Klajdi Resort

    (80 opinii)
    TIA15104

    Ostatnią rezerwację założono 4 dni temu z miejscowości Gdańsk

    Klajdi Resort - informacje

    Hotel Klajdi Resort położony jest w atrakcyjnej i przyjaznej okolicy, przy promenadzie. Obiekt z tradycjami i rodzinną atmosferą. W roku 2018 przeszedł całkowitą renowację, a niektóre pokoje zostały wybudowane. Niedaleko znajdują się restauracje, sklepy, puby. Hotel oferuje gustowne i nowoczesne pokoje. Plaża tuż przy hotelu jest piaszczysta i łagodnie opada do morza. Resort zaprasza wszystkie osoby, które zaznać chcą niespiesznego relaksu. Jest odpowiedni również dla rodzin z dziećmi. Ogromnym atutem jest bar na molo, w którym można się relaksować przy muzyce.

    Najpopularniejsze udogodnienia:

    Położenie:

    • ok. 5 km od miasteczka Golem
    • bezpośrednio przy plaży
    • czas dojazdu z lotniska ok. 50 min
    World map
    Średnia ocena klientów:
    Bardzo dobry
    (80 opinii)
    (80 opinii)
    Certificate of Excellence 2019
      Lokalizacja
      Obsługa
      Wartość
      Czystość
      Jakość noclegu
      Pokoje
    • RafikiPetrys2019-08-06
       

      Zarezerwowany pobyt od 29.07 - 05.08.2019 przez TUI, przyjechaliśmy wcześnie rano i jako nieliczni dostaliśmy pokój myślimy sobie super (ale to dlatego że z trojką dzieci jesteśmy). Dostaliśmy kartę do pokoju pokój 209.... wchodząc czuje sam grzyb gryzie w gardło itp patrze na liczbę łóżek i tam 4 a nas jest 5 ..... Nie wiem czy to TUI dało ciało czy nie bo podobno ten hotel zakłada że dzieci mogą spać z rodzicami (synek 3,5 roku) a jak nie chcą to mogą nam zaproponować łóżeczko za dodatkową opłatą.... No i zaczęły się wycieczki pokój recepcja itd Panie w recepcji po za tym że są bardzo ładne i ładnie się uśmiechają nic nie robią z Twoim problem... zaprosiłem jedną do pokoju i gdy poczuła smród z klimatyzacji potwierdziła że śmierdzi i nic.... musiałem się przespać w tym pokoju.... otwarte okna na oścież, gorącą i klimatyzacja zakryta ręcznikiem żeby nie śmierdziała ale to chyba już siedzi w ścianach.... (dzieci są astmatykami rano już kaszlały...mnie z żoną gryzło w gardło..) Drugi dzień znowu kontakt z rezydentem i od niego usłyszałem "jak nic z tym nie zrobią proszę o kontakt jutro...." miałem tak spędzić kolejną noc więc znowu do recepcji... i tam usłyszałem że 100 klientów przede mną nie narzekało więc nie wiedzą o co mi chodzi i rok temu był pokój remontowany więc z nim jest wszystko ok, mimo że siedziała tam dziewczyna która potwierdziła że w nim śmierdzi i już złe na mnie że przyszedłem po raz kolejny... (pewnie byłem ciężkim klientem). Wtedy zrozumiałem że już nić z recepcją nie załatwię i poprosiłem o kontakt z kim wyżej itp... zostałem zaproszony do pokoju obok i tam inne osoby powiedziały mi że sprawdzą mój problem itp. Doszedłem do pokoju dostałem telefon że mogą mi zaoferować inny pokój... Pokój bez balkonu podobny ale nie śmierdziało z chęcią zadeklarowałem chęć zamiany i nie wiem czemu dziewczyny z recepcji były zdziwione... może faktycznie myślały że mi zależy na "lepszym" pokoju... Przeprowadziłem się do 303 fajny pokój ciut mniejszy bez balkonu ale sprawna klima... i tyle poszliśmy się na wieczór wykąpać patrzymy woda z prysznica nie spływa i zalewa łazienkę..... no nic nie zgłaszam problemu woda powoli ale spłynęła wieczorem widziałem akcje ratownicza przytkało się szambo w całym hotelu ale naprawione moment.... rano wstaje brak zimnej wody.... nie zgłaszam w dzień już była... Kolejną rzeczą nie do zaakceptowania dla mnie to że każdy moje wejść na basen hotelowy zająć leżak i się rządzić na nim.... w niedziele usiadła jakaś "święta krowa" nie klient hotelowy po prostu przyszła z zewnątrz i wstrzymała grę w piłkę chłopakom bo jej woda będzie chlapać (pierwszy leżak przy basenie). Żadnego regulaminu basenu.... każdy robi co chcę nie ma ratownika... na naszych oczach jedno dziecko się topiło drugie je uratowało.... Na plaży także brak ratownika... WIFI przy recepcji działa ale ciut dalej to już dramat.... Jedzenie w stołówce nie warto go brać nawet śniadań, które ja biorę bo lubię kawę.... Maszyny dwie nigdy nie sprawne a jak lejesz pełną kawę to leje jak kot napłakał... Jedzenie nudne i codziennie to samo.... Z pozytywów restauracja hotelowa najlepsza na ulicy.... kelnerzy super sprawa mili i szybko obsługują a jedzenie przepyszne. Plaża super piaszczysta i blisko dużo glonów ale codziennie oczyszczona. Mój negatyw jest przede wszystkim za pokój na dzień dobry zj...ny urlop...

    • zksp2019-07-17
      Bardzo dobry

      Porażką są ekspresy kawowe. Dostępne są tylko podczas śniadania i co chwilę wymagają interwencji obsługi. Napoje i kawa w ciągu dnia tylko do kupienia w barach: na molo lub przy basenie. ALL to tylko trzy posiłki i NIC więcej. Ręczniki w cenie i wymieniane na podstawie karty. Leżaków na plaży wystarczająco. W weekendy połowa plaży jest udostępniana przyjezdnym gościom. Jedzenie takie sobie. Mięso nie jest potrawą popisową hotelowego kucharza. Nikt nie powinien chodzić głodny. Wszystko jednak rekompensuje plaża i super woda w morzu.

    • AKL7772019-07-08
      Bardzo dobry

      Właśnie wróciliśmy wyjazdu do Albanii. Było bardzo fajnie. Hotel czysty i codziennie sprzątany. Obsługa bardzo miła. Muszą się przyzwyczaić do reguł europejskiej turystyki. All inclusive light to nic innego jak 3 posiłki - śniadanie 8-10 obiad 13-14 i kolacja 19-21. W tym czasie dwie oranżady i woda do posiłków do oporu i do obiadu i do kolacji jest wino czerwone i białe oraz piwo. Do śniadania żadnego alkoholu. Byliśmy z 3,5 rocznym dzieckiem i dla nas pobyt praktycznie w morzu był idealny. Plaża piaszczysta ale piasek trochę ciemniejszy niż u nas. Nagrzewający się niemiłosiernie. Warto dla malucha wziąć np. crocsy. Poza tym łagodne zejście do morza. Kto był nad Balatonem to wie,że aby sobie popływać trzeba daleko iść do morza. Woda słona ale po wyjściu z plaży prysznic. Basen wystarczający, brodzik też dawał radę. Ręczniki kąpielowe w cenie. Przeszkadzać może muzyka w weekendy, Przy samym hotelu do 24 na żywo po prostu bardzo głośno śpiewają i jest impreza (piątek, sobota i niedziela), a na molo do 2:00 też słychać jeśli ktoś wybierze opcję z widokiem na morze. I trzeba wziąć coś na komary, bo w nocy coś w pokoju gryzie a ciężko spać z dzieckiem z klimatyzacją. Pyszne owoce sprzedawane na plaży,ale w okolicy jest jedna ulica aby coś kupić typu magnes lub wodę lub chipsy. Wyjazd udany - my nastawiliśmy się na kąpiel w morzu i basenie i wypoczynek i się sprawdziło. :)))

    Hotel

    Dla dzieci

    • łóżeczko dla dziecka: na zapytanie, ok. 15 €
    • basen
    • plac zabaw
    • wysokie krzesełko
    • menu dla dzieci

    Sport i wellness

      Płatne
    • sporty wodne

    Wyposażenie

    • parking: strzeżony
    • sala TV
    • Wi-Fi: w całym hotelu
    • recepcja
    • kącik internetowy
    • kantor
    • pralnia
    • taras słoneczny
    • sejf: w recepcji

    Liczba pokojów

    • 115

    Kategoria lokalna

    • 4 gwiazdki

    Plaża

    • prywatna
    • piaszczysta
    • leżaki w cenie
    • parasole w cenie
    • ręczniki w cenie

    Basen

    • basen:  zewnętrzny, dla dorosłych, leżaki, parasole
    • basen dla dzieci
    • ręczniki: za opłatą
    Przelot
    Rezerwacja miejsce w samolocie

    Rezerwacja miejsc w samolocie już od 35 zł*

    • Cieszysz się komfortem związanym z brakiem pośpiechu przy odprawie
    • Zyskujesz możliwość zarezerwowania ulubionych miejsc
    • Masz gwarancję otrzymania miejsc obok siebie w czasie lotu

    *Dostępna na wybranych rejsach czarterowych. Cena zależy od wybranego połączenia. Sprawdź

    Opinie gości
    Klajdi Resort - opinie
    Średnia ocena klientów:
    Bardzo dobry
    (80 opinii)
    (80 opinii)
    Certificate of Excellence 2019
      Lokalizacja
      Obsługa
      Wartość
      Czystość
      Jakość noclegu
      Pokoje
    • RafikiPetrys2019-08-06
       

      gdy jest problem mówią Ci że to z Tobą jest coś nie tak ......

      Zarezerwowany pobyt od 29.07 - 05.08.2019 przez TUI, przyjechaliśmy wcześnie rano i jako nieliczni dostaliśmy pokój myślimy sobie super (ale to dlatego że z trojką dzieci jesteśmy). Dostaliśmy kartę do pokoju pokój 209.... wchodząc czuje sam grzyb gryzie w gardło itp patrze na liczbę łóżek i tam 4 a nas jest 5 ..... Nie wiem czy to TUI dało ciało czy nie bo podobno ten hotel zakłada że dzieci mogą spać z rodzicami (synek 3,5 roku) a jak nie chcą to mogą nam zaproponować łóżeczko za dodatkową opłatą.... No i zaczęły się wycieczki pokój recepcja itd Panie w recepcji po za tym że są bardzo ładne i ładnie się uśmiechają nic nie robią z Twoim problem... zaprosiłem jedną do pokoju i gdy poczuła smród z klimatyzacji potwierdziła że śmierdzi i nic.... musiałem się przespać w tym pokoju.... otwarte okna na oścież, gorącą i klimatyzacja zakryta ręcznikiem żeby nie śmierdziała ale to chyba już siedzi w ścianach.... (dzieci są astmatykami rano już kaszlały...mnie z żoną gryzło w gardło..) Drugi dzień znowu kontakt z rezydentem i od niego usłyszałem "jak nic z tym nie zrobią proszę o kontakt jutro...." miałem tak spędzić kolejną noc więc znowu do recepcji... i tam usłyszałem że 100 klientów przede mną nie narzekało więc nie wiedzą o co mi chodzi i rok temu był pokój remontowany więc z nim jest wszystko ok, mimo że siedziała tam dziewczyna która potwierdziła że w nim śmierdzi i już złe na mnie że przyszedłem po raz kolejny... (pewnie byłem ciężkim klientem). Wtedy zrozumiałem że już nić z recepcją nie załatwię i poprosiłem o kontakt z kim wyżej itp... zostałem zaproszony do pokoju obok i tam inne osoby powiedziały mi że sprawdzą mój problem itp. Doszedłem do pokoju dostałem telefon że mogą mi zaoferować inny pokój... Pokój bez balkonu podobny ale nie śmierdziało z chęcią zadeklarowałem chęć zamiany i nie wiem czemu dziewczyny z recepcji były zdziwione... może faktycznie myślały że mi zależy na "lepszym" pokoju... Przeprowadziłem się do 303 fajny pokój ciut mniejszy bez balkonu ale sprawna klima... i tyle poszliśmy się na wieczór wykąpać patrzymy woda z prysznica nie spływa i zalewa łazienkę..... no nic nie zgłaszam problemu woda powoli ale spłynęła wieczorem widziałem akcje ratownicza przytkało się szambo w całym hotelu ale naprawione moment.... rano wstaje brak zimnej wody.... nie zgłaszam w dzień już była... Kolejną rzeczą nie do zaakceptowania dla mnie to że każdy moje wejść na basen hotelowy zająć leżak i się rządzić na nim.... w niedziele usiadła jakaś "święta krowa" nie klient hotelowy po prostu przyszła z zewnątrz i wstrzymała grę w piłkę chłopakom bo jej woda będzie chlapać (pierwszy leżak przy basenie). Żadnego regulaminu basenu.... każdy robi co chcę nie ma ratownika... na naszych oczach jedno dziecko się topiło drugie je uratowało.... Na plaży także brak ratownika... WIFI przy recepcji działa ale ciut dalej to już dramat.... Jedzenie w stołówce nie warto go brać nawet śniadań, które ja biorę bo lubię kawę.... Maszyny dwie nigdy nie sprawne a jak lejesz pełną kawę to leje jak kot napłakał... Jedzenie nudne i codziennie to samo.... Z pozytywów restauracja hotelowa najlepsza na ulicy.... kelnerzy super sprawa mili i szybko obsługują a jedzenie przepyszne. Plaża super piaszczysta i blisko dużo glonów ale codziennie oczyszczona. Mój negatyw jest przede wszystkim za pokój na dzień dobry zj...ny urlop...

    • zksp2019-07-17
      Bardzo dobry

      właściwie OK

      Porażką są ekspresy kawowe. Dostępne są tylko podczas śniadania i co chwilę wymagają interwencji obsługi. Napoje i kawa w ciągu dnia tylko do kupienia w barach: na molo lub przy basenie. ALL to tylko trzy posiłki i NIC więcej. Ręczniki w cenie i wymieniane na podstawie karty. Leżaków na plaży wystarczająco. W weekendy połowa plaży jest udostępniana przyjezdnym gościom. Jedzenie takie sobie. Mięso nie jest potrawą popisową hotelowego kucharza. Nikt nie powinien chodzić głodny. Wszystko jednak rekompensuje plaża i super woda w morzu.

    • AKL7772019-07-08
      Bardzo dobry

      Polecam!!!

      Właśnie wróciliśmy wyjazdu do Albanii. Było bardzo fajnie. Hotel czysty i codziennie sprzątany. Obsługa bardzo miła. Muszą się przyzwyczaić do reguł europejskiej turystyki. All inclusive light to nic innego jak 3 posiłki - śniadanie 8-10 obiad 13-14 i kolacja 19-21. W tym czasie dwie oranżady i woda do posiłków do oporu i do obiadu i do kolacji jest wino czerwone i białe oraz piwo. Do śniadania żadnego alkoholu. Byliśmy z 3,5 rocznym dzieckiem i dla nas pobyt praktycznie w morzu był idealny. Plaża piaszczysta ale piasek trochę ciemniejszy niż u nas. Nagrzewający się niemiłosiernie. Warto dla malucha wziąć np. crocsy. Poza tym łagodne zejście do morza. Kto był nad Balatonem to wie,że aby sobie popływać trzeba daleko iść do morza. Woda słona ale po wyjściu z plaży prysznic. Basen wystarczający, brodzik też dawał radę. Ręczniki kąpielowe w cenie. Przeszkadzać może muzyka w weekendy, Przy samym hotelu do 24 na żywo po prostu bardzo głośno śpiewają i jest impreza (piątek, sobota i niedziela), a na molo do 2:00 też słychać jeśli ktoś wybierze opcję z widokiem na morze. I trzeba wziąć coś na komary, bo w nocy coś w pokoju gryzie a ciężko spać z dzieckiem z klimatyzacją. Pyszne owoce sprzedawane na plaży,ale w okolicy jest jedna ulica aby coś kupić typu magnes lub wodę lub chipsy. Wyjazd udany - my nastawiliśmy się na kąpiel w morzu i basenie i wypoczynek i się sprawdziło. :)))

    • Eryk C2019-07-08
      Bardzo dobry

      Pobyt czerwiec/lipiec 2019

      Hotel przyzwoity. Pokoje czyste, codziennie sprzątane. Codzienna zmiana ręczników. Pomieszczenia zdecydowanie większe i ładniejsze w nowszej części hotelu. Basen niezbyt duży, ale można pływać. Woda w basenie czysta. Leżaki i materace nad basenem noszą ślady użytkowania. Plaża piaszczysta, sprzątana, ale goście niestety śmiecą na potęgę. Morze ciepłe, płytkie, woda czysta, ale mętna- taki ciepły Bałtyk ;). Jedzenie dość monotonne. Dużo warzyw, smaczne melony i arbuzy. Mięsa przyrządzane beznadziejnie ;( suche , twarde, w zasadzie niezjadliwe. Do lunchu i kolacji wino i piwo. Śniadania obfite. W czasie naszego pobytu zmieniono automaty do kawy- zdecydowanie lepsza jakość. Na duży plus zasługuje obsługa. Nie zgadzam się z opiniami , że nie posługują się angielskim. Spokojnie można się z nimi dogadać. Zawsze starają się pomóc . Są bardzo uczynni i uprzejmi. Szybko rozwiązali standardowe problemy- awarię klimatyzacji i zapchany odpływ w łazience. Obsługa stara się również reagować na inne problemy. Wprowadzają potrawy dla dzieci. Kiedy zwiększyła się liczba gości powiększyli stołówkę o sale konferencyjna aby wszyscy bez problemu mogli się zmieścić. Istotnym minusem hotelu jest w zasadzie brak wifi. Połączenie nieustannie się rwie. W części pomieszczeń w ogóle nie działa.Czasem trudno połączyć się nawet w okolicach recepcji. Na miejscu polecamy wycieczki z "Moją Albanią". Polska firma z profesjonalnymi , znającymi Bałkany przewodniczkami.

    • Jola B2019-07-07
       

      Pobyt 03 - 10 czerwiec 2019 r.

      Pobyt z TUI.W zasadzie wszystko w opiniach czerwcowych zostało napisane. Dlatego tylko kilka uwag. Za małą cenę warto pojechać. Zwłaszcza dlatego, że lot z Katowic trwa 1:20 h, nawet z dojazdem i odprawą, to trwa krócej niż dojazd w niektóre miejsca nad nasze morze:)Plaże zaniedbane, ale byliśmy przed sezonem. Morze długo płytkie i ciepłe. Sporty wodne na plaży. Jedzenie...3 dni przed końcem juz mi nic nie smakowało, cały czas to samo.Monotonia. Mięsa twarde, chciałabym spróbować coś regionalnego, a tego nie było. Stołówka, bo na pewno nie restauracja za mała na ilość gości w hotelu.Poza śniadaniem, ciągle kolejki.Kawa do śniadania okropna, ale faktycznie w barze przy plaży można wypić pyszną, trzeba zapłacić, ale jakieś grosze.Lunch-boxy przed wycieczką można zamówić, byle przed kolacją poprzedniego dnia.Co do wycieczek, w Albanii na większość wycieczek długi dojazd i jeszcze po drogach w górach, ale warto. Kosowo też polecam, ale najlepiej w Prizren od razu spytać o której zbiórka i gdzie.Zwiedzać na własną rękę. Pokoje, jak się trafi, w tej samej opcji zakupowej można dostać mały lub duży.Potwierdzam, że w weekendy przyjeżdża wielu Albańczyków, zaczyna sie w piątek, w niedzielę jest apogeum, o leżaki wtedy trudno, chociaż hotel powinien,myślę, zagwarantować kilka pierwszych rzędów dla mieszkańców hotelu, ale od tamtych biorą kasę:( Bar na molo, nie działał, rezydent Patryk, powiedział, że i tak był płatny, więc po co nam on. Czy wrócę..na pewno nie do tego hotelu.

    Pokoje

    Pokój rodzinny

    • Kod pokoju: FZX1
    • Max. liczba osób: 
    • balkon
    • prysznic
    • klimatyzacja
    • WC
    • 2 oddzielne pokoje połączone drzwiami
    • TV
    • suszarka do włosów
    • kapcie
    • telefon
    • minilodówka
    • Wi-Fi

    Pokój 2-osobowy z widokiem na morze

    • Kod pokoju: DZM1
    • Max. liczba osób: 
    • balkon
    • prysznic
    • klimatyzacja
    • WC
    • TV
    • suszarka do włosów
    • kapcie
    • telefon
    • minilodówka
    • Wi-Fi
    • widok na morze

    Pokój 2-osobowy

    • Kod pokoju: DZX1
    • Max. liczba osób: 
    • balkon
    • prysznic
    • klimatyzacja
    • WC
    • TV
    • suszarka do włosów
    • kapcie
    • telefon
    • minilodówka
    • Wi-Fi

    Pokój 2-osobowy

    • Kod pokoju: DZX2
    • Max. liczba osób: 
    • balkon
    • prysznic
    • klimatyzacja
    • WC
    • TV
    • suszarka do włosów
    • kapcie
    • telefon
    • minilodówka
    • Wi-Fi
    • częściowy widok na morze
    Wyżywienie

    Godziny serwowania posiłków w hotelu mogą nieznacznie różnić się od godzin podanych w ofercie.

    Wycieczki fakultatywne
    Banner wycieczki fakultatywne

    Zwiedzaj różne krańce świata z TUI. Oferta niezwykłych wycieczek fakultatywnych stworzona z myślą o naszych klientach. Zaplanuj wycieczki przed wylotem i ciesz się beztroskimi wakacjami.

    • Najlepszy wybór wycieczek w języku polskim
    • Dostępność i potwierdzenie online
    • Komfortowy odbiór z hotelu

    Rezerwuj na GoTui lub zapytaj w punkcie sprzedaży

    Ważne informacje
    Albania - przewodnik

    Dlaczego warto wybrać Klajdi Resort

    • certyfikat jakości w portalu TripAdvisor
    • bar na molo
    • hotel po całkowitym remoncie w 2018 roku
    Sprawdzanie ceny