Stały dostęp do wszelkich niezbędnych informacji i możliwość uzyskania pomocy i odpowiedzi na nurtujące Cię pytania podczas wyjazdu znajdziesz w aplikacji mobilnej TUI i TUI Service Center. Od pierwszego do ostatniego dnia Twojej podróży będziesz pod opieką naszych konsultantów – wystarczy, że przed wylotem pobierzesz aplikację mobilną TUI z App Store, Google Play lub AppGallery.
W przypadku pytań, skorzystaj z dostępnej w aplikacji najdogodniejszej dla Ciebie formy kontaktu (formularz kontaktowy, czat, telefon, SMS); w aplikacji mobilnej i na dokumentach podróży znajdziesz również dane kontaktowe do całodobowej opieki TUI Service Center w języku polskim.
Na każdym etapie wycieczki opieka TUI Service Center będzie do Twojej dyspozycji. Żeby nie zagubić się w gąszczu informacji i mieć świadomość przebiegu podróży krok po kroku, sprawdź, jak wygląda obsługa Digital Service podczas wakacji z TUI:
- Przed wyjazdem pobierz naszą aplikację mobilną i zaloguj się do myTUI
- Po wylądowaniu na lotnisku docelowym czeka Cię kontrola paszportowa, sprawdzenie niezbędnych dokumentów, np. kodów QR, lub od razu odbiór bagażu rejestrowanego.
- Po odebraniu bagażu udaj się do wyjścia – w przypadku zakupu transferu standardowego będzie tam na Ciebie czekać pracownik TUI, który wskaże Ci drogę do autokaru.
- Autokar rozwiezie klientów do kilku hoteli. Kierowca będzie informować pasażerów, pod którym hotelem się zatrzymuje.
- Po przyjeździe do hotelu udaj się do recepcji i okaż niezbędne dokumenty – dokumenty podróży i dokument tożsamości.
- Od teraz będziesz cieszyć się beztroskimi wakacjami! W przypadku jakichkolwiek problemów lub pytań skorzystaj z dowolnej formy kontaktu i poinformuj nas, w czym możemy Ci pomóc. Pamiętaj, że TUI Service Center jest do Twojej dyspozycji 24/7, również w aplikacji mobilnej TUI.
- Przed powrotem do Polski na 48 h przed wylotem potwierdź aktualne godziny lotu – sprawdzisz je w serwisie myTUI w aplikacji mobilnej lub kontaktując się z TUI Service Center.
- Na 48 h przed odlotem sprawdź godzinę transferu z hotelu na lotnisko – możesz to zrobić na stronie tuitransfer.com, w serwisie myTUI w aplikacji mobilnej lub kontaktując się z TUI Service Center.
- Po przybyciu na lotnisko udaj się z bagażami do stanowiska check in. Otrzymasz kartę pokładową, następnie przejdziesz do kontroli bezpieczeństwa oraz do swojego gate’u.
Dostęp do aplikacji mobilnej TUI daje Ci wiele korzyści, w tym poczucie kontroli i bezpieczeństwa – nieocenione podczas urlopu spędzanego za granicą. Po zalogowaniu się do myTUI znajdziesz tam między innymi:
- informacje o Twoim hotelu;
- dokumenty podróży;
- godzinę lotu powrotnego;
- informacje o transferze powrotnym w przypadku zakupienia usługi;
- dane kontaktowe do TUI Service Center, w tym opcję czatu z konsultantem;
- przewodnik po lokalnych atrakcjach.
Posiadanie aplikacji mobilnej TUI daje Ci również możliwość zakupu wycieczki fakultatywnej. Rezerwacji wymarzonej wycieczki możesz również dokonać za pomocą TUI Service Center. W przypadku najpopularniejszych hoteli istnieje możliwość spotkania z przedstawicielem TUI (polsko- lub anglojęzycznym), który przedstawi ofertę atrakcji i wycieczek dostępnych dla klientów TUI. O jego wizycie w hotelu zostaniesz poinformowany powiadomieniem z aplikacji mobilnej lub wiadomością SMS.
Korzystanie z aplikacji jest niezwykle intuicyjne – z jej obsługą poradzą sobie użytkownicy w każdym wieku. Sprawdź, jakie to proste!
W razie jakichkolwiek wątpliwości odwiedź stronę (https://www.tui.pl/mytui/pomoc) i znajdź odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania.