VIK Hotel San Antonio Wyspy Kanaryjskie - Udogodnienia
VIK Hotel San Antonio Wyspy Kanaryjskie - Hotel
VIK Hotel San Antonio Wyspy Kanaryjskie - Pokoje
VIK Hotel San Antonio Wyspy Kanaryjskie - Wyżywienie
VIK Hotel San Antonio Wyspy Kanaryjskie - Udogodnienia
VIK Hotel San Antonio Wyspy Kanaryjskie - Położenie
VIK Hotel San Antonio Wyspy Kanaryjskie - Hotel
VIK Hotel San Antonio Wyspy Kanaryjskie - Położenie
VIK Hotel San Antonio Wyspy Kanaryjskie - Pokoje
VIK Hotel San Antonio Wyspy Kanaryjskie - Wyżywienie
VIK Hotel San Antonio Wyspy Kanaryjskie - Udogodnienia
VIK Hotel San Antonio Wyspy Kanaryjskie - Sport i Wellness
VIK Hotel San Antonio Wyspy Kanaryjskie - Dla dzieci
VIK Hotel San Antonio Wyspy Kanaryjskie - Hotel
VIK Hotel San Antonio Wyspy Kanaryjskie - Położenie
VIK Hotel San Antonio Wyspy Kanaryjskie - Wyżywienie
VIK Hotel San Antonio Wyspy Kanaryjskie - Udogodnienia
VIK Hotel San Antonio Wyspy Kanaryjskie - Sport i Wellness
VIK Hotel San Antonio Wyspy Kanaryjskie - Dla dzieci
VIK Hotel San Antonio Wyspy Kanaryjskie - Pokoje
VIK Hotel San Antonio Wyspy Kanaryjskie - Udogodnienia
VIK Hotel San Antonio Wyspy Kanaryjskie - Dla dzieci
VIK Hotel San Antonio Wyspy Kanaryjskie - Udogodnienia
VIK Hotel San Antonio Wyspy Kanaryjskie - Udogodnienia
VIK Hotel San Antonio Wyspy Kanaryjskie - Udogodnienia
VIK Hotel San Antonio Wyspy Kanaryjskie - Hotel

VIK Hotel San Antonio

ACE21029
Sprawdzanie ceny

Goście cenią ten hotel za...

  • Lokalizacja
  • Czystość
  • Jakość noclegu
  • Pokoje
  • Obsługa
  • Wartość
VIK Hotel San Antonio Wyspy Kanaryjskie - Udogodnienia
VIK Hotel San Antonio Wyspy Kanaryjskie - Hotel
VIK Hotel San Antonio Wyspy Kanaryjskie - Pokoje
VIK Hotel San Antonio Wyspy Kanaryjskie - Wyżywienie
VIK Hotel San Antonio Wyspy Kanaryjskie - Udogodnienia
VIK Hotel San Antonio Wyspy Kanaryjskie - Położenie
VIK Hotel San Antonio Wyspy Kanaryjskie - Hotel
VIK Hotel San Antonio Wyspy Kanaryjskie - Położenie
VIK Hotel San Antonio Wyspy Kanaryjskie - Pokoje
VIK Hotel San Antonio Wyspy Kanaryjskie - Wyżywienie
VIK Hotel San Antonio Wyspy Kanaryjskie - Udogodnienia
VIK Hotel San Antonio Wyspy Kanaryjskie - Sport i Wellness
VIK Hotel San Antonio Wyspy Kanaryjskie - Dla dzieci
VIK Hotel San Antonio Wyspy Kanaryjskie - Hotel
VIK Hotel San Antonio Wyspy Kanaryjskie - Położenie
VIK Hotel San Antonio Wyspy Kanaryjskie - Wyżywienie
VIK Hotel San Antonio Wyspy Kanaryjskie - Udogodnienia
VIK Hotel San Antonio Wyspy Kanaryjskie - Sport i Wellness
VIK Hotel San Antonio Wyspy Kanaryjskie - Dla dzieci
VIK Hotel San Antonio Wyspy Kanaryjskie - Pokoje
VIK Hotel San Antonio Wyspy Kanaryjskie - Udogodnienia
VIK Hotel San Antonio Wyspy Kanaryjskie - Dla dzieci
VIK Hotel San Antonio Wyspy Kanaryjskie - Udogodnienia
VIK Hotel San Antonio Wyspy Kanaryjskie - Udogodnienia
VIK Hotel San Antonio Wyspy Kanaryjskie - Udogodnienia
VIK Hotel San Antonio Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Bardzo dobry
Bardzo dobry
2020-02-22

Po przeczytaniu niektórych opinii na temat TA byłem nieco zaniepokojony pobytem w tym hotelu, ale było o wiele lepiej niż myślałem. Hotel jest dobrze usytuowany dla sklepów i autobusu i był bardzo czysty. Musiałem anulować moją pierwotną rezerwację tego dnia, ponieważ mój lot został odwołany z powodu Storm Ciara, a hotel zmienił ją na następny tydzień bez opłat i bez kłopotów (pomogło mi to, że zarezerwowałem bezpośrednio w hotelu). Zarezerwowałem odnowiony pokój z widokiem na morze i chociaż niekoniecznie wiedziałem, że został odnowiony (nie jestem pewien, jak wyglądali inni), był czysty i wygodny, chociaż radziłbym każdemu, aby wziął własną suszarkę do włosów jako jedna w pokoju była słaba i bardzo się dotknęła. Ponieważ byłem all inclusive, sejf w pokoju był bezpłatny, a także urządzenia do przygotowywania kawy i herbaty. Byłem naprawdę zaskoczony, gdy stwierdziłem, że WiFi działało dobrze zarówno w pokoju, jak i w recepcji, co było bonusem. Podobało mi się również jedzenie, chociaż po pewnym czasie prawdopodobnie stałoby się trochę powtarzalne. Wszystko wydawało się świeże, a ryby i owoce były szczególnie dobre. Każdej nocy znajduje się również stacja serwująca różne dania. Obsługa była bardzo przyjazna i profesjonalna, a kelnerzy wydawali się naprawdę zaniepokojeni, aby upewnić się, że jesteś pod opieką. Moim największym problemem w hotelu była wieczorna „rozrywka”, która, z wyjątkiem wieczoru duszy, była niezbyt dobra i bardzo głośna. W hotelu nie ma miejsca, w którym można uciec od hałasu i po kolacji usiąść w spokoju, co jest prawdziwą luką. Mieliśmy również problemy ze znajomością taryfy All Inclusive, pracownicy mówili nam różne rzeczy i próbowali naliczać opłaty za napoje, które były wliczone w cenę. Wydawało się, że brakuje wyszkolonego personelu i wszystko było trochę chaotyczne. Poszedłem zobaczyć się z mamą, która mieszkała tam przez miesiąc, i chociaż zgadzam się, że to nie jest hotel skierowany do młodszej klienteli, zna jego rynek i podobał mi się mój pobyt.

wowfactor
Bardzo dobry
2015-08-06

Sam hotel nie zrobił na nas wielkiego wrażenia, pokoje czyste,sprzątane co dziennie. Jedyne co nas zaskoczyło w pokoju to zamknięta na klucz szafka z lodówką. Żeby móc korzystać z samej lodówki (nie mowie tutaj o mini barku z napojami) trzeba zapłacić 12 euro za tydzień i dopiero wtedy ma się dostęp do lodówki . Restauracja duża,nigdy nie brakowało wolnych stolików.Śniadania takie jak w większości hoteli, ale kolacje to już było mistrzostwo świata. Oprócz bufetu , w który było zawsze kilka rodzai mięs ,ryby,warzywa, itd.... była jeszcze kuchnia tematyczna:chińska,indyjska,rybna. Różnego rodzaju ciasta, lody, owoce . Jednym słowem jedzenie genialne nawet dla bardzo wybrednych. Bardzo dużo leżaków wokół basenów, nawet o godzinie 11 można było znaleźć wolne . Wi fi bezpłatne ,dostępne nie tylko w lobby ale też w pokoju i przy basenach. Hotel położony nad samym oceanem . Do "centrum" (kawiarnie,restauracje,sklepy) około 300 m. Hotel polecam osobom bez małych dzieci,( brak zjeżdżalni,) jest co prawda brodzik dla mniejszych dzieciaczków i kids club ale to chyba troszkę za mało. Ogólnie hotel godny polecenia.

Mag391
2020-03-06

Hotel Vik San Antonio położony jest w połowie promenady w Puerto del Carmen z Playa de los Pocillos i Playa de Matagorda na wschodzie, Playa Grande i Playa Chica na zachodzie. Był to więc miły spacer prawie na lotnisko w jedną stronę i do portu / starego miasta z drugiej. Pracownicy recepcji byli bardzo uprzejmi i mieli różny poziom wiedzy. Mieszkaliśmy w pokoju dwuosobowym z pełnym widokiem na morze i balkonem. Pokój był bardziej niż wystarczający i dobrze oświetlony. Wygodne łóżko, dwa krzesła, stolik, toaletka, szafa i klimatyzacja. Był też sejf, za który zwykle jest opłata - nie mam pojęcia, dlaczego jest opłata. Jeśli w pokoju jest sejf, uruchomienie nie kosztuje nic! Była zamknięta lodówka / mini - bar; nawet jeśli chcesz używać lodówki tylko do własnych rzeczy, obowiązuje dodatkowa opłata. Ponownie, po co ładować, kiedy lodówka już tam jest? ! Telewizor ma kilka anglojęzycznych kanałów. Nie ma nowoczesnych gniazd ładujących USB, więc weź blok dystrybucyjny i ładowarki. Tylko dwa gniazda w pokoju; jeden w łazience. Łazienka była zwarta - o czym świadczy zmniejszona szerokość drzwi. Wszystko w porządku - duże lustro i dobrze oświetlone. Bez lusterka do golenia / makijażu. Dobra suszarka do włosów przymocowana do ściany - zwój ołowiu ogranicza jej użycie. Prysznic nad wanną był dobry. Pokój był doskonale sprzątany codziennie - absolutnie żadnych problemów. Nasz przyjazd był opóźniony z powodu burzy piaskowej Calima, więc recepcjonistka powiedziała nam, że dostaliśmy modernizację pokoju do odnowionego pokoju. W takim przypadku pozostałe pokoje muszą być naprawdę zaniedbane. Nasz pokój był w porządku, nie został niedawno odnowiony! Najlepiej opisany jako „zmęczony” i może przydać się w przeróbce. W rzeczywistości mógłby z niego korzystać cały hotel, z wyjątkiem recepcji. Wszystko działało dobrze, tylko nie nowoczesne. Nasze zakwaterowanie było z niepełnym wyżywieniem. Śniadanie było całkiem dobre - nawet Americano z ekspresu do kawy! Wszystkie zwykłe rodzaje żywności, w tym omlety na zamówienie. Wszystkie posiłki / napoje były samoobsługowe. Obiad był kolejnym rodzajem samoobsługowych potraw. Tyle i tak często, jak chcesz. Minusem tutaj była jakość, która wahała się od uczciwej do słabej. Jeśli możesz tolerować wszystkie przejścia do iz lad, to jest w porządku. W czterogwiazdkowym hotelu lubię być serwowany. Wokół kręciło się mnóstwo kelnerów - dwa obowiązki: sprzedać ci drinka i wyrwać talerz, gdy tylko okaże się, że wyczyściłeś talerz. Nie próbuj zadawać pytań na temat jedzenia! O ile nam wiadomo, istnieją kroki, aby uzyskać dostęp do restauracji lub do liczników żywności. Jesteśmy otwarci na tę poprawkę, ale nie widzieliśmy, jak może działać wózek inwalidzki ani jak osoba z trudnościami w negocjacjach mogłaby sobie poradzić. Muzyka na żywo każdego wieczoru w salonie. Po czterech dniach natrafiliśmy na tablicę informacyjną hotelu. Szkoda, że nie zostało to zauważone po naszym przybyciu. Informacje - w pokoju nie są dostępne żadne przydatne informacje o hotelu / ośrodku. Ogólnie rzecz biorąc, brakowało kontaktu / komunikacji 1: 1. Nie spowodowało to żadnego konkretnego problemu, ale jego brak był oczywisty. Basen był bardzo przyjemnym miejscem z dużą ilością leżaków. Przy basenie był bar i bezpośredni dostęp do plaży. Piasek na tej małej plaży nie jest czystym, białym piaskiem. Problemem może być pływanie w morzu, ponieważ wzdłuż całej krawędzi wody znajdowały się skały.

John O
2020-03-05

Zostaliśmy przydzieleni do tego hotelu przez Jet 2, kiedy nasz lot do domu został odwołany z powodu Calima (Oczywiście byliśmy bardzo szczęśliwi i wdzięczni za pokój na noc, ale próbowałem zrecenzować ten hotel, jakbym za to zapłacił) Zameldowanie było szybkie, biorąc pod uwagę, że przyjechał ładunek autokaru i dostaliśmy pokój na czwartym piętrze - miał dwa pojedyncze łóżka (udające podwójne łóżko - wiem, że na wakacjach) i jedno łóżko z pustym ciągnięciem - leżące nad nim łóżko. Powiedziano nam, że jest łóżko piętrowe dla naszych dwojga dzieci i niestety nie zostało ono ustawione, kiedy dotarliśmy do pokoju (bez materaca itp.) Pomyśleliśmy, dobrze, dziecko może z nami spać. Po całym dniu spędzonym na lotnisku usiedliśmy na balkonie i zostawiliśmy nasze dzieci leżące na łóżkach, aby bawić się tabletami - bez naszej wiedzy sprzątanie i konserwacja weszły do naszego pokoju, aby ustawić łóżko piętrowe, a oni nie t zadał sobie trud ogłosić się i dać nam znać, że byli w pokoju! Dowiedzieliśmy się o ich obecności tylko wtedy, gdy jedno z naszych dzieciaków wyszło, by powiedzieć nam, że łóżka piętrowe są już prawie zmontowane - podczas gdy obaj pracownicy byli mili, to sprawiło, że czułem się wyjątkowo nieswojo. Zostaliśmy z niepełnym wyżywieniem i zabraliśmy kupon na posiłek do bardzo cichej restauracji - co było raczej formalne i zobaczyliśmy, jak ludzie proszeni są o powrót na górę i przebieranie się w spodnie i z tego, co uważam za dość eleganckie spodenki. Ale nie jestem zaskoczony, ponieważ właśnie przeczytałem znak wyjaśniający, że w NYE kobiety powinny nosić sukienki. . . . Ponieważ zostaliśmy na jedną noc, wolno nam było zamawiać napoje tylko wtedy, gdy zapłaciliśmy gotówką - bez opłat za pokój i bez płacenia kartą przy stole itp. Zostało nam wystarczająco dużo banknotów euro, aby dostać trochę wody dla dzieci - co podawali moim 5 i 7-latkom w kieliszkach do wina! Jedzenie na obiedzie było pyszne - wybór na każdym daniu był szeroki i nie smakowałem przeciętnego przedmiotu. Niemniej jednak atmosfera na kolacji oznaczała, że porzuciliśmy bezpłatne śniadanie i poszliśmy gdzie indziej. Pokój był czysty i wygodny, ale raczej przestarzały (według mnie jest to w porządku), ale aby skorzystać z lodówki, trzeba za to zapłacić. Aby skorzystać z czajnika, kolejna płatność. . . Często nie przebywam w ośrodkach, więc być może jest to normalne, ale czułem się trochę przygnębiony. Mogłabym cieszyć się tym nieco bardziej, gdybym podróżował bez dzieci - zdecydowanie nie są mile widziani ze znacznie starszym tłumem, który tu przebywa - ale z dziećmi, które były na miejscu, to była tylko napięta noc.

Insomnimum85
Wyjątkowy
2020-02-29

Muszę wrócić do Aten 23 lutego, ale piasek Sahary odroczył dla mnie plan. firma lotnicza Vueling Air daje mi możliwość pozostania w tym hotelu przez 6 dni za darmo ze śniadaniem, obiadem i kolacją za darmo. Personel był znakomity z recepcji Alejandro Anna Sara (stażysta) z restauracji maitre pan Domingo z tym wielkim uśmiechem witają mnie każdego dnia, Belen, Norma, sprzątaczka mojego pokoju 1201 i pan Tino w barze w holu. Dziękuję bardzo za każde ciało.

magdax654
Bardzo dobry
2020-02-22

Po przeczytaniu niektórych opinii na temat TA byłem nieco zaniepokojony pobytem w tym hotelu, ale było o wiele lepiej niż myślałem. Hotel jest dobrze usytuowany dla sklepów i autobusu i był bardzo czysty. Musiałem anulować moją pierwotną rezerwację tego dnia, ponieważ mój lot został odwołany z powodu Storm Ciara, a hotel zmienił ją na następny tydzień bez opłat i bez kłopotów (pomogło mi to, że zarezerwowałem bezpośrednio w hotelu). Zarezerwowałem odnowiony pokój z widokiem na morze i chociaż niekoniecznie wiedziałem, że został odnowiony (nie jestem pewien, jak wyglądali inni), był czysty i wygodny, chociaż radziłbym każdemu, aby wziął własną suszarkę do włosów jako jedna w pokoju była słaba i bardzo się dotknęła. Ponieważ byłem all inclusive, sejf w pokoju był bezpłatny, a także urządzenia do przygotowywania kawy i herbaty. Byłem naprawdę zaskoczony, gdy stwierdziłem, że WiFi działało dobrze zarówno w pokoju, jak i w recepcji, co było bonusem. Podobało mi się również jedzenie, chociaż po pewnym czasie prawdopodobnie stałoby się trochę powtarzalne. Wszystko wydawało się świeże, a ryby i owoce były szczególnie dobre. Każdej nocy znajduje się również stacja serwująca różne dania. Obsługa była bardzo przyjazna i profesjonalna, a kelnerzy wydawali się naprawdę zaniepokojeni, aby upewnić się, że jesteś pod opieką. Moim największym problemem w hotelu była wieczorna „rozrywka”, która, z wyjątkiem wieczoru duszy, była niezbyt dobra i bardzo głośna. W hotelu nie ma miejsca, w którym można uciec od hałasu i po kolacji usiąść w spokoju, co jest prawdziwą luką. Mieliśmy również problemy ze znajomością taryfy All Inclusive, pracownicy mówili nam różne rzeczy i próbowali naliczać opłaty za napoje, które były wliczone w cenę. Wydawało się, że brakuje wyszkolonego personelu i wszystko było trochę chaotyczne. Poszedłem zobaczyć się z mamą, która mieszkała tam przez miesiąc, i chociaż zgadzam się, że to nie jest hotel skierowany do młodszej klienteli, zna jego rynek i podobał mi się mój pobyt.

wowfactor
Bardzo dobry
2015-08-06

Sam hotel nie zrobił na nas wielkiego wrażenia, pokoje czyste,sprzątane co dziennie. Jedyne co nas zaskoczyło w pokoju to zamknięta na klucz szafka z lodówką. Żeby móc korzystać z samej lodówki (nie mowie tutaj o mini barku z napojami) trzeba zapłacić 12 euro za tydzień i dopiero wtedy ma się dostęp do lodówki . Restauracja duża,nigdy nie brakowało wolnych stolików.Śniadania takie jak w większości hoteli, ale kolacje to już było mistrzostwo świata. Oprócz bufetu , w który było zawsze kilka rodzai mięs ,ryby,warzywa, itd.... była jeszcze kuchnia tematyczna:chińska,indyjska,rybna. Różnego rodzaju ciasta, lody, owoce . Jednym słowem jedzenie genialne nawet dla bardzo wybrednych. Bardzo dużo leżaków wokół basenów, nawet o godzinie 11 można było znaleźć wolne . Wi fi bezpłatne ,dostępne nie tylko w lobby ale też w pokoju i przy basenach. Hotel położony nad samym oceanem . Do "centrum" (kawiarnie,restauracje,sklepy) około 300 m. Hotel polecam osobom bez małych dzieci,( brak zjeżdżalni,) jest co prawda brodzik dla mniejszych dzieciaczków i kids club ale to chyba troszkę za mało. Ogólnie hotel godny polecenia.

Mag391

VIK Hotel San Antonio - informacje

VIK Hotel San Antonio to idealne miejsce na komfortowy wypoczynek. Obiekt położony jest nad brzegiem Atlantyku, pomiędzy drobnoziarnistą plażą Playa de los Pocillos, a najsłynniejszą miejscowością na wyspie - Puerto del Carmen. Hotel oferuje wypoczywającym wszelkie udogodnienia, które są niezbędne do udanego urlopu. Goście mogą tu spróbować smacznych międzynarodowych dań serwowanych w postaci urozmaiconego bufetu, odpocząć przy basenie albo w jednym z barów.

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Piaszczysta plaża
  • Plac zabaw
  • Darmowe Wi-Fi
  • Leżaki i parasole w cenie
  • Spa
  • Dla rodzin
  • Wybór Roku w portalu TripAdvisor

Położenie:

  • w centrum Puerto del Carmen, przy promenadzie
  • bezpośrednio przy plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 20 min
World map
Średnia ocena klientów:
Bardzo dobry
(2752 opinie)
(2752 opinie)
Travelers Choice
    Lokalizacja
    Czystość
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Obsługa
    Wartość
  • Mag3912015-08-06
    Bardzo dobry

    Sam hotel nie zrobił na nas wielkiego wrażenia, pokoje czyste,sprzątane co dziennie. Jedyne co nas zaskoczyło w pokoju to zamknięta na klucz szafka z lodówką. Żeby móc korzystać z samej lodówki (nie mowie tutaj o mini barku z napojami) trzeba zapłacić 12 euro za tydzień i dopiero wtedy ma się dostęp do lodówki . Restauracja duża,nigdy nie brakowało wolnych stolików.Śniadania takie jak w większości hoteli, ale kolacje to już było mistrzostwo świata. Oprócz bufetu , w który było zawsze kilka rodzai mięs ,ryby,warzywa, itd.... była jeszcze kuchnia tematyczna:chińska,indyjska,rybna. Różnego rodzaju ciasta, lody, owoce . Jednym słowem jedzenie genialne nawet dla bardzo wybrednych. Bardzo dużo leżaków wokół basenów, nawet o godzinie 11 można było znaleźć wolne . Wi fi bezpłatne ,dostępne nie tylko w lobby ale też w pokoju i przy basenach. Hotel położony nad samym oceanem . Do "centrum" (kawiarnie,restauracje,sklepy) około 300 m. Hotel polecam osobom bez małych dzieci,( brak zjeżdżalni,) jest co prawda brodzik dla mniejszych dzieciaczków i kids club ale to chyba troszkę za mało. Ogólnie hotel godny polecenia.

  • John O2020-03-06

    Hotel Vik San Antonio położony jest w połowie promenady w Puerto del Carmen z Playa de los Pocillos i Playa de Matagorda na wschodzie, Playa Grande i Playa Chica na zachodzie. Był to więc miły spacer prawie na lotnisko w jedną stronę i do portu / starego miasta z drugiej. Pracownicy recepcji byli bardzo uprzejmi i mieli różny poziom wiedzy. Mieszkaliśmy w pokoju dwuosobowym z pełnym widokiem na morze i balkonem. Pokój był bardziej niż wystarczający i dobrze oświetlony. Wygodne łóżko, dwa krzesła, stolik, toaletka, szafa i klimatyzacja. Był też sejf, za który zwykle jest opłata - nie mam pojęcia, dlaczego jest opłata. Jeśli w pokoju jest sejf, uruchomienie nie kosztuje nic! Była zamknięta lodówka / mini - bar; nawet jeśli chcesz używać lodówki tylko do własnych rzeczy, obowiązuje dodatkowa opłata. Ponownie, po co ładować, kiedy lodówka już tam jest? ! Telewizor ma kilka anglojęzycznych kanałów. Nie ma nowoczesnych gniazd ładujących USB, więc weź blok dystrybucyjny i ładowarki. Tylko dwa gniazda w pokoju; jeden w łazience. Łazienka była zwarta - o czym świadczy zmniejszona szerokość drzwi. Wszystko w porządku - duże lustro i dobrze oświetlone. Bez lusterka do golenia / makijażu. Dobra suszarka do włosów przymocowana do ściany - zwój ołowiu ogranicza jej użycie. Prysznic nad wanną był dobry. Pokój był doskonale sprzątany codziennie - absolutnie żadnych problemów. Nasz przyjazd był opóźniony z powodu burzy piaskowej Calima, więc recepcjonistka powiedziała nam, że dostaliśmy modernizację pokoju do odnowionego pokoju. W takim przypadku pozostałe pokoje muszą być naprawdę zaniedbane. Nasz pokój był w porządku, nie został niedawno odnowiony! Najlepiej opisany jako „zmęczony” i może przydać się w przeróbce. W rzeczywistości mógłby z niego korzystać cały hotel, z wyjątkiem recepcji. Wszystko działało dobrze, tylko nie nowoczesne. Nasze zakwaterowanie było z niepełnym wyżywieniem. Śniadanie było całkiem dobre - nawet Americano z ekspresu do kawy! Wszystkie zwykłe rodzaje żywności, w tym omlety na zamówienie. Wszystkie posiłki / napoje były samoobsługowe. Obiad był kolejnym rodzajem samoobsługowych potraw. Tyle i tak często, jak chcesz. Minusem tutaj była jakość, która wahała się od uczciwej do słabej. Jeśli możesz tolerować wszystkie przejścia do iz lad, to jest w porządku. W czterogwiazdkowym hotelu lubię być serwowany. Wokół kręciło się mnóstwo kelnerów - dwa obowiązki: sprzedać ci drinka i wyrwać talerz, gdy tylko okaże się, że wyczyściłeś talerz. Nie próbuj zadawać pytań na temat jedzenia! O ile nam wiadomo, istnieją kroki, aby uzyskać dostęp do restauracji lub do liczników żywności. Jesteśmy otwarci na tę poprawkę, ale nie widzieliśmy, jak może działać wózek inwalidzki ani jak osoba z trudnościami w negocjacjach mogłaby sobie poradzić. Muzyka na żywo każdego wieczoru w salonie. Po czterech dniach natrafiliśmy na tablicę informacyjną hotelu. Szkoda, że nie zostało to zauważone po naszym przybyciu. Informacje - w pokoju nie są dostępne żadne przydatne informacje o hotelu / ośrodku. Ogólnie rzecz biorąc, brakowało kontaktu / komunikacji 1: 1. Nie spowodowało to żadnego konkretnego problemu, ale jego brak był oczywisty. Basen był bardzo przyjemnym miejscem z dużą ilością leżaków. Przy basenie był bar i bezpośredni dostęp do plaży. Piasek na tej małej plaży nie jest czystym, białym piaskiem. Problemem może być pływanie w morzu, ponieważ wzdłuż całej krawędzi wody znajdowały się skały.

  • Insomnimum852020-03-05

    Zostaliśmy przydzieleni do tego hotelu przez Jet 2, kiedy nasz lot do domu został odwołany z powodu Calima (Oczywiście byliśmy bardzo szczęśliwi i wdzięczni za pokój na noc, ale próbowałem zrecenzować ten hotel, jakbym za to zapłacił) Zameldowanie było szybkie, biorąc pod uwagę, że przyjechał ładunek autokaru i dostaliśmy pokój na czwartym piętrze - miał dwa pojedyncze łóżka (udające podwójne łóżko - wiem, że na wakacjach) i jedno łóżko z pustym ciągnięciem - leżące nad nim łóżko. Powiedziano nam, że jest łóżko piętrowe dla naszych dwojga dzieci i niestety nie zostało ono ustawione, kiedy dotarliśmy do pokoju (bez materaca itp.) Pomyśleliśmy, dobrze, dziecko może z nami spać. Po całym dniu spędzonym na lotnisku usiedliśmy na balkonie i zostawiliśmy nasze dzieci leżące na łóżkach, aby bawić się tabletami - bez naszej wiedzy sprzątanie i konserwacja weszły do naszego pokoju, aby ustawić łóżko piętrowe, a oni nie t zadał sobie trud ogłosić się i dać nam znać, że byli w pokoju! Dowiedzieliśmy się o ich obecności tylko wtedy, gdy jedno z naszych dzieciaków wyszło, by powiedzieć nam, że łóżka piętrowe są już prawie zmontowane - podczas gdy obaj pracownicy byli mili, to sprawiło, że czułem się wyjątkowo nieswojo. Zostaliśmy z niepełnym wyżywieniem i zabraliśmy kupon na posiłek do bardzo cichej restauracji - co było raczej formalne i zobaczyliśmy, jak ludzie proszeni są o powrót na górę i przebieranie się w spodnie i z tego, co uważam za dość eleganckie spodenki. Ale nie jestem zaskoczony, ponieważ właśnie przeczytałem znak wyjaśniający, że w NYE kobiety powinny nosić sukienki. . . . Ponieważ zostaliśmy na jedną noc, wolno nam było zamawiać napoje tylko wtedy, gdy zapłaciliśmy gotówką - bez opłat za pokój i bez płacenia kartą przy stole itp. Zostało nam wystarczająco dużo banknotów euro, aby dostać trochę wody dla dzieci - co podawali moim 5 i 7-latkom w kieliszkach do wina! Jedzenie na obiedzie było pyszne - wybór na każdym daniu był szeroki i nie smakowałem przeciętnego przedmiotu. Niemniej jednak atmosfera na kolacji oznaczała, że porzuciliśmy bezpłatne śniadanie i poszliśmy gdzie indziej. Pokój był czysty i wygodny, ale raczej przestarzały (według mnie jest to w porządku), ale aby skorzystać z lodówki, trzeba za to zapłacić. Aby skorzystać z czajnika, kolejna płatność. . . Często nie przebywam w ośrodkach, więc być może jest to normalne, ale czułem się trochę przygnębiony. Mogłabym cieszyć się tym nieco bardziej, gdybym podróżował bez dzieci - zdecydowanie nie są mile widziani ze znacznie starszym tłumem, który tu przebywa - ale z dziećmi, które były na miejscu, to była tylko napięta noc.

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
cta icon
Nr 1 w Polsce
cta icon
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Obsługa w podróży 24/7

Otoczenie obiektu

Restauracje i bary:

  • Pavarotti50 m
  • Restaurante China50 m
  • Los Pocillos60 m
  • The Phoenix Tavern70 m
  • Ned Kelly's80 m
  • Costa Luz Restaurant80 m
  • Ned Kelly's80 m
  • Groucho Pub80 m
  • Roys K Sports Bar90 m
  • Coffee Shop Rotterdam0,1 km

Zakupy:

  • The Bookswop70 m
  • BOUTIQUE CARACOL80 m
  • Chablani M80 m
  • Felisa Martín Ramón80 m

Podane informacje pochodzą z wyszukiwarki Google i mogą ulegać zmianom. Nie stanowią one części oferty.

Dlaczego warto wybrać VIK Hotel San Antonio

  • blisko plaży
  • doskonała lokalizacja
  • kameralny hotel
Sprawdzanie ceny

Zobacz, co nowego na blogu TUI