Aronia Beach Bułgaria - Hotel
Aronia Beach Bułgaria - Hotel
Aronia Beach Bułgaria - Pokoje
Aronia Beach Bułgaria - Wyżywienie
Aronia Beach Bułgaria - Sport i Wellness
Aronia Beach Bułgaria - Sport i Wellness
Aronia Beach Bułgaria - Położenie
Aronia Beach Bułgaria - Hotel
Aronia Beach Bułgaria - Hotel
Aronia Beach Bułgaria - Hotel
Aronia Beach Bułgaria - Hotel
Aronia Beach Bułgaria - Hotel
Aronia Beach Bułgaria - Hotel
Aronia Beach Bułgaria - Hotel
Aronia Beach Bułgaria - Hotel
Aronia Beach Bułgaria - Hotel
Aronia Beach Bułgaria - Hotel
Aronia Beach Bułgaria - Hotel
Aronia Beach Bułgaria - Hotel
Aronia Beach Bułgaria - Hotel
Aronia Beach Bułgaria - Hotel
Aronia Beach Bułgaria - Pokoje
Aronia Beach Bułgaria - Pokoje
Aronia Beach Bułgaria - Pokoje
Aronia Beach Bułgaria - Wyżywienie
Aronia Beach Bułgaria - Wyżywienie
Aronia Beach Bułgaria - Sport i Wellness
Aronia Beach Bułgaria - Sport i Wellness
Aronia Beach Bułgaria - Położenie
Aronia Beach Bułgaria - Położenie
Aronia Beach Bułgaria - Położenie
Aronia Beach Bułgaria - Hotel
Aronia Beach Bułgaria - Hotel
Aronia Beach Bułgaria - Hotel

Aronia Beach

BOJ11190
Aronia Beach Bułgaria - Hotel
Aronia Beach Bułgaria - Hotel
Aronia Beach Bułgaria - Pokoje
Aronia Beach Bułgaria - Wyżywienie
Aronia Beach Bułgaria - Sport i Wellness
Aronia Beach Bułgaria - Sport i Wellness
Aronia Beach Bułgaria - Położenie
Aronia Beach Bułgaria - Hotel
Aronia Beach Bułgaria - Hotel
Aronia Beach Bułgaria - Hotel
Aronia Beach Bułgaria - Hotel
Aronia Beach Bułgaria - Hotel
Aronia Beach Bułgaria - Hotel
Aronia Beach Bułgaria - Hotel
Aronia Beach Bułgaria - Hotel
Aronia Beach Bułgaria - Hotel
Aronia Beach Bułgaria - Hotel
Aronia Beach Bułgaria - Hotel
Aronia Beach Bułgaria - Hotel
Aronia Beach Bułgaria - Hotel
Aronia Beach Bułgaria - Hotel
Aronia Beach Bułgaria - Pokoje
Aronia Beach Bułgaria - Pokoje
Aronia Beach Bułgaria - Pokoje
Aronia Beach Bułgaria - Wyżywienie
Aronia Beach Bułgaria - Wyżywienie
Aronia Beach Bułgaria - Sport i Wellness
Aronia Beach Bułgaria - Sport i Wellness
Aronia Beach Bułgaria - Położenie
Aronia Beach Bułgaria - Położenie
Aronia Beach Bułgaria - Położenie
Aronia Beach Bułgaria - Hotel
Aronia Beach Bułgaria - Hotel
Aronia Beach Bułgaria - Hotel
Dobry hotel
Wyjątkowy
2021-06-18

Hotel czysty, pokoje sprzątane codziennie. Jest lodówka, darmowy sejf. Pokoje bardzo ładne z balkonem i widokiem na basen lub morze. Design - styl industrialny, trochę betonowo i ciemno - ma to swój urok, nawet duży -niby niedopracowane, ale wygląda, że tak ma być. Obsługa bardzo miła, zwłaszcza w recepcji w restauracji. Jeśli się o coś poprosiło, to personel robił wszystko by udało się tę prośbę spełnić. Hotel tylko dla dorosłych, co niewątpliwie jest wielkim plusem i ma wpływ na jakość pobytu. Piękne baseny, szkoda, że niepodgrzewane, ale po co się czepiać :) Dobra lokalizacja - do szerokiej plaży blisko, Nessebyr ok. 2 km. Bardzo dobre jedzenie - dużo opcji wegetariańskich - sporo świeżych warzyw, lutenica, sery bułgarskie, zawsze jedna zupa bezmięsna, pizza raz wege raz z mięsem... Przepyszne arbuzy, truskawki (takie jak kiedys u nas) i melony - ale to w Bułgarii standard. Generalnie jedzenie urozmaicone. W barze nad basenem - dobre drinki, tequila, rum. Piwo jak wszędze słabiutkie, ale takie jest fajne na wakacjach. Hotel regularnie dezynfekowany, stoliki w restauracji po każdym gościu. Ubolewam jedynie, że sztućce pakowane w plastik, no ale taki mamy czas. Bardzo polecam!!!

blazejkolumb
2023-07-12

Po pobycie w tym hotelu, niestety muszę wyrazić swoje rozczarowanie. Zauważyłem, że szklanki w jadalni były brudne, często pozostawały na nich widoczne ślady ust oraz szminka. Takie niedociągnięcia w obszarze czystości są absolutnie nieakceptowalne i świadczą o braku odpowiedniej kontroli higieny. Goście powinni móc cieszyć się czystymi i odpowiednio przygotowanymi naczyniami podczas posiłków, dlatego takie sytuacje stanowią poważny mankament. Dodatkowo do kwestii dotyczących jedzenia, było ono monotonne i słabej jakości, co wpływało negatywnie na ogólne wrażenia z pobytu. Brak różnorodności i świeżości dań dodatkowo utrudniał zadowolenie gości z posiłków, które powinny stanowić ważny element komfortu podczas pobytu w hotelu. Kolejnym nieakceptowalnym zjawiskiem było pojawianie się mew nad basenem, które dokonywały swoich potrzeb w wodzie. Tego rodzaju incydenty powinny być pilnie zarządzane przez personel hotelu, aby utrzymać wysoką jakość i czystość basenu, co jest niezbędne dla zadowolenia i bezpieczeństwa gości. Dodatkowo, szantaż ze strony menadżerów hotelu, że jeśli goście nie będą cicho po godzinie 23, będą musieli zapłacić karę w wysokości 50 lewów, jest absolutnie nie do przyjęcia. Takie działania wpływają negatywnie na atmosferę pobytu i mogą wprowadzać stres wśród gości, co jest sprzeczne z oczekiwaniami wakacyjnego wypoczynku. Niemile zachowanie obsługi na barze to kolejny istotny aspekt, który powinien być uwzględniony. Goście zasługują na uprzejmą i profesjonalną obsługę, która sprawia, że czują się mile widziani i doceniani. Niemiła postawa personelu na barze prowadzi do nieprzyjemnych interakcji i może zniechęcać gości do korzystania z usług hotelowych. Dodatkowo, woda w basenie była bardzo zimna, co było niekomfortowe dla gości. Temperatura wody w basenie powinna być utrzymana na odpowiednim poziomie, aby goście mogli cieszyć się przyjemnymi chwilami relaksu i kąpieli. Ważnym problemem był również fakt, że za atrakcje takie jak piłkarzyki, tenis stołowy i PlayStation, należało dodatkowo płacić. Oczekiwano, że te formy rozrywki będą dostępne bez dodatkowych opłat, szczególnie w przypadku hotelu oferującego all inclusive. Dodatkowo, w pokoju rzadko uzupełniano wodę do picia oraz sprzątanie było wykonywane sporadycznie. Goście oczekują, że ich potrzeby zostaną właściwie uwzględnione, a woda do picia będzie regularnie dostarczana, a pokoje będą regularnie sprzątane. Niedostateczna obsługa w tym zakresie negatywnie wpływa na komfort i zadowolenie gości. Podsumowując, moje doświadczenie w tym hotelu było negatywne z powodu brudnych szklanek w jadalni, często pozostających na nich śladów ust oraz szminki. Dodatkowo, monotonne i słabej jakości jedzenie, incydenty z mewami nad basenem, szantaż ze strony menadżerów hotelu, niemiła obsługa na barze, bardzo zimna woda w basenie, limit drinków na barze w ramach all-inclusive, konieczność dodatkowej opłaty za atrakcje takie jak piłkarzyki, tenis stołowy i PlayStation, problemy z uzupełnianiem wody do picia w pokoju oraz rzadkie sprzątanie pogorszyły ogólną jakość pobytu. Te istotne uwagi powinny zostać wzięte pod uwagę przez hotel i podjęte odpowiednie działania w celu poprawy jakości obsługi i doświadczenia gości.

Marta B
Bardzo dobry
2022-09-08

Pokoje w hotelu bardzo ładnie urządzone, każdy z nich posiada własny balkon. Cały hotel jest bardzo przytulny. Barmani nie szczędzą alkoholu do drinków co jest plusem w porównaniu do innych hoteli. Jednak karta drinków wliczonych w cenę bardzo uboga. Ogranicza się do 4 pozycji, za wszystko inne trzeba dopłacić. Niestety sam bar zamyka się dosyć wcześnie, bo już o 23. Po godzinie 24 siedząc na części wspólnej hotelu trzeba być aż zbyt cicho, bo inaczej grożą policją. Obsługa sama w sobie nie jest najmilsza. Jedzenie w hotelu całkiem dobre, na uwagę zasługują przede wszystkim zupy (zawsze jedna w opcji wegetariańskiej). Woda w basenie nie jest podgrzewana, przez co nie można było wejść do basenu rano czy w południe, bo po prostu było za zimno (zdarzało się, że lepiej było pójść nad morze, bo tam było cieplej).

nataliafW3068JB
Bardzo dobry
2022-07-17

Hotel zgodny z opisem zdjęcia odzwierciedlają rzeczywistość. Pokoje czyste sprzątane codziennie ręczniki wymieniane co dwa dni. każdy pokój ma taras. W opcji all Inclusive jedzenie świeże, smaczne, duży wybór potraw: kilka rodzajów mięs, sałatek owoce, ciasta. Do plaży 2 min na piechotkę przejście przez ulicę znajdująca się za hotelem; jest furtka. Minusem jest zimna woda w basenie obsługa miła, pomocna.

karolina_R4419UN
2021-09-07

Zacznę od pokoju: brudne jak cholera. Kapa na łóżku z widocznymi pomarańczowymi śladami, wanna z rdzą, słuchawka cała w kamieniu, ciśnienie wody słabe, raz leci zimna woda, a raz wrzątek. Ręczniki śmierdzą stęchlizną, w sumie nic dziwnego jak układają je na stosy po wypraniu i kładą je na ziemie gdzie popadnie. Do przykrycia dają coś na styl prześcieradła. Jest do dyspozycji jedna mała kołderka na dwie osoby, ale była bardzo brudna, co stanowczo odrzucało od użytkowania. Windy: są 3 z czego jedna lub dwie zwykle nie działają. Są bardzo stare i jadą bardzo sługo na porządane piętro. Guziki często nie stykają. Jedzenie: okropne, jedynie co ratuje sytuacje to pizza i desery. Śniadania bardzo słabe. Jajecznica z proszku z dużą ilością wody. Jak kto lubi. Gdy chcesz 4 naleśniki to dostajesz 2 i musisz na nowo ustawić się do kolejki (to samo tyczy się pizzy). Mięso fatalnej jakości. Polecam jedynie kurczaka, ALE UWAGA często jest SUROWY. Jedzenie często bezsmaku, aby doprawić sobie danie trzeba szukać solniczki i pieprzniczki lub zwędzić komuś ze stolika. Krzesła w bufecie wiklinowe, haczą o odzież i są niewygodne. Zatem nie polecam ubierać nic drogiego w to miejsce. Jedyna rada to siadać na swoim ręczniku. BASEN: dwa baseny z zimną wodą, oczywiście niepodgrzewane. Otoczenie wokół basenu, a mianowicie leżaki bardzo brudne. W trakcie mojego pobytu nastąpił silny deszcz. Obsługa nie ściągnęła poduszek z leżaków, przez co każdy zrzucał rano poduszki na trawę. ALKOHOL: prawda leją ile chcesz, co z tego jeśli jest to fatalnej jakości alkohol i każdy zalatuje spirytusem. ,,Barmani" nie znają się na przygotowaniu drinków. Są to młodzi chłopcy z okolicy dorabiający sobie w sezonie chcąc wyrywać cudne Panie z hotelu. MUZYKA: zależy od DJ'a choć często puszczał te same sety w ciągu mojego pobytu. Jedynym plusem są opaski hotelowe i dostęp do Morza Czarnego. Tak czy inaczej, jeśli planujesz się tu zatrzymać przemyśl swoją decyzję :)

abca990
Wyjątkowy
2021-06-18

Hotel czysty, pokoje sprzątane codziennie. Jest lodówka, darmowy sejf. Pokoje bardzo ładne z balkonem i widokiem na basen lub morze. Design - styl industrialny, trochę betonowo i ciemno - ma to swój urok, nawet duży -niby niedopracowane, ale wygląda, że tak ma być. Obsługa bardzo miła, zwłaszcza w recepcji w restauracji. Jeśli się o coś poprosiło, to personel robił wszystko by udało się tę prośbę spełnić. Hotel tylko dla dorosłych, co niewątpliwie jest wielkim plusem i ma wpływ na jakość pobytu. Piękne baseny, szkoda, że niepodgrzewane, ale po co się czepiać :) Dobra lokalizacja - do szerokiej plaży blisko, Nessebyr ok. 2 km. Bardzo dobre jedzenie - dużo opcji wegetariańskich - sporo świeżych warzyw, lutenica, sery bułgarskie, zawsze jedna zupa bezmięsna, pizza raz wege raz z mięsem... Przepyszne arbuzy, truskawki (takie jak kiedys u nas) i melony - ale to w Bułgarii standard. Generalnie jedzenie urozmaicone. W barze nad basenem - dobre drinki, tequila, rum. Piwo jak wszędze słabiutkie, ale takie jest fajne na wakacjach. Hotel regularnie dezynfekowany, stoliki w restauracji po każdym gościu. Ubolewam jedynie, że sztućce pakowane w plastik, no ale taki mamy czas. Bardzo polecam!!!

blazejkolumb
2023-07-12

Po pobycie w tym hotelu, niestety muszę wyrazić swoje rozczarowanie. Zauważyłem, że szklanki w jadalni były brudne, często pozostawały na nich widoczne ślady ust oraz szminka. Takie niedociągnięcia w obszarze czystości są absolutnie nieakceptowalne i świadczą o braku odpowiedniej kontroli higieny. Goście powinni móc cieszyć się czystymi i odpowiednio przygotowanymi naczyniami podczas posiłków, dlatego takie sytuacje stanowią poważny mankament. Dodatkowo do kwestii dotyczących jedzenia, było ono monotonne i słabej jakości, co wpływało negatywnie na ogólne wrażenia z pobytu. Brak różnorodności i świeżości dań dodatkowo utrudniał zadowolenie gości z posiłków, które powinny stanowić ważny element komfortu podczas pobytu w hotelu. Kolejnym nieakceptowalnym zjawiskiem było pojawianie się mew nad basenem, które dokonywały swoich potrzeb w wodzie. Tego rodzaju incydenty powinny być pilnie zarządzane przez personel hotelu, aby utrzymać wysoką jakość i czystość basenu, co jest niezbędne dla zadowolenia i bezpieczeństwa gości. Dodatkowo, szantaż ze strony menadżerów hotelu, że jeśli goście nie będą cicho po godzinie 23, będą musieli zapłacić karę w wysokości 50 lewów, jest absolutnie nie do przyjęcia. Takie działania wpływają negatywnie na atmosferę pobytu i mogą wprowadzać stres wśród gości, co jest sprzeczne z oczekiwaniami wakacyjnego wypoczynku. Niemile zachowanie obsługi na barze to kolejny istotny aspekt, który powinien być uwzględniony. Goście zasługują na uprzejmą i profesjonalną obsługę, która sprawia, że czują się mile widziani i doceniani. Niemiła postawa personelu na barze prowadzi do nieprzyjemnych interakcji i może zniechęcać gości do korzystania z usług hotelowych. Dodatkowo, woda w basenie była bardzo zimna, co było niekomfortowe dla gości. Temperatura wody w basenie powinna być utrzymana na odpowiednim poziomie, aby goście mogli cieszyć się przyjemnymi chwilami relaksu i kąpieli. Ważnym problemem był również fakt, że za atrakcje takie jak piłkarzyki, tenis stołowy i PlayStation, należało dodatkowo płacić. Oczekiwano, że te formy rozrywki będą dostępne bez dodatkowych opłat, szczególnie w przypadku hotelu oferującego all inclusive. Dodatkowo, w pokoju rzadko uzupełniano wodę do picia oraz sprzątanie było wykonywane sporadycznie. Goście oczekują, że ich potrzeby zostaną właściwie uwzględnione, a woda do picia będzie regularnie dostarczana, a pokoje będą regularnie sprzątane. Niedostateczna obsługa w tym zakresie negatywnie wpływa na komfort i zadowolenie gości. Podsumowując, moje doświadczenie w tym hotelu było negatywne z powodu brudnych szklanek w jadalni, często pozostających na nich śladów ust oraz szminki. Dodatkowo, monotonne i słabej jakości jedzenie, incydenty z mewami nad basenem, szantaż ze strony menadżerów hotelu, niemiła obsługa na barze, bardzo zimna woda w basenie, limit drinków na barze w ramach all-inclusive, konieczność dodatkowej opłaty za atrakcje takie jak piłkarzyki, tenis stołowy i PlayStation, problemy z uzupełnianiem wody do picia w pokoju oraz rzadkie sprzątanie pogorszyły ogólną jakość pobytu. Te istotne uwagi powinny zostać wzięte pod uwagę przez hotel i podjęte odpowiednie działania w celu poprawy jakości obsługi i doświadczenia gości.

Marta B

Aronia Beach - informacje

Hotel Aronia Beach znajduje się około 200 metrów od piaszczystej plaży. Dzięki lokalizacji blisko centrum Słonecznego Brzegu obiekt jest doskonałą bazą wypadową do odkrywania okolicy. Miłośników wakacyjnych rozrywek ucieszy bliskość lokalnych atrakcji, a także program rozrywkowy z muzyką na żywo i dyskoteką. Dla najmłodszych przygotowano plac zabaw, brodzik oraz zajęcia w miniklubie. Aktywne wakacje zapewni oferta sportów wodnych oraz boisko do siatkówki, a chwile relaksu zagwarantują sauna fińska i jacuzzi.

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Piaszczysta plaża
  • Plac zabaw
  • Kryty basen

Położenie:

  • ok. 200 m od piaszczystej plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 35 min
World map
Średnia ocena klientów:
Dobry hotel
(56 opinii)
(56 opinii)
    Czystość
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Obsługa
    Wartość
    Pokoje
  • Marta B2023-07-12

    Po pobycie w tym hotelu, niestety muszę wyrazić swoje rozczarowanie. Zauważyłem, że szklanki w jadalni były brudne, często pozostawały na nich widoczne ślady ust oraz szminka. Takie niedociągnięcia w obszarze czystości są absolutnie nieakceptowalne i świadczą o braku odpowiedniej kontroli higieny. Goście powinni móc cieszyć się czystymi i odpowiednio przygotowanymi naczyniami podczas posiłków, dlatego takie sytuacje stanowią poważny mankament. Dodatkowo do kwestii dotyczących jedzenia, było ono monotonne i słabej jakości, co wpływało negatywnie na ogólne wrażenia z pobytu. Brak różnorodności i świeżości dań dodatkowo utrudniał zadowolenie gości z posiłków, które powinny stanowić ważny element komfortu podczas pobytu w hotelu. Kolejnym nieakceptowalnym zjawiskiem było pojawianie się mew nad basenem, które dokonywały swoich potrzeb w wodzie. Tego rodzaju incydenty powinny być pilnie zarządzane przez personel hotelu, aby utrzymać wysoką jakość i czystość basenu, co jest niezbędne dla zadowolenia i bezpieczeństwa gości. Dodatkowo, szantaż ze strony menadżerów hotelu, że jeśli goście nie będą cicho po godzinie 23, będą musieli zapłacić karę w wysokości 50 lewów, jest absolutnie nie do przyjęcia. Takie działania wpływają negatywnie na atmosferę pobytu i mogą wprowadzać stres wśród gości, co jest sprzeczne z oczekiwaniami wakacyjnego wypoczynku. Niemile zachowanie obsługi na barze to kolejny istotny aspekt, który powinien być uwzględniony. Goście zasługują na uprzejmą i profesjonalną obsługę, która sprawia, że czują się mile widziani i doceniani. Niemiła postawa personelu na barze prowadzi do nieprzyjemnych interakcji i może zniechęcać gości do korzystania z usług hotelowych. Dodatkowo, woda w basenie była bardzo zimna, co było niekomfortowe dla gości. Temperatura wody w basenie powinna być utrzymana na odpowiednim poziomie, aby goście mogli cieszyć się przyjemnymi chwilami relaksu i kąpieli. Ważnym problemem był również fakt, że za atrakcje takie jak piłkarzyki, tenis stołowy i PlayStation, należało dodatkowo płacić. Oczekiwano, że te formy rozrywki będą dostępne bez dodatkowych opłat, szczególnie w przypadku hotelu oferującego all inclusive. Dodatkowo, w pokoju rzadko uzupełniano wodę do picia oraz sprzątanie było wykonywane sporadycznie. Goście oczekują, że ich potrzeby zostaną właściwie uwzględnione, a woda do picia będzie regularnie dostarczana, a pokoje będą regularnie sprzątane. Niedostateczna obsługa w tym zakresie negatywnie wpływa na komfort i zadowolenie gości. Podsumowując, moje doświadczenie w tym hotelu było negatywne z powodu brudnych szklanek w jadalni, często pozostających na nich śladów ust oraz szminki. Dodatkowo, monotonne i słabej jakości jedzenie, incydenty z mewami nad basenem, szantaż ze strony menadżerów hotelu, niemiła obsługa na barze, bardzo zimna woda w basenie, limit drinków na barze w ramach all-inclusive, konieczność dodatkowej opłaty za atrakcje takie jak piłkarzyki, tenis stołowy i PlayStation, problemy z uzupełnianiem wody do picia w pokoju oraz rzadkie sprzątanie pogorszyły ogólną jakość pobytu. Te istotne uwagi powinny zostać wzięte pod uwagę przez hotel i podjęte odpowiednie działania w celu poprawy jakości obsługi i doświadczenia gości.

  • nataliafW3068JB2022-09-08
    Bardzo dobry

    Pokoje w hotelu bardzo ładnie urządzone, każdy z nich posiada własny balkon. Cały hotel jest bardzo przytulny. Barmani nie szczędzą alkoholu do drinków co jest plusem w porównaniu do innych hoteli. Jednak karta drinków wliczonych w cenę bardzo uboga. Ogranicza się do 4 pozycji, za wszystko inne trzeba dopłacić. Niestety sam bar zamyka się dosyć wcześnie, bo już o 23. Po godzinie 24 siedząc na części wspólnej hotelu trzeba być aż zbyt cicho, bo inaczej grożą policją. Obsługa sama w sobie nie jest najmilsza. Jedzenie w hotelu całkiem dobre, na uwagę zasługują przede wszystkim zupy (zawsze jedna w opcji wegetariańskiej). Woda w basenie nie jest podgrzewana, przez co nie można było wejść do basenu rano czy w południe, bo po prostu było za zimno (zdarzało się, że lepiej było pójść nad morze, bo tam było cieplej).

  • karolina_R4419UN2022-07-17
    Bardzo dobry

    Hotel zgodny z opisem zdjęcia odzwierciedlają rzeczywistość. Pokoje czyste sprzątane codziennie ręczniki wymieniane co dwa dni. każdy pokój ma taras. W opcji all Inclusive jedzenie świeże, smaczne, duży wybór potraw: kilka rodzajów mięs, sałatek owoce, ciasta. Do plaży 2 min na piechotkę przejście przez ulicę znajdująca się za hotelem; jest furtka. Minusem jest zimna woda w basenie obsługa miła, pomocna.

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
cta icon
Nr 1 w Polsce
cta icon
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Obsługa w podróży 24/7

Dlaczego warto wybrać Aronia Beach

  • udogodnienia dla rodzin
  • oferta sportowo-rekreacyjna
  • program rozrywkowy i dyskoteka

Oferta dla tego hotelu nie jest dostępna.

Zobacz, co nowego na blogu TUI