Goście cenią ten hotel za...
- Czystość
Aronia Beach - informacje
Hotel Aronia Beach znajduje się około 200 metrów od piaszczystej plaży. Dzięki lokalizacji blisko centrum Słonecznego Brzegu obiekt jest doskonałą bazą wypadową do odkrywania okolicy. Miłośników wakacyjnych rozrywek ucieszy bliskość lokalnych atrakcji, a także program rozrywkowy z muzyką na żywo i dyskoteką. Dla najmłodszych przygotowano plac zabaw, brodzik oraz zajęcia w miniklubie. Aktywne wakacje zapewni oferta sportów wodnych oraz boisko do siatkówki, a chwile relaksu zagwarantują sauna fińska i jacuzzi.
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Piaszczysta plaża
- Plac zabaw
- Kryty basen
Położenie:
- ok. 200 m od piaszczystej plaży
- czas dojazdu z lotniska ok. 35 min
- Czystość
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Obsługa
- Wartość
- Pokoje
- Marta B2023-07-12
Po pobycie w tym hotelu, niestety muszę wyrazić swoje rozczarowanie. Zauważyłem, że szklanki w jadalni były brudne, często pozostawały na nich widoczne ślady ust oraz szminka. Takie niedociągnięcia w obszarze czystości są absolutnie nieakceptowalne i świadczą o braku odpowiedniej kontroli higieny. Goście powinni móc cieszyć się czystymi i odpowiednio przygotowanymi naczyniami podczas posiłków, dlatego takie sytuacje stanowią poważny mankament. Dodatkowo do kwestii dotyczących jedzenia, było ono monotonne i słabej jakości, co wpływało negatywnie na ogólne wrażenia z pobytu. Brak różnorodności i świeżości dań dodatkowo utrudniał zadowolenie gości z posiłków, które powinny stanowić ważny element komfortu podczas pobytu w hotelu. Kolejnym nieakceptowalnym zjawiskiem było pojawianie się mew nad basenem, które dokonywały swoich potrzeb w wodzie. Tego rodzaju incydenty powinny być pilnie zarządzane przez personel hotelu, aby utrzymać wysoką jakość i czystość basenu, co jest niezbędne dla zadowolenia i bezpieczeństwa gości. Dodatkowo, szantaż ze strony menadżerów hotelu, że jeśli goście nie będą cicho po godzinie 23, będą musieli zapłacić karę w wysokości 50 lewów, jest absolutnie nie do przyjęcia. Takie działania wpływają negatywnie na atmosferę pobytu i mogą wprowadzać stres wśród gości, co jest sprzeczne z oczekiwaniami wakacyjnego wypoczynku. Niemile zachowanie obsługi na barze to kolejny istotny aspekt, który powinien być uwzględniony. Goście zasługują na uprzejmą i profesjonalną obsługę, która sprawia, że czują się mile widziani i doceniani. Niemiła postawa personelu na barze prowadzi do nieprzyjemnych interakcji i może zniechęcać gości do korzystania z usług hotelowych. Dodatkowo, woda w basenie była bardzo zimna, co było niekomfortowe dla gości. Temperatura wody w basenie powinna być utrzymana na odpowiednim poziomie, aby goście mogli cieszyć się przyjemnymi chwilami relaksu i kąpieli. Ważnym problemem był również fakt, że za atrakcje takie jak piłkarzyki, tenis stołowy i PlayStation, należało dodatkowo płacić. Oczekiwano, że te formy rozrywki będą dostępne bez dodatkowych opłat, szczególnie w przypadku hotelu oferującego all inclusive. Dodatkowo, w pokoju rzadko uzupełniano wodę do picia oraz sprzątanie było wykonywane sporadycznie. Goście oczekują, że ich potrzeby zostaną właściwie uwzględnione, a woda do picia będzie regularnie dostarczana, a pokoje będą regularnie sprzątane. Niedostateczna obsługa w tym zakresie negatywnie wpływa na komfort i zadowolenie gości. Podsumowując, moje doświadczenie w tym hotelu było negatywne z powodu brudnych szklanek w jadalni, często pozostających na nich śladów ust oraz szminki. Dodatkowo, monotonne i słabej jakości jedzenie, incydenty z mewami nad basenem, szantaż ze strony menadżerów hotelu, niemiła obsługa na barze, bardzo zimna woda w basenie, limit drinków na barze w ramach all-inclusive, konieczność dodatkowej opłaty za atrakcje takie jak piłkarzyki, tenis stołowy i PlayStation, problemy z uzupełnianiem wody do picia w pokoju oraz rzadkie sprzątanie pogorszyły ogólną jakość pobytu. Te istotne uwagi powinny zostać wzięte pod uwagę przez hotel i podjęte odpowiednie działania w celu poprawy jakości obsługi i doświadczenia gości.
- nataliafW3068JB2022-09-08Bardzo dobry
Pokoje w hotelu bardzo ładnie urządzone, każdy z nich posiada własny balkon. Cały hotel jest bardzo przytulny. Barmani nie szczędzą alkoholu do drinków co jest plusem w porównaniu do innych hoteli. Jednak karta drinków wliczonych w cenę bardzo uboga. Ogranicza się do 4 pozycji, za wszystko inne trzeba dopłacić. Niestety sam bar zamyka się dosyć wcześnie, bo już o 23. Po godzinie 24 siedząc na części wspólnej hotelu trzeba być aż zbyt cicho, bo inaczej grożą policją. Obsługa sama w sobie nie jest najmilsza. Jedzenie w hotelu całkiem dobre, na uwagę zasługują przede wszystkim zupy (zawsze jedna w opcji wegetariańskiej). Woda w basenie nie jest podgrzewana, przez co nie można było wejść do basenu rano czy w południe, bo po prostu było za zimno (zdarzało się, że lepiej było pójść nad morze, bo tam było cieplej).
- karolina_R4419UN2022-07-17Bardzo dobry
Hotel zgodny z opisem zdjęcia odzwierciedlają rzeczywistość. Pokoje czyste sprzątane codziennie ręczniki wymieniane co dwa dni. każdy pokój ma taras. W opcji all Inclusive jedzenie świeże, smaczne, duży wybór potraw: kilka rodzajów mięs, sałatek owoce, ciasta. Do plaży 2 min na piechotkę przejście przez ulicę znajdująca się za hotelem; jest furtka. Minusem jest zimna woda w basenie obsługa miła, pomocna.