Goście cenią ten hotel za...
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Czystość
- Pokoje
- Obsługa
- Wartość
Amadria Park Hotel Ivan - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Dla rodzin
- Plac zabaw
- Kryty basen
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
Położenie:
- ok. 6 km od centrum Szybenika
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Czystość
- Pokoje
- Obsługa
- Wartość
- Cruiser106277708482021-08-15
Niestety pobyt w tym hotelu okazał się zmorą, gdyż co wieczór przed spaniem trzeba było toczyć bitwę z komarami, co więcej budziliśmy się w nocy słysząc brzęczenie nowych insektów, codziennie niewyspani pogryzieni przez komary nie mogliśmy się cieszyć w pełni urlopem, jesteśmy zdumieni , że hotel z tyloma gwiazdkami nie zainwestował w moskitiery czy nie wdrożył innych środków ochrony przed tymi insektami. Żeby móc skorzystać z basenu trzeba było walczyć o leżaki, nikt tego nie kontrolował, jedni mieli drudzy nie, totalny kołchoz. Panie sprzątające nie maja poczucia estetyki i dotykają rzeczy w sposób niedelikatny co czasem prowadzi do ich uszkodzenia. Jedzenie ogólnie dobre, hotel blisko plaży, gdzie też za dwa leżaki trzeba płacić 100 kun i samemu szukać wolnych miejsc bo nikt tego nie kontroluje, jeden ratownik na trzy plaże. Brak połączenia z centrum miasta, więc bez samochodu jest się zmuszonym spędzić cały urlop w zamkniętym kurorcie. Autobusy niby są, ale jeżdżą jak chcą, trzeba stać i machać żeby się jakiś zatrzymał, a taksówki nie da się zamówić bez pośrednika, oficjalne numery nie działają, jedynie na recepcji mogą po nie zadzwonić, problem może być z powrotem. W pobliżu jest kilka restauracji, straszna drożyzna nieadekwatna do jakości dań, polecamy restaurację gastro italiano. Obsługa hotelu nie zawsze pomocna, gdy był problem z internetem zarzucono nam że to nasz sprzęt jest wadliwy, po czym okazało się, że sieć dla gości nie działała poprawnie, po naszej interwencji naprawiono tego samego dnia.
- M_K_Piaseczno2016-06-29Bardzo dobry
To już mój drugi pobyt w ośrodku Solaris (wcześniej inny hotel). Teraz zdecydowaliśmy się na Hotel Ivan. Określiłabym jako hotel 4 *. Jeśli chodzi o sam hotel, to mieliśmy tylko śniadania, ale były bardzo smaczne, spory wybór. Minusem był fakt że kawa i herbata nie jest ogólnie dostępna tylko przynosi kelner. Na całe 7 dni pobytu chyba tylko 2 razy zostaliśmy zapytani czy chcemy herbatę lub kawę. Kelnerzy plątali się gdzieś daleko i trudno było ich ganiać. Kolejna sprawa to pokoje - ładne i spore, a minusy za: spalona żarówka w przedpokoju i mimo że codziennie przychodziła Pani sprzątać to nikt tej żarówki nie wymienił. Kolejny minus za urwaną i wiszącą z jednej strony zasłonę na oknie - też nikomu nie chciało się poprawić. Kolejny minus to balkon - mieliśmy pokój ze sporym balkonem, tylko na balkonie nie było żadnych mebli. Ani jednego krzesła. Trzymaliśmy tam buty i walizki. Łazienka dość mała - tak na jedną osobę ale czysta i przyzwoita. No i największy minus za sejf - tu nas rozbawili. W opisie pokoju jest sejf. Niestety sejfu nie było, co zgłosiłam na recepcji. To nie był problem dla obsługi bo zaraz donieśli pod pachą i postawili w szafie - niczym nie zabezpieczony. No ale przecież w ofercie nie było napisane że sejf będzie przykręcony, a jedynie że będzie. Basen ok , jak zwykle trzeba było rano o 8 rezerwować miejsca. Szkoda że nie było tam żadnej osoby zarządzającej nad porządkiem. Ponieważ w hotelu tym, nie było żadnych animacji ani muzyki nad basenem, niektórzy z gości postanowili umilać czas innym nastawiając ryczącą muzykę i wydzierając się. Rozumiem że urlop, odpoczynek itp. ale jakaś kobieta zwróciła dziecku uwagę w basenie (nie wiem o co poszło) to tatuś i mamusia uczyli dziecko jak powiedzieć Pani f..ck po niemiecku. Wstyd i żenada. Inni rozstawiali się z leżakami na samym środku tak ze nie można było przejść (chyba slalomem). Sam ośrodek Solaris jest OK, widać że od mojego ostatniego pobytu (parę lat) inwestują w infrastrukturę. Szkoda tylko że wszystko jest 3 razy droższe niż w mieście (lody, napoje itp.). Rozumiem narzuty hotelu, ale czasami ceny były przesadzone. Ogólnie mogę polecić i na pewno tam wrócę.
- wrzosy2015-08-25
Przywitania w hotelu nie było , ale to 4*., 3 recepcjonistki rozmawiały tylko po angielsku, choć w innych dniach można było porozumieć się po niemiecku. Nietypowo jak na hotel tej klasy pobrano od nas z karty kredytowej zabezpieczenie na pobyt. Recepcjonistka powiedziała ,że pokój jest już przygotowany , lecz nie było ręczników . Pokój dość duży nowoczesny, czystość bez zastrzeżeń., brak balkonu , widok na dachy.Słaby internet bez dodatkowej opłaty. Klimatyzacja to niewypał, dyskwalifikuje ten hotel. Kilkukrotne zgłoszenia w recepcji nie przyniosły efektów. Dobrze ,że wzięliśmy z kraju wentylator , który trochę poprawił pobyt. Pierwsze wejście na basen zewnętrzny to tragedia. Ręcznik kąpielowy kosztuje 50 Kn , brak wolnych leżaków. pani wydająca ręczniki , która pobrała pieniądze powiedziała żeby spróbować jutro ? Leżaki , które zajmowali goście hotelowi w tragicznym stanie , stare , połamane. Na obrzeżach basenu glony - brak obsługi na basenie - tragedia . Brak drabinek wejściowych do basenu lub łagodnego zejścia - niewyobrażalne. Lobby hotelowe i recepcja - ciekawy wystrój . Śniadania dobre . duży wybór , obsługa nie zawsze nadążająca . - słaba klimatyzacja , ładny wystrój restauracji. Basen wewnętrzny i jacuzzi ciekawe rozwiązania . Plaża żwirowa dobrze zagospodarowana, choć pełno niedopałków. Opłata za 2 leżaki 100 Kn bije rekordy europejskie -(Gran Canaria 7,50 Euro)