Dorisol Buganvilia

FNC11069

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Goście cenią ten hotel za...

  • Lokalizacja
  • Obsługa
  • Wartość
  • Czystość
Dobry hotel
Bardzo dobry
2020-03-15

Jesteśmy zadowoleni z naszego pobytu w hotelu Ocena opiera się na tym, że hotel jest tani Byliśmy na 9 piętrze z fantastycznym widokiem na Funchal Pokój był duży z doskonałym zapleczem gastronomicznym, pełną wanną z prysznicem Wyjątkowo czysty z dużą ilością naprawdę gorącej wody Pokojówka była doskonała Hotel jest jednym z trzech, w których dostępne jest tylko śniadanie (co było nieco dziwne) Śniadanie było w porządku, jeśli nie najbardziej ekscytujące Basen był czysty i wszyscy pracownicy byli doskonali Hotel jest doskonale usytuowany w strefie lido i około 45 minut spacerem do Funchal Podsumowując, jest to świetna baza do odkrywania wyspy z ograniczonym budżetem z premią do siebie opcja gastronomiczna Na pewno wrócę na tanie wakacje Dziękuje za wszystko

AMCJE
Wyjątkowy
2023-08-07

Idealne miejsce jako baza wypadowa dla osób chcących poznać wyspę. Bardzo czysto. Mieliśmy pokój w odnowionej części na 8 piętrze z cudownym widokiem na ocean i miasto. Hotel 3* z pełnym zapleczem basen otwarty i kryty, korty ale nie warto siedzieć w miejscu Madera to piękna wyspa i ma wiele do zaoferowania a czas płynie zdecydowanie za szybko. 😀 Obsługa hotelu i serwis sprzątający bez zarzutu. Śniadania słabym punktem oprócz "domowej" gotowanej owsianki, która była przepyszna. Polecam!

377iwonab
2018-04-10

Bylem tam z zona przez 7 dni w ramach wycieczki pobytowo-objazdowej z Itaki "Strelicje na klifach''Hotel to w sumie jeden blok 10 pietrowy.Najgorzej maja ci którzy zakwaterowano na parterze, gdyż parking samochodowy jest usytuowany bezpośrednio przy budynku i po otwarciu drzwi balkonowych wdychają spaliny z samochodów. Oprócz tego 'parterowcy' nie widza prawie wcale oceanu z powodu tego ze zasłaniają go sasiedne budynki. Najlepiej mieszkać tam na 1 lub wyższym pietrze. Sprzątaczką sprzątała nam pokój codziennie.O dziwo nie przyjęła monety 1 euro którą pozostawilem w ramach napiwku na pościeli. Czyżby na Maderze dobrze zarabiali? Posili które mieliśmy- śniadania i obiadokolacja monotonne- kucharz bez polotu.W pomieszczeniu przejściowym na parterze obok windy wychadzac na ogród wyraźnie widać na sianach i podłodze plamy wilgoci.Podobnie było w pokoju na parterze. Może tam ma być pieczarkarnia? Basen zewnętrzny usytuowany tuz obok hotelu -wychodzi się na niego drzwiami obok recepcji.Opalanie na nim ograniczone jest czasowo gdyż słońce zasłaniają sąsiednie budynki- zwłaszcza rano i wieczorem.O teraz to co najlepsze- maja tam basen kryty z woda podgrzewana.A idzie się do niego z parteru obok windy lub z 1 pietra.Hotel usytuowany w turystycznej części Funchal -Lido-w pobliżu duzo sklepów i marketow. Acha tam byle sklepik nazywa się markedo -aby was ta nazwa nie zmyliła.Tanio można kupić w tzw.FORUM około 2 kilometry od hotelu kierując się na prawo.Tam w tzw piwnicy jest market takie nasze TESCO..W sumie oceniam ten hotel na 3 w skali od 2 do 5.

Ryszard A
Bardzo dobry
2018-01-28

Byliśmy w gorszych i lepszych miejscach w tej samej cenie. Nie czepiamy sie wystroju pokoju itp. W pokoju duże łóżko tv kablowka, dużo programow po angielsku. aneks kuchenny plus naczynia, lodówka. Duży minus to popsuta Słuchawka od prysznica. basen kryty mały ale jest, sauna była niedogrzana, jacuzzi dla czterech osób, przy dużym ruchu w hotelach to mało. Obisdokolacja w innym budynku. Hotel widać że jest stary, lekko remontowany, nie ma mowy jednak o nowoczesnym designie i wyposażeniu (jako minus np bardzo wysłużone ręczniki) Jedzenie Ok. Śniadania: jajka, parówki, płatki, dżemy, owoce, bekon, napoje, wędliny, ser żółty, jogurt, kilka rodzajów pieczywa. Kawa okropna. Obiadokolacje: ryba, zupa krem, , pieczywo, mięso, makarony, jako dodatki ryż, ziemniaki, makaron, sałatki (dziwne trochę), sałata, pomidory, ogórki, owoce, kilka ciast. Śniadania te same co dzień, obiady w ciągu tygodniowego pobytu różne. Całość jedzenia średniej jakości, nic wyszukanego ale ma na co narzekać. Do kolacji napoje płatne (i tu nieprzyjemna uwaga: jak nie zamówiliśmy tych extra napojów to wyśmiało nad dwóch kelnerów - nie spodziewali się że zrozumiem po portugalsku). Pozostała obsługa ciężko stwierdzić bo nie mieliśmy zadnych problemów, kontaktu itp., ogólnie trochę obojętni. Wi-Fi ok nawet w pokoju, choć w holu dużo lepsze. Hotel robi wieczorki a la polskie sanatorium (być może uwarunkowane duża liczba gości 60+). Do centrum około 3 km, czy sa busy nie wiemy bo szliśmy pieszo. Na miejscu jest kiosk z prasą, pamiątkami, automat z przegryzkami, sale z fotelami, książki zostawione przez gości.

dorkaa
2020-03-18

Zarezerwowaliśmy ten hotel przez Tui. Przyjechaliśmy wkrótce po 1. 30 po południu, aby powiedzieć, że nasze pokoje nie były gotowe. Zostaliśmy poproszeni o powrót za godzinę. . . . Szukaliśmy lunchu, ale wszystkie lokalne puby i kawiarnie wydawały się zamknięte (był poniedziałek). Kiedy wróciliśmy do hotelu, dostaliśmy klucze, ale w pokojach wciąż znajdowaliśmy środki czyszczące. . . . Mieliśmy zarezerwowane częściowe wyżywienie. Wielki błąd. Powiedziano nam, że wieczorne posiłki serwowane były w sąsiednim hotelu Dorisol, który był na wzgórzu. . . Wieczorne posiłki były w formie bufetu, ale były bardzo mdłe. Niewielki wybór dla warzyw. Napoje pobierane jako dodatki. Śniadanie było w porządku - serwowane w naszym hotelu. Chociaż raczej powtarzalne. . . Piwnice solne raczej rzadkie. . . Bez wegetariańskich kiełbas i ziemniaków z cebulą. NIE naleśniki. . . Ale wiele doskonałych świeżych owoców. Vg kawa. Nasze pokoje były vg. Doskonałe widoki. Genialne prysznice z silnikiem. Wygodne łóżka. Cichy hotel - żadnych głośnych gości. Odkryty basen był czysty i dobrze utrzymany. Ale w żaden sposób nie ogrzewany. Niewielu gości odważyło się na dzielny basen. . . Personel recepcji bardzo przyjazny i pomocny. Nieźle jak na 3-gwiazdkowy hotel. Ale może zająć się niektórymi punktami tutaj. . . Więc. . . nieźle jak na 3 gwiazdki

HarryRoberts24
Bardzo dobry
2020-03-15

Jesteśmy zadowoleni z naszego pobytu w hotelu Ocena opiera się na tym, że hotel jest tani Byliśmy na 9 piętrze z fantastycznym widokiem na Funchal Pokój był duży z doskonałym zapleczem gastronomicznym, pełną wanną z prysznicem Wyjątkowo czysty z dużą ilością naprawdę gorącej wody Pokojówka była doskonała Hotel jest jednym z trzech, w których dostępne jest tylko śniadanie (co było nieco dziwne) Śniadanie było w porządku, jeśli nie najbardziej ekscytujące Basen był czysty i wszyscy pracownicy byli doskonali Hotel jest doskonale usytuowany w strefie lido i około 45 minut spacerem do Funchal Podsumowując, jest to świetna baza do odkrywania wyspy z ograniczonym budżetem z premią do siebie opcja gastronomiczna Na pewno wrócę na tanie wakacje Dziękuje za wszystko

AMCJE
Wyjątkowy
2023-08-07

Idealne miejsce jako baza wypadowa dla osób chcących poznać wyspę. Bardzo czysto. Mieliśmy pokój w odnowionej części na 8 piętrze z cudownym widokiem na ocean i miasto. Hotel 3* z pełnym zapleczem basen otwarty i kryty, korty ale nie warto siedzieć w miejscu Madera to piękna wyspa i ma wiele do zaoferowania a czas płynie zdecydowanie za szybko. 😀 Obsługa hotelu i serwis sprzątający bez zarzutu. Śniadania słabym punktem oprócz "domowej" gotowanej owsianki, która była przepyszna. Polecam!

377iwonab

Dorisol Buganvilia - informacje

Opis hotelu został przetłumaczony z języka angielskiego przez narzędzie DeepL

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Piaszczysta plaża
  • Kryty basen
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI

Położenie:

  • Kompleks apartamentów położony jest na wzgórzu w turystycznym centrum Funchal, zaledwie 200 m od morza i najbliższej plaży. W okolicy znajdują się liczne sklepy, restauracje, bary i słynny odkryty basen Lido, a także połączenia transportu publicznego. Najbliższy klub nocny znajduje się zaledwie 1 km od hotelu, do centrum miasta można dojechać hotelowym autobusem w odległości ok. 2 km, a czas transferu na lotnisko Funchal wynosi ok. 40 minut.
  • lotnisko ok. 24 km
  • stacja kolejowa ok. 100 m
  • plaża ok. 200 m
  • centrum miasta ok. 2 km
  • pole golfowe ok. 12,3 km
World map
Średnia ocena klientów:
Dobry hotel
(582 opinie)
(582 opinie)
    Lokalizacja
    Obsługa
    Wartość
    Czystość
    Jakość noclegu
    Pokoje
  • 377iwonab2023-08-07
    Wyjątkowy

    Idealne miejsce jako baza wypadowa dla osób chcących poznać wyspę. Bardzo czysto. Mieliśmy pokój w odnowionej części na 8 piętrze z cudownym widokiem na ocean i miasto. Hotel 3* z pełnym zapleczem basen otwarty i kryty, korty ale nie warto siedzieć w miejscu Madera to piękna wyspa i ma wiele do zaoferowania a czas płynie zdecydowanie za szybko. 😀 Obsługa hotelu i serwis sprzątający bez zarzutu. Śniadania słabym punktem oprócz "domowej" gotowanej owsianki, która była przepyszna. Polecam!

  • Ryszard A2018-04-10

    Bylem tam z zona przez 7 dni w ramach wycieczki pobytowo-objazdowej z Itaki "Strelicje na klifach''Hotel to w sumie jeden blok 10 pietrowy.Najgorzej maja ci którzy zakwaterowano na parterze, gdyż parking samochodowy jest usytuowany bezpośrednio przy budynku i po otwarciu drzwi balkonowych wdychają spaliny z samochodów. Oprócz tego 'parterowcy' nie widza prawie wcale oceanu z powodu tego ze zasłaniają go sasiedne budynki. Najlepiej mieszkać tam na 1 lub wyższym pietrze. Sprzątaczką sprzątała nam pokój codziennie.O dziwo nie przyjęła monety 1 euro którą pozostawilem w ramach napiwku na pościeli. Czyżby na Maderze dobrze zarabiali? Posili które mieliśmy- śniadania i obiadokolacja monotonne- kucharz bez polotu.W pomieszczeniu przejściowym na parterze obok windy wychadzac na ogród wyraźnie widać na sianach i podłodze plamy wilgoci.Podobnie było w pokoju na parterze. Może tam ma być pieczarkarnia? Basen zewnętrzny usytuowany tuz obok hotelu -wychodzi się na niego drzwiami obok recepcji.Opalanie na nim ograniczone jest czasowo gdyż słońce zasłaniają sąsiednie budynki- zwłaszcza rano i wieczorem.O teraz to co najlepsze- maja tam basen kryty z woda podgrzewana.A idzie się do niego z parteru obok windy lub z 1 pietra.Hotel usytuowany w turystycznej części Funchal -Lido-w pobliżu duzo sklepów i marketow. Acha tam byle sklepik nazywa się markedo -aby was ta nazwa nie zmyliła.Tanio można kupić w tzw.FORUM około 2 kilometry od hotelu kierując się na prawo.Tam w tzw piwnicy jest market takie nasze TESCO..W sumie oceniam ten hotel na 3 w skali od 2 do 5.

  • dorkaa2018-01-28
    Bardzo dobry

    Byliśmy w gorszych i lepszych miejscach w tej samej cenie. Nie czepiamy sie wystroju pokoju itp. W pokoju duże łóżko tv kablowka, dużo programow po angielsku. aneks kuchenny plus naczynia, lodówka. Duży minus to popsuta Słuchawka od prysznica. basen kryty mały ale jest, sauna była niedogrzana, jacuzzi dla czterech osób, przy dużym ruchu w hotelach to mało. Obisdokolacja w innym budynku. Hotel widać że jest stary, lekko remontowany, nie ma mowy jednak o nowoczesnym designie i wyposażeniu (jako minus np bardzo wysłużone ręczniki) Jedzenie Ok. Śniadania: jajka, parówki, płatki, dżemy, owoce, bekon, napoje, wędliny, ser żółty, jogurt, kilka rodzajów pieczywa. Kawa okropna. Obiadokolacje: ryba, zupa krem, , pieczywo, mięso, makarony, jako dodatki ryż, ziemniaki, makaron, sałatki (dziwne trochę), sałata, pomidory, ogórki, owoce, kilka ciast. Śniadania te same co dzień, obiady w ciągu tygodniowego pobytu różne. Całość jedzenia średniej jakości, nic wyszukanego ale ma na co narzekać. Do kolacji napoje płatne (i tu nieprzyjemna uwaga: jak nie zamówiliśmy tych extra napojów to wyśmiało nad dwóch kelnerów - nie spodziewali się że zrozumiem po portugalsku). Pozostała obsługa ciężko stwierdzić bo nie mieliśmy zadnych problemów, kontaktu itp., ogólnie trochę obojętni. Wi-Fi ok nawet w pokoju, choć w holu dużo lepsze. Hotel robi wieczorki a la polskie sanatorium (być może uwarunkowane duża liczba gości 60+). Do centrum około 3 km, czy sa busy nie wiemy bo szliśmy pieszo. Na miejscu jest kiosk z prasą, pamiątkami, automat z przegryzkami, sale z fotelami, książki zostawione przez gości.

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
cta icon
Nr 1 w Polsce
cta icon
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Obsługa w podróży 24/7

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Zobacz, co nowego na blogu TUI