Zakładam, że przeciętny gość składa się z rodziny z dwójką dzieci, przy czym wiele osób zabiera ze sobą dziadków - - - a hotel jest dobrze wyposażony, aby zaspokoić potrzeby tej grupy docelowej.
Pokoje są sprytnie zaprojektowane, niezbyt przestronne i pod względem jakości bardziej po jednej stronie wydajnego motelu, ale odpowiednie dla nas, czteroosobowej rodziny z dwójką małych dzieci. Zarezerwowaliśmy „Familie Suite Superior” i, na życzenie, otrzymaliśmy ładny jasny apartament na najwyższym piętrze (dziękuję!). Apartament ma elegancki układ z małym oddzielnym kącikiem sypialnym z podwójnym łóżkiem dla rodziców, niewielką małą przestrzenią z łóżkami piętrowymi i niewielką częścią wypoczynkową. W dość ograniczonej przestrzeni jest dużo miejsca do przechowywania, w tym dla dzieci, z których każde łóżko piętrowe ma własny schowek, który nasze dzieci uwielbiały. Łazienka była przestronna z oddzielnym prysznicem, rurką i toaletą. Apartament był codziennie sprzątany idealnie, a personel sprzątający był przyjazny i profesjonalny. Odkryliśmy jednak, że meble i dywan wyraźnie wykazywały ślady rozkładu i wkrótce powinny zostać wymienione.
Ogólnie rzecz biorąc, w porównaniu do wszystkich innych czterogwiazdkowych hoteli o podwyższonym standardzie, w których mieszkaliśmy w Austrii, Cristallo jest bardziej niższy pod względem luksusu, stylu i wyposażenia. Po drobnych modyfikacjach lobby hotelu i przyległy bar mogą zostać przekształcone w o wiele bardziej przytulne miejsce (obecnie odczuwa się wrażenie na dworcu kolejowym ze względu na duże wyświetlacze i ogólny układ).
Udogodnienia są idealne dla rodzin. Instrukcje narciarskie zaczynają się po drugiej stronie ulicy, a wypożyczalnia sprzętu dostępna na parterze hotelu z odrobiną podstawowego wyboru, więc nie powinieneś być zbyt wybredny. Spodziewaj się długich linii i chaotycznej obsługi klienta, gdy dotrzesz tam w godzinach szczytu. Zgodnie z zaleceniami dokonaliśmy „rezerwacji wstępnej” on-line (bardzo czasochłonne!), Ale wypożyczalnia nart nigdy jej nie otrzymała… i wydawało się, że nawet nie wie o systemie rezerwacji wstępnej (?), Mamy wrażenie. Ale jest to po prostu bardzo wygodne - wypożyczalnia sprzętu narciarskiego znajduje się nieco ponad 50 m od przechowalni. Jest spa dla dorosłych, co doceniliśmy, ponieważ pozwoliło nam znaleźć spokój w kurorcie. Ogólnie rzecz biorąc, spa jest dość. k. (choć nie szykowny), ale wydaje się, że cierpi na jakiś zapach siarki. Kryty basen to miły luksus, a zarówno basen, jak i spa mogą być bardzo zatłoczone w godzinach szczytu.
Instrukcja jazdy na nartach („Szkoła narciarska”) była poniżej średniej z DUŻYMI grupami i niewygodnym czasem (tylko od 10:00 do 13:00). Woleliśmy mniejsze grupy, z większą osobistą uwagą i całodzienną obsługą, jak we wszystkich innych ośrodkach narciarskich w Austrii. Większość ośrodków oferuje 10 - 12: 00 i 13 - 15: 00 z lunchem w cenie. Większość nauczycieli biegle posługuje się wielkanocnymi językami europejskimi, co dobrze koresponduje z klientami w tym ośrodku, ale angielski, holenderski lub niemiecki były rzadko używane poprawnie. Prawdopodobnie wybierzemy inną szkołę narciarską w przyszłym roku, jeśli wrócimy.
Śniadanie i kolacja serwowane są w różnych pokojach na parterze. Jakość była o. k. i wiele potraw było świeżo przygotowanych. Przełożony był stale obecny i zapewnił, że wszystkie pozycje w formie bufetu były dostępne, a prezentacja czysta. Ze względu na wielkość hotelu i wynikającą z tego (wysoką) liczbę gości posiłki są jednak bardzo gorączkowe. Niestety obiad nie jest serwowany, a raczej przygotowany w formie bufetu. Chociaż pozwala to na szeroki wybór potraw, obiad zamienia się w codzienną walkę o jedzenie z długimi kolejkami.
Wolelibyśmy, gdyby kolację serwowano przy stole z wcześniej ustalonym menu, jak w większości innych ośrodków. Nasza pierwsza prośba o dość stolik została zignorowana, ale w dniu przyjazdu mogliśmy znaleźć odpowiednie miejsce. Chciałbym, aby odbiór był bardziej elastyczny i miał lepszą komunikację z personelem restauracji.
Personel jest bardzo oddany. Nasz kelner w restauracji był bardzo uprzejmy i pamiętał wszystkie nasze preferencje - doskonały poziom usług! Również kierownik restauracji i kierownik bufetu byli stale obecni, upewniając się, że wszyscy są zadowoleni. Personel recepcji był przyjazny, choć popełnili błąd podczas przygotowywania faktury końcowej. Podobnie jak większość innych, mieliśmy domyślną opłatę za parking w wysokości około 70 euro. - mimo że przyjechaliśmy pociągiem. Wyewidencjonowanie było mniej niż płynne (w przypadku czterogwiazdkowego hotelu sup) z większością klientów w kolejce przed mną, którzy mieli problemy.
Pomimo tych zastrzeżeń hotel Cristallo jest dobrym wyborem dla rodzin ceniących wygodę i preferujących mały rodzinny ośrodek narciarski w Austrii.
W związku ze zmianami klimatu dobrze wiedzieć, że do hotelu można łatwo dojechać koleją austriacką (OeBB).
WorldtravellerFromDC2020-02-28