Shipka Bułgaria - Hotel
Shipka Bułgaria - Hotel
Shipka Bułgaria - Hotel
Shipka Bułgaria - Hotel
Shipka Bułgaria - Hotel
Shipka Bułgaria - Hotel
Shipka Bułgaria - Hotel
Shipka Bułgaria - Pokoje
Shipka Bułgaria - Pokoje
Shipka Bułgaria - Pokoje
Shipka Bułgaria - Pokoje
Shipka Bułgaria - Wyżywienie
Shipka Bułgaria - Sport i Wellness
Shipka Bułgaria - Sport i Wellness
Shipka Bułgaria - Hotel
Shipka Bułgaria - Hotel

Shipka

VAR21028
Shipka Bułgaria - Hotel
Shipka Bułgaria - Hotel
Shipka Bułgaria - Hotel
Shipka Bułgaria - Hotel
Shipka Bułgaria - Hotel
Shipka Bułgaria - Hotel
Shipka Bułgaria - Hotel
Shipka Bułgaria - Pokoje
Shipka Bułgaria - Pokoje
Shipka Bułgaria - Pokoje
Shipka Bułgaria - Pokoje
Shipka Bułgaria - Wyżywienie
Shipka Bułgaria - Sport i Wellness
Shipka Bułgaria - Sport i Wellness
Shipka Bułgaria - Hotel
Shipka Bułgaria - Hotel
Dobry hotel
Bardzo dobry
2022-07-02

Hotel położony blisko plaży, promenady i przystanku autobusowego. Pokoje czyste, jednak okna w pokoju brudne. Jedzenie bardzo dobre, urozmaicone jednak prawie zawsze letnie. Barmanka Anna częstuje dobrymi drinkami, nie żałując alkoholu. Na terenie basenu pracuje ratownik, który też czyści basen. Odpłatnie dostępna strefa spa. Są trzy windy, jednak często się psują.Najładniejsze pokoje najwyżej położone z widokiem na morze i basen. Niestety nie ma żadnych animacji. W nocy trudno spać gdy goście śpiewają i imprezują w tym hotelu czy w sąsiednich.

WiolaJan
Wyjątkowy
2023-06-18

Obsługa nie z tej ziemi! Miło, przyjemnie, człowiek czuje się z każdej strony zaopiekowały ale najlepsza robotę robi Tanja. W każdym momencie naszego pobytu była do dyspozycji nawet , kiedy nie była w pracy moglysmy liczyć na jej pomoc. Posiłki dobre, w hotelu czysto i przyjemnie. Polecam :)

Beata L
2022-09-03

Jesteśmy bardzo niezadowoleni z hotelu na wielu płaszczyznach i według nas nie zasługuje on na 4 gwiazdki, a tym bardziej na polecanie go swoim klientom. Nie należymy do osób o wygórowanych wymaganiach, ale to, co miało miejsce w hotelu Shipka przekraczało wszelkie granice. Na samym początku dostaliśmy pokój o obniżonym standardzie (jeden miał być ekonomiczny, drugi DZX2 a dostaliśmy dwa ekonomiczne), w którym nie było też miejsca dla trzeciej osoby. Szybko udało się go zmienić na większy, jednak nie rozumiemy zachowania osób w recepcji, którzy nie dość, że nie przeprosili nas za tę sytuację to tłumaczyli też, że chcieli, abyśmy mieli pokoje obok siebie z racji tego, że jesteśmy rodziną (pomijając fakt, że ta trójka osób dostała pokój, w którym nawet nie było łóżka dla trzeciej osoby). Pokoje w ogóle nie były przygotowane na gości - brudne, łóżka nie pościelone, pościel nie powleczona, zwinięta w kulkę i schowana w szafie. W pokoju ekonomicznym brakowało jednej kołdry, druga była cała ubrudzona w piachu. Jedną z nich wyczyściliśmy, brak drugiej zgłosiliśmy w recepcji i po długim czasie tłumaczenia o co nam chodzi (niektórzy pracownicy bardzo słabo mówili po angielsku), pani powiedziała, żebyśmy zgłosili się innego dnia, bo na chwilę obecną nie mają kołder. W pokoju trzyosobowym brakowało także ręczników dla trzeciej osoby. W obu pokojach nie działały wentylatory w łazienkach. Recepcja nie reagowała także na niektórych głośnych turystów, którzy do późnych godzin urządzali imprezy w swoich pokojach. Kiedy o 1 w nocy poszłam poprosić recepcjonistkę o zwrócenie uwagi gościom z pokoju nad nami, którzy słuchali muzyki na maksa, śpiewali i śmiali się na balkonie, pani odpowiedziała, że jak chcę to mogę to zgłosić na następny dzień rano, kiedy menadżer będzie w hotelu i tyle. Jedzenie w hotelu to chyba największy minus całej wycieczki. Już pomijając bardzo ubogą ofertę i fakt, że codziennie było podawane to samo, a większość dań było przerabianych z tego, co nie zostało zjedzone wcześniej, jedzenie było bardzo słabej jakości i wręcz niejadalne. Niestety każdy z nas się po nim rozchorował - biegunka, gorączka i wymioty. Ciasta były stare, frytki surowe, bułki czerstwe, kawa nawet nie była kawą, brak łyżeczek na stołówce i w barach, automat do ciepłych napojów udostępniany był tylko rano. Brak też a la carte, o czym informowała oferta hotelu. Godziny zamknięcia basenu także się nie zgadzały (zamykany był on już o 17). Jeśli chodzi o usługi sprzątające to kończyły się one na wymianie ręczników, pościeli i dodaniu papieru toaletowego. Nic poza tym nie jest sprzątane. W barze podawane drinki były rozwodnione i ciepłe, nie dodawane były kostki lodu i nie można sobie samemu dodać, bo ich nie było . Ogólnemu poczuciu komfortu i bezpieczeństwa nie pomagał także fakt, że w naszym hotelu miał miejsce pożar w strefie basenowej. Zapaliła się sauna i smród spalenizny unosił się w całym hotelu przez kilka dni. Powód pożaru nie jest znany, więc nie wiadomo czy wina leży po stronie hotelu, ale koordynowanie całej sytuacji to kolejna kwestia, w której personel się nie popisał. Nikt tak właściwie nie skomentował całej sytuacji, nie powiedział gdzie się udać, nie zapytał czy nikomu nic się nie stało, nie przeprosił. Panował popłoch, a po ugaszeniu pożaru przez dwie straże pożarne pracownicy zachowywali się, jakby nic się nie stało. Podsumowując, jesteśmy bardzo zażenowani hotelem Shipka i wszystkim co nas tu spotkało, co przełożyło się na ogólne odczucie całych wakacji. To nasze trzecie wakacje z Tui i pierwszy raz się zawiedliśmy. Wakacje na pewno nie są warte wydanych przez nas pieniędzy i nikomu nie polecałabym tego hotelu, wręcz przestrzegała przed pobytem tutaj.

643aaaa
2022-09-02

Przyjechaliśmy do hotelu w trakcie...pożaru basenu wewnętrznego! Przez cały nasz pobyt w hotelu śmierdziało niemiłosiernie spalenizną! Okropność! Problemy z klimatyzacją, problemy z kanalizacją, problemy ze sprzątaniem! Jedzenie okropne, w stołówce rządzi "Czarna Mamba"! Wydziela napoje "po pół kubka"! Wszystkie drinki i napoje podawane w jednorazowych kubeczkach! UWAGA! Przed wyrzuceniem zgniatajcie te kubeczki! Czarna Mamba je wyciąga z koszy, myje i serwuje następnym klientom napoje! Do baru kolejka na 20 minut, bo klientów all obsługuje jedna barmanka!

engelbert o
Bardzo dobry
2022-08-10

Ogólne wrażenie pozytywne. Przed napisaniem tej opinii czytałem inne opinie. Negatywne są sporo przesadzone, choć pewnie każdy ma inne doświadczenie, inne oczekiwania i inną wrażliwość. POKÓJ: Dostaliśmy pokój większy niż zamawialiśmy, a w zasadzie apartament i to bez żadnej dodatkowej opłaty - dobry gest hotelu. Pokój był z fantastycznym widokiem na morze. Było w nim czysto, a pokoje były sprzątane każdego dnia. Działająca i wydolna klimatyzacja w pokoju pozwalała nie czuć uciążliwości wysokich temperatur, a zwłaszcza w nocy. JEDZENIE: Wykupiliśmy opcję "All inclusiv". Jedzenie było smaczne, urozmaicone, w wystarczających ilościach i ciągle dokładane. Oczywiście pewne rzeczy się powtarzały, ale codziennie było też coś nowego. Niczego nie brakowało i nikt nie stał nad gośćmi i nie mówił ile kto ma nakładać na talerz. Nie był to może standard restauracji 5*, ale głodny nikt wyjść nie powinien. Napoje też pod dostatkiem. Dobre piwo i czerwone wino. Dobra kawa. Bywało, że jedzenie było chłodne, ale to zazwyczaj pod koniec czasu, w którym należało przychodzić na posiłki. INFRASTRUKTURA: Dwa baseny, czyste, leżaki dostępne, ale trzeba było sobie wcześnie rezerwować (poprzez położenie ręcznika), bo ze względu na ilość gości w hotelu mogło nie dla wszystkich wystarczyć. Barek przy basenie miał niezbyt rozbudowaną ofertę drinków, a przekąskami były tylko kruche ciastka. Barek przy basenie działał od 10:00 do 19:00, a następnie od 19:00 do 22:00 działał barek wewnątrz budynku. W głównym budynku były 3 windy. Jednak w czasie posiłków windy się korkowały. Nie była to jednak wina hotelu, a gości i ich braku umiejętności efektywnego korzystania z windy. Sam widziałem jak na 9 piętrze jeden pan wcisnął wszystkie trzy windy. Przecież wiadomo, że wtedy wszystkie na to 9 piętro muszą przyjechać, a przez to goście z innych pięter dłużej czekają. A takich osób, jak ów pan było więcej. Dostępna była siłownia. Wieczorami była muzyka i tańce na tarasie na parterze. Nie była to jakaś specjalna animacja, ale byli ludzie, którzy się dobrze bawili. OGÓLNIE: Hotel polecałbym, ale jeśli ktoś chce doświadczyć luksusu z górnej półki, to radziłbym szukać wtedy innej oferty(wtedy oczywiście za odpowiednio większą cenę). Czystość średnia. Jedzenie raczej dobre. Lokalizacja doskonała, a jednocześnie lekko z dala od wrzaskliwego centrum. Hotel 4*, ale to nie jest standard 4*. Morze blisko. Sam kurort - nic ciekawego; same hotele, brudno, ławki przy promenadzie jak za komuny, zresztą, w tym miejscu czasy komunistyczne się przypominają, główny deptak, to w większości kicz, czasem pomieszany z wulgarnością. Hotel nie dysponuje leżakami na plaży. W ogóle jadąc do Bułgarii, można odnieść wrażenie, że odbywa się także podróż o ok. 30 lat w czasie wstecz. Jednakże ogólnie nie odradzam, a polecam, z tym że trzeba mieć świadomość pewnych niedociągnięć.

439jarekk
Bardzo dobry
2022-07-02

Hotel położony blisko plaży, promenady i przystanku autobusowego. Pokoje czyste, jednak okna w pokoju brudne. Jedzenie bardzo dobre, urozmaicone jednak prawie zawsze letnie. Barmanka Anna częstuje dobrymi drinkami, nie żałując alkoholu. Na terenie basenu pracuje ratownik, który też czyści basen. Odpłatnie dostępna strefa spa. Są trzy windy, jednak często się psują.Najładniejsze pokoje najwyżej położone z widokiem na morze i basen. Niestety nie ma żadnych animacji. W nocy trudno spać gdy goście śpiewają i imprezują w tym hotelu czy w sąsiednich.

WiolaJan
Wyjątkowy
2023-06-18

Obsługa nie z tej ziemi! Miło, przyjemnie, człowiek czuje się z każdej strony zaopiekowały ale najlepsza robotę robi Tanja. W każdym momencie naszego pobytu była do dyspozycji nawet , kiedy nie była w pracy moglysmy liczyć na jej pomoc. Posiłki dobre, w hotelu czysto i przyjemnie. Polecam :)

Beata L

Shipka - informacje

Hotel Shipka znajduje się w samym sercu tętniącego życiem kurortu Złote Piaski. W pobliżu znajdują się liczne sklepy, bary, restauracje i lokale rozrywkowe. Aktywni urlopowicze mogą poćwiczyć w siłowni albo zagrać w tenisa stołowego. Dla najmłodszych przygotowano brodzik i plac zabaw. Relaks po aktywnym dniu zapewni kąpiel w basenie lub pobyt w saunie. Smaczne posiłki podawane są w hotelowej restauracji w formie bufetu.

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Plac zabaw
  • Darmowe Wi-Fi
  • Spa
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI

Położenie:

  • ok. 15 km od centrum Warny
  • w centrum kurortu Złote Piaski
  • w pobliżu sklepów, restauracji i klubów
  • ok. 200 m od plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 60 min
World map
Średnia ocena klientów:
Dobry hotel
(453 opinie)
(453 opinie)
    Lokalizacja
    Wartość
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Obsługa
    Czystość
  • Beata L2023-06-18
    Wyjątkowy

    Obsługa nie z tej ziemi! Miło, przyjemnie, człowiek czuje się z każdej strony zaopiekowały ale najlepsza robotę robi Tanja. W każdym momencie naszego pobytu była do dyspozycji nawet , kiedy nie była w pracy moglysmy liczyć na jej pomoc. Posiłki dobre, w hotelu czysto i przyjemnie. Polecam :)

  • 643aaaa2022-09-03

    Jesteśmy bardzo niezadowoleni z hotelu na wielu płaszczyznach i według nas nie zasługuje on na 4 gwiazdki, a tym bardziej na polecanie go swoim klientom. Nie należymy do osób o wygórowanych wymaganiach, ale to, co miało miejsce w hotelu Shipka przekraczało wszelkie granice. Na samym początku dostaliśmy pokój o obniżonym standardzie (jeden miał być ekonomiczny, drugi DZX2 a dostaliśmy dwa ekonomiczne), w którym nie było też miejsca dla trzeciej osoby. Szybko udało się go zmienić na większy, jednak nie rozumiemy zachowania osób w recepcji, którzy nie dość, że nie przeprosili nas za tę sytuację to tłumaczyli też, że chcieli, abyśmy mieli pokoje obok siebie z racji tego, że jesteśmy rodziną (pomijając fakt, że ta trójka osób dostała pokój, w którym nawet nie było łóżka dla trzeciej osoby). Pokoje w ogóle nie były przygotowane na gości - brudne, łóżka nie pościelone, pościel nie powleczona, zwinięta w kulkę i schowana w szafie. W pokoju ekonomicznym brakowało jednej kołdry, druga była cała ubrudzona w piachu. Jedną z nich wyczyściliśmy, brak drugiej zgłosiliśmy w recepcji i po długim czasie tłumaczenia o co nam chodzi (niektórzy pracownicy bardzo słabo mówili po angielsku), pani powiedziała, żebyśmy zgłosili się innego dnia, bo na chwilę obecną nie mają kołder. W pokoju trzyosobowym brakowało także ręczników dla trzeciej osoby. W obu pokojach nie działały wentylatory w łazienkach. Recepcja nie reagowała także na niektórych głośnych turystów, którzy do późnych godzin urządzali imprezy w swoich pokojach. Kiedy o 1 w nocy poszłam poprosić recepcjonistkę o zwrócenie uwagi gościom z pokoju nad nami, którzy słuchali muzyki na maksa, śpiewali i śmiali się na balkonie, pani odpowiedziała, że jak chcę to mogę to zgłosić na następny dzień rano, kiedy menadżer będzie w hotelu i tyle. Jedzenie w hotelu to chyba największy minus całej wycieczki. Już pomijając bardzo ubogą ofertę i fakt, że codziennie było podawane to samo, a większość dań było przerabianych z tego, co nie zostało zjedzone wcześniej, jedzenie było bardzo słabej jakości i wręcz niejadalne. Niestety każdy z nas się po nim rozchorował - biegunka, gorączka i wymioty. Ciasta były stare, frytki surowe, bułki czerstwe, kawa nawet nie była kawą, brak łyżeczek na stołówce i w barach, automat do ciepłych napojów udostępniany był tylko rano. Brak też a la carte, o czym informowała oferta hotelu. Godziny zamknięcia basenu także się nie zgadzały (zamykany był on już o 17). Jeśli chodzi o usługi sprzątające to kończyły się one na wymianie ręczników, pościeli i dodaniu papieru toaletowego. Nic poza tym nie jest sprzątane. W barze podawane drinki były rozwodnione i ciepłe, nie dodawane były kostki lodu i nie można sobie samemu dodać, bo ich nie było . Ogólnemu poczuciu komfortu i bezpieczeństwa nie pomagał także fakt, że w naszym hotelu miał miejsce pożar w strefie basenowej. Zapaliła się sauna i smród spalenizny unosił się w całym hotelu przez kilka dni. Powód pożaru nie jest znany, więc nie wiadomo czy wina leży po stronie hotelu, ale koordynowanie całej sytuacji to kolejna kwestia, w której personel się nie popisał. Nikt tak właściwie nie skomentował całej sytuacji, nie powiedział gdzie się udać, nie zapytał czy nikomu nic się nie stało, nie przeprosił. Panował popłoch, a po ugaszeniu pożaru przez dwie straże pożarne pracownicy zachowywali się, jakby nic się nie stało. Podsumowując, jesteśmy bardzo zażenowani hotelem Shipka i wszystkim co nas tu spotkało, co przełożyło się na ogólne odczucie całych wakacji. To nasze trzecie wakacje z Tui i pierwszy raz się zawiedliśmy. Wakacje na pewno nie są warte wydanych przez nas pieniędzy i nikomu nie polecałabym tego hotelu, wręcz przestrzegała przed pobytem tutaj.

  • engelbert o2022-09-02

    Przyjechaliśmy do hotelu w trakcie...pożaru basenu wewnętrznego! Przez cały nasz pobyt w hotelu śmierdziało niemiłosiernie spalenizną! Okropność! Problemy z klimatyzacją, problemy z kanalizacją, problemy ze sprzątaniem! Jedzenie okropne, w stołówce rządzi "Czarna Mamba"! Wydziela napoje "po pół kubka"! Wszystkie drinki i napoje podawane w jednorazowych kubeczkach! UWAGA! Przed wyrzuceniem zgniatajcie te kubeczki! Czarna Mamba je wyciąga z koszy, myje i serwuje następnym klientom napoje! Do baru kolejka na 20 minut, bo klientów all obsługuje jedna barmanka!

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
cta icon
Nr 1 w Polsce
cta icon
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Obsługa w podróży 24/7

Dlaczego warto wybrać Shipka

  • strefa spa i jacuzzi
  • bogate życie nocne w okolicy
  • udogodnienia dla dzieci
Sprawdzanie ceny

Zobacz, co nowego na blogu TUI