Goście cenią ten hotel za...
- Lokalizacja
- Czystość
- Jakość noclegu
- Obsługa
Orquidea - informacje
Hotel Oquidea to 3-gwiazdkowy obiekt o charakterze miejskim, położony niedaleko plaży. To doskonałe miejsce dla tych, którzy chcą być blisko lokalnych atrakcji - do centrum Funchal jest zaledwie 300 metrów. Do dyspozycji gości są komfortowo wyposażone pokoje 1- lub 2-osobowe.
Położenie:
- ok. 500 m do plaży
- ok. 300 m do centrum Funchal
- czas dojazdu z lotniska ok. 30 min
- Lokalizacja
- Czystość
- Jakość noclegu
- Obsługa
- Pokoje
- Wartość
- 800izab2017-10-30
Hotel znajduje się blisko centrum, niedaleko katedry. Jest czysto, pokojówki sprzątają dokładnie, ręczniki i pościel wymieniane. Wielkim plusem hotelu jest taras na dachu, na którym są leżaki i stoły z krzesłami . Śniadanie średnie, najsłabiej wypadają gorące dania. Ale jest spory wybór wszystkiego. Jedynym mankamentem są mróweczki, ale nie w wszystkich pokojach.
- Wanderer8039292020-01-24Wyjątkowy
Nie rozumiem negatywnych recenzji - musieli być w innym hotelu niż ja. Położenie hotelu w pobliżu starego miasta było doskonałe; pokój, oprócz twojej łazienki, która miała ograniczony dostęp, był duży, czysty i wygodny. Śniadanie było dobre i duży wybór; pracownicy byli zawsze uśmiechnięci, przynajmniej do nas, i chętnie doradzali. Nie mogłem i nie będę krytykować tego hotelu
- CMorais2020-01-17
Spędziłem kilka dni w hotelu z rodziną pod koniec roku i nie byłem pod wrażeniem. Personel był bardzo przyjazny i pokoje były zawsze czyste, ale nie oczekuję wiele od wyposażenia pokoju, ponieważ pokoje są małe, a izolacja akustyczna między pokojami jest bardzo słaba. Oferta śniadań i posiłków / opcje są bardzo ograniczone. Jedynym wyjątkowym miejscem w hotelu jest dach, który w rzeczywistości jest prawdopodobnie jednym z najlepszych miejsc na wyspie, w których można zobaczyć fajerwerki. Ale nawet ta przestrzeń może mieć znacznie większą użyteczność w odpowiednich warunkach. Lokalizacja jest dobra na spacer w centrum miasta. Mieliśmy problem z przygotowaniem obiadu, z którym kierownictwo nie było w stanie poradzić sobie i nie działało profesjonalnie w celu zapewnienia zadowolenia klienta.