Barcelo Bavaro Palace Dominikana - Sport i Wellness
Barcelo Bavaro Palace Dominikana - Hotel
Barcelo Bavaro Palace Dominikana - Pokoje
Barcelo Bavaro Palace Dominikana - Wyżywienie
Barcelo Bavaro Palace Dominikana - Hotel
Barcelo Bavaro Palace Dominikana - Położenie
Barcelo Bavaro Palace Dominikana - Hotel
Barcelo Bavaro Palace Dominikana - Sport i Wellness
Barcelo Bavaro Palace Dominikana - Hotel
Barcelo Bavaro Palace Dominikana - Hotel
Barcelo Bavaro Palace Dominikana - Hotel
Barcelo Bavaro Palace Dominikana - Hotel
Barcelo Bavaro Palace Dominikana - Hotel
Barcelo Bavaro Palace Dominikana - Hotel
Barcelo Bavaro Palace Dominikana - Hotel
Barcelo Bavaro Palace Dominikana - Hotel
Barcelo Bavaro Palace Dominikana - Wyżywienie
Barcelo Bavaro Palace Dominikana - Wyżywienie
Barcelo Bavaro Palace Dominikana - Wyżywienie
Barcelo Bavaro Palace Dominikana - Wyżywienie
Barcelo Bavaro Palace Dominikana - Wyżywienie
Barcelo Bavaro Palace Dominikana - Wyżywienie
Barcelo Bavaro Palace Dominikana - Wyżywienie
Barcelo Bavaro Palace Dominikana - Wyżywienie
Barcelo Bavaro Palace Dominikana - Wyżywienie
Barcelo Bavaro Palace Dominikana - Położenie
Barcelo Bavaro Palace Dominikana - Atrakcje
Barcelo Bavaro Palace Dominikana - Atrakcje
Barcelo Bavaro Palace Dominikana - Atrakcje
Barcelo Bavaro Palace Dominikana - Atrakcje
Barcelo Bavaro Palace Dominikana - Atrakcje
Barcelo Bavaro Palace Dominikana - Pokoje
Barcelo Bavaro Palace Dominikana - Pokoje
Barcelo Bavaro Palace Dominikana - Pokoje
Barcelo Bavaro Palace Dominikana - Pokoje
Barcelo Bavaro Palace Dominikana - Pokoje
Barcelo Bavaro Palace Dominikana - Sport i Wellness
Barcelo Bavaro Palace Dominikana - Sport i Wellness
Barcelo Bavaro Palace Dominikana - Sport i Wellness
Barcelo Bavaro Palace Dominikana - Hotel

Barcelo Bavaro Palace

PUJ62059

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Goście cenią ten hotel za...

  • Lokalizacja
  • Jakość noclegu
  • Pokoje
  • Czystość
  • Obsługa
  • Wartość
Barcelo Bavaro Palace Dominikana - Sport i Wellness
Barcelo Bavaro Palace Dominikana - Hotel
Barcelo Bavaro Palace Dominikana - Pokoje
Barcelo Bavaro Palace Dominikana - Wyżywienie
Barcelo Bavaro Palace Dominikana - Hotel
Barcelo Bavaro Palace Dominikana - Położenie
Barcelo Bavaro Palace Dominikana - Hotel
Barcelo Bavaro Palace Dominikana - Sport i Wellness
Barcelo Bavaro Palace Dominikana - Hotel
Barcelo Bavaro Palace Dominikana - Hotel
Barcelo Bavaro Palace Dominikana - Hotel
Barcelo Bavaro Palace Dominikana - Hotel
Barcelo Bavaro Palace Dominikana - Hotel
Barcelo Bavaro Palace Dominikana - Hotel
Barcelo Bavaro Palace Dominikana - Hotel
Barcelo Bavaro Palace Dominikana - Hotel
Barcelo Bavaro Palace Dominikana - Wyżywienie
Barcelo Bavaro Palace Dominikana - Wyżywienie
Barcelo Bavaro Palace Dominikana - Wyżywienie
Barcelo Bavaro Palace Dominikana - Wyżywienie
Barcelo Bavaro Palace Dominikana - Wyżywienie
Barcelo Bavaro Palace Dominikana - Wyżywienie
Barcelo Bavaro Palace Dominikana - Wyżywienie
Barcelo Bavaro Palace Dominikana - Wyżywienie
Barcelo Bavaro Palace Dominikana - Wyżywienie
Barcelo Bavaro Palace Dominikana - Położenie
Barcelo Bavaro Palace Dominikana - Atrakcje
Barcelo Bavaro Palace Dominikana - Atrakcje
Barcelo Bavaro Palace Dominikana - Atrakcje
Barcelo Bavaro Palace Dominikana - Atrakcje
Barcelo Bavaro Palace Dominikana - Atrakcje
Barcelo Bavaro Palace Dominikana - Pokoje
Barcelo Bavaro Palace Dominikana - Pokoje
Barcelo Bavaro Palace Dominikana - Pokoje
Barcelo Bavaro Palace Dominikana - Pokoje
Barcelo Bavaro Palace Dominikana - Pokoje
Barcelo Bavaro Palace Dominikana - Sport i Wellness
Barcelo Bavaro Palace Dominikana - Sport i Wellness
Barcelo Bavaro Palace Dominikana - Sport i Wellness
Barcelo Bavaro Palace Dominikana - Hotel
Bardzo dobry
2019-03-04

Hotel nawet ładny, czysty, obsługa przemiła jednak pokoje dość zużyte, wymagają remontu - szczególnie łazienki. Jedzenie okropne - zarówno s bufecie jak i restauracjach. W restauracji trzeba czekam długo na posiłki pi czym podawane są kompletnie zimne. Gdyby nie okropne jedziecie pewnie bym tam wróciła, a tak niestety...

Aga F
2022-02-11

Zazwyczaj bardzo rzadko piszę opinie a jeżeli już piszę to jeżeli coś mnie bardzo urzeknie.Barcelo Bavaro Pałace ma dużo plusów i również minusów.Plusy piękny widok ,czysta plaża, mnóstwo leżaków wolnych na plaży (z basenu nie korzystałam ani razu),bardzo życzliwi ludzie, uśmiechnięci.Jedzenie duży wybór, chociaż czasem bez smaku,ale największy Plus zasługuje restauracja Hiszpańska gdzie wcześniej trzeba rezerwować,w hotelu jest 7restauracji numer jeden Hiszpańska restauracja,numer dwa Japońska.Minusy są takie że moja córka zatruła się bardzo poważnie w restauracji Meksykańskiej 9lutego po zjedzeniu desery który zawierał ser ricotta,dziecko trafiło do szpitala bo była bardzo odwodniona, zgłosiliśmy to na Recepcji ale jak to hotel żadnego zainteresowaniami tematem jeszcze upewniał że ich jedzenie jest na najwyższym poziomie,ale nie jedliśmy poza hotelem tylko w hotelu ,ja deseru nie jadłam tylko córka i po dwóch godzinach zaczął się koszmar ,wymioty,biegunka,dreszcze,lekarz hotelowy raczej jest weterynarzem i na pierwszym miejscu to pieniądze oczywiście,trafiliśmy do szpitala,gdzie obsługa medyczna dla turystów raczej nastawiona na jak najwiecej wyciągnięcie pieniędzy kasa na pierwszym miejscu , sterylność ...lepiej nie będę pisać Szczegół.. byliśmy tam 12godzin,nawet nie zaproponowano kocyka żeby się przykryc,ani wody ale opinia nie dotyczy szpitala więc w skrócie wróciliśmy do Hotelu, zgłosiłam zatrucie,nikt t się nie zainteresował.Kiedy poszłam dziecku po Jedzenie do restauracji nie mogłam wynieść jedzenia na talerzu dla chorego dziecka bo nie miało siły dojść do restauracji,nawet jak powiedziałam że dla chorej córki ale mi powiedziano że nie wolno wynosić jedzenia mogę zamówić room serwis.Za cały pobyt zdarzyło się trzy razy że nie wymieniono nam ręczniki i nie dostarczono wody, chodziliśmy do recepcji,dzwoniliśmy również na recepcję ale tak i nie dostaliśmy wody ani ręczników.Dwa razy był przypadek gdzie Pani sprzątająca po godzinie 22przyszla sprzątać pokój..ale jak zobaczyła że szykujemy się z dzieckiem do snu głupio uśmiechnęła się i poszła.Nie był uzupełniany barek za który było zapłacone od samego początku.Nie brudzimy raczej z córką ale ..pani która zawsze sprzątała nasz pokój miałam wrażenie że robi czasem to byle jak . Jedynym słowem jeżeli miałabym wrócić do tego Hotelu to już nie wrócę .

nowakn337
2021-12-05

Lokalizacja hotelu i udogodnienia pierwsza klasa, ALE serwis który różnicuje dobre hotele od najlepszy jest niestety bardzo słaby. W restauracji stoliki nie sa sprzątane na czas, podczas posiłków kelnerzy nie dbają by donieść picie gościom. W barze jest fabryka tj. przemiał i brak personalizacji. Recepcjonistka super nieprzyjemna podczas check in. W ogóle mam wrażenie ze personel pracuje tutaj za karę. Wymagają noszenia maseczek, ale musisz je sobie sam kupić (super dziwne). Super słabo j duży zawód. Nie wart tych pieniędzy.

annam287
Bardzo dobry
2020-12-30

Spędziliśmy w hotelu 14 nocy. Rodzina 2+3. Rezerwowaliśmy przez stronę Barcelo Bavaro. Pierwsze dwie noce spędziliśmy w pokoju rodzinnym w części koło placu zabaw Barceys. Pokoje są ciasne i nie ma się jak ruszyć. W ciągu dnia jest bardzo głośno (szum wody z fontann, ślizgawek i krzyk dzieci). Kolejne noce mieliśmy zarezerwowane w Junior Suite Ocean Front Premium Level + Suite Ocean Front Premium Level. Pokoje znajdowały się w budynku 6 na samym końcu resortu. Pokoje były połączone drzwiami wewnętrznymi. Pokój Junior Suite miał dwa podwójne łóżka i był bardziej przestronny niż pokój rodzinny. Jeśli wybieracie się do tego hotelu z dziećmi i nie zależy wam na dwóch małych pokojach to wybierzcie Junior Suite. W drugim pokoju mieliśmy duży salon z jadalnią i łazienką + osobną sypialnię z dużą garderobą i łazienką. Plany pokoi są dostępne na stronie hotelu w opisie każdego pokoju. Room service za darmo do pokoju 24h. W pokojach Premium Level są dostępne i wymieniane ręczniki plażowe. Dużo zieleni. Piękne, wysokie palmy. Dużo ścieżek do spacerowania. Plaża szeroka i czysta. Codziennie rano jest sprzątana. Brak glonów. Bardzo małe fale co jest fajne gdy ma się małe dzieci. Hotel znajduje się w zatoce i fale rozbijają się daleko na oceanie. Niestety w tej zatoce jest coś w rodzaju akwarium. Popołudniu przypływają łodzie i katamarany, na których są imprezy. Muzykę słychać wtedy na plaży i w pokojach ocean front. Niektórym może to przeszkadzać. Teraz trochę minusów. Wakacje z czasach covid rządzą się swoimi prawami. Niestety wybór jedzenia w bufecie jest bardzo mały. Jeśli ktoś nie lubi warzyw to może mieć problem by znaleźć coś do jedzenia. Różny poziom dań. Jedne rzeczy są bardzo dobre, a inne tylko ładnie wyglądają, a nie mają żadnego smaku. Niestety nie ma na stołach soli by samemu doprawić dania. Trzeba za każdym razem prosić obsługę. Gdy ma się szczęście to po chwili przyniosą sól. Rozumiem, że jest mniej ludzi w hotelu (widać to na plaży i przy basenie, bo jest zajęta tylko połowa leżaków) i adekwatnie do tego jest mniej jedzenia i mniej miejsc w restauracjach. Niestety bardzo często nie ma wolnych stolików w restauracji. Nakryta jest tylko połowa stolików. Obsługa stoi i ma czas. Nie śpieszy się. Dużo stolików jest wolna, ale stoją na nich brudne naczynia po innych gościach. Niestety obsługa sprząta bardzo wolno. Przed wejściem do restauracji powinni liczyć gości i nie wpuszczać do środka gdy wiadomo, że nie będzie dla nich miejsca. Śniadanie tylko w dwóch dużych bufetach przy basenach. Restauracje a'la carte są OK. Niestety hotel ma dziwny sposób rezerwacji. Aby wejść na kolację trzeba wcześniej odebrać ticket z recepcji. Trzeba czasami czekać 30min, bo jest kolejka w recepcji. Zarezerwowaliśmy stolik w restauracji meksykańskiej na 20.30. Nie było miejsca. Musieliśmy czekać 30 minut aby wejść do środka. Razem z nami czekało około 30 innych gości, którzy tak jak my byli źli, że muszą czekać. Jedzenie w większości jest przygotowane wcześniej i odgrzewane. Niestety to czuć. Jest ono i tak o wiele lepsze niż w bufecie. Steki w SantaFe były jak guma i nie smakowały. Polecam rezerwować stoliki na wcześniejszą godzinę. Wtedy nie trzeba czekać. Do restauracji wpuszczane są osoby w klapkach i szortach, mimo że na drzwiach jest informacja, że nie można tak wchodzić. Panie przy wejściu tego nie weryfikują. LaFuente i Mexico Linde bardzo dobre. Włoska była zamknięta. Muzyka przy basenie. Niestety hotel puszcza przy basenach bardzo dziwną muzykę. Przed świętami puszczali cały czas kolędy grane na pianinie. Goście mają swoje głośniki przenośne i puszczają bardzo głośno swoją własną muzykę. Nie jest to fajne. Z jednej strony hiszpańskie rytmy, a z drugiej techno albo rap. Obsługa się tym nie przejmuje, a niestety psuje to wakacje innym. To jednak nie jest kwestia hotelu, a gości... Ta sama sytuacja na balkonach. Głośne imprezy tak jakby nie było innych gości w hotelu. Brak serwisu na plaży. Wielki minus za to. Za zwyczaj spotykaliśmy się z tym, że na plażach były bary na kółkach i można było się napić czegoś bezalkoholowego. Tutaj tego nie ma i trzeba daleko chodzić. Drinki bardzo słabe. Pina Colada robiona z jakiegoś soku kokosowego. Najgorsza jaką piłam do tej pory. Mohito średnie. Inne drinki też bardzo słabe. Lody dla dzieci dostępne tylko w bufecie. Nie ma lodów przy basenach dla dzieci w części dla rodzin! Nie ma tam też żadnego snack baru, więc trzeba chodzić bardzo daleko z dziećmi. Bardzo słaby mini bar. Cola, Fanta, woda, piwo i nachos. Gdyby hotel dodał choć jednego batonika czekoladowego od razu podniosłoby to standard. Ale to taka dygresja. Byłam w wielu hotelach i mam porównanie. Tutaj ewidentnie brakuje szczegółów, które sprawiłyby, że hotel byłby top. Obsługa w Premium Level. Często są kolejki. Pani z obsługi proponuje drinki/napoje tylko gościom przy check in. Jeśli się siedzi 30min i czeka na swoją kolej by coś załatwić to nikt nie podejdzie. Bardzo to obniża poziom obsługi. Nowi goście są traktowani lepiej niż Ci, którzy w hotelu są już od jakiegoś czasu. Premium Level samo w sobie ma chyba tylko darmowe restauracje a'la carte i bardzo skromny room service. Nie ma innych plusów. Nikt nie patrzy na napisy na opaskach. Statek piracki jest darmowy dla każdego. Nie ma osobnej restauracji tylko dla gości premium level. Check in przed 9 rano i po 18 wieczorem tylko w zwykłej recepcji. Nie ma wyznaczonych miejsc na plaży tylko dla premium level. Hotel powinien poprawić obsługę gości oraz jedzenie w bufecie i wtedy byłoby na 5+. Brakuje małych szczegółów, które nie są kosztowne, a wakacje w tym hotelu byłyby prawdziwą bajką.

JustynaB87
Wyjątkowy
2019-03-10

Byliśmy 5 raz w Barcelo Bavaro Palace ,drugi raz w Premium Level. Hotel nic nie traci ze swojego uroku,obsługa doskonała ,plaża jak co roku piękna [Raj na ziemi]codziennie rano wysprzątana,jedyny minus to słabe wyciszenie pokoi,wracamy za rok.

robert m
2019-03-04

Hotel nawet ładny, czysty, obsługa przemiła jednak pokoje dość zużyte, wymagają remontu - szczególnie łazienki. Jedzenie okropne - zarówno s bufecie jak i restauracjach. W restauracji trzeba czekam długo na posiłki pi czym podawane są kompletnie zimne. Gdyby nie okropne jedziecie pewnie bym tam wróciła, a tak niestety...

Aga F
2022-02-11

Zazwyczaj bardzo rzadko piszę opinie a jeżeli już piszę to jeżeli coś mnie bardzo urzeknie.Barcelo Bavaro Pałace ma dużo plusów i również minusów.Plusy piękny widok ,czysta plaża, mnóstwo leżaków wolnych na plaży (z basenu nie korzystałam ani razu),bardzo życzliwi ludzie, uśmiechnięci.Jedzenie duży wybór, chociaż czasem bez smaku,ale największy Plus zasługuje restauracja Hiszpańska gdzie wcześniej trzeba rezerwować,w hotelu jest 7restauracji numer jeden Hiszpańska restauracja,numer dwa Japońska.Minusy są takie że moja córka zatruła się bardzo poważnie w restauracji Meksykańskiej 9lutego po zjedzeniu desery który zawierał ser ricotta,dziecko trafiło do szpitala bo była bardzo odwodniona, zgłosiliśmy to na Recepcji ale jak to hotel żadnego zainteresowaniami tematem jeszcze upewniał że ich jedzenie jest na najwyższym poziomie,ale nie jedliśmy poza hotelem tylko w hotelu ,ja deseru nie jadłam tylko córka i po dwóch godzinach zaczął się koszmar ,wymioty,biegunka,dreszcze,lekarz hotelowy raczej jest weterynarzem i na pierwszym miejscu to pieniądze oczywiście,trafiliśmy do szpitala,gdzie obsługa medyczna dla turystów raczej nastawiona na jak najwiecej wyciągnięcie pieniędzy kasa na pierwszym miejscu , sterylność ...lepiej nie będę pisać Szczegół.. byliśmy tam 12godzin,nawet nie zaproponowano kocyka żeby się przykryc,ani wody ale opinia nie dotyczy szpitala więc w skrócie wróciliśmy do Hotelu, zgłosiłam zatrucie,nikt t się nie zainteresował.Kiedy poszłam dziecku po Jedzenie do restauracji nie mogłam wynieść jedzenia na talerzu dla chorego dziecka bo nie miało siły dojść do restauracji,nawet jak powiedziałam że dla chorej córki ale mi powiedziano że nie wolno wynosić jedzenia mogę zamówić room serwis.Za cały pobyt zdarzyło się trzy razy że nie wymieniono nam ręczniki i nie dostarczono wody, chodziliśmy do recepcji,dzwoniliśmy również na recepcję ale tak i nie dostaliśmy wody ani ręczników.Dwa razy był przypadek gdzie Pani sprzątająca po godzinie 22przyszla sprzątać pokój..ale jak zobaczyła że szykujemy się z dzieckiem do snu głupio uśmiechnęła się i poszła.Nie był uzupełniany barek za który było zapłacone od samego początku.Nie brudzimy raczej z córką ale ..pani która zawsze sprzątała nasz pokój miałam wrażenie że robi czasem to byle jak . Jedynym słowem jeżeli miałabym wrócić do tego Hotelu to już nie wrócę .

nowakn337

Barcelo Bavaro Palace - informacje

5-gwiazdkowy Barcelo Bavaro Palace to jeden z najlepszych hoteli w regionie Punta Cana w Dominikanie. Obiekt położony przy jednej z 10 najlepszych plaż świata - Bavaro. To miejsce na wakacje pełne relaksu na najwyższym poziomie. Do dyspozycji gości przygotowano klimatyzowane suity z prywatnymi jacuzzi, 8 restauracji, 10 barów oraz wiele udogodnień dla najmłodszych. Jakość świadczonych usług potwierdzają liczne nagrody, w tym Wybór Roku 2019 w portalu TripAdvisor.

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Piaszczysta plaża
  • Plac zabaw
  • Kryty basen
  • Dla rodzin
  • Spa

Położenie:

  • ok. 45 min jazdy od Higuey La Altagracia
  • bezpośrednio przy plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 30 min
World map
Średnia ocena klientów:
Bardzo dobry
(28567 opinii)
(28567 opinii)
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Czystość
    Obsługa
    Wartość
  • nowakn3372022-02-11

    Zazwyczaj bardzo rzadko piszę opinie a jeżeli już piszę to jeżeli coś mnie bardzo urzeknie.Barcelo Bavaro Pałace ma dużo plusów i również minusów.Plusy piękny widok ,czysta plaża, mnóstwo leżaków wolnych na plaży (z basenu nie korzystałam ani razu),bardzo życzliwi ludzie, uśmiechnięci.Jedzenie duży wybór, chociaż czasem bez smaku,ale największy Plus zasługuje restauracja Hiszpańska gdzie wcześniej trzeba rezerwować,w hotelu jest 7restauracji numer jeden Hiszpańska restauracja,numer dwa Japońska.Minusy są takie że moja córka zatruła się bardzo poważnie w restauracji Meksykańskiej 9lutego po zjedzeniu desery który zawierał ser ricotta,dziecko trafiło do szpitala bo była bardzo odwodniona, zgłosiliśmy to na Recepcji ale jak to hotel żadnego zainteresowaniami tematem jeszcze upewniał że ich jedzenie jest na najwyższym poziomie,ale nie jedliśmy poza hotelem tylko w hotelu ,ja deseru nie jadłam tylko córka i po dwóch godzinach zaczął się koszmar ,wymioty,biegunka,dreszcze,lekarz hotelowy raczej jest weterynarzem i na pierwszym miejscu to pieniądze oczywiście,trafiliśmy do szpitala,gdzie obsługa medyczna dla turystów raczej nastawiona na jak najwiecej wyciągnięcie pieniędzy kasa na pierwszym miejscu , sterylność ...lepiej nie będę pisać Szczegół.. byliśmy tam 12godzin,nawet nie zaproponowano kocyka żeby się przykryc,ani wody ale opinia nie dotyczy szpitala więc w skrócie wróciliśmy do Hotelu, zgłosiłam zatrucie,nikt t się nie zainteresował.Kiedy poszłam dziecku po Jedzenie do restauracji nie mogłam wynieść jedzenia na talerzu dla chorego dziecka bo nie miało siły dojść do restauracji,nawet jak powiedziałam że dla chorej córki ale mi powiedziano że nie wolno wynosić jedzenia mogę zamówić room serwis.Za cały pobyt zdarzyło się trzy razy że nie wymieniono nam ręczniki i nie dostarczono wody, chodziliśmy do recepcji,dzwoniliśmy również na recepcję ale tak i nie dostaliśmy wody ani ręczników.Dwa razy był przypadek gdzie Pani sprzątająca po godzinie 22przyszla sprzątać pokój..ale jak zobaczyła że szykujemy się z dzieckiem do snu głupio uśmiechnęła się i poszła.Nie był uzupełniany barek za który było zapłacone od samego początku.Nie brudzimy raczej z córką ale ..pani która zawsze sprzątała nasz pokój miałam wrażenie że robi czasem to byle jak . Jedynym słowem jeżeli miałabym wrócić do tego Hotelu to już nie wrócę .

  • annam2872021-12-05

    Lokalizacja hotelu i udogodnienia pierwsza klasa, ALE serwis który różnicuje dobre hotele od najlepszy jest niestety bardzo słaby. W restauracji stoliki nie sa sprzątane na czas, podczas posiłków kelnerzy nie dbają by donieść picie gościom. W barze jest fabryka tj. przemiał i brak personalizacji. Recepcjonistka super nieprzyjemna podczas check in. W ogóle mam wrażenie ze personel pracuje tutaj za karę. Wymagają noszenia maseczek, ale musisz je sobie sam kupić (super dziwne). Super słabo j duży zawód. Nie wart tych pieniędzy.

  • JustynaB872020-12-30
    Bardzo dobry

    Spędziliśmy w hotelu 14 nocy. Rodzina 2+3. Rezerwowaliśmy przez stronę Barcelo Bavaro. Pierwsze dwie noce spędziliśmy w pokoju rodzinnym w części koło placu zabaw Barceys. Pokoje są ciasne i nie ma się jak ruszyć. W ciągu dnia jest bardzo głośno (szum wody z fontann, ślizgawek i krzyk dzieci). Kolejne noce mieliśmy zarezerwowane w Junior Suite Ocean Front Premium Level + Suite Ocean Front Premium Level. Pokoje znajdowały się w budynku 6 na samym końcu resortu. Pokoje były połączone drzwiami wewnętrznymi. Pokój Junior Suite miał dwa podwójne łóżka i był bardziej przestronny niż pokój rodzinny. Jeśli wybieracie się do tego hotelu z dziećmi i nie zależy wam na dwóch małych pokojach to wybierzcie Junior Suite. W drugim pokoju mieliśmy duży salon z jadalnią i łazienką + osobną sypialnię z dużą garderobą i łazienką. Plany pokoi są dostępne na stronie hotelu w opisie każdego pokoju. Room service za darmo do pokoju 24h. W pokojach Premium Level są dostępne i wymieniane ręczniki plażowe. Dużo zieleni. Piękne, wysokie palmy. Dużo ścieżek do spacerowania. Plaża szeroka i czysta. Codziennie rano jest sprzątana. Brak glonów. Bardzo małe fale co jest fajne gdy ma się małe dzieci. Hotel znajduje się w zatoce i fale rozbijają się daleko na oceanie. Niestety w tej zatoce jest coś w rodzaju akwarium. Popołudniu przypływają łodzie i katamarany, na których są imprezy. Muzykę słychać wtedy na plaży i w pokojach ocean front. Niektórym może to przeszkadzać. Teraz trochę minusów. Wakacje z czasach covid rządzą się swoimi prawami. Niestety wybór jedzenia w bufecie jest bardzo mały. Jeśli ktoś nie lubi warzyw to może mieć problem by znaleźć coś do jedzenia. Różny poziom dań. Jedne rzeczy są bardzo dobre, a inne tylko ładnie wyglądają, a nie mają żadnego smaku. Niestety nie ma na stołach soli by samemu doprawić dania. Trzeba za każdym razem prosić obsługę. Gdy ma się szczęście to po chwili przyniosą sól. Rozumiem, że jest mniej ludzi w hotelu (widać to na plaży i przy basenie, bo jest zajęta tylko połowa leżaków) i adekwatnie do tego jest mniej jedzenia i mniej miejsc w restauracjach. Niestety bardzo często nie ma wolnych stolików w restauracji. Nakryta jest tylko połowa stolików. Obsługa stoi i ma czas. Nie śpieszy się. Dużo stolików jest wolna, ale stoją na nich brudne naczynia po innych gościach. Niestety obsługa sprząta bardzo wolno. Przed wejściem do restauracji powinni liczyć gości i nie wpuszczać do środka gdy wiadomo, że nie będzie dla nich miejsca. Śniadanie tylko w dwóch dużych bufetach przy basenach. Restauracje a'la carte są OK. Niestety hotel ma dziwny sposób rezerwacji. Aby wejść na kolację trzeba wcześniej odebrać ticket z recepcji. Trzeba czasami czekać 30min, bo jest kolejka w recepcji. Zarezerwowaliśmy stolik w restauracji meksykańskiej na 20.30. Nie było miejsca. Musieliśmy czekać 30 minut aby wejść do środka. Razem z nami czekało około 30 innych gości, którzy tak jak my byli źli, że muszą czekać. Jedzenie w większości jest przygotowane wcześniej i odgrzewane. Niestety to czuć. Jest ono i tak o wiele lepsze niż w bufecie. Steki w SantaFe były jak guma i nie smakowały. Polecam rezerwować stoliki na wcześniejszą godzinę. Wtedy nie trzeba czekać. Do restauracji wpuszczane są osoby w klapkach i szortach, mimo że na drzwiach jest informacja, że nie można tak wchodzić. Panie przy wejściu tego nie weryfikują. LaFuente i Mexico Linde bardzo dobre. Włoska była zamknięta. Muzyka przy basenie. Niestety hotel puszcza przy basenach bardzo dziwną muzykę. Przed świętami puszczali cały czas kolędy grane na pianinie. Goście mają swoje głośniki przenośne i puszczają bardzo głośno swoją własną muzykę. Nie jest to fajne. Z jednej strony hiszpańskie rytmy, a z drugiej techno albo rap. Obsługa się tym nie przejmuje, a niestety psuje to wakacje innym. To jednak nie jest kwestia hotelu, a gości... Ta sama sytuacja na balkonach. Głośne imprezy tak jakby nie było innych gości w hotelu. Brak serwisu na plaży. Wielki minus za to. Za zwyczaj spotykaliśmy się z tym, że na plażach były bary na kółkach i można było się napić czegoś bezalkoholowego. Tutaj tego nie ma i trzeba daleko chodzić. Drinki bardzo słabe. Pina Colada robiona z jakiegoś soku kokosowego. Najgorsza jaką piłam do tej pory. Mohito średnie. Inne drinki też bardzo słabe. Lody dla dzieci dostępne tylko w bufecie. Nie ma lodów przy basenach dla dzieci w części dla rodzin! Nie ma tam też żadnego snack baru, więc trzeba chodzić bardzo daleko z dziećmi. Bardzo słaby mini bar. Cola, Fanta, woda, piwo i nachos. Gdyby hotel dodał choć jednego batonika czekoladowego od razu podniosłoby to standard. Ale to taka dygresja. Byłam w wielu hotelach i mam porównanie. Tutaj ewidentnie brakuje szczegółów, które sprawiłyby, że hotel byłby top. Obsługa w Premium Level. Często są kolejki. Pani z obsługi proponuje drinki/napoje tylko gościom przy check in. Jeśli się siedzi 30min i czeka na swoją kolej by coś załatwić to nikt nie podejdzie. Bardzo to obniża poziom obsługi. Nowi goście są traktowani lepiej niż Ci, którzy w hotelu są już od jakiegoś czasu. Premium Level samo w sobie ma chyba tylko darmowe restauracje a'la carte i bardzo skromny room service. Nie ma innych plusów. Nikt nie patrzy na napisy na opaskach. Statek piracki jest darmowy dla każdego. Nie ma osobnej restauracji tylko dla gości premium level. Check in przed 9 rano i po 18 wieczorem tylko w zwykłej recepcji. Nie ma wyznaczonych miejsc na plaży tylko dla premium level. Hotel powinien poprawić obsługę gości oraz jedzenie w bufecie i wtedy byłoby na 5+. Brakuje małych szczegółów, które nie są kosztowne, a wakacje w tym hotelu byłyby prawdziwą bajką.

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
cta icon
Nr 1 w Polsce
cta icon
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Obsługa w podróży 24/7

Dlaczego warto wybrać Barcelo Bavaro Palace

  • luksusowa strefa spa
  • animacje dla dzieci i dorosłych
  • bogata oferta sportowa

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Zobacz, co nowego na blogu TUI