Rixos Premium Dubrovnik Chorwacja - Hotel
Rixos Premium Dubrovnik Chorwacja - Hotel
Rixos Premium Dubrovnik Chorwacja - Hotel
Rixos Premium Dubrovnik Chorwacja - Hotel
Rixos Premium Dubrovnik Chorwacja - Hotel
Rixos Premium Dubrovnik Chorwacja - Hotel
Rixos Premium Dubrovnik Chorwacja - Hotel
Rixos Premium Dubrovnik Chorwacja - Hotel
Rixos Premium Dubrovnik Chorwacja - Hotel
Rixos Premium Dubrovnik Chorwacja - Hotel
Rixos Premium Dubrovnik Chorwacja - Hotel
Rixos Premium Dubrovnik Chorwacja - Hotel
Rixos Premium Dubrovnik Chorwacja - Hotel
Rixos Premium Dubrovnik Chorwacja - Hotel
Rixos Premium Dubrovnik Chorwacja - Hotel
Rixos Premium Dubrovnik Chorwacja - Hotel
Rixos Premium Dubrovnik Chorwacja - Hotel
Rixos Premium Dubrovnik Chorwacja - Hotel
Rixos Premium Dubrovnik Chorwacja - Hotel
Rixos Premium Dubrovnik Chorwacja - Hotel
Rixos Premium Dubrovnik Chorwacja - Hotel
Rixos Premium Dubrovnik Chorwacja - Hotel
Rixos Premium Dubrovnik Chorwacja - Hotel
Rixos Premium Dubrovnik Chorwacja - Hotel
Rixos Premium Dubrovnik Chorwacja - Hotel
Rixos Premium Dubrovnik Chorwacja - Hotel
Rixos Premium Dubrovnik Chorwacja - Hotel
Rixos Premium Dubrovnik Chorwacja - Hotel
Rixos Premium Dubrovnik Chorwacja - Hotel
Rixos Premium Dubrovnik Chorwacja - Hotel
Rixos Premium Dubrovnik Chorwacja - Hotel
Rixos Premium Dubrovnik Chorwacja - Hotel
Rixos Premium Dubrovnik Chorwacja - Hotel
Rixos Premium Dubrovnik Chorwacja - Hotel
Rixos Premium Dubrovnik Chorwacja - Hotel
Rixos Premium Dubrovnik Chorwacja - Hotel

Rixos Premium Dubrovnik

DBV11050

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Goście cenią ten hotel za...

  • Lokalizacja
  • Jakość noclegu
  • Pokoje
  • Obsługa
  • Wartość
  • Czystość
Rixos Premium Dubrovnik Chorwacja - Hotel
Rixos Premium Dubrovnik Chorwacja - Hotel
Rixos Premium Dubrovnik Chorwacja - Hotel
Rixos Premium Dubrovnik Chorwacja - Hotel
Rixos Premium Dubrovnik Chorwacja - Hotel
Rixos Premium Dubrovnik Chorwacja - Hotel
Rixos Premium Dubrovnik Chorwacja - Hotel
Rixos Premium Dubrovnik Chorwacja - Hotel
Rixos Premium Dubrovnik Chorwacja - Hotel
Rixos Premium Dubrovnik Chorwacja - Hotel
Rixos Premium Dubrovnik Chorwacja - Hotel
Rixos Premium Dubrovnik Chorwacja - Hotel
Rixos Premium Dubrovnik Chorwacja - Hotel
Rixos Premium Dubrovnik Chorwacja - Hotel
Rixos Premium Dubrovnik Chorwacja - Hotel
Rixos Premium Dubrovnik Chorwacja - Hotel
Rixos Premium Dubrovnik Chorwacja - Hotel
Rixos Premium Dubrovnik Chorwacja - Hotel
Rixos Premium Dubrovnik Chorwacja - Hotel
Rixos Premium Dubrovnik Chorwacja - Hotel
Rixos Premium Dubrovnik Chorwacja - Hotel
Rixos Premium Dubrovnik Chorwacja - Hotel
Rixos Premium Dubrovnik Chorwacja - Hotel
Rixos Premium Dubrovnik Chorwacja - Hotel
Rixos Premium Dubrovnik Chorwacja - Hotel
Rixos Premium Dubrovnik Chorwacja - Hotel
Rixos Premium Dubrovnik Chorwacja - Hotel
Rixos Premium Dubrovnik Chorwacja - Hotel
Rixos Premium Dubrovnik Chorwacja - Hotel
Rixos Premium Dubrovnik Chorwacja - Hotel
Rixos Premium Dubrovnik Chorwacja - Hotel
Rixos Premium Dubrovnik Chorwacja - Hotel
Rixos Premium Dubrovnik Chorwacja - Hotel
Rixos Premium Dubrovnik Chorwacja - Hotel
Rixos Premium Dubrovnik Chorwacja - Hotel
Rixos Premium Dubrovnik Chorwacja - Hotel
Znakomity
Wyjątkowy
2022-05-06

Byłem w hotelu przez tydzień w trakcie świąt wielkanocnych, bawiłem się świetnie. Wszystko czego mogłoby ci brakować w miejscu wypoczynku znajdziesz tutaj. Hotel jest położony bardzo blisko morza, dwa baseny wewnętrzny i zewnętrzny duże spa w którym na prawdę można się zrelaksować, pójść na masaż lub zabiegi kosmetyczne. Co najbardziej mnie urzekło to pyszne jedzenie i wspaniała obsługa. Dawno nikt o mnie tak nie zadbał jak Hotel Rixos Dubrovnik Premium

Staszik
Wyjątkowy
2023-09-02

Super lokalizacja, piękne widoki z pokoju, restauracji czy plaży. Blisko stare miasto. Bardzo dobra obsługa. Jedyny minus śniadania, monotonne niewielki wybór. Brak wyciskanych owoców, deserow, torcikow, poza łososiem brak ryb, owoców morza, a tego bym oczekiwał po hotelu nad piękną morską zatoką. Słabe doznania kulinarne rekompensuje piękny widok z restauracji i muzyka na żywo. Jedzenie to najsłabszy punkt hotelu. Jadlem na lunch hamburgera nie wyróżnił się niczym poza ceną. Mięso wołowe wątpliwej jakości, na pewno odbiegające poziomem od wszystkich innych aspektów tego hotelu. Dodam jeszcze, że jest bardzo czysto zarowno w częściach wspólnych jak i w pokojach, a zapachy w holu urzekają, ale to chyba znak firmowy wszystkich Rixosow.

Climber586669
Wyjątkowy
2023-01-17

Piękny wygodny hotel zarówno na letnie wakacje, jak też wypoczynek poza sezonem oraz miłe przeżycie świąt Bożego Narodzenia i Nowego Roku. Hotel położony w zacisznym miejscu bezpośrednio nad morzem, a równocześnie 20-30 min. spacerem do starego zabytkowego Dubrownika. Hotel posiada wiele pokoi z pięknym widokiem na morze , z balkonem. Pokoje duże przestronne, dobrze wyposażone. Dobra obsługa pokoi. Duża jasna restauracja, śniadanie i obiady z bufetu. Duży wybór smacznych, świeżych dań. Na deser owoce i ciasta. Ładne spa z saunami. Basem do pływania z podgrzewaną wodą - wspaniały relaks zimą. Jedyny minus jak we wszystkich hotelach 5* w Chorwacji to bardzo wysokie ceny za napoje. Serdecznie podziękowania za organizację pobytu świątecznego dla Pana Eren Aydin.

Ryszard_Krakow
2022-07-04

Przestrzegam wszystkich przed tym hotelem. Beznadziejny i obleśny hotel, który stanowczo odradzam. Otrzymaliśmy brudny, zaniedbany pokój, gdzie na korytarzu w ogóle nie ma nawet klimatyzacji. Pokój z bardzo brudną łazienką, zepsutym zamkiem w drzwiach wejściowych, które wyglądają, jakby miały 30 lat, zaciekami na suficie, starą, odklejającą się tapetą, brudnymi firanami i zasłonami oraz zniszczoną podłogą. Łazienka w ogóle nie ma nawet drzwi! Ma za to zgrzybiałą wentylację i poważne zarysowania w WC oraz spore pęknięcia w umywalce. Gniazdka elektryczne są bardzo brudne i krzywo wkręcone w ścianę, grożą pożarem. Wszędzie w pokoju jest mnóstwo kurzu i brudu. W łazience są przeterminowane kosmetyki!!! Wyjątkowo tandetny, najtańszy wystrój pokoju i bardzo niestaranne wykończenie, podobnie zresztą, jak i całego hotelu. Na korytarzach hotelu na podłodze jest imitacja kamienia, być może jest to w ogóle linoleum. Na piętrze obok przydzielonego nam pokoju jest brudna, poplamiona i tandetna wykładzina w jakieś jaskrawe koliste wzory, które nie pasują do niczego. Hotel jest rażąco brudny i zaniedbany, wygląda jakby w ogóle nie był sprzątany. W środku wygląda jak jakiś obskurny dom wczasowy z końca lat 90'. Obsługi praktycznie nie ma w ogóle, to nieliczne, przypadkowe osoby, które w ogóle nie wiedzą, czym mają się zająć i tylko czekają na napiwek, oczekując go za nic. Obsługa jest nieuprzejma. Gdy powiedzieliśmy, że pokój i hotel jest wyjątkowo beznadziejny i ewidentnie niezgodny z ofertą, w związku z czym zostaliśmy zmuszeni do jego opuszczenia i powrotu na własny koszt do Polski, przeprosiny usłyszeliśmy jedynie od (prawdopodobnie) managera. Pozostałe obecne w recepcji panie nawet nie raczyły powiedzieć "przepraszam", czy cokolwiek zaproponować. Zwyczajnie miały nas gdzieś, podobnie jak kelner na stołówce (tak, na stołówce, bo restauracją tego z całą pewnością nazwać nie można!). Taksówkarz, który wiózł nas na lotnisko w drodze powrotnej do Polski powiedział nam, że wiele osób narzeka na standard tego hotelu, który jest stary, brudny i zaniedbany, a jego właściciel - turecki biznesmen - zamierza go prawdopodobnie sprzedać. W hotelu jest okropne, nieświeże jedzenie. Bo zjedzeniu łososia, odczuwałem silny ból żołądka. Widok kuchni na zapleczu to jakiś dramat. Uwaga - w restauracji za każdy napój należy płacić osobno, co nie jest niczym dziwnym, ale zdumienie budzą ceny, np. 128 HRK za cztery najmniejsze butelki wody mineralnej! Dodam tylko, że to nie była woda Perrier czy San Pellegrino, a przeciętna chorwacka woda Jamnica. Innej wody mineralnej w tym rzekomo pięciogwiazdkowym przybytku nie serwują. Mało gości w hotelu w szczycie sezonu, co już samo w sobie daje dużo do myślenia o standardzie tego hotelu i jego jakości. Nie wiem skąd się biorą pozytywne oceny tego hotelu, w mojej ocenie nie zasługuje nawet na dwie gwiazdki. Byłem w bardzo wielu hotelach pięciogwiazdkowych na całym świecie i na takie dno nigdy jeszcze nie trafiłem. UWAGA - na recepcji żądają zatrzymania twojej karty bankowej (kredytowej), chcąc spisać jej numery, co jest skandaliczne!!! Hotel nie ma właściwego zabezpieczenia przeciwpożarowego, od razu widać, że instalacja nie spełnia żadnych wymogów przewidzianych w takich obiektach. To tylko niektóre kwestie dotyczące tego hotelu, problemów jest znacznie więcej, ale nie ma miejsca, aby je tu wszystkie opisać. Gdyby jednak ktoś miał jakiekolwiek wątpliwości, proszę spojrzeć na załączone przeze mnie zdjęcia hotelu i pokoju, w którym byliśmy. To jest prawdziwy widok Rixos Premium w Dubrowniku, a nie zdjęcia dostępne na stronie hotelu. Odradzam i przestrzegam przed wizytą w tym czymś. Wyjazd organizowało biuro podróży TUI, od którego będziemy domagać się odszkodowania i zadośćuczynienia. Za pobyt na siedem dni dla dwóch osób zapłaciliśmy 25.000,00 PLN. Spędziliśmy tam tylko jedną noc, a mieliśmy być siedem. Dla własnego zdrowia zostaliśmy zmuszeni do rezygnacji i powrotu na własny koszt do Polski.

Pablito666
Wyjątkowy
2022-05-08

Hotel Bajka. Spędziliśmy tam 5 cudownych dni. Pokoje obszerne z wygodnymi łóżkami bardzo dobrze wyposażone z czajnikiem i mini barem oraz balkonem z pięknym widokiem . Jedzenie znakomite. Obsługa na najwyższym poziomie. Uśmiechnięta , życzliwie nastawiona do klienta. Począwszy od recepcji, przez kelnerów kończąc na ekipę sprzątająca pokoje. Super obsługa kelnerska na tarasie słonecznym . Chłopaki z daleka wyczuwali potrzeby spragnionego klienta 🍺😉 Tak samo patio hotelowe z muzyką na żywo. Szczególne wrażenie robił duet męski. Chłopaki wymiatali i wprowadzali magiczny klimat. Pozdrowienia dla Asmira, który bez słów rozumiał co ja potrzebowałem każdego wieczoru 🥃Hotel nie należy do najtańszych, ale jakość musi kosztować i tam można jej zaznać . 🥰 Wróciliśmy zrelaksowani, wypoczęci i rozmarzeni . Chcielibyśmy tam wrócić…..👏👏🥰

Daniel D
Wyjątkowy
2022-05-06

Byłem w hotelu przez tydzień w trakcie świąt wielkanocnych, bawiłem się świetnie. Wszystko czego mogłoby ci brakować w miejscu wypoczynku znajdziesz tutaj. Hotel jest położony bardzo blisko morza, dwa baseny wewnętrzny i zewnętrzny duże spa w którym na prawdę można się zrelaksować, pójść na masaż lub zabiegi kosmetyczne. Co najbardziej mnie urzekło to pyszne jedzenie i wspaniała obsługa. Dawno nikt o mnie tak nie zadbał jak Hotel Rixos Dubrovnik Premium

Staszik
Wyjątkowy
2023-09-02

Super lokalizacja, piękne widoki z pokoju, restauracji czy plaży. Blisko stare miasto. Bardzo dobra obsługa. Jedyny minus śniadania, monotonne niewielki wybór. Brak wyciskanych owoców, deserow, torcikow, poza łososiem brak ryb, owoców morza, a tego bym oczekiwał po hotelu nad piękną morską zatoką. Słabe doznania kulinarne rekompensuje piękny widok z restauracji i muzyka na żywo. Jedzenie to najsłabszy punkt hotelu. Jadlem na lunch hamburgera nie wyróżnił się niczym poza ceną. Mięso wołowe wątpliwej jakości, na pewno odbiegające poziomem od wszystkich innych aspektów tego hotelu. Dodam jeszcze, że jest bardzo czysto zarowno w częściach wspólnych jak i w pokojach, a zapachy w holu urzekają, ale to chyba znak firmowy wszystkich Rixosow.

Climber586669

Rixos Premium Dubrovnik - informacje

Rixos Premium Dubrovnik to 5-gwiazdkowy hotel zlokalizowany bezpośrednio nad morzem. Spacer do Starego Miasta w Dubrowniku zajmuje stąd około 15-20 minut. Goście skorzystają na miejscu z relaksującej strefy spa, popływają w basenie krytym lub zewnętrznym i skosztują smacznych dań w jednej z trzech hotelowych restauracji. Dodatkowym atutem jest darmowe Wi-Fi, z którego można korzystać na terenie całego obiektu.

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Darmowe Wi-Fi
  • Dla rodzin
  • Spa
  • Kryty basen
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
  • Wybór Roku w portalu TripAdvisor

Położenie:

  • ok. 280 m od przystanku autobusowego
  • bezpośrednio nad morzem (betonowy taras, wejście do morza po drabinkach)
  • ok. 1,6 km od Starego Miasta
World map
Średnia ocena klientów:
Znakomity
(1256 opinii)
(1256 opinii)
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Obsługa
    Wartość
    Czystość
  • Climber5866692023-09-02
    Wyjątkowy

    Super lokalizacja, piękne widoki z pokoju, restauracji czy plaży. Blisko stare miasto. Bardzo dobra obsługa. Jedyny minus śniadania, monotonne niewielki wybór. Brak wyciskanych owoców, deserow, torcikow, poza łososiem brak ryb, owoców morza, a tego bym oczekiwał po hotelu nad piękną morską zatoką. Słabe doznania kulinarne rekompensuje piękny widok z restauracji i muzyka na żywo. Jedzenie to najsłabszy punkt hotelu. Jadlem na lunch hamburgera nie wyróżnił się niczym poza ceną. Mięso wołowe wątpliwej jakości, na pewno odbiegające poziomem od wszystkich innych aspektów tego hotelu. Dodam jeszcze, że jest bardzo czysto zarowno w częściach wspólnych jak i w pokojach, a zapachy w holu urzekają, ale to chyba znak firmowy wszystkich Rixosow.

  • Ryszard_Krakow2023-01-17
    Wyjątkowy

    Piękny wygodny hotel zarówno na letnie wakacje, jak też wypoczynek poza sezonem oraz miłe przeżycie świąt Bożego Narodzenia i Nowego Roku. Hotel położony w zacisznym miejscu bezpośrednio nad morzem, a równocześnie 20-30 min. spacerem do starego zabytkowego Dubrownika. Hotel posiada wiele pokoi z pięknym widokiem na morze , z balkonem. Pokoje duże przestronne, dobrze wyposażone. Dobra obsługa pokoi. Duża jasna restauracja, śniadanie i obiady z bufetu. Duży wybór smacznych, świeżych dań. Na deser owoce i ciasta. Ładne spa z saunami. Basem do pływania z podgrzewaną wodą - wspaniały relaks zimą. Jedyny minus jak we wszystkich hotelach 5* w Chorwacji to bardzo wysokie ceny za napoje. Serdecznie podziękowania za organizację pobytu świątecznego dla Pana Eren Aydin.

  • Pablito6662022-07-04

    Przestrzegam wszystkich przed tym hotelem. Beznadziejny i obleśny hotel, który stanowczo odradzam. Otrzymaliśmy brudny, zaniedbany pokój, gdzie na korytarzu w ogóle nie ma nawet klimatyzacji. Pokój z bardzo brudną łazienką, zepsutym zamkiem w drzwiach wejściowych, które wyglądają, jakby miały 30 lat, zaciekami na suficie, starą, odklejającą się tapetą, brudnymi firanami i zasłonami oraz zniszczoną podłogą. Łazienka w ogóle nie ma nawet drzwi! Ma za to zgrzybiałą wentylację i poważne zarysowania w WC oraz spore pęknięcia w umywalce. Gniazdka elektryczne są bardzo brudne i krzywo wkręcone w ścianę, grożą pożarem. Wszędzie w pokoju jest mnóstwo kurzu i brudu. W łazience są przeterminowane kosmetyki!!! Wyjątkowo tandetny, najtańszy wystrój pokoju i bardzo niestaranne wykończenie, podobnie zresztą, jak i całego hotelu. Na korytarzach hotelu na podłodze jest imitacja kamienia, być może jest to w ogóle linoleum. Na piętrze obok przydzielonego nam pokoju jest brudna, poplamiona i tandetna wykładzina w jakieś jaskrawe koliste wzory, które nie pasują do niczego. Hotel jest rażąco brudny i zaniedbany, wygląda jakby w ogóle nie był sprzątany. W środku wygląda jak jakiś obskurny dom wczasowy z końca lat 90'. Obsługi praktycznie nie ma w ogóle, to nieliczne, przypadkowe osoby, które w ogóle nie wiedzą, czym mają się zająć i tylko czekają na napiwek, oczekując go za nic. Obsługa jest nieuprzejma. Gdy powiedzieliśmy, że pokój i hotel jest wyjątkowo beznadziejny i ewidentnie niezgodny z ofertą, w związku z czym zostaliśmy zmuszeni do jego opuszczenia i powrotu na własny koszt do Polski, przeprosiny usłyszeliśmy jedynie od (prawdopodobnie) managera. Pozostałe obecne w recepcji panie nawet nie raczyły powiedzieć "przepraszam", czy cokolwiek zaproponować. Zwyczajnie miały nas gdzieś, podobnie jak kelner na stołówce (tak, na stołówce, bo restauracją tego z całą pewnością nazwać nie można!). Taksówkarz, który wiózł nas na lotnisko w drodze powrotnej do Polski powiedział nam, że wiele osób narzeka na standard tego hotelu, który jest stary, brudny i zaniedbany, a jego właściciel - turecki biznesmen - zamierza go prawdopodobnie sprzedać. W hotelu jest okropne, nieświeże jedzenie. Bo zjedzeniu łososia, odczuwałem silny ból żołądka. Widok kuchni na zapleczu to jakiś dramat. Uwaga - w restauracji za każdy napój należy płacić osobno, co nie jest niczym dziwnym, ale zdumienie budzą ceny, np. 128 HRK za cztery najmniejsze butelki wody mineralnej! Dodam tylko, że to nie była woda Perrier czy San Pellegrino, a przeciętna chorwacka woda Jamnica. Innej wody mineralnej w tym rzekomo pięciogwiazdkowym przybytku nie serwują. Mało gości w hotelu w szczycie sezonu, co już samo w sobie daje dużo do myślenia o standardzie tego hotelu i jego jakości. Nie wiem skąd się biorą pozytywne oceny tego hotelu, w mojej ocenie nie zasługuje nawet na dwie gwiazdki. Byłem w bardzo wielu hotelach pięciogwiazdkowych na całym świecie i na takie dno nigdy jeszcze nie trafiłem. UWAGA - na recepcji żądają zatrzymania twojej karty bankowej (kredytowej), chcąc spisać jej numery, co jest skandaliczne!!! Hotel nie ma właściwego zabezpieczenia przeciwpożarowego, od razu widać, że instalacja nie spełnia żadnych wymogów przewidzianych w takich obiektach. To tylko niektóre kwestie dotyczące tego hotelu, problemów jest znacznie więcej, ale nie ma miejsca, aby je tu wszystkie opisać. Gdyby jednak ktoś miał jakiekolwiek wątpliwości, proszę spojrzeć na załączone przeze mnie zdjęcia hotelu i pokoju, w którym byliśmy. To jest prawdziwy widok Rixos Premium w Dubrowniku, a nie zdjęcia dostępne na stronie hotelu. Odradzam i przestrzegam przed wizytą w tym czymś. Wyjazd organizowało biuro podróży TUI, od którego będziemy domagać się odszkodowania i zadośćuczynienia. Za pobyt na siedem dni dla dwóch osób zapłaciliśmy 25.000,00 PLN. Spędziliśmy tam tylko jedną noc, a mieliśmy być siedem. Dla własnego zdrowia zostaliśmy zmuszeni do rezygnacji i powrotu na własny koszt do Polski.

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
cta icon
Nr 1 w Polsce
cta icon
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Obsługa w podróży 24/7

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Zobacz, co nowego na blogu TUI