Santa Marina Holiday Village

(231 opinii)
Sprawdzanie ceny

Goście cenią ten hotel za...

  • Lokalizacja
  • Pokoje
  • Czystość
  • Jakość noclegu
  • Obsługa
  • Wartość

Santa Marina Holiday Village - informacje

Hotel Santa Marina Holiday Village wyróżnia doskonała lokalizacja w południowej części bułgarskiego wybrzeża, ok. 2 km od starożytnego miasta Sozopol. Beztroski wypoczynek zapewni bliskość plaży, basen, a także bogate zaplecze wellness. Aktywni turyści docenią aż 8 kortów tenisowych i siłownię. Relaks po całym dniu zagwarantują przestronne i komfortowo wyposażone apartamenty i studia z aneksem kuchennym.

Najpopularniejsze udogodnienia:

Położenie:

  • ok. 2 km od centrum miasta Sozopol
  • ok. 150 m od plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 35 min
Średnia ocena klientów:
Bardzo dobry
(231 opinii)
(231 opinii)
    Lokalizacja
    Pokoje
    Czystość
    Jakość noclegu
    Obsługa
    Wartość
  • przemys_awo7832019-08-20
    Wyjątkowy

    Najlepszy kompleks hotelowy położony nad samym morzem Olbrzymia działka z pięknym ogrodem, z widokiem na morze, pięć kompleksów basenów. Zabudowana niskimi willami,z mnóstwem ciekawych atrakcji dla dzieci i dorosłych. Polecam

  • SzpakD2018-07-15
    Wyjątkowy

    Ogromny teren, pięknie przygotowany pod turystykę, jeśli ktoś nie jest obieżyświatem to na samej Santa Marina można spędzić całe wakacje- są baseny, sklepy spożywcze , wyżywienie, restauracje, bary, pizzeria. Byliśmy na samym starcie sezonu, wiec wszystko dopiero się zaczynało, a już było widać potencjał miejsca. Plaża..no tu mały mankament, ta hotelowa nie zachwyca piaseczkiem, natomiast jest blisko i można na nia zejść specjalnym łącznikiem. Ale na szczęście,blisko do szerokiej piaszczystej plaży obok tej hotelowej. Apartamenty czyste, codziennie sprzatane, kuchnia w apartamencie dobrze wyposazona- kuchenka, mikrofalówka, toster, zlewozmywak z niszczarka odpadów organicznych- duży plus . W apartamencie duzy nowoczesny tv, klimatyzacja,żelazko, deska do prasowania, widok na morze w pierwszej linii, wygodne duże łózko. Każdy pokój posiada własny router wifi z hasłem na pokój- internet chodzi sprawnie i szybko. W hotelu "mieszka" sporo jaskółek, dla nas to miły widok, natomiast obsługa chyba ma z tym problem :-) za to komary nie docieraja do pokoju . Te sprytne ptaszki skutecznie je sprzataja :-) Balkon typu taras- duzy , wygodny z suszarką i stolikiem z krzesłami Wejscia i wyjscia hotelowe zabezpieczome kartami chipowymi, blisko postój taxi i linia autobusowa..do Sozopolu taryfą 8 lewa, autobusem 2 lewa , a z buta zdrowo i za darmo około 20 minutek spacerkiem. Polecam i na pewno wrócimy

  • Katarzyna J2016-08-20
     

    Caly ośrodek w miare ok, ale bez rewelacji jeżeli patzrec przez pryzmat ceny w wysokim sezonie. Pokoje duże, ale niedokładnie sprzątane - jedynie reczniki były uzupełniane codziennie, pokoj nie był codziennie sprzątany i nie było reguly wiec chyba zalezalo na jaka pania pokojowa trafilo... Materace na lezakach przy basenach brudne. Obsluga w glownej restauracji (sniadaniowej) fatalna!!! kelnerzy jakby pracowali tam za kare i wszystko robili z laski, o wszystko trzeba było się prosić (mimo bufetu), każdego dnia brakowało czystych sztuccy, filiżanek, szklanek czy nawet mleka do platkow - masakra. Obserwujac z pozycji gościa który nie miał sniadania wliczonego w cene pokoju (każdego dnia rachunek trzeba było placic w restauracji bo nie ma możliwości obciążenia rachynku hotelowego) traktowany jesteś jak złodziej który przyszedł na sniadanie "na lewo" kilkakrotnie pytaja o nr pokoju i komentują ze nie ma Cie na liscie (dodam ze bylam tam przez 2 tyg i codziennie korzystałam ze sniadania), jak już się po raz 1000 poinformowalo kelnera ze wiem ze nie mam sniadania w cenie i ze zaplace na miejscu kelner stal nad stolikiem, patrzyl w talerz i w srodku sniadania pytal kiedy w końcu zaplace - zero kultury! Recepcja sprzedaje karty zniżkowe na restauracje (10%) ale niestey zapomina informować iż znizka nie obejmuje sniadan (bo przecież to powinno być oczywiste dla gościa....) Probujac zlozyc reklamacje w recepcji - kolejne rozczarowanie podejsciem do klienta - Margarita Topalova (FO) rzucila mi prawie w twarz te 20 BGL (ok 45PLN wiec smieszna kwota, ale chodzilo o sam fakt) za karte znizkowa i przewracala oczami strojac miny i usilnie udowadniając ze nie mam racji ponieważ powinnam się domyslic ze sniadanie to nie jeden z posilkow jakie serwuje restauracja i znizka się nie należy..... masakra. Dodam ze o 10 rano pani ta była w brudnej poplamionej (kiedyś białej) koszuli - to chy tez swiadczy o poziomie usług.... Także ogolne podejście personelu do klienta tragiczne i pozostawia niemile wrazenie przymiewajace caloksztalt resortu. dodam ze oficjalne zdjęcia resortu także zostały ladnie podrasowane :)

Hotel

Dla dzieci

  • animacje dla dzieci
  • pokój gier i zabaw
  • plac zabaw
  • łóżeczka dla dzieci: w cenie, wymagana rezerwacja

Sport i wellness

    Płatne
  • strefa spa
  • pokój relaksacyjny
  • łaźnia parowa
  • hammam
  • masaże
  • salon kosmetyczny
  • siłownia
  • korty tenisowe: 8
  • lekcje gry w tenisa
  • wypożyczalnia sprzętu do gry w tenisa

Wyposażenie

  • recepcja
  • ogród
  • taras
  • kantor
  • sejf: w recepcji, w cenie
  • bankomat
  • Wi-Fi: w miejscach ogólnodostępnych, w cenie
  • minimarket
  • fryzjer
  • lekarz
  • pralnia: za opłatą
  • parking: w zależności od dostępności, niestrzeżony, w cenie
  • sala konferencyjna
  • centrum biznesowe: za opłatą

Karty

  • Visa, MasterCard

Liczba pokojów

  • 1031

Kategoria lokalna

  • 4 gwiazdki

Dodatkowe informacje

  • hotel akceptuje zwierzęta: za opłatą, wymagana rezerwacja
  • data otwarcia hotelu: 2006

Plaża

  • ok. 150 m od plaży
  • publiczna
  • piaszczysta
  • leżaki za opłatą
  • ręczniki za kaucją

Basen

  • basen: w cenie, zewnętrzny
  • leżaki: w cenie, parasole: w cenie
  • ręczniki: wymagana kaucja
Przelot
Rezerwacja miejsce w samolocie

Rezerwacja miejsc w samolocie już od 35 zł*

  • Cieszysz się komfortem związanym z brakiem pośpiechu przy odprawie
  • Zyskujesz możliwość zarezerwowania ulubionych miejsc
  • Masz gwarancję otrzymania miejsc obok siebie w czasie lotu

*Dostępna na wybranych rejsach czarterowych. Cena zależy od wybranego połączenia. Sprawdź

Opinie gości
Santa Marina Holiday Village - opinie
Średnia ocena klientów:
Bardzo dobry
(231 opinii)
(231 opinii)
    Lokalizacja
    Pokoje
    Czystość
    Jakość noclegu
    Obsługa
    Wartość
  • przemys_awo7832019-08-20
    Wyjątkowy

    Przepiękne miejsce

    Najlepszy kompleks hotelowy położony nad samym morzem Olbrzymia działka z pięknym ogrodem, z widokiem na morze, pięć kompleksów basenów. Zabudowana niskimi willami,z mnóstwem ciekawych atrakcji dla dzieci i dorosłych. Polecam

  • SzpakD2018-07-15
    Wyjątkowy

    Świetny apartament

    Ogromny teren, pięknie przygotowany pod turystykę, jeśli ktoś nie jest obieżyświatem to na samej Santa Marina można spędzić całe wakacje- są baseny, sklepy spożywcze , wyżywienie, restauracje, bary, pizzeria. Byliśmy na samym starcie sezonu, wiec wszystko dopiero się zaczynało, a już było widać potencjał miejsca. Plaża..no tu mały mankament, ta hotelowa nie zachwyca piaseczkiem, natomiast jest blisko i można na nia zejść specjalnym łącznikiem. Ale na szczęście,blisko do szerokiej piaszczystej plaży obok tej hotelowej. Apartamenty czyste, codziennie sprzatane, kuchnia w apartamencie dobrze wyposazona- kuchenka, mikrofalówka, toster, zlewozmywak z niszczarka odpadów organicznych- duży plus . W apartamencie duzy nowoczesny tv, klimatyzacja,żelazko, deska do prasowania, widok na morze w pierwszej linii, wygodne duże łózko. Każdy pokój posiada własny router wifi z hasłem na pokój- internet chodzi sprawnie i szybko. W hotelu "mieszka" sporo jaskółek, dla nas to miły widok, natomiast obsługa chyba ma z tym problem :-) za to komary nie docieraja do pokoju . Te sprytne ptaszki skutecznie je sprzataja :-) Balkon typu taras- duzy , wygodny z suszarką i stolikiem z krzesłami Wejscia i wyjscia hotelowe zabezpieczome kartami chipowymi, blisko postój taxi i linia autobusowa..do Sozopolu taryfą 8 lewa, autobusem 2 lewa , a z buta zdrowo i za darmo około 20 minutek spacerkiem. Polecam i na pewno wrócimy

  • Katarzyna J2016-08-20
     

    Obsluga na najnizszym poziomie!

    Caly ośrodek w miare ok, ale bez rewelacji jeżeli patzrec przez pryzmat ceny w wysokim sezonie. Pokoje duże, ale niedokładnie sprzątane - jedynie reczniki były uzupełniane codziennie, pokoj nie był codziennie sprzątany i nie było reguly wiec chyba zalezalo na jaka pania pokojowa trafilo... Materace na lezakach przy basenach brudne. Obsluga w glownej restauracji (sniadaniowej) fatalna!!! kelnerzy jakby pracowali tam za kare i wszystko robili z laski, o wszystko trzeba było się prosić (mimo bufetu), każdego dnia brakowało czystych sztuccy, filiżanek, szklanek czy nawet mleka do platkow - masakra. Obserwujac z pozycji gościa który nie miał sniadania wliczonego w cene pokoju (każdego dnia rachunek trzeba było placic w restauracji bo nie ma możliwości obciążenia rachynku hotelowego) traktowany jesteś jak złodziej który przyszedł na sniadanie "na lewo" kilkakrotnie pytaja o nr pokoju i komentują ze nie ma Cie na liscie (dodam ze bylam tam przez 2 tyg i codziennie korzystałam ze sniadania), jak już się po raz 1000 poinformowalo kelnera ze wiem ze nie mam sniadania w cenie i ze zaplace na miejscu kelner stal nad stolikiem, patrzyl w talerz i w srodku sniadania pytal kiedy w końcu zaplace - zero kultury! Recepcja sprzedaje karty zniżkowe na restauracje (10%) ale niestey zapomina informować iż znizka nie obejmuje sniadan (bo przecież to powinno być oczywiste dla gościa....) Probujac zlozyc reklamacje w recepcji - kolejne rozczarowanie podejsciem do klienta - Margarita Topalova (FO) rzucila mi prawie w twarz te 20 BGL (ok 45PLN wiec smieszna kwota, ale chodzilo o sam fakt) za karte znizkowa i przewracala oczami strojac miny i usilnie udowadniając ze nie mam racji ponieważ powinnam się domyslic ze sniadanie to nie jeden z posilkow jakie serwuje restauracja i znizka się nie należy..... masakra. Dodam ze o 10 rano pani ta była w brudnej poplamionej (kiedyś białej) koszuli - to chy tez swiadczy o poziomie usług.... Także ogolne podejście personelu do klienta tragiczne i pozostawia niemile wrazenie przymiewajace caloksztalt resortu. dodam ze oficjalne zdjęcia resortu także zostały ladnie podrasowane :)

  • velchostoichev2019-08-08
    Bardzo dobry

    Nieprzyjazny osobisty, ale kompleks jest bardzo ładny

    Nauczyciele tenisa, szczególnie osobiście, są bardzo nieprzyjaźni. Tylko nauczyciel windsurfingu Coni jest bardzo fajny i przyjazny. Wszyscy nauczyciele windsurfingu są przyjaźni. Sam kompleks jest bardzo ładny (baseny, restauracje, bardzo zielony). Jedzenie jest smaczne. Ratownicy nic nie mówią. Spodobały mi się wakacje w tym hotelu, ale nauczyciele tenisa nie są przyjaźni. Dla reszty mi się podobało?

  • Karen P2019-06-21
     

    Nieprzyjazny kompleks

    Podróżowaliśmy do tego kompleksu przez Tui. Samo mieszkanie było przestronne i czyste, jednak nasze apartamenty znajdowały się co najmniej 15 minut spacerem od recepcji, ponieważ kompleks jest ogromny i łatwo się zgubić. Dostarczają buggy, które będą cię zbierać i bagaże, ale wszystko wydaje się bardzo bezosobowe i jest najbardziej nieprzyjaznym kompleksem wakacyjnym, w jakim kiedykolwiek byłem. Wielu pracowników ma bardzo mało angielskiego i nie wydaje się, żeby byli zainteresowani komunikacją z tobą! Podczas naszego pobytu nie spotkaliśmy żadnych innych Irlandczyków ani Anglików i ogólnie czuliśmy się niemile widziani i nie należymy do nich. Przenieśliśmy się po 2 dniach do innego kompleksu na słonecznej plaży i mieliśmy przyjemniejszy czas. Ogólnie nie polecam tego kompleksu Irlandczykom ani Anglikom, ponieważ atmosfera jest całkowicie nieprzyjazna i nieprzyjazna.

Pokoje

Apartament

  • Kod pokoju: APX1
  • Metraż: 

    około 60m2

  • Max. liczba osób: 
  • klimatyzacja: w cenie, indywidualnie sterowana
  • sofa
  • biurko
  • żelazko
  • deska do prasowania
  • aneks kuchenny
  • lodówka: w cenie
  • kuchenka gazowa/elektryczna
  • płyta kuchenna
  • kuchenka mikrofalowa
  • czajnik elektryczny
  • toster
  • telefon
  • Wi-Fi: w cenie
  • TV sat.
  • serwis sprzątający: w cenie
  • prysznic
  • WC
  • suszarka do włosów
  • balkon
  • różne opcje widoku
  • pokój dzienny
  • sypialnia

Apartament

  • Kod pokoju: APX2
  • Metraż: 

    około 80m2

  • Max. liczba osób: 
  • klimatyzacja: w cenie, indywidualnie sterowana
  • sofa
  • biurko
  • żelazko
  • deska do prasowania
  • aneks kuchenny
  • lodówka: w cenie
  • kuchenka gazowa/elektryczna
  • płyta kuchenna
  • kuchenka mikrofalowa
  • czajnik elektryczny
  • toster
  • telefon
  • Wi-Fi: w cenie
  • TV sat.
  • serwis sprzątający: w cenie
  • prysznic
  • WC
  • suszarka do włosów
  • balkon
  • różne opcje widoku
  • 2 pokoje 2-osobowe bez drzwi łączących

Studio

  • Kod pokoju: STX1
  • Metraż: 

    około 40m2

  • Max. liczba osób: 
  • pokój dzienno-sypialny
  • klimatyzacja: w cenie, indywidualnie sterowana
  • sofa
  • biurko
  • żelazko
  • deska do prasowania
  • aneks kuchenny
  • lodówka: w cenie
  • kuchenka gazowa/elektryczna
  • piekarnik
  • płyta kuchenna
  • kuchenka mikrofalowa
  • czajnik elektryczny
  • toster
  • telefon
  • Wi-Fi: w cenie
  • TV sat.
  • serwis sprzątający: w cenie
  • oddzielny prysznic
  • WC
  • suszarka do włosów
  • balkon
  • różne opcje widoku
Wyżywienie

Godziny serwowania posiłków w hotelu mogą nieznacznie różnić się od godzin podanych w ofercie.

Wycieczki fakultatywne
Banner wycieczki fakultatywne

Zwiedzaj różne krańce świata z TUI. Oferta niezwykłych wycieczek fakultatywnych stworzona z myślą o naszych klientach. Zaplanuj wycieczki przed wylotem i ciesz się beztroskimi wakacjami.

  • Najlepszy wybór wycieczek w języku polskim
  • Dostępność i potwierdzenie online
  • Komfortowy odbiór z hotelu

Rezerwuj na GoTui lub zapytaj w punkcie sprzedaży

Ważne informacje
Riwiera Bułgarska - przewodnik

Dlaczego warto wybrać Santa Marina Holiday Village

  • przestronne apartamenty z aneksem kuchennym
  • strefa spa i 8 kortów tenisowych
  • animacje i plac zabaw dla dzieci
Sprawdzanie ceny