, serów itp raczej mizerny. Za to lokalne ciasta, ciasteczka, tarty, zapiekane naleśniczki - pycha!!! Tylko że trzeba było przyjść na początku. Pod koniec już nie dokładali :-( Generalnie trzeba było ciągać wiecznie zabieganą obsługę, żeby dołożyli tego i owego, a ciągle coś się kończyło. Kawa śniadaniowa, tradycyjnie, obrzydliwa. Kupowaliśmy w barze. Obiady czasami jedliśmy w restauracji. Nic specjalnego. Odmrażane, odgrzewane, frytowane. Zarządzanie - ogólnie cały obiekt sprawiał wrażenie fatalnie zarządzanego miejsca. Bez gospodarza, bez wizji funkcjonowania, i chyba bez pieniędzy, mimo że ma ogromny potencjał, fajne otoczenie i możliwości. Nikomu się tam nic nie chce, nikt nic nie naprawia, nikt nie schyli się, żeby podnieść papierek, nikt cię nie zauważa, ogólna maniana: Jesteś - dobrze, nie ma cię - też dobrze. NIE POLECAM!!! Nie chodzi o nasze super wymagania, ale jeżeli jest brudno i nikt nic nie robi, żeby zmienić ten stan, i nikt nawet nie uśmiechnie się do gościa (o dobrym słowie nie wspominając), to hotel nie zasługuje na żadną gwiazdkę.

Baltazar-only
2020-07-12

Hotel w dobrym położeniu, obok duży supermarket i plaża kamienista, na plaży leżaki dodatkowo płatne 50 kun. W hotelu niewielu gości, okrutnie gorąco w pokojach, bardzo słabo działa bardzo słaba klimatyzacja, która wygląda jak kaloryfer, nie da rady spać spokojnie. Człowiek zlany potem od dzieci po dorosłych. W całym hotelu klimatyzacja wyłączona. Śniadania podaje kelner, któremu trzeba powiedzieć lub wskazać co się chce zjeść. Jedynie duży plus za obsługę, bardzo sympatyczni i uprzejmi.

balustradyf
Wyjątkowy
2017-09-05

Spędziliśmy tam 10 dni pod koniec sierpnia 2017 roku. Luksusowy hotel dosłownie dwa kroki od morza z przygotowanym kąpieliskiem i atrakcjami dla dzieci. Miła obsługa, pyszne jedzenie, schludne i wygodne pokoje. Trafiła nam się doskonała pogoda, ale na wypadek, gdyby pogoda zawiodła, w hotelu znajduje się także basen. W okolicy dobrze zaopatrzony sklep. Przy molo cumuje prom kursujący do Trogiru i innych pobliskich miejscowości.

Julian B
Bardzo dobry
2017-08-24

Polecamy domki letniskowe, blisko plaży, klimatyzowane, przestronne, nowe o czyste, śniadania hotelowe trochę słabe, w pobliżu fajne restaurację, można zrobić sobie pieszą wycieczkę do Trogiru, około 30 min w jedną stronę.

tomaszo689
2017-07-26

Odwiedziłam hotel pod koniec czerwca 2017r, jeszcze przed sezonem. Otoczenie hotelu wywołało u mnie wielką frustrację - skarpa obok hotelu usiana śmieciami, teren przy hotelu nieogarnięty, jakby nie sprzątany po poprzednim sezonie. Nie wierzyłam, że to Chorwacja. Sam budynek dość nowoczesny i schludny. Do pozostania w tym miejscu zachęciło mnie zakwaterowanie w pawilonie przy samym morzu-budynek z białego kamienia. Pokoje i łazienki czyste, ręczniki i pościel wymieniane, choć nie każdego dnia. W łazience okno dachowe bez rolet, prawdziwa sauna. Stołówka w budynku głównym serwowała smaczne dania. Hotel polecam, ale samo miejsce urlopowania nie bardzo. Brak deptaka, którym można by spacerować wieczorami, ulica ruchliwa i brak poboczy, Plaże wąskie, w pobliżu jezdni, bez drzew, Jedynym atutem miejscówki jest bliskość Trogiru i piękny kościółek/klasztor otoczony urokliwym kamiennym murem, zza którego słychać pianie kogutów o poranku. Na przeciw klasztoru widać lotnisko w Splicie. Urlop w tym miejscu zaliczam do udanych, ale tylko dzięki wspaniałemu towarzystwu z którym spędzałam wakacje, pogodzie, ciepłej wodzie i uroczemu otoczeniu klasztoru w którego pobliżu plażowałam.

Markowa K
2015-04-23

Byliśmy w hotelu w 2014 r., w wakacje, przez 10 dni, z rodziną (2 dorosłych i 2 dzieci). Szukaliśmy miejsca spokojnego, czystego, przyjaznego dzieciom, chętnie z basenem, z niedalekim i nie stromym dojściem na plażę. Miejsca, w którym można w spokoju i ciszy zrzucić balast ostatnich miesięcy pracy. Trzy gwiazdki może nie obiecywały dużo, ale dawały nadzieję na jakiś podstawowy standard. To nie jest spokojne miejsce - hotel leży na skrzyżowaniu dróg okalających wyspę i każdego ranka o godzinie piątej zaczynały budzić nas kolejno: autobusy, motory i motorynki, które przyspieszały, bądź hamowały gwałtownie przed skrzyżowaniem, no i hit wyjazdu: samochody dostawcze do supermarketu, który jest w budynku hotelowym. Być może jest to wygodne - to jedyny sklep w tej części wyspy, ale dla mieszkających w hotelu uciążliwe są te wiecznie podjeżdżające pojazdy i głośno rozmawiający ludzie. Czystość. Pokój dostaliśmy wyremontowany, więc jeszcze nosił ślady nowości, choć już zaniedbany, bo niedoczyszczony. Wkroczyliśmy z własnymi środkami do czyszczenia, żeby doszorować wannę i brudną lodówkę. Sprzątanie i wymiana ręczników codziennie, ale efekt niedoczyszczenia i braku staranności pozostał przez cały wyjazd. W pozostałej części hotelu było już tylko gorzej. Smugi i odciski rąk na błyszczących i gładkich powierzchniach z każdym dniem powiększały się. Najbardziej fatalny był basen i jego otoczenie, opanowany przez stado właśnie urodzonych kotów (i kilka dorosłych). Kotki wchodziły dosłownie wszędzie, snuły się po jadalni na świeżym powietrzu, sąsiadującej z basenem, wylegiwały się na poduszkach mebli przybasenowych, spacerowały po dnie basenu, kiedy spuszczono w nim wodę. Nie raz po powierzchni wody pływały kocie odchody. Otoczenie hotelu piękna przyroda, zaniedbane i maksymalnie zaśmiecone przez ludzi. Ogólnie, Chorwacja ma problem ze śmieciami. Pewnie ma to związek z trudnościami w transporcie (żeby dostać się z Trogiru na Ciovo, trzeba długo postać w korkach), ale nic nie usprawiedliwia ludzi, i to w głównej mierze lokalsów - Chorwatów, którzy śmiecą na potęgę, śmieci wyrzucają obok siebie, na plaży i do morza. Nikt z turystów nie zbiera śmieci i petów po papierosach z plaży, a służb komunalnych przez 10 dni nie widzieliśmy na plaży. Najgorsze są weekendy - śmieci rosną w śmierdzące kupy, wokół których przechadzają się turyści. Jeździliśmy na koniec wyspy, na dzikie plaże. Tam było czyściej. Mieliśmy widok z okna na komunalne śmietniki - kontenery, opróżniane chyba raz w tygodniu, do których śmieci wyrzucał nasz hotel i pewnie połowa mieszkańców tej strony wyspy. Oprócz tego, że śmierdziało, śmieci permanentnie rozgrzebywane i rozciągane były przez kotki i ludzi. Plaża - w sumie miłe, malownicze miejsce, z drobnymi, jak na Chorwację, kamyczkami i z łagodnym zejściem do morza, ale totalnie zaniedbane i brudne. Morze brudne, pełne śmieci. W weekendy mnóstwo ludzi, w tym tubylców, którym totalnie nie przeszkadza, że kąpią się w szambie. Obsługa - milcząca, obrażona, nie zauważająca, nie mówiąca pierwsza "dzień dobry", często nie rozumiejąca angielskiego, o polskim nie wspominam. Zero inicjatywy. Przez cały nasz pobyt jakby bali się, że coś od nich będziemy chcieć. Poza jednym panem z baru/ obsługującym restaurację. Mówił po angielsku i miał jasne włosy :-) Jedyny się uśmiechał :-))) I paniami sprzątającymi (mimo ich zaniedbań). Oferta. To ciekawostka. Na chorwackich i angielskojęzycznych stronach znaleźliśmy informację, że hotel dysponuje spa i odnową biologiczną. Znaleźliśmy. W piwnicach ogromne niewykorzystane przestrzenie - hale fitness, zużyty sprzęt sportowy (Piłki, maty, rowerki), baseniki jakuzi itp. Straszne - stoi i nie jest używane. A wystarczyłoby tylko posprzątać - i można wpuścić ludzi, żeby się mogli wyżyć. Na nasze pytanie w recepcji, czy możemy dostać informacje o wyspie, jej atrakcjach, jakąś mapę itp. powiedziano nam, że "tu leży segregator i możemy sobie poczytać". Wspomnę, że w Trogirze każda knajpa miała oficjalne materiały reklamowe regionu, a hotel nie miał nic!!! Nikt nie opowiedział nam nic o hotelu, zasadach i warunkach pobytu. O wszystko musieliśmy pytać sami. Generalnie - nic specjalnego dla dzieci. Wi-fi cienkie, rwało połączenie, wieczorem, przy dużym obciążeniu, nie dało się nic zrobić. Jedzenie. W cenie pobytu mieliśmy śniadania. Wybór mięs, serów itp raczej mizerny. Za to lokalne ciasta, ciasteczka, tarty, zapiekane naleśniczki - pycha!!! Tylko że trzeba było przyjść na początku. Pod koniec już nie dokładali :-( Generalnie trzeba było ciągać wiecznie zabieganą obsługę, żeby dołożyli tego i owego, a ciągle coś się kończyło. Kawa śniadaniowa, tradycyjnie, obrzydliwa. Kupowaliśmy w barze. Obiady czasami jedliśmy w restauracji. Nic specjalnego. Odmrażane, odgrzewane, frytowane. Zarządzanie - ogólnie cały obiekt sprawiał wrażenie fatalnie zarządzanego miejsca. Bez gospodarza, bez wizji funkcjonowania, i chyba bez pieniędzy, mimo że ma ogromny potencjał, fajne otoczenie i możliwości. Nikomu się tam nic nie chce, nikt nic nie naprawia, nikt nie schyli się, żeby podnieść papierek, nikt cię nie zauważa, ogólna maniana: Jesteś - dobrze, nie ma cię - też dobrze. NIE POLECAM!!! Nie chodzi o nasze super wymagania, ale jeżeli jest brudno i nikt nic nie robi, żeby zmienić ten stan, i nikt nawet nie uśmiechnie się do gościa (o dobrym słowie nie wspominając), to hotel nie zasługuje na żadną gwiazdkę.

Baltazar-only
2020-07-12

Hotel w dobrym położeniu, obok duży supermarket i plaża kamienista, na plaży leżaki dodatkowo płatne 50 kun. W hotelu niewielu gości, okrutnie gorąco w pokojach, bardzo słabo działa bardzo słaba klimatyzacja, która wygląda jak kaloryfer, nie da rady spać spokojnie. Człowiek zlany potem od dzieci po dorosłych. W całym hotelu klimatyzacja wyłączona. Śniadania podaje kelner, któremu trzeba powiedzieć lub wskazać co się chce zjeść. Jedynie duży plus za obsługę, bardzo sympatyczni i uprzejmi.

balustradyf

Hotel Sveti Kriz - informacje

Opis hotelu został przetłumaczony z języka angielskiego przez narzędzie DeepL

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Plac zabaw
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI

Położenie:

  • Ten hotel położony jest w gęstym sosnowym lesie i tylko około 50 m od plaży. Do Trogiru jest około 2 km.
  • Lotnisko ok. 6 km
  • Dworzec PKP ok. 25 km
  • Plaża ok. 50 m
  • Centrum miasta ok. 2,5 km
World map
Wyznacz trasę dojazdu
Średnia ocena klientów:
Bardzo dobry
(244 opinie)
(244 opinie)
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Obsługa
    Wartość
    Czystość
  • balustradyf2020-07-12

    Hotel w dobrym położeniu, obok duży supermarket i plaża kamienista, na plaży leżaki dodatkowo płatne 50 kun. W hotelu niewielu gości, okrutnie gorąco w pokojach, bardzo słabo działa bardzo słaba klimatyzacja, która wygląda jak kaloryfer, nie da rady spać spokojnie. Człowiek zlany potem od dzieci po dorosłych. W całym hotelu klimatyzacja wyłączona. Śniadania podaje kelner, któremu trzeba powiedzieć lub wskazać co się chce zjeść. Jedynie duży plus za obsługę, bardzo sympatyczni i uprzejmi.

  • Julian B2017-09-05
    Wyjątkowy

    Spędziliśmy tam 10 dni pod koniec sierpnia 2017 roku. Luksusowy hotel dosłownie dwa kroki od morza z przygotowanym kąpieliskiem i atrakcjami dla dzieci. Miła obsługa, pyszne jedzenie, schludne i wygodne pokoje. Trafiła nam się doskonała pogoda, ale na wypadek, gdyby pogoda zawiodła, w hotelu znajduje się także basen. W okolicy dobrze zaopatrzony sklep. Przy molo cumuje prom kursujący do Trogiru i innych pobliskich miejscowości.

  • tomaszo6892017-08-24
    Bardzo dobry

    Polecamy domki letniskowe, blisko plaży, klimatyzowane, przestronne, nowe o czyste, śniadania hotelowe trochę słabe, w pobliżu fajne restaurację, można zrobić sobie pieszą wycieczkę do Trogiru, około 30 min w jedną stronę.

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
cta icon
Nr 1 w Polsce
cta icon
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Obsługa w podróży 24/7
Sprawdzanie ceny

Zobacz, co nowego na blogu TUI