Opieka TUI podczas wypoczynku

BLOG DIGITAL

Stały dostęp do wszelkich niezbędnych informacji i możliwość uzyskania pomocy i odpowiedzi na nurtujące Cię pytania podczas wyjazdu znajdziesz w aplikacji mobilnej TUI i TUI Service Center. Od pierwszego do ostatniego dnia Twojej podróży będziesz pod opieką naszych konsultantów  – wystarczy, że przed wylotem pobierzesz aplikację mobilną TUI z App Store, Google Play lub AppGallery.

W przypadku pytań, skorzystaj z dostępnej w aplikacji najdogodniejszej dla Ciebie formy kontaktu (formularz kontaktowy, czat, telefon, SMS); w aplikacji mobilnej i na dokumentach podróży znajdziesz również dane kontaktowe do całodobowej opieki TUI Service Center w języku polskim.

Na każdym etapie wycieczki opieka TUI Service Center będzie do Twojej dyspozycji. Żeby nie zagubić się w gąszczu informacji i mieć świadomość przebiegu podróży krok po kroku, sprawdź, jak wygląda obsługa Digital Service podczas wakacji z TUI:

  1. Przed wyjazdem pobierz naszą aplikację mobilną i zaloguj się do myTUI
  2. Po wylądowaniu na lotnisku docelowym czeka Cię kontrola paszportowa, sprawdzenie niezbędnych dokumentów, np. kodów QR, lub od razu odbiór bagażu rejestrowanego.
  3. Po odebraniu bagażu udaj się do wyjścia – w przypadku zakupu transferu standardowego będzie tam na Ciebie czekać pracownik TUI, który wskaże Ci drogę do autokaru.

  4. Autokar rozwiezie klientów do kilku hoteli. Kierowca będzie informować pasażerów, pod którym hotelem się zatrzymuje.
  5. Po przyjeździe do hotelu udaj się do recepcji i okaż niezbędne dokumenty – dokumenty podróży i dokument tożsamości.
  6. Od teraz będziesz cieszyć się beztroskimi wakacjami! W przypadku jakichkolwiek problemów lub pytań skorzystaj z dowolnej formy kontaktu i poinformuj nas, w czym możemy Ci pomóc. Pamiętaj, że TUI Service Center jest do Twojej dyspozycji 24/7, również w aplikacji mobilnej TUI.
  7. Przed powrotem do Polski na 48 h przed wylotem potwierdź aktualne godziny lotu – sprawdzisz je w serwisie myTUI w aplikacji mobilnej lub kontaktując się z TUI Service Center.
  8. Na 48 h przed odlotem sprawdź godzinę transferu z hotelu na lotnisko – możesz to zrobić na stronie tuitransfer.com, w serwisie myTUI w aplikacji mobilnej lub kontaktując się z TUI Service Center.
  9. Po przybyciu na lotnisko udaj się z bagażami do stanowiska check in. Otrzymasz kartę pokładową, następnie przejdziesz do kontroli bezpieczeństwa oraz do swojego gate’u.

Dostęp do aplikacji mobilnej TUI daje Ci wiele korzyści, w tym poczucie kontroli i bezpieczeństwa – nieocenione podczas urlopu spędzanego za granicą. Po zalogowaniu się do myTUI znajdziesz tam między innymi:

  • informacje o Twoim hotelu;
  • dokumenty podróży;
  • godzinę lotu powrotnego;
  • informacje o transferze powrotnym w przypadku zakupienia usługi;
  • dane kontaktowe do TUI Service Center, w tym opcję czatu z konsultantem;
  • przewodnik po lokalnych atrakcjach.

Posiadanie aplikacji mobilnej TUI daje Ci również możliwość zakupu wycieczki fakultatywnej. Rezerwacji wymarzonej wycieczki możesz również dokonać za pomocą TUI Service Center. W przypadku najpopularniejszych hoteli istnieje możliwość spotkania z przedstawicielem TUI (polsko- lub anglojęzycznym), który przedstawi ofertę atrakcji i wycieczek dostępnych dla klientów TUI. O jego wizycie w hotelu zostaniesz poinformowany powiadomieniem z aplikacji mobilnej lub wiadomością SMS.

Korzystanie z aplikacji jest niezwykle intuicyjne – z jej obsługą poradzą sobie użytkownicy w każdym wieku. Sprawdź, jakie to proste!

W razie jakichkolwiek wątpliwości odwiedź stronę (https://www.tui.pl/mytui/pomoc) i znajdź odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania.