Diamond

(823 opinii)
BOJ11032

Ostatnią rezerwację założono 4 dni temu z miejscowości Wrocław

16 osób właśnie ogląda tę ofertę

Diamond - informacje

Jednym z największych atutów hotelu Diamond jest jego lokalizacja. Blisko stąd zarówno do szerokiej i piaszczystej plaży, jak również do centralnej promenady kurortu Słoneczny Brzeg. W hotelowej restauracji goście mogą skosztować smacznych posiłków serwowanych w formie bufetu. Spragnionym nocnych rozrywek z pewnością przypadną do gustu okoliczne kluby. Tam przez cały sezon zabawa trwa do białego rana.

Najpopularniejsze udogodnienia:

Położenie:

  • ok. 8 km od centrum Nessebaru
  • w kurorcie Słoneczny Brzeg
  • ok. 400 m od plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 50 min
World map
Średnia ocena klientów:
Dobry hotel
(823 opinii)
(823 opinii)
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Obsługa
    Wartość
    Czystość
  • Patryk19742019-07-08
    Wyjątkowy

    Witam. Zastanawia mnie z czego wynikają te rozbieżne informacje/opinie odnośnie tego hotelu. Mam na myśli te najświeższe z tego roku. Jedni piszą same pozytywy i opisują je dość szczegółowo natomiast te mniej pozytywne a właściwie negatywne są bez konkretów. Wyglądają tak jak by zwracanie uwagi było wybiórcze i patrzone tylko przez swój pryzmat. Bo co oznacza zimna woda w basenie? Jaka jest jej temperatura? Dla jednych zimna woda to 25 stopni a dla innych 30 stopni. W pozytywnych komentarzach posiłki opisane są w sposób szczegółowy... Jest informacja np. że są dostępne "... Frytki, ryż basnatii, ryby, duszone mięso w różnej postaci, mule, lasagne, spagetti, makarony, zupy, surówki, ciasta babeczki, lody i dużo więcej pyszności..." a ze strony negatywnych krótki opis że ten sam kurczak był podawany przez dwa dni... Czyli co, nie było tych innych potraw? Napoje. Pomarańczowy smakuje jak plusz... To dobrze czy źle? Ewidentnie pisząc w taki sposób opinię kieruje się swoimi gustami. Za mało w tym obiektywizmu. A to zdecydowanie ułatwiło by innym podjęcie decyzji o wyborze. Jest też możliwość dodawania zdjęć. Dlaczego ich nie ma? Nie wierzę że podczas całego pobytu nie są one robione. Pokazujcie zdjęciami te dobre jak i mniej dobre strony tego hotelu. Wtedy opinia jest wiarygodna. Dziękuję.

  • Ewa S2019-07-08
     

    Hotel z zewnątrz prezentuje się bardzo ładnie, lobby również niczego sobie. Przyjechaliśmy na wakacje z tui, opcja allinclusive. Żałuję ze wzięliśmy opcje all bo jedzenie jest po prostu byle jakie. Nie spodziewaliśmy się cudów ale czegoś lokalnego, świeżego. Jesli chodzi o owoce to są jedynie jabłka, brzoskwinie i czasami jakis arbuz. Nie liczcie na żadne ananasy czy inne tropikalne owoce. Sałatki wyglądają jakby z dnia na dzień były robione z resztek z dnia poprzedniego, podobnie z resztą. Mięso: jednego dnia udko z kurczaka, drugiego dnia ten sam kurczak w ryżu (który dnia wcześniejszego tez byl solo). Jesli chodzi o desery to do wyboru mamy jakies 5 rodzajów ciasta w malutkich kawaleczkach(to akurat plus bo są pieruńsko słodkie) które smakują identycznie. Przyjeżdżając tu liczyliśmy na lokalne ryby, na krewetki czy owoce morza. Raczej wyglada to wszystko jak stołówka dla ubogich. Jesli chodzi o napoje to jest maszyna samoobslugowa ktora serwuje kranówę i dwa napoje: pomaranczowy (smakuje jak plusz) i jablkowy. Napoje alkoholowe to piwo które nie smakuje jak piwo, whisky (j&m , kto o czyms takim slyszal? Jakis najgorszy bimber) i jakis gin, wodka rowniez j&m. Do tego cola, sprite z tej samej maszyny co soki wiec sam cukier i troche aromatu smakowego. Nie oplaca sie w ogole brać allinclusive. Jesli chodzi o pokoje to nie mają klimatyzacji a klimakonwektory które mało co dmuchają takze wnie pokoju jest gorąco.Ogolnie klimatyzacji nie ma nawet w recepcji wiec podejrzewam ze nie ma jej w calym hotelu. W wyposazeniu miala byc tez suszarka do wlosow lecz niestety jej nie ma. Lazienka posiada prysznic za kotarą i pleśń. Serio 4 gwiazdki ? Za co? Chyba za zimny basen.Kiedy ktoregos dnia w pokoju zatrzasnela sie lazienka i nie chciala sie otworzyc przyszedl pan i srubokretem próbował wylamac drzwi, ktore juz mialy slady takiego wylamywania po czym udalo sie mu otworzyc lazienke i kazal juz jej nie zamykac. Zamiast naprawic. Podejrzewam ze te drzwi sa zepsute juz jakis czas. Na plus w tym hotelu jest tylko to ze panie sprzataczki sa bardzo mile. Mam wrazenie ze w tym hotelu obsluga robi wszystko na pokaz, zeby z zewnatrz jakos wygladalo. Juz lepiej dolozyc z 200zl i jechac do Victoria Palace, nie dość, że przy plaży to wydaje sie lepsze.

  • Kasia L2019-07-02
     

    Pobyt: 14-25.06.2019, 2 dorosłe + dziecko 14 lat Na wstępie chciałam zaznaczyć ze byliśmy 4 raz w Bułgarii (drugi raz z TUI) i gdyby nie plaża i morze to pobyt byłby nie do zniesienia. Koszmarny hotel z koszmarna obsługa i koszmarnym jedzeniem. Podstawowa sprawa, hotel jest 3 gwiazdkowy!!! (zdjęcie w załączeniu) a nie 4 gwiazdkowy. Potwierdzeniem tego jest certyfikat który jest wywieszony na ścianie Restauracji. Zacznę od jedzenia: 10 dni pod rząd to samo na śniadania: jajko na twardo, zielona jajecznica, mortadela, pomidor, ogórek i dżem. Jedynym plusem było smażenie langoszy, ale przez 10 dni tez nie miało sie już nawet na nie ochoty. Kawa z ekspresu porażka- brak jakiejkolwiek kontroli ze strony obsługi i utrzymania higieny. Wiecznie zalane mlekiem i woda. Na obiady nie chodziliśmy bo po co, skoro na kolacje i tak podawano to samo co na obiad. Owoce do wyboru: obsuszone pomarańcze - bo pokrojone na plastry, jabłka, morele, 3 razy czereśnie, 1 raz arbuz - wszystko oczywiście w określonej ilości... jakby wyliczone na sztuki. Jak pojawił się arbuz to ludzie masowo po niego ruszyli, a po opróżnieniu misek, obsługa informuje „finisz- nie ma więcej” Podczas kolacji wypiekana jest pizza.... ale możesz dostać jedynie 2 kawałki, ponieważ obsługa nie da ci więcej. Jak chcesz więcej musisz stać ponownie w kolekcje, nieraz 10, nieraz 15 minut. Tylko w dniu wieczoru węgierskiego jedzenie było ok. Snack bar - jedzenie wydawane wg. wyliczen obsługi, po jednym kawałku pizzy i parę frytek, a jak chciało się drugi kawałek pizzy to trzeba było stać w kolejce po raz kolejny - ok 15 min, podobnie jak w Restauracji. Obsługa to jedno wielkie nieporozumienie. Nie znają słowa „dzień dobry” nie mówiąc już o „proszę”, „dziękuje” czy „przepraszam”. Jest to przypadkowa grupa ludzi, którzy wyglądają jakby zostali zabrani z ulicy. Zero jakiejkolwiek chęci do pracy, wręcz przeciwnie, sprawiają wrażenie jakby pracowali za karę. Podczas posiłku w niedoczyszczonej restauracji, personel bez ogródek kłoci się ze sobą, tak ze zagłusza dźwięk muzyki w tle. Bardziej słychać ich(obsługi) krzyki niż ok. 100 osób spożywających posiłek i strzelających sztućcami. W hotelu mieści się klub,, który do godz. 4.00 pracuje przy dźwiękach głośnej muzyki- to chyba najmniej nam przeszkadzało. Pokoje ciasne, ale dało się przeżyć. My byliśmy w 3 osoby. Dostawka dość wygodna, materace na łóżkach również. Panie pokojowe miłe, jako jedyni pracownicy. Ręczniki wymieniane właściwie codziennie, pościel dodatkowo raz podczas 10 dniowego pobytu- dla nas wystarczająco. Brak suszarki do włosów na wyposażeniu pokoju, jest możliwość wypożyczenia z Recepcji, ale pod zastaw - my daliśmy 20 zł, później kasa jest zwracana. Ogólnie łazienka ok, ale niedoczyszczona- grzyb na fugach. Kosmetyki uzupełniane tylko jeżeli się o nie upomni. Balkon z suszarka na pranie, bardzo ciasny- ale do przeżycia. Basen, ciężko ocenić, ponieważ ze względu na ilość turystów z PL i UK, którzy cały czas przy nim degustowali „wyszukane napoje alkoholowe” postanowiliśmy na to nie patrzeć i z niego nie korzystać. Aczkolwiek wyglądał czysto i potwierdzam ze był sprzątany wieczorem. Wygląd hotelu z zew. i poziom recepcji wraz z Lobby naprawdę super- zupełnie nie pasujący do reszty. Po wejściu na 1 piętro cześć hotelowa to zupełnie inna bajka. W korytarzu stoi sofa wraz ze szklanym stolikiem, na którym leży 1 cm kurzu.... Generalnie TUI powinno ostrzegać przed tym hotelem, a nie go sprzedawać. Proponuje, aby ktos z obsługi biura pofatygował się tam i zamieszkał w tym hotelu jako „tajemniczy klient” i na własnej skórze przekonał się jak to naprawdę wyglada. Biorąc pod uwagę fakt ze na miejscu wydaliśmy drugie tyle pieniędzy - głównie na jedzenie, to z cała pewnością ze te pieniądze moglibyśmy spędzić super wakacje w ekskluzywnym hotelu np. Na Fuertaventurze. Podsumowując : dno, totalne dno. Większość turystów to Polacy (którzy podzielali naszą opinię), Rosjanie oraz młodzież z UK, która raczej nie zwracała uwagi na to jest dookoła oraz na to co robi, wiec sadze ze im to nawet mogło się podobać. Ps. Enter Air- lot jak zawsze na najwyższym poziomie. Lot samolotem Bułgarian Air szczęśliwie jak widać zakończony - pierwsze wrażenie po wejściu do środka - czy ten samolot w ogóle jeszcze lata?, wrażenie porównywalne jak po wejściu do naszego polskiego autobusu - „OGÓRA”, dodatkowo brak jakiejkolwiek obsługi podczas lotu, nawet nie można było napić się kawy:(

Hotel

Dla dzieci

  • wydzielona część basenu dla dzieci
  • plac zabaw
  • wysokie krzesełka dla dzieci
  • łóżeczka dla dzieci: na zapytanie, w cenie, w zależności od dostępności
  • minidyskoteka: kilka razy w tygodniu

Sport i wellness

    Płatne
  • łaźnia parowa
  • masaże
  • trening wysiłkowy
  • siłownia
  • tenis stołowy

Rozrywka

  • międzynarodowy program animacyjny (kilka razy w tygodniu, wieczorami, w ciągu dnia)

Wyposażenie

  • recepcja
  • winda
  • Wi-Fi: w recepcji/lobby, za opłatą
  • kantor
  • parking: w zależności od dostępności, za opłatą
  • sejf: w recepcji, za opłatą, płatność gotówką
  • bankomat

Karty

  • Visa, MasterCard

Liczba pokojów

  • 300

Kategoria lokalna

  • 4 gwiazdki

Dodatkowe informacje

  • hotel nie akceptuje zwierząt

Plaża

  • ok. 400 m od plaży
  • piaszczysta
  • hotel oddzielony od plaży ulicą
  • leżaki za opłatą
  • parasole za opłatą
  • ręczniki za kaucją

Basen

  • basen: zewnętrzny, ze słodką wodą, wydzielona część basenu dla dzieci
  • leżaki: w cenie, parasole: w cenie
Przelot
Rezerwacja miejsce w samolocie

Rezerwacja miejsc w samolocie już od 35 zł*

  • Cieszysz się komfortem związanym z brakiem pośpiechu przy odprawie
  • Zyskujesz możliwość zarezerwowania ulubionych miejsc
  • Masz gwarancję otrzymania miejsc obok siebie w czasie lotu

*Dostępna na wybranych rejsach czarterowych. Cena zależy od wybranego połączenia. Sprawdź

Opinie gości
Diamond - opinie
Średnia ocena klientów:
Dobry hotel
(823 opinii)
(823 opinii)
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Obsługa
    Wartość
    Czystość
  • Patryk19742019-07-08
    Wyjątkowy

    Dużo rozbieżnych i mało rzetelnych informacji odnośnie tego hotelu.

    Witam. Zastanawia mnie z czego wynikają te rozbieżne informacje/opinie odnośnie tego hotelu. Mam na myśli te najświeższe z tego roku. Jedni piszą same pozytywy i opisują je dość szczegółowo natomiast te mniej pozytywne a właściwie negatywne są bez konkretów. Wyglądają tak jak by zwracanie uwagi było wybiórcze i patrzone tylko przez swój pryzmat. Bo co oznacza zimna woda w basenie? Jaka jest jej temperatura? Dla jednych zimna woda to 25 stopni a dla innych 30 stopni. W pozytywnych komentarzach posiłki opisane są w sposób szczegółowy... Jest informacja np. że są dostępne "... Frytki, ryż basnatii, ryby, duszone mięso w różnej postaci, mule, lasagne, spagetti, makarony, zupy, surówki, ciasta babeczki, lody i dużo więcej pyszności..." a ze strony negatywnych krótki opis że ten sam kurczak był podawany przez dwa dni... Czyli co, nie było tych innych potraw? Napoje. Pomarańczowy smakuje jak plusz... To dobrze czy źle? Ewidentnie pisząc w taki sposób opinię kieruje się swoimi gustami. Za mało w tym obiektywizmu. A to zdecydowanie ułatwiło by innym podjęcie decyzji o wyborze. Jest też możliwość dodawania zdjęć. Dlaczego ich nie ma? Nie wierzę że podczas całego pobytu nie są one robione. Pokazujcie zdjęciami te dobre jak i mniej dobre strony tego hotelu. Wtedy opinia jest wiarygodna. Dziękuję.

  • Ewa S2019-07-08
     

    Średni hotel w fajnej lokalizacji.

    Hotel z zewnątrz prezentuje się bardzo ładnie, lobby również niczego sobie. Przyjechaliśmy na wakacje z tui, opcja allinclusive. Żałuję ze wzięliśmy opcje all bo jedzenie jest po prostu byle jakie. Nie spodziewaliśmy się cudów ale czegoś lokalnego, świeżego. Jesli chodzi o owoce to są jedynie jabłka, brzoskwinie i czasami jakis arbuz. Nie liczcie na żadne ananasy czy inne tropikalne owoce. Sałatki wyglądają jakby z dnia na dzień były robione z resztek z dnia poprzedniego, podobnie z resztą. Mięso: jednego dnia udko z kurczaka, drugiego dnia ten sam kurczak w ryżu (który dnia wcześniejszego tez byl solo). Jesli chodzi o desery to do wyboru mamy jakies 5 rodzajów ciasta w malutkich kawaleczkach(to akurat plus bo są pieruńsko słodkie) które smakują identycznie. Przyjeżdżając tu liczyliśmy na lokalne ryby, na krewetki czy owoce morza. Raczej wyglada to wszystko jak stołówka dla ubogich. Jesli chodzi o napoje to jest maszyna samoobslugowa ktora serwuje kranówę i dwa napoje: pomaranczowy (smakuje jak plusz) i jablkowy. Napoje alkoholowe to piwo które nie smakuje jak piwo, whisky (j&m , kto o czyms takim slyszal? Jakis najgorszy bimber) i jakis gin, wodka rowniez j&m. Do tego cola, sprite z tej samej maszyny co soki wiec sam cukier i troche aromatu smakowego. Nie oplaca sie w ogole brać allinclusive. Jesli chodzi o pokoje to nie mają klimatyzacji a klimakonwektory które mało co dmuchają takze wnie pokoju jest gorąco.Ogolnie klimatyzacji nie ma nawet w recepcji wiec podejrzewam ze nie ma jej w calym hotelu. W wyposazeniu miala byc tez suszarka do wlosow lecz niestety jej nie ma. Lazienka posiada prysznic za kotarą i pleśń. Serio 4 gwiazdki ? Za co? Chyba za zimny basen.Kiedy ktoregos dnia w pokoju zatrzasnela sie lazienka i nie chciala sie otworzyc przyszedl pan i srubokretem próbował wylamac drzwi, ktore juz mialy slady takiego wylamywania po czym udalo sie mu otworzyc lazienke i kazal juz jej nie zamykac. Zamiast naprawic. Podejrzewam ze te drzwi sa zepsute juz jakis czas. Na plus w tym hotelu jest tylko to ze panie sprzataczki sa bardzo mile. Mam wrazenie ze w tym hotelu obsluga robi wszystko na pokaz, zeby z zewnatrz jakos wygladalo. Juz lepiej dolozyc z 200zl i jechac do Victoria Palace, nie dość, że przy plaży to wydaje sie lepsze.

  • Kasia L2019-07-02
     

    OMIJAĆ Z DALEKA! KOSZMARNY HOTEL

    Pobyt: 14-25.06.2019, 2 dorosłe + dziecko 14 lat Na wstępie chciałam zaznaczyć ze byliśmy 4 raz w Bułgarii (drugi raz z TUI) i gdyby nie plaża i morze to pobyt byłby nie do zniesienia. Koszmarny hotel z koszmarna obsługa i koszmarnym jedzeniem. Podstawowa sprawa, hotel jest 3 gwiazdkowy!!! (zdjęcie w załączeniu) a nie 4 gwiazdkowy. Potwierdzeniem tego jest certyfikat który jest wywieszony na ścianie Restauracji. Zacznę od jedzenia: 10 dni pod rząd to samo na śniadania: jajko na twardo, zielona jajecznica, mortadela, pomidor, ogórek i dżem. Jedynym plusem było smażenie langoszy, ale przez 10 dni tez nie miało sie już nawet na nie ochoty. Kawa z ekspresu porażka- brak jakiejkolwiek kontroli ze strony obsługi i utrzymania higieny. Wiecznie zalane mlekiem i woda. Na obiady nie chodziliśmy bo po co, skoro na kolacje i tak podawano to samo co na obiad. Owoce do wyboru: obsuszone pomarańcze - bo pokrojone na plastry, jabłka, morele, 3 razy czereśnie, 1 raz arbuz - wszystko oczywiście w określonej ilości... jakby wyliczone na sztuki. Jak pojawił się arbuz to ludzie masowo po niego ruszyli, a po opróżnieniu misek, obsługa informuje „finisz- nie ma więcej” Podczas kolacji wypiekana jest pizza.... ale możesz dostać jedynie 2 kawałki, ponieważ obsługa nie da ci więcej. Jak chcesz więcej musisz stać ponownie w kolekcje, nieraz 10, nieraz 15 minut. Tylko w dniu wieczoru węgierskiego jedzenie było ok. Snack bar - jedzenie wydawane wg. wyliczen obsługi, po jednym kawałku pizzy i parę frytek, a jak chciało się drugi kawałek pizzy to trzeba było stać w kolejce po raz kolejny - ok 15 min, podobnie jak w Restauracji. Obsługa to jedno wielkie nieporozumienie. Nie znają słowa „dzień dobry” nie mówiąc już o „proszę”, „dziękuje” czy „przepraszam”. Jest to przypadkowa grupa ludzi, którzy wyglądają jakby zostali zabrani z ulicy. Zero jakiejkolwiek chęci do pracy, wręcz przeciwnie, sprawiają wrażenie jakby pracowali za karę. Podczas posiłku w niedoczyszczonej restauracji, personel bez ogródek kłoci się ze sobą, tak ze zagłusza dźwięk muzyki w tle. Bardziej słychać ich(obsługi) krzyki niż ok. 100 osób spożywających posiłek i strzelających sztućcami. W hotelu mieści się klub,, który do godz. 4.00 pracuje przy dźwiękach głośnej muzyki- to chyba najmniej nam przeszkadzało. Pokoje ciasne, ale dało się przeżyć. My byliśmy w 3 osoby. Dostawka dość wygodna, materace na łóżkach również. Panie pokojowe miłe, jako jedyni pracownicy. Ręczniki wymieniane właściwie codziennie, pościel dodatkowo raz podczas 10 dniowego pobytu- dla nas wystarczająco. Brak suszarki do włosów na wyposażeniu pokoju, jest możliwość wypożyczenia z Recepcji, ale pod zastaw - my daliśmy 20 zł, później kasa jest zwracana. Ogólnie łazienka ok, ale niedoczyszczona- grzyb na fugach. Kosmetyki uzupełniane tylko jeżeli się o nie upomni. Balkon z suszarka na pranie, bardzo ciasny- ale do przeżycia. Basen, ciężko ocenić, ponieważ ze względu na ilość turystów z PL i UK, którzy cały czas przy nim degustowali „wyszukane napoje alkoholowe” postanowiliśmy na to nie patrzeć i z niego nie korzystać. Aczkolwiek wyglądał czysto i potwierdzam ze był sprzątany wieczorem. Wygląd hotelu z zew. i poziom recepcji wraz z Lobby naprawdę super- zupełnie nie pasujący do reszty. Po wejściu na 1 piętro cześć hotelowa to zupełnie inna bajka. W korytarzu stoi sofa wraz ze szklanym stolikiem, na którym leży 1 cm kurzu.... Generalnie TUI powinno ostrzegać przed tym hotelem, a nie go sprzedawać. Proponuje, aby ktos z obsługi biura pofatygował się tam i zamieszkał w tym hotelu jako „tajemniczy klient” i na własnej skórze przekonał się jak to naprawdę wyglada. Biorąc pod uwagę fakt ze na miejscu wydaliśmy drugie tyle pieniędzy - głównie na jedzenie, to z cała pewnością ze te pieniądze moglibyśmy spędzić super wakacje w ekskluzywnym hotelu np. Na Fuertaventurze. Podsumowując : dno, totalne dno. Większość turystów to Polacy (którzy podzielali naszą opinię), Rosjanie oraz młodzież z UK, która raczej nie zwracała uwagi na to jest dookoła oraz na to co robi, wiec sadze ze im to nawet mogło się podobać. Ps. Enter Air- lot jak zawsze na najwyższym poziomie. Lot samolotem Bułgarian Air szczęśliwie jak widać zakończony - pierwsze wrażenie po wejściu do środka - czy ten samolot w ogóle jeszcze lata?, wrażenie porównywalne jak po wejściu do naszego polskiego autobusu - „OGÓRA”, dodatkowo brak jakiejkolwiek obsługi podczas lotu, nawet nie można było napić się kawy:(

  • lolus00762019-07-01
    Wyjątkowy

    Hotel rewelacja

    Witam hotel do swojej stosunkowo niskiej ceny jest rewelacyjny nie mam pojęcia skąd tyle negatywnych opini na temat tego obiektu. Według nas spełniał oczekiwania zarówno pod względem jedzenia jak i utrzymania czystości panie sprzątaczki oraz cała reszta obsługi rewelacja bardzo mili i uprzejmi a pokoje co rano wysprzatane i poukładane wszystko tak jak powinno być. Basen i cała reszta bardzo zadbana więc polecamy serdecznie ten obiekt oraz słoneczny Brzeg wakacje zaliczamy do bardzo udanych :-)

  • 998malwina2019-06-16
    Wyjątkowy

    Świetne wakacje 13.06.2019-20.06.2019

    Hotel stosunkowo do niskiej ceny jest świetny, czysty i z miłą atmosferą. Nie wiem skąd tyle negatywnych komentarzy ale jeśli ktoś oczekuje hotelu Hilton to powinien zapłacić drugie tyle. Hotel jest bardzo czysty i zadbany. Po remoncie w nowoczesnym stylu, jest wyremontowany cały parter hotelu oraz elewacja. Na basenie po zamknięciu basenu jest myta cała podłoga z płytek, rano jest myte patio gdzie są animacje i plac zabaw dla dzieci. Codziennie są sprzątane pokoje. Standard pokoi jest średni tzn jest czysto ale łóżka paroletnie ale mi to nie przeszkadzało, pościel czysta, ściany czyste, pokoje duże, łazienka z dużym prysznicem, ręczniki hotelowe, suszarka, mydło i płyn do kąpieli, suszarka do ubrań na balkonie. Myślę że po remoncie pokoi w stylu recepcji ceny znacznie wzrosną. Restauracja główna bardzo czysta, jest dużo osób z obsługi które na bieżąco dokładają jedzenie, sprzatają talerze i podłogę po gościach. Jedzenie smacznie dla każdego znajdzie się coś dobrego np. Frytki, ryż basnatii, ryby, duszone mięso w różnej postaci, mule, lasagne, spagetti, makarony, zupy, surówki, ciasta babeczki, lody i dużo więcej pyszności. Blisko morze ok. 400 metrow koszt leżała na plaży 9 lew za cały dzień, ok 1,3 km świetny agquapar. Dużo turystów z Polski, Wlk Brytanii i Rosji. Jeśli ktoś szuka imprez blisko kluby, bardzo polecam hotel.

Pokoje

Pokój ekonomiczny

  • Kod pokoju: DZZ1
  • Max. liczba osób: 
  • Pokoje ekonomiczne to dobry wybór dla osób, którym zależy na pobycie w hotelu w najniższej możliwej cenie. Pokoje mogą różnić się wielkością, lokalizacją lub wyposażeniem od tych znajdujących się w regularnej ofercie danego obiektu. Z reguły nie ma możliwości wymiany pokoju ekonomicznego na inny.

Pokój 2-osobowy

  • Kod pokoju: DZX1
  • Max. liczba osób: 
  • w budynku głównym
  • 2 pojedyncze łóżka
  • 1 sofa do spania
  • moskitiera
  • klimatyzacja: w cenie, centralnie sterowana
  • biurko
  • lodówka: w cenie
  • telefon
  • Wi-Fi: za opłatą
  • TV
  • serwis sprzątający: codziennie
  • prysznic
  • WC
  • suszarka do włosów
  • balkon: z miejscami do siedzenia

Pokój 2-osobowy

  • Kod pokoju: DZX2
  • Max. liczba osób: 
  • w budynku głównym
  • 2 pojedyncze łóżka
  • 1 sofa do spania
  • moskitiera
  • klimatyzacja: w cenie, centralnie sterowana
  • biurko
  • lodówka: w cenie
  • telefon
  • Wi-Fi: za opłatą
  • TV
  • serwis sprzątający: codziennie
  • prysznic
  • WC
  • suszarka do włosów
  • balkon: z miejscami do siedzenia

Prezentowane w ofercie zdjęcia pokojów są zdjęciami przykładowymi. Pokoje mogą różnić się od tych prezentowanych w ofercie. Nie każdy pokój w danym hotelu wygląda tak samo jak ten prezentowany w ofercie. Zdjęcia pokojów nie stanowią części oferty.

Wyżywienie

Godziny serwowania posiłków w hotelu mogą nieznacznie różnić się od godzin podanych w ofercie.

Ważne informacje
Riwiera Bułgarska - przewodnik

Dlaczego warto wybrać Diamond

  • blisko lokalnych atrakcji
  • zajęcia sportowe i siłownia
  • udogodnienia dla dzieci
Sprawdzanie ceny