Goście cenią ten hotel za...
- Czystość
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Obsługa
- Wartość
Globales Samoa - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Darmowe Wi-Fi
- Piaszczysta plaża
- Dla rodzin
- Plac zabaw
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
- Wybór Roku w portalu TripAdvisor
Położenie:
- ok. 100 m od centrum
- ok. 200 m od piaszczystej plaży
- czas dojazdu z lotniska ok. 80 min
- Czystość
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Obsługa
- Wartość
- Karolina S2023-09-15Wyjątkowy
Hotel czysty, zadbany. Pokoje codziennie sprzątane oraz wymieniane ręczniki. Piękny widok z okna balkonowego na morze. Jedzenie - PRZEPYSZNE i urozmaicone. Krótkim spacerem można dojść do zatoczki ze strzeżoną plażą. W najpotrzebniejsze rzeczy można zaopatrzyć się w poblizu hotelu. Ogólnie jest to miejsce typowe pod spokojny wypoczynek. Daleko do większych miast. Za to bardzo dobra organizacja wycieczek z firmy TUI, która to rekompensuje. Bardzo polecam :)
- Dreamer194780324552023-07-31
Pokoje w budynku bocznym - tragedia, szczególnie na parterze gdzie mamy widok na ogród, to znaczy wszyscy ludzie spacerujący po ogrodzie mają piękny widok na cały pokój. W takim wypadku jesteś skazany na wiecznie zaciągniętą kotarę - brak naturalnego światła. Dodatkowo drzwi oblane nieznaną kleistą substancją. Plusem zdecydowanym jest świetnie działająca klimatyzacja. Na cały ośmiopiętrowy budynek główny są tylko dwie małe windy w efekcie czego czasem trzeba było czekać 5-10 minut na windę albo iść na piechotę. Obsługa niezbyt nastawiona na odwiedzających turystów, poza recepcją mało kto mówi po angielsku. Prośby o zmianę pokoju z "pięknego parterowego" na inny nie przyniosły skutku. Dopiero po interwencji biura podróży wywalczyliśmy zmianę pokoju.
- tomaszsY7898EP2023-07-02
Niestety, hotel stracił wiele przez ostatnie 5 lat. Druga wyprawa z TUI, pierwsza była w 2018. Zmiany tylko na niekorzyść. Pani lokalna rezydentka jest co prawda na miejscu i zawsze w porach umówionych, ale w hotelu nie ma do niej kontaktu telefonicznego, nie ma także segregatora z polskiego TUI, a co za tym idzie żadnych info o powrocie(godzin transferu, wylotu itp). Jeśli nie masz aplikacji TUI w telefonie, błądzisz po omacku, a przecież godziny wylotu i transfer na lotnisko może ulec zmianie i należy to sprawdzać na 48h przed odlotem. Hotel- zdecydowanie zbyt mała liczba leżaków przy basenie, jeśli nie zejdziesz wcześnie rano, około 6-6:30 to możesz zapomnieć o miejscu leżącym. Turyści spędzają zatem czas siedząc na krzesłach przy stołach. Spowodowane jest to zmniejszeniem powierzchni wokół basenu na korzyść nowej sceny do animacji oraz ustawieniem przy niej stołów i krzeseł. Zlikwidowano ręczniki plażowe(kiedyś w pięknym błękitnym, firmowym kolorze) pobierane wcześniej za kaucją, jeśli nie przywieziesz takowego z kraju pozostaje iść kupić do sklepu. Serwis pokojowy także upadł, wcześniej wymieniano pościele i ręczniki przynajmniej raz na pobyt, teraz tylko na wyraźne zasygnalizowanie, czyli pozostawione ich na podłodze. Na terenie hotelu kilka kawomatów, dawniej przy nich stały porcelanowe filiżanki ze spodkami, teraz całkiem niezłą kawę możesz sobie zaserwować tylko w papierowym kubku( a fuj). Na koniec poważne ostrzeżenie dla tych, którzy opuszczają hotel wczesnym rankiem, czyli przed śniadaniem. Przy zamówieniu wczesnego śniadania dzień wcześniej, recepcjonista pyta na ile osób i zapewnia, że śniadanie będzie czekać w holu między recepcją a restauracją główną. Tymczasem do dyspozycji turysty wystawia się chleb tostowy oraz dwa rodzaje dżemu i ciasteczka. Po złożeniu reklamacji w recepcji inny pracownik z uśmiechem twierdzi, że wczesnych śniadań nie ma w hotelu, a to jest tylko przekąska! Zatem przeczą sami sobie, nie wspomnę już o tym, że przecież nie każdy może takie rzeczy konsumować, choćby ze względów zdrowotnych. Zatem polecam przy kolacji zaopatrzyć się odpowiednio na dzień powrotu.