W celu poprawienia jakości usług korzystamy z plików cookies. Możesz w każdej chwili zmienić ustawienia prywatności w przeglądarce. Więcej informacji w Polityce Prywatności i cookies

Welcome to the world of TUI

Please choose your tui website:

Azurro

Bułgaria / Riwiera Bułgarska / Słoneczny Brzeg
KOD HOTELU: BOJ11007

Hotel Azurro znajduje się w południowej części Słonecznego Brzegu, ok. 100 m od piaszczystej plaży. Blisko jest także do centrum kurortu, oferującego liczne atrakcje turystyczne. Wybierając ten obiekt, goście mogą korzystać z oferty kulinarnej restauracji głównej z tarasem na świeżym powietrzu oraz restauracji a la carte. Miłym urozmaiceniem kąpieli słonecznych będzie czas spędzony w basenie lub na leżaku z drinkiem lub ulubioną książką w dłoni. Dla dzieci przygotowano oddzielny brodzik oraz łóżeczka. Hotel jest dobrym miejscem dla wszystkich, którym zależy na dogodnej lokalizacji.

Przeczytaj więcej informacji na temat hotelu »

Mocne strony hotelu

  • Atrakcyjna lokalizacja
  • Kilka minut spacerem do centrum
  • Bogate życie nocne w okolicy

Położenie

  • ok. 100 m od piaszczystej plaży
  • ok. 600 m od centrum Słonecznego Brzegu
  • czas dojazdu z lotniska ok. 60 min
Zobacz na mapie »
Dla dzieci

Dla dzieci

• brodzik • łóżeczko dziecięce (w cenie)

Sport i Wellness

Sport i Wellness

W cenie

• siłownia

Płatne

• masaże (w ofercie firm zewnętrznych)

do dyspozycji gości

• recepcja • winda • ogród • taras • basen (zewnętrzny) • 2 restauracje • 2 bary

wyposażenie

• Wi-Fi (w recepcji i lobby, w cenie) • leżaki i parasole (przy basenie w cenie, na plaży płatne)

dodatkowe udogodnienia

• sejf (w recepcji)

karty

Visa, MasterCard

 
kategoria lokalna

3 gwiazdki

liczba pokojów

191

dodatkowe informacje

• hotel nie akceptuje zwierząt domowych 

Dostępne rodzaje pokoi

Pokój ekonomiczny

kod pokoju: DZZ1
  • • Pokoje ekonomiczne to dobry wybór dla osób, którym zależy na pobycie w hotelu w najniższej możliwej cenie. Pokoje mogą różnić się wielkością, lokalizacją lub wyposażeniem od tych znajdujących się w regularnej ofercie danego obiektu. Z reguły nie ma możliwości wymiany pokoju ekonomicznego na inny.

Pokój rodzinny

kod pokoju: FZX1
  • • 4-6 os. • balkon • 2 pokoje połączone drzwiami • klimatyzacja • lodówka • TV sat. • prysznic • WC • Wi-Fi (płatne)

Pokój dla dorosłego z dzieckiem

kod pokoju: DSX1
  • • 2-3 os. • balkon • klimatyzacja • lodówka • TV sat. • prysznic • WC

Pokój 2-osobowy

kod pokoju: DZX1
  • • 1-3 os. • balkon • klimatyzacja • lodówka • TV sat. • prysznic • WC • Wi-Fi (płatne)

Dostępne warianty wyżywienia

Dwa posiłki

• śniadanie i kolacja • posiłki w formie bufetu

All inclusive

• śniadanie, obiad i kolacja • posiłki w formie bufetu • przekąski/desery • wybrane napoje bezalkoholowe i lokalne napoje alkoholowe (11.00-23.00)

Riwiera Bułgarska

Przepiękne piaszczyste plaże, ciepłe i czyste wody Morza Czarnego. Riwiera Bułgarska to gościnna kraina z malowniczą architekturą nadmorskich miasteczek, średniowiecznymi zabytkami, smaczną kuchnią i sympatycznym usposobieniem mieszkańców.

Zobacz więcej
Średnia pogoda w ciągu roku Riwiera Bułgarska
Styczeń Luty Marzec Kwiecień Maj Czerwiec Lipiec Sierpień Wrzesień Październik Listopad Grudzień
-1°C 0°C 3°C 7°C 12°C 16°C 18°C 17°C 15°C 14°C 6°C 2°C
10°C 9°C 9°C 11°C 16°C 21°C 24°C 24°C 22°C 19°C 15°C 12°C
5 5 7 8 11 12 12 12 9 7 6 4
41 mm 43 mm 40 mm 54 mm 42 mm 49 mm 33 mm 30 mm 37 mm 47 mm 56 mm 48 mm

Oceny i opinie gości hotelu Azurro

ŚREDNIA OCENA KLIENTÓW
(131 opinii)
Lokalizacja Jakość noclegu Pokoje
Obsługa Wartość Czystość
stacyjka 16.09.2017
Bardzo dobry
jestem zadowolony
pokój czysty, W łazience lekki grzyb na zasłonce od prysznica pokój na parterze z widokiem na bar miał być 2+ dostawka , był 3+ dostawka , muzyka z baru do 23,30 , ale po zamknięciu okna prawie niesłyszalna wyposażenie pokoju przeciętne , smrodu z kanalizacji nie było chociaż mógł być bo nie mają półsyfonów . klima spoko wifi w pokoju działało bez dopłaty , do minusów zaliczam , ten grzyb na zasłonce , nie działająca lodówka i ciężko domykające się okno tarasowe jedzenie dobre , ( do bardzo dobrego jednak mu brakuje ) urozmaicone , zawsze owoce warzywa ser biały mięsa ryby , owszem kierownik dzielił mięsem ale zawsze mówił zjesz przyjdź dołożę , i bardzo dobrze przynajmniej chociaż mięso nie zostawało na talerzu w nadmiarze bo jak komuś nie smakowało to został 1 kawałek a nie 5 ,na śniadanie kawa herbata soki mleko płatki i inne . naczynia zbierane na bieżąco . do minusów mało krzeseł źle rozstawione stoliki czyli mało miejsc , mało ciepłe posiłki . , obsługa miła, uprzejma ale nic od siebie , zapytałeś , odpowiedzieli z przyklejonym uśmiechem ale żeby dokładniej poinformować to już nie bardzo .na pewno wg mnie ma on więcej pozytywów niż negatywów , tym bardziej że my jedziemy wypocząć a nie szukać dodatkowych dziur w całym . położenie bardzo dobre , niedaleko od plaży , fakt że nie 150 metrów a ok 400 . plaża bardzo szeroka , piaszczysta , płatne leżaki , ale można spokojnie rozłożyć się na kocyku , woda czyściutka ciepła , dookoła sklepy sklepy i hotele .jak ktoś ma pytania to poczta andrzej_61@poczta.fm .
RobertZabrze 06.09.2017
Hotel, ktory należy omijać szerokim łukiem....jedyny plus to lokalizacja.
Hotel ma tylko jedną zaletę: położenie blisko ładnej plaży, na której można się rozłożyć bez konieczności wykupywania parasola i leżaka (niemała cena bo aż 20 leva za parasol i leżak). W pierwszy dzień niejaki Vladimir z recepcji skasował parę osób z góry na miniumum 20 leva (co wogole nie jest opisane nigdzie w regulaminie hotelu) za dostęp do pokoju od godziny 12. Zakwaterowanie o 14, zapomnijcie o śniadaniu i obiedzie jeżeli ma się wczesny przylot. Największy zarzut mam do nieuprzejmej obsługi, począwszy od wulgarnie zachowującej się „pani menadżer” do osób na recepcji. Obsługa wszystko robiąca z wielką łaską, wieczorami piją a co najgorsze są agresywni w stosunku do gości. Wieczorem nie wolno zajmować miejsc na leżakach przy basenie i najlepiej położyć się spać o 22. Jedzenie tragedia: codziennie to samo, spocony szef kuchni wydziela mięsne dania i ryby wg swojego uznania. Jedzenie z śniadania często było serwowane na obiad a jedzie z obiadu na kolację. Stołówka brudna , szklanki brudne i śmierdzące chlorem. Zerowy wybór owoców, jak już pojawił się arbuz to szybko znikał z menu. Niesympatyczny pan sprawdza czy czasami ktoś nic nie wyniósł z stołówki. Przekąski (beznadziejna pizza-tylko jeden kawałek dla jednej osoby jednorazowo i sklepowe ciastka) dostępne w barze obok basenu. Lody od godziny 16: 30 z krzywą patrzącą panią. Brak kawy między śniadaniem a 16: 30, kawa w tych godzinach tylko za opłatą dostępna w barze hotelowym przy recepcji. Absolutnym hitem jest tańcząca obsługa na stołówce ale to już tak na wesoło. Czystość w pokoju również wiele zostawia do życzenia. Łazienka brudna, zagrzybiała, woda zalegająca w brodziku (pokój 105). Woda w basenie bardzo zimna, około 20 stopni. Leżaki w miarę czyste i w wystarczającej ilości (pobyt w 2 połowie sierpnia). W ostatni dzień pobytu pokój trzeba zdać do 10 lub 12 jeżeli się wylatuje wieczorem, opaski są zdejmowane przy zdaniu pokoju. Blisko do Nessebaru,plażą około 40 minut piechotą. Pobyt z oferty firmy REGOBIS, obsługa ze strony rezydenta bez zastrzeżeń (poza zamieszaniem z kwestią opłaty taksy klimatycznej które wynosiła 10 euro za osobę dorosłą za cały pobyt). Lokalizacja hotelu w porządku ale samego hotelu nie polecam i omijajcie go szerokim łukiem. Pokój nr 105 na parterze z widokiem na bar w którym gra muzyka do 24.
727ilonam 27.08.2017
Wyjątkowy
Chętnie tam wrócę :)
Obsługa hotelu bardzo sympatyczna :), duży, zmieniający kolory basen, 2 bary - jeden przy recepcji i jeden przy basenie, jedzenie pyszne, pokoje czyste. Hotel z zasadami - np. jeżeli doba hotelowa zaczyna się od 14:00 to trzeba poczekać do tej godziny. My byłyśmy w hotelu już około 6 rano (po całej nieprzespanej nocy) i nie było przeproś... ale wszystko da się załatwić ;) - dopłaciłyśmy tylko 20 lv za te dodatkowe 7 godzin i pokój był nasz :D
jarekjasinski2017 18.08.2017
Nie polecam-odradzam
Pokój (409) rodzinny z okropnym, smrodliwym odorem. Nie udało się go zlikwidować do końca 13 dniowego pobytu. Odpływ w łazience pod prysznicem naprawiono w ostatni dzień naszego pobytu. Brudna woda nie spływała i kisła przez kilka godzin. Na cały pobyt dostaliśmy po kostce mydła wielkości 1/4 pudełka zapałek. Sprzątanie to wyrzucanie śmieci z kosza, do którego i tak sami wkładaliśmy foliowe torby z zakupów. Bardzo poważny konflikt z ręcznikami -aby nie nachlapać na dywan dzieci jadły arbuza nad ręcznikami, na które spadło kilka kropel arbuzowego soku. Awantura straszna. Kupiliśmy Vanisch i wypraliśmy 4 ręczniki ręcznie. W sumie były czyściejsze od tych, które nam dano. W recepcji nie chciano mi oddać pozostawionej na basenie książki. Dopiero groźba, że nie odejdę od kontuaru sprawiła,że z niechęcią, złością i ociąganiem nygus poszedł na zaplecze i przyniósł mi moją własność. Stołówka-totalna porażka, brudne stoliki i obrusy, sprzątane przez machnięcie brudną ścierką, brak miejsca przy stolikach i między stolikami. Brak klimatyzacji, upał i smród. Kolejki po jedzenie. Spocony nieogolony brudas jako szef kuchni wg. swojego uznania wydzielał mięso. Największym, kardynalnym "przestępstwem" była próba własnoręcznego nałożenia sobie porcji mięsa. Przed drzwiami stołówki kolejny "kierownik" pilnujący by nikt nie wszedł z torbą i nie wyszedł z owocem. Żenujące kolejki głodnych ludzi przed wejściem na stołówkę, aby zdobyć dla swojej rodziny miejsce przy stolikach, których po prostu było za mało. Suchy prowiant na wycieczkę wymuszony i spóźniony tak, że ledwo zdążyliśmy na autokar to: zgniła pomarańcza, kwaśne niedojrzałe jabłko, na którym uszkodziłem zęby, żałosna kanapka z 2 plasterkami sera. Pracownicy recepcji: pracujący jak za karę, nagle nie rozumiejący żadnych znanych języków, oburzeni żądaniami punktualności. Ponieważ wyjeżdżaliśmy na lotnisko o godzinie 5.00 prosiłem rezydentkę o interwencję w recepcji nt. suchego prowiantu, najlepiej kanapki z najbezpieczniejszą wędliną tzn. salami. W efekcie (może za karę) dostaliśmy po rogalu, jabłku (które natychmiast wyrzuciłem jako szkodliwe dla uzębienia) i kawie w proszku. Po zjedzeniu rogala przez moją 8letnia córkę musiałem prosić kierowcę transferowego autokaru, aby zatrzymał się przy toalecie najbliższej Stacji Benzynowej. Gdyby nie Nasz dobry humor, optymizm, pogoda, ciepłe i czyste morze to w hotelu bylibyśmy jak za karę.Rezydentka powiedziała nam, że w innych hotelach nawet 4 gwiadkowych jest jeszcze gorzej. Trudno nam było w to uwierzyć. Gorąco i szczerze odradzam pobyt w tym "hotelu".
aneta1726 23.07.2017
NIE POLECAM !!!
Hotel w bardzo dobrej lokalizacji, blisko szerokiej, piaszczystej plaży i ciepłego morza. To jedyna zaleta tego hotelu. W moim pokoju był bardzo brzydki, odurzający zapach kanalizacji i straszna duchota, której nie mogłam się pozbyć włączając klimatyzacje. W recepcji trudno było się porozumieć, ani po angielsku ani po polsku. Jedna z Pań była zawsze przestraszona, gdy o coś chciałam zapytać. Pozostałe były nieuprzejme. Najlepszy horror przeżyłam na stołówce.... przed każdym posiłkiem jeden Pan stojący przy drzwiach odnotowywał numer pokoju ale to nic. Wszyscy musieli zostawiać torebki przed drzwiami. Obserwował każdego i zaglądał mu w talerze. Widziałam nawet jak wychodzącym zabierał owoce. Jego widok odbierał mi apetyt, chociaż nic dobrego tam nie podawali. Codziennie to samo !!! Kolejki po jedzenie i brak wolnego miejsca przy brudnym stoliku. Drugi raz już nie pojadę do tego hotelu.
ZOBACZ WIĘCEJ OPINII

Azurro