Arabella Azur Egipt - Sport i Wellness
Arabella Azur Egipt - Hotel
Arabella Azur Egipt - Pokoje
Arabella Azur Egipt - Wyżywienie
Arabella Azur Egipt - Hotel
Arabella Azur Egipt - Hotel
Arabella Azur Egipt - Hotel
Arabella Azur Egipt - Hotel
Arabella Azur Egipt - Hotel
Arabella Azur Egipt - Pokoje
Arabella Azur Egipt - Pokoje
Arabella Azur Egipt - Wyżywienie
Arabella Azur Egipt - Wyżywienie
Arabella Azur Egipt - Dla dzieci
Arabella Azur Egipt - Sport i Wellness
Arabella Azur Egipt - Hotel

Arabella Azur

HRG11250
Sprawdzanie ceny

Goście cenią ten hotel za...

  • Lokalizacja
  • Jakość noclegu
  • Pokoje
  • Obsługa
  • Wartość
  • Czystość
Arabella Azur Egipt - Sport i Wellness
Arabella Azur Egipt - Hotel
Arabella Azur Egipt - Pokoje
Arabella Azur Egipt - Wyżywienie
Arabella Azur Egipt - Hotel
Arabella Azur Egipt - Hotel
Arabella Azur Egipt - Hotel
Arabella Azur Egipt - Hotel
Arabella Azur Egipt - Hotel
Arabella Azur Egipt - Pokoje
Arabella Azur Egipt - Pokoje
Arabella Azur Egipt - Wyżywienie
Arabella Azur Egipt - Wyżywienie
Arabella Azur Egipt - Dla dzieci
Arabella Azur Egipt - Sport i Wellness
Arabella Azur Egipt - Hotel
Znakomity
Wyjątkowy
2023-01-04

W okresie Świąt Bożego Narodzenia 2022 byliśmy w Arabella Azur. Szczerze polecam ten hotel każdemu, ale raczej dorosłym. Jeśli dzieciom, to starszym. Jedzenie różnorodne, przepyszne, bogactwo smaków i kolorów. Pokoje (stary styl), ale czyste, sprzątane codziennie. Obsługa hotelowa (w recepcji, restauracjach, barach, holach) znakomita, poza małym wyjątkiem, o którym napiszę poniżej. Po przyjeździe, przy załatwianiu spraw formalnych, otrzymaliśmy powitalnego drinka. To było miłe zaskoczenie. Następnie naszymi walizkami zajął się Pan, który prowadząc nas do naszego pokoju, szczegółowo informował, gdzie są restauracje, bary...itd. Uroczysta kolacja świąteczna przygotowana w ogromnym namiocie, to mistrzostwo świata. Wymyślne dania, drinki, dekoracje, program uroczystości, odświętnie ubrani kelnerzy, świąteczny klimat….itd tworzyły przepiękną oprawę Świąt. Czystość na korytarzach, w barach, restauracjach perfekcyjna. Jeśli coś nie tak, zaraz wysyłany jest pracownik do sprzątania, czy usunięcia usterki. Pracują rzetelnie, uczciwie, a przy tym są uśmiechnięci, serdeczni, życzliwi. W restauracjach do obiadu i kolacji alkohole donoszą kelnerzy. Dwa razy zjadłam obiad i nie otrzymałam zamówionego wina. Mąż poszedł sam do baru i chciał przynieść sam do stolika, ale został zawrócony przez obsługę. Innego dnia widziałam, że gość hotelu niósł na tacy parę piw do swojego stolika. Jednemu wolno, a innemu nie? Tak być nie powinno. Uważam, że jeśli ktoś chce, sam powinien przynieść sobie np. wino do popicia obiadu, bo obsługa może zwyczajnie zapomnieć lub nie zdążyć. Tak jak już pisałam wyżej, wszyscy byli sympatyczni, poza jednym kelnerem – młody, niewysoki, duże, czarne oczy, jasno niebieska bluzka. Widać było, że jest zły, że musi przynosić piwo, czy wino do stolika. Powiedział: ,,langsam”. Ja muszę popijać posiłek, mogłam przynieść sama wino, ale nie wolno mi było. Nigdy się nie uśmiechał, a swoją mową ciała pokazywał niezadowolenie. Później już nie siadaliśmy w miejscu restauracji, gdzie on obsługiwał. Napiwki mile widziane, jak najbardziej dawaliśmy, ale nie zauważyłam upominania się o nie. Jestem mile zaskoczona uczciwością pracowników hotelu. Na leżaku jednej z plaż zostawiłam okulary słoneczne. Kiedy przyszłam tam następnego dnia, Pan od ręczników zadzwonił do Pana, który sprzątał plażę poprzedniego dnia. Ten z kolei poinformował, że moje okulary są w recepcji. Musiałam uzupełnić protokół odbioru okularów, bo to oczywiste zabezpieczenie dla nich, ale uczciwość pracowników bardzo rzutuje na renomę całego hotelu. Miłym zaskoczeniem byli dla nas rezydenci TUI na lotnisku, którzy mówili po polsku, byli kompetentni i sympatyczni. Jeden z nich, niższy jechał z nami do hotelu (wysiadł po drodze), drugiego natomiast poznałam na spotkaniu, w sąsiednim hotelu – Arabia. Rezydent George TUI Polska był bardzo miły, serdeczny, pomógł nam bardzo szybko rozwiązać dwie nurtujące nas sprawy. Bardzo dziękuję za szybkie, pozytywne załatwienie naszych spraw. Na lotnisku spotkała nas też niezbyt miła sytuacja. TUI zdecydowanie powinno się tym zająć. Mieliśmy opłacony transfer z lotniska do hotelu i z powrotem, ale Pan – Egipcjanin, który chował te walizki, najpierw wyciągnął rękę pokazując 5 dolarów. Kiedy daliśmy napiwek – dopiero schował nasze bagaże do kufra. To nie był kierowca, tylko poborca – zbierał pieniądze od ludzi. Takie zachowanie absolutnie nie powinno mieć miejsca. Rozumiem, że to kraj, gdzie daje się napiwki. Jednak nachalne żądanie pieniędzy przez szefa kierowców jest nagannym zachowaniem. Generalnie hotel Arabella Azur bardzo polecam. Na pewno wybierzemy się tam jeszcze, ale latem. Tymczasem dziękuję z całego serca wszystkim tym, którzy tworzą tę cudowną atmosferę i sprawiają, że chce się tam wracać. DZIĘKUJĘ! :)

_ucjac2017
Wyjątkowy
2024-03-20

Bardzo klimatyczny hotel, dobre jedzenie, dwa baseny jeden z cieplejszą wodą. Aminacje i atrakcje super, obsługa bardzo miła. Idealne miejsce na odpoczynek i relaks. Dodatkowy plus to rafa koralowa w zatoce przy hotelu, która jest dostępna dla każdego!

Patrycja P
Wyjątkowy
2024-03-17

Jedzenia bardzo dobre, pogoda w marcu trochę wietrzna ale przyjemna. Wszyscy bardzo mili. Duży porządek wokół hotelu. Internet darmowy ale zasięg w lobby i na basenach, w pokoju brak. Idealny na wyciszenie się i odpoczęcia. Polecam serdecznie

Patryk P
Wyjątkowy
2023-12-26

Jestem bardzo zadowolony bardzo miła i świetna obsługa. Niczego nie brakuje pobyt uważam za bardzo udany. Przyjemny klimat, piękny budynek. Pokoje zawsze czyste, napoje za każdym razem uzupełnione. W basenie woda świetna miejsca starczy dla każdego i niczego nikomu nie będzie brakować

daniel s
Bardzo dobry
2023-10-17

Pobyt 5-12 październik 2023. Sam hotel, stary jednak z specyficznym klimatem, tzw. czystość na poziomie egipskim, np. patelnie w jadłodajni mają chyba tyle lat co sam hotel. Jedzenie średnie lecz każdy znajdzie coś dla siebie. Plusy to na pewno miła obsługa i dostęp do rafy koralowej. Ostrzeżenie przed pobytem w "perfumerii" Nefertiti w Hurdgadzie, prowadzonej przez Krakowiankę, jedne wielkie oszustwo, naburmuszona polka wciska kity i kasuje miliony monet za coś co jest oliwą nasączoną zapachem który znika dosłownie po dłuższej chwili. Normalne naciąganie naiwnych (daliśmy się nabrać) zresztą jak cała wycieczka( nie zwiedzanie miasta a wożenie po odpalających prowizję sklepach). Podróbki znanych marek mają się tak do oryginałów jak wciskany kit do rzeczywistości.

Slawomir F
Wyjątkowy
2023-01-04

W okresie Świąt Bożego Narodzenia 2022 byliśmy w Arabella Azur. Szczerze polecam ten hotel każdemu, ale raczej dorosłym. Jeśli dzieciom, to starszym. Jedzenie różnorodne, przepyszne, bogactwo smaków i kolorów. Pokoje (stary styl), ale czyste, sprzątane codziennie. Obsługa hotelowa (w recepcji, restauracjach, barach, holach) znakomita, poza małym wyjątkiem, o którym napiszę poniżej. Po przyjeździe, przy załatwianiu spraw formalnych, otrzymaliśmy powitalnego drinka. To było miłe zaskoczenie. Następnie naszymi walizkami zajął się Pan, który prowadząc nas do naszego pokoju, szczegółowo informował, gdzie są restauracje, bary...itd. Uroczysta kolacja świąteczna przygotowana w ogromnym namiocie, to mistrzostwo świata. Wymyślne dania, drinki, dekoracje, program uroczystości, odświętnie ubrani kelnerzy, świąteczny klimat….itd tworzyły przepiękną oprawę Świąt. Czystość na korytarzach, w barach, restauracjach perfekcyjna. Jeśli coś nie tak, zaraz wysyłany jest pracownik do sprzątania, czy usunięcia usterki. Pracują rzetelnie, uczciwie, a przy tym są uśmiechnięci, serdeczni, życzliwi. W restauracjach do obiadu i kolacji alkohole donoszą kelnerzy. Dwa razy zjadłam obiad i nie otrzymałam zamówionego wina. Mąż poszedł sam do baru i chciał przynieść sam do stolika, ale został zawrócony przez obsługę. Innego dnia widziałam, że gość hotelu niósł na tacy parę piw do swojego stolika. Jednemu wolno, a innemu nie? Tak być nie powinno. Uważam, że jeśli ktoś chce, sam powinien przynieść sobie np. wino do popicia obiadu, bo obsługa może zwyczajnie zapomnieć lub nie zdążyć. Tak jak już pisałam wyżej, wszyscy byli sympatyczni, poza jednym kelnerem – młody, niewysoki, duże, czarne oczy, jasno niebieska bluzka. Widać było, że jest zły, że musi przynosić piwo, czy wino do stolika. Powiedział: ,,langsam”. Ja muszę popijać posiłek, mogłam przynieść sama wino, ale nie wolno mi było. Nigdy się nie uśmiechał, a swoją mową ciała pokazywał niezadowolenie. Później już nie siadaliśmy w miejscu restauracji, gdzie on obsługiwał. Napiwki mile widziane, jak najbardziej dawaliśmy, ale nie zauważyłam upominania się o nie. Jestem mile zaskoczona uczciwością pracowników hotelu. Na leżaku jednej z plaż zostawiłam okulary słoneczne. Kiedy przyszłam tam następnego dnia, Pan od ręczników zadzwonił do Pana, który sprzątał plażę poprzedniego dnia. Ten z kolei poinformował, że moje okulary są w recepcji. Musiałam uzupełnić protokół odbioru okularów, bo to oczywiste zabezpieczenie dla nich, ale uczciwość pracowników bardzo rzutuje na renomę całego hotelu. Miłym zaskoczeniem byli dla nas rezydenci TUI na lotnisku, którzy mówili po polsku, byli kompetentni i sympatyczni. Jeden z nich, niższy jechał z nami do hotelu (wysiadł po drodze), drugiego natomiast poznałam na spotkaniu, w sąsiednim hotelu – Arabia. Rezydent George TUI Polska był bardzo miły, serdeczny, pomógł nam bardzo szybko rozwiązać dwie nurtujące nas sprawy. Bardzo dziękuję za szybkie, pozytywne załatwienie naszych spraw. Na lotnisku spotkała nas też niezbyt miła sytuacja. TUI zdecydowanie powinno się tym zająć. Mieliśmy opłacony transfer z lotniska do hotelu i z powrotem, ale Pan – Egipcjanin, który chował te walizki, najpierw wyciągnął rękę pokazując 5 dolarów. Kiedy daliśmy napiwek – dopiero schował nasze bagaże do kufra. To nie był kierowca, tylko poborca – zbierał pieniądze od ludzi. Takie zachowanie absolutnie nie powinno mieć miejsca. Rozumiem, że to kraj, gdzie daje się napiwki. Jednak nachalne żądanie pieniędzy przez szefa kierowców jest nagannym zachowaniem. Generalnie hotel Arabella Azur bardzo polecam. Na pewno wybierzemy się tam jeszcze, ale latem. Tymczasem dziękuję z całego serca wszystkim tym, którzy tworzą tę cudowną atmosferę i sprawiają, że chce się tam wracać. DZIĘKUJĘ! :)

_ucjac2017
Wyjątkowy
2024-03-20

Bardzo klimatyczny hotel, dobre jedzenie, dwa baseny jeden z cieplejszą wodą. Aminacje i atrakcje super, obsługa bardzo miła. Idealne miejsce na odpoczynek i relaks. Dodatkowy plus to rafa koralowa w zatoce przy hotelu, która jest dostępna dla każdego!

Patrycja P

Arabella Azur - informacje

Wybudowany w pięknym, lokalnym stylu Arabella Azur zlokalizownay jest ok. 3 km od centrum Hurghady. Obiekt położony tuż przy zatoce z fantastyczną rafą koralową i świetnymi warunkami do nurkowania, przypadnie do gustu szczególnie miłośnikom odkrywania podwodnego świata. Hotel zapewnia wiele różnorodnych atrakcji dla całej rodziny. Najmłodszym niezapomniane chwile zapewnią brodzik, plac zabaw, ciekawe zajęcia w miniklubie, a także animacje. Dla dorosłych przygotowano m.in. bogatą ofertą sportową, animacje, pokazy w amfiteatrze, czy dyskotekę. Po dniu pełnym wrażeń można zrelaksować się w komfortowo wyposażonych pokojach lub spędzić czas w centrum wellness. Pozytywne opinie zadowolonych gości potwierdza certyfikat jakości w portalu TripAdvisor. 

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Plac zabaw
  • Menu dla dzieci
  • Spa

Położenie:

  • ok. 3 km od centrum Hurghady
  • ok. 400 m od plaży
  • ok. 2 km od centrum miejscowości Sakala
  • czas dojazdu z lotniska ok. 20 min
World map
Średnia ocena klientów:
Znakomity
(1767 opinii)
(1767 opinii)
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Obsługa
    Wartość
    Czystość
  • Patrycja P2024-03-20
    Wyjątkowy

    Bardzo klimatyczny hotel, dobre jedzenie, dwa baseny jeden z cieplejszą wodą. Aminacje i atrakcje super, obsługa bardzo miła. Idealne miejsce na odpoczynek i relaks. Dodatkowy plus to rafa koralowa w zatoce przy hotelu, która jest dostępna dla każdego!

  • Patryk P2024-03-17
    Wyjątkowy

    Jedzenia bardzo dobre, pogoda w marcu trochę wietrzna ale przyjemna. Wszyscy bardzo mili. Duży porządek wokół hotelu. Internet darmowy ale zasięg w lobby i na basenach, w pokoju brak. Idealny na wyciszenie się i odpoczęcia. Polecam serdecznie

  • daniel s2023-12-26
    Wyjątkowy

    Jestem bardzo zadowolony bardzo miła i świetna obsługa. Niczego nie brakuje pobyt uważam za bardzo udany. Przyjemny klimat, piękny budynek. Pokoje zawsze czyste, napoje za każdym razem uzupełnione. W basenie woda świetna miejsca starczy dla każdego i niczego nikomu nie będzie brakować

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
cta icon
Nr 1 w Polsce
cta icon
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Obsługa w podróży 24/7

Otoczenie obiektu

Restauracje i bary:

  • Obba Restaurant0,2 km
  • Kalaboush Pub0,2 km
  • Bargola0,3 km
  • Bordiehns Restaurant Arabia - Arabella0,4 km
  • Asahbjeeh Cafe0,4 km
  • Queen cafe0,4 km
  • Rehana Cafe0,4 km
  • Bordiehns Restaurant0,4 km
  • Grill Restaurant0,4 km
  • Bierkeller Bar & Restaurant0,4 km

Zakupy:

  • Arabah Pharmacy0,3 km
  • Ali Baba Bazar0,3 km
  • Daniel's Jewelry & Souvenirs0,4 km
  • Mimo's Shop0,4 km

Podane informacje pochodzą z wyszukiwarki Google i mogą ulegać zmianom. Nie stanowią one części oferty.

Dlaczego warto wybrać Arabella Azur

  • urozmaicona oferta rozrywkowa
  • bogate zaplecze sportowo-rekreacyjne
  • miniklub i atrakcje dla dzieci
Sprawdzanie ceny

Zobacz, co nowego na blogu TUI