Labranda Marieta Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Labranda Marieta Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Labranda Marieta Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Labranda Marieta Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Labranda Marieta Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Labranda Marieta Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Labranda Marieta Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Labranda Marieta Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Labranda Marieta Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Labranda Marieta Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Labranda Marieta Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Labranda Marieta Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Labranda Marieta Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Labranda Marieta Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Labranda Marieta Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Labranda Marieta Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Labranda Marieta Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Labranda Marieta Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Labranda Marieta Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Labranda Marieta Wyspy Kanaryjskie - Hotel

Labranda Marieta

LPA31118

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Goście cenią ten hotel za...

  • Lokalizacja
  • Jakość noclegu
  • Pokoje
  • Obsługa
  • Czystość
  • Wartość
Labranda Marieta Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Labranda Marieta Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Labranda Marieta Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Labranda Marieta Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Labranda Marieta Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Labranda Marieta Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Labranda Marieta Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Labranda Marieta Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Labranda Marieta Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Labranda Marieta Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Labranda Marieta Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Labranda Marieta Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Labranda Marieta Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Labranda Marieta Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Labranda Marieta Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Labranda Marieta Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Labranda Marieta Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Labranda Marieta Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Labranda Marieta Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Labranda Marieta Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Bardzo dobry
2020-03-20

Zarezerwowany w sobotę 14 marca na przyjazd w niedzielę 15 marca i katalog źle zarządzanych fiasków od pierwszej godziny przyjazdu. Wręczył przewodnik po hotelu w języku innym niż ten, który mówię, wraz z listem ostrzegawczym o COVID - 19. Po zameldowaniu otrzymaliśmy informację ustną, że nie wolno nam opuścić kompleksu. W poniedziałek otrzymaliśmy informację, że zgodnie z instrukcjami policji zmieniasz godziny otwarcia baru z 24: 00 na 22: 00. We wtorek powiedziano nam, że zamykają bar po obiedzie i po kolacji nie będą dostępne napoje. W środę poinformowano nas, że wszystkie bary będą zamknięte, wraz z basenem i miejscami do siedzenia przy basenie. Zapytani dlaczego powiedziano nam, że zarząd nie mógł ufać gościom, że nie będą korzystać z puli. Poradzono nam, że restauracja będzie dostępna dla mieszkańców, którzy mieli pakiety all inclusive, przekąski i napoje od 10:30 do 18:00 Dzisiaj, w piątek, poinformowano nas, że hotel skrócił godziny pracy restauracji i usunął wszystkie napoje dla mieszkańców All Inclusive. Niestety kelner, który poinformował moją stronę o tych zmianach, nie był w stanie potwierdzić, jakie będą nowe czasy, ponieważ osoba odpowiedzialna za relacje z klientami z tymi informacjami poszła na lunch. Prośby o zapoznanie się z tymi instrukcjami policji zostały odrzucone przez personel hotelu pomimo wniosków mieszkańców i towarzystw ubezpieczeń turystycznych. Jeden facet, który ciągle prosił o informacje, powiedział kierownikowi, żeby był cicho, bo inaczej zostanie aresztowany i wywieziony z powrotem do Niemiec. Byłem w wielu hotelach w całej Europie i do tego tygodnia moje najgorsze doświadczenia były na Formule 1 w parku przemysłowym w północnej Francji. Teraz zdaję sobie sprawę, że nawet Hiszpanie mogą dać Francuzom szansę na zdobycie pieniędzy, jeśli chodzi o okropność i niegrzeczność.

afootytop
2022-05-27

hotel tylko dla dorosłych z 3 barami otwartymi w przystępnych godzinach, bliskością dojazdu z lotniska i animacjami. wyczytałam(z myślnikiem co było) All inclusive śniadanie: 07:00 - 10:00, w formie bufetu – śniadania były serwowane 08:00 – 10:00 późne śniadanie: 10:00 - 11:00 – brak późnego śniadania obiad: 13:00 - 15:00, w formie bufetu – zgadza się kolacja: 24 h i 18:00 - 21:00, w formie bufetu, kulinarne wieczory tematyczne – kolacje serwowane 18:30 – 21:00 przekąski, 10:00 - 17:00, ciasto, 14:00 - 15:00 i 18:00 - 21:00, lody, 18:30 - 21:30 – przekąski serwowane 11:00 – 17:00, ciasto było, lody tylko płatne wybrane napoje bezalkoholowe: 10:00 - 23:00 – serwowane od 10:30 – 23:00 wybrane lokalne napoje alkoholowe: 10:00 - 23:00 – serwowane 10:30 – 23:00 wybrane międzynarodowe napoje alkoholowe: 10:00 - 23:00 – zgadza się wybrane napoje do posiłków – zgadza się kawa/herbata po południu – zgadza się Godziny otwarcia barów: to żenada bary i inne: bar przy zewnętrznym basenie „COCO LOCO": 10:00 - 18:00 bar przy basenie był otwarty 11:00 – 16:00 basen zaś czynny 10:00 – 18:00 jeżeli chciało się pić trzeba było wjechać windą na 5 pietrą i iść tam do baru który był otwierany od 10:30 lub wyjść z hotelu i iść do sklepu, nie do pomyślenia leżeć od 16:00 bez baru żadnego tylko na 5 piętrze, nawet bar w lobby był zamknięty ! lounge bar „MARIETA LOUNGE'S BAR": 18:00 - 00:00 – bar otwarty 17:30 – 23:00 bar tematyczny „CHILL OUT BAR PANORAMICO": codziennie 10:00 - 23:00 i 10:00 - 18:00 – bar na 5 piętrze otwarty 10:30 – 17:30 jak widać rozbieżność otwarcia barów jest dość duża!! Leżąc na basenie nie miałam dostępu do żadnego baru to śmieszne. Transfer Kolejna kwestia która chce poruszyć to dojazd z lotniska 25 min, tymczasem spędziłam godzinę w autobusie zarówno jadąc z lotniska jak i na lotnisko. Ostatnie o czym chciała bym poruszyć to animacje, w ciągu dnia ich nie było, chyba ze pozostawione na stoliku karty, domino i szachy można nazwać animacjami. Taras widokowy na 5 pietrze zamknięty!!! Słabo, szkoda dobrze się zapowiadało. Byliśmy w maju 2022

Olga P
Wyjątkowy
2017-12-21

Wspaniały hotel z fantastycznym ogrodem na dachu. Hotel jest nieskazitelnie czysty, ale najlepszą wizytówką hotelu jest zdecydowanie personel, każdy pracownik jest chętny do pomocy i zawsze uśmiechnięty. Od chwili kiedy weszliśmy do recepcji dopóki nie wyjechałem tydzień później czuliśmy się tam mile widziani. Public relations manager Aisling Martin służył pomocą i informacjami o wyspie Gran Canaria. Jesteśmy bardzo zadowoleni z naszej wizyty w tym hotelu i nie mogę się doczekać, żeby tam wrócić ponownie w niedalekiej przyszłości. Dziękuję.

440bobc100
2017-10-22

kiedy przyjechaliśmy do hotelu nikt nie wyszedł nas powitać nikt nie odebrał od nas walizek, nie poczęstował choćby szklanką wody , zostaliśmy potraktowani jak kolejni namolni turyści. Pobrano od nas opłatę ( depozyt ) Ł30 za ręczniki plażowe oraz sejf i wręczono klucz do pokoju. Walizkami nadal nikt sie nie interesował musieliśmy je sami dostarczyć do pokoju. W pokoju nie było żadnych napojów nawet jednej butelki wody. W hotelu all inclusive najczęstszym widokiem byli ludzie wracający ze sklepu z reklamówkami napojów oraz jedzenia. Pokój urządzony w dość ciekawej scenerii ale bardzo mało praktyczny , łóżko pościelone niedbale, pościel zmieniona tylko raz w ciagu tygodnia ..łazienka koszmar - okno od strony łazienki wychodziło na oświetloną w nocy część hotelu co powodowało że w całym pokoju w nocy było bardzo jasno ponieważ drzwi od łazienki do częsci sypialnej były ze szkła. Ponadto drzwi do łazienki miały lukę pomiędzy drzwiami a futryną co powodowało że mój partner leżąc na łóżku miał widok na toaletę co było wyjątkowo niekomfortowe gdy któreś z nas z niej korzystało. Restauracja - ogromnie mały wybór jedzenia... .serwis strasznie powolny na napoje trzeba było czekać około 10 minut a i tak dostawało się nie to co się zamówiło. Bar....hmmm tam nie szło się do baru po drinka tylko “do kolejki” niewiarygodne , człowiek jedzie wypocząć a musi spędzać czas w kolejce po drinka ...dwie osoby za barem i za każdym razem długie kolejki Basen mały i to od strony bardzo głośnej i ruchliwej ulicy relaks w tej częsci praktycznie niemożliwy. Ręczniki plażowe można wymienić na swieże po opłaceniu £1 od sztuki. Bardzo niekomfortowy dostęp do morza , hotel nie posiada prywatnej części plażowej więc za leżaki i parasole trzeba płacić, bardzo dużo miejscowych plażowiczów. Taras na dachu to jedyne interesujące miejsce Nocne show poza akrobatyką i występem saksofonisty oraz pianisty...nic ciekawego. Podsumowując NIGDY tam nie wrócimy i zdecydowanie nie polecam ...jesli chcesz czuć sie mile widzianym gościem nie wybieraj się do tego hotelu.

343Sara39
Wyjątkowy
2017-05-15

Pokoje czyste i codziennie sprzątane. Taras na dachu z basenem i barem - można się tam naprawdę zrelaksować. Obsługa kompetentna i niezywkle uczynna. Rewelacyjny hotel, który mogę polecić z czystym sumieniem.

szczepane
2020-03-20

Zarezerwowany w sobotę 14 marca na przyjazd w niedzielę 15 marca i katalog źle zarządzanych fiasków od pierwszej godziny przyjazdu. Wręczył przewodnik po hotelu w języku innym niż ten, który mówię, wraz z listem ostrzegawczym o COVID - 19. Po zameldowaniu otrzymaliśmy informację ustną, że nie wolno nam opuścić kompleksu. W poniedziałek otrzymaliśmy informację, że zgodnie z instrukcjami policji zmieniasz godziny otwarcia baru z 24: 00 na 22: 00. We wtorek powiedziano nam, że zamykają bar po obiedzie i po kolacji nie będą dostępne napoje. W środę poinformowano nas, że wszystkie bary będą zamknięte, wraz z basenem i miejscami do siedzenia przy basenie. Zapytani dlaczego powiedziano nam, że zarząd nie mógł ufać gościom, że nie będą korzystać z puli. Poradzono nam, że restauracja będzie dostępna dla mieszkańców, którzy mieli pakiety all inclusive, przekąski i napoje od 10:30 do 18:00 Dzisiaj, w piątek, poinformowano nas, że hotel skrócił godziny pracy restauracji i usunął wszystkie napoje dla mieszkańców All Inclusive. Niestety kelner, który poinformował moją stronę o tych zmianach, nie był w stanie potwierdzić, jakie będą nowe czasy, ponieważ osoba odpowiedzialna za relacje z klientami z tymi informacjami poszła na lunch. Prośby o zapoznanie się z tymi instrukcjami policji zostały odrzucone przez personel hotelu pomimo wniosków mieszkańców i towarzystw ubezpieczeń turystycznych. Jeden facet, który ciągle prosił o informacje, powiedział kierownikowi, żeby był cicho, bo inaczej zostanie aresztowany i wywieziony z powrotem do Niemiec. Byłem w wielu hotelach w całej Europie i do tego tygodnia moje najgorsze doświadczenia były na Formule 1 w parku przemysłowym w północnej Francji. Teraz zdaję sobie sprawę, że nawet Hiszpanie mogą dać Francuzom szansę na zdobycie pieniędzy, jeśli chodzi o okropność i niegrzeczność.

afootytop
2022-05-27

hotel tylko dla dorosłych z 3 barami otwartymi w przystępnych godzinach, bliskością dojazdu z lotniska i animacjami. wyczytałam(z myślnikiem co było) All inclusive śniadanie: 07:00 - 10:00, w formie bufetu – śniadania były serwowane 08:00 – 10:00 późne śniadanie: 10:00 - 11:00 – brak późnego śniadania obiad: 13:00 - 15:00, w formie bufetu – zgadza się kolacja: 24 h i 18:00 - 21:00, w formie bufetu, kulinarne wieczory tematyczne – kolacje serwowane 18:30 – 21:00 przekąski, 10:00 - 17:00, ciasto, 14:00 - 15:00 i 18:00 - 21:00, lody, 18:30 - 21:30 – przekąski serwowane 11:00 – 17:00, ciasto było, lody tylko płatne wybrane napoje bezalkoholowe: 10:00 - 23:00 – serwowane od 10:30 – 23:00 wybrane lokalne napoje alkoholowe: 10:00 - 23:00 – serwowane 10:30 – 23:00 wybrane międzynarodowe napoje alkoholowe: 10:00 - 23:00 – zgadza się wybrane napoje do posiłków – zgadza się kawa/herbata po południu – zgadza się Godziny otwarcia barów: to żenada bary i inne: bar przy zewnętrznym basenie „COCO LOCO": 10:00 - 18:00 bar przy basenie był otwarty 11:00 – 16:00 basen zaś czynny 10:00 – 18:00 jeżeli chciało się pić trzeba było wjechać windą na 5 pietrą i iść tam do baru który był otwierany od 10:30 lub wyjść z hotelu i iść do sklepu, nie do pomyślenia leżeć od 16:00 bez baru żadnego tylko na 5 piętrze, nawet bar w lobby był zamknięty ! lounge bar „MARIETA LOUNGE'S BAR": 18:00 - 00:00 – bar otwarty 17:30 – 23:00 bar tematyczny „CHILL OUT BAR PANORAMICO": codziennie 10:00 - 23:00 i 10:00 - 18:00 – bar na 5 piętrze otwarty 10:30 – 17:30 jak widać rozbieżność otwarcia barów jest dość duża!! Leżąc na basenie nie miałam dostępu do żadnego baru to śmieszne. Transfer Kolejna kwestia która chce poruszyć to dojazd z lotniska 25 min, tymczasem spędziłam godzinę w autobusie zarówno jadąc z lotniska jak i na lotnisko. Ostatnie o czym chciała bym poruszyć to animacje, w ciągu dnia ich nie było, chyba ze pozostawione na stoliku karty, domino i szachy można nazwać animacjami. Taras widokowy na 5 pietrze zamknięty!!! Słabo, szkoda dobrze się zapowiadało. Byliśmy w maju 2022

Olga P

Labranda Marieta - informacje

Ten komfortowo urządzony hotel położony jest w niedalekiej odległości od piaszczystej plaży, dzięki czemu świetnie sprawdzi się dla wszystkich miłośników pływania lub spacerów wzdłuż wybrzeża przy świetle zachodzącego słońca. Labranda Marieta przyjmuje jedynie pełnoletnich gości, dzięki czemu będzie dobrym wyborem dla par oraz grup przyjaciół. Strefa spa z ofertą masaży, zabiegi kąpielowe czy łaźnia parowa umożliwią chwilę relaksu, a siłownia oraz siatkówka spodobają się urlopowiczom lubiącym aktywność fizyczną. Pozytywne opinie gości potwierdza tytuł Wybór Roku w portalu TripAdvisor.

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Darmowe Wi-Fi
  • Spa
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
  • Wybór Roku w portalu TripAdvisor

Położenie:

  • ok. 500 m od plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 25 min
World map
Średnia ocena klientów:
Bardzo dobry
(1998 opinii)
(1998 opinii)
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Obsługa
    Czystość
    Wartość
  • Olga P2022-05-27

    hotel tylko dla dorosłych z 3 barami otwartymi w przystępnych godzinach, bliskością dojazdu z lotniska i animacjami. wyczytałam(z myślnikiem co było) All inclusive śniadanie: 07:00 - 10:00, w formie bufetu – śniadania były serwowane 08:00 – 10:00 późne śniadanie: 10:00 - 11:00 – brak późnego śniadania obiad: 13:00 - 15:00, w formie bufetu – zgadza się kolacja: 24 h i 18:00 - 21:00, w formie bufetu, kulinarne wieczory tematyczne – kolacje serwowane 18:30 – 21:00 przekąski, 10:00 - 17:00, ciasto, 14:00 - 15:00 i 18:00 - 21:00, lody, 18:30 - 21:30 – przekąski serwowane 11:00 – 17:00, ciasto było, lody tylko płatne wybrane napoje bezalkoholowe: 10:00 - 23:00 – serwowane od 10:30 – 23:00 wybrane lokalne napoje alkoholowe: 10:00 - 23:00 – serwowane 10:30 – 23:00 wybrane międzynarodowe napoje alkoholowe: 10:00 - 23:00 – zgadza się wybrane napoje do posiłków – zgadza się kawa/herbata po południu – zgadza się Godziny otwarcia barów: to żenada bary i inne: bar przy zewnętrznym basenie „COCO LOCO": 10:00 - 18:00 bar przy basenie był otwarty 11:00 – 16:00 basen zaś czynny 10:00 – 18:00 jeżeli chciało się pić trzeba było wjechać windą na 5 pietrą i iść tam do baru który był otwierany od 10:30 lub wyjść z hotelu i iść do sklepu, nie do pomyślenia leżeć od 16:00 bez baru żadnego tylko na 5 piętrze, nawet bar w lobby był zamknięty ! lounge bar „MARIETA LOUNGE'S BAR": 18:00 - 00:00 – bar otwarty 17:30 – 23:00 bar tematyczny „CHILL OUT BAR PANORAMICO": codziennie 10:00 - 23:00 i 10:00 - 18:00 – bar na 5 piętrze otwarty 10:30 – 17:30 jak widać rozbieżność otwarcia barów jest dość duża!! Leżąc na basenie nie miałam dostępu do żadnego baru to śmieszne. Transfer Kolejna kwestia która chce poruszyć to dojazd z lotniska 25 min, tymczasem spędziłam godzinę w autobusie zarówno jadąc z lotniska jak i na lotnisko. Ostatnie o czym chciała bym poruszyć to animacje, w ciągu dnia ich nie było, chyba ze pozostawione na stoliku karty, domino i szachy można nazwać animacjami. Taras widokowy na 5 pietrze zamknięty!!! Słabo, szkoda dobrze się zapowiadało. Byliśmy w maju 2022

  • 440bobc1002017-12-21
    Wyjątkowy

    Wspaniały hotel z fantastycznym ogrodem na dachu. Hotel jest nieskazitelnie czysty, ale najlepszą wizytówką hotelu jest zdecydowanie personel, każdy pracownik jest chętny do pomocy i zawsze uśmiechnięty. Od chwili kiedy weszliśmy do recepcji dopóki nie wyjechałem tydzień później czuliśmy się tam mile widziani. Public relations manager Aisling Martin służył pomocą i informacjami o wyspie Gran Canaria. Jesteśmy bardzo zadowoleni z naszej wizyty w tym hotelu i nie mogę się doczekać, żeby tam wrócić ponownie w niedalekiej przyszłości. Dziękuję.

  • 343Sara392017-10-22

    kiedy przyjechaliśmy do hotelu nikt nie wyszedł nas powitać nikt nie odebrał od nas walizek, nie poczęstował choćby szklanką wody , zostaliśmy potraktowani jak kolejni namolni turyści. Pobrano od nas opłatę ( depozyt ) Ł30 za ręczniki plażowe oraz sejf i wręczono klucz do pokoju. Walizkami nadal nikt sie nie interesował musieliśmy je sami dostarczyć do pokoju. W pokoju nie było żadnych napojów nawet jednej butelki wody. W hotelu all inclusive najczęstszym widokiem byli ludzie wracający ze sklepu z reklamówkami napojów oraz jedzenia. Pokój urządzony w dość ciekawej scenerii ale bardzo mało praktyczny , łóżko pościelone niedbale, pościel zmieniona tylko raz w ciagu tygodnia ..łazienka koszmar - okno od strony łazienki wychodziło na oświetloną w nocy część hotelu co powodowało że w całym pokoju w nocy było bardzo jasno ponieważ drzwi od łazienki do częsci sypialnej były ze szkła. Ponadto drzwi do łazienki miały lukę pomiędzy drzwiami a futryną co powodowało że mój partner leżąc na łóżku miał widok na toaletę co było wyjątkowo niekomfortowe gdy któreś z nas z niej korzystało. Restauracja - ogromnie mały wybór jedzenia... .serwis strasznie powolny na napoje trzeba było czekać około 10 minut a i tak dostawało się nie to co się zamówiło. Bar....hmmm tam nie szło się do baru po drinka tylko “do kolejki” niewiarygodne , człowiek jedzie wypocząć a musi spędzać czas w kolejce po drinka ...dwie osoby za barem i za każdym razem długie kolejki Basen mały i to od strony bardzo głośnej i ruchliwej ulicy relaks w tej częsci praktycznie niemożliwy. Ręczniki plażowe można wymienić na swieże po opłaceniu £1 od sztuki. Bardzo niekomfortowy dostęp do morza , hotel nie posiada prywatnej części plażowej więc za leżaki i parasole trzeba płacić, bardzo dużo miejscowych plażowiczów. Taras na dachu to jedyne interesujące miejsce Nocne show poza akrobatyką i występem saksofonisty oraz pianisty...nic ciekawego. Podsumowując NIGDY tam nie wrócimy i zdecydowanie nie polecam ...jesli chcesz czuć sie mile widzianym gościem nie wybieraj się do tego hotelu.

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
cta icon
Nr 1 w Polsce
cta icon
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Obsługa w podróży 24/7

Dlaczego warto wybrać Labranda Marieta

  • hotel tylko dla dorosłych (18+)
  • darmowe Wi-Fi w całym hotelu
  • strefa spa i oferta masaży

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Zobacz, co nowego na blogu TUI