Hotel Borovnik Chorwacja - Sport i Wellness
Hotel Borovnik Chorwacja - Hotel
Hotel Borovnik Chorwacja - Hotel
Hotel Borovnik Chorwacja - Pokoje
Hotel Borovnik Chorwacja - Pokoje
Hotel Borovnik Chorwacja - Wyżywienie
Hotel Borovnik Chorwacja - Sport i Wellness
Hotel Borovnik Chorwacja - Hotel
Hotel Borovnik Chorwacja - Hotel
Hotel Borovnik Chorwacja - Hotel
Hotel Borovnik Chorwacja - Hotel
Hotel Borovnik Chorwacja - Pokoje
Hotel Borovnik Chorwacja - Pokoje
Hotel Borovnik Chorwacja - Pokoje
Hotel Borovnik Chorwacja - Pokoje
Hotel Borovnik Chorwacja - Pokoje
Hotel Borovnik Chorwacja - Wyżywienie
Hotel Borovnik Chorwacja - Wyżywienie
Hotel Borovnik Chorwacja - Wyżywienie
Hotel Borovnik Chorwacja - Sport i Wellness
Hotel Borovnik Chorwacja - Hotel

Hotel Borovnik

ZAD41001

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Goście cenią ten hotel za...

  • Lokalizacja
  • Czystość
  • Jakość noclegu
  • Obsługa
  • Wartość
Hotel Borovnik Chorwacja - Sport i Wellness
Hotel Borovnik Chorwacja - Hotel
Hotel Borovnik Chorwacja - Hotel
Hotel Borovnik Chorwacja - Pokoje
Hotel Borovnik Chorwacja - Pokoje
Hotel Borovnik Chorwacja - Wyżywienie
Hotel Borovnik Chorwacja - Sport i Wellness
Hotel Borovnik Chorwacja - Hotel
Hotel Borovnik Chorwacja - Hotel
Hotel Borovnik Chorwacja - Hotel
Hotel Borovnik Chorwacja - Hotel
Hotel Borovnik Chorwacja - Pokoje
Hotel Borovnik Chorwacja - Pokoje
Hotel Borovnik Chorwacja - Pokoje
Hotel Borovnik Chorwacja - Pokoje
Hotel Borovnik Chorwacja - Pokoje
Hotel Borovnik Chorwacja - Wyżywienie
Hotel Borovnik Chorwacja - Wyżywienie
Hotel Borovnik Chorwacja - Wyżywienie
Hotel Borovnik Chorwacja - Sport i Wellness
Hotel Borovnik Chorwacja - Hotel
Dobry hotel
Wyjątkowy
2017-07-29

Jest to mój trzeci raz w tym miejscu, ale na początku roku, które przeszły ogromnej przebudowy. Jeden z pracowników powiedział właściciele spędziliśmy HKR 29 mln na remont. już jest stary, brudny szałasami i męczący hotel. Teraz jest nowy basen, nowa restauracja, nowy bar, na trzecim piętrze dodane do hotelu, centrum fitness i. Pracownicy byli było zawsze pomocni i uprzejmi. Śniadanie było zimnego i ciepłego bufetu, wliczone w cenę śniadanie angielskie. Nasz pokój miał "Smart klimatyzacja", które zajęło nam trochę czasu, żeby się przyzwyczaić. Bardzo skuteczna, ale regulowane jedynie między 24 °C do 26 °C, ale udało nam się, że mniej niż 24 będzie zbyt zimno i powyżej 26 na pewno będzie zbyt gorąco. Po otwarciu okna, klimatyzacja - con wyłącza się automatycznie. Wifi nie było łatwo podłączyć do - nazwę użytkownika i hasło i bez rejestracji. W swojej poprzedniej postaci, hotel może być opisany jako "oryginalny", ale personel rekompensują braki. remont ma teraz podwyższone miejsce na całkowicie nowy poziom.

488phil
2018-07-15

Hotel bardzo ładny, czysty i nowoczesny położony przy morzu, lecz do plaż daleko i są kiepskie. Obsługa grzeczna i miła. Ogromne zastrzeżenia są do kuchni, o ile śniadania w formie stołu szwedzkiego są bardzo dobre to obiadokolacje żenada. Sam dyrektor hotelu to gbur i buc, sam powinien skosztować jedzenia lub odpadków które serwuje (podawane były głowy z ryb). Polecam hotel ale tylko ze śniadaniami.

Adam N
2018-07-09

Hotel ładny, czysty, obsługa bardzo grzeczna i miła, za wyjątkiem hama i buca w postaci dyrektora obiektu, który pozwolił sobie na chamskie gesty w trakcie obiadokopacji, gdy zwrocono mu uwagę na skandaliczne niską jakość i wielkość serwowanych nam dań. Jedzenie niesmaczne, podłej jakości, podane brzydko i bardzo mało, nie podano nawet wody do picia. Cześć osób odmówiła dzień wcześniej zjedzenia tego co podano. Wifi nie działa, śniadania o dziwo smaczne i różnorodne, tylko długo się czeka na skażenie jajek, co odbywa się na bieżąco ale trudno uznać to za wadę. Generalnie hotel ładnie urządzony, czysty i wygodny, ale trudno będzie zatrzeć fatalne wrażenie po skandaliczne podłych obiadokolacjach. Miała być na kolację ryba Adriatycka, a podano jakieś odpady, łby, iści i skrawki wyglądające jak odpadki. Jedzenie przesolone, suche i tłuste, sprawiające wrażenie starego i sprzątania lodowki z resztek, zupa kompletne jałowa i bez smaku. Gdybym wiedział, to stołowalbym się indywidualnie a nie kozystał z opcji posiłek w cenie wycieczki, turnus biura Itaka.

451mk
2018-07-09

Hotel fajnie usytuowany, pokoje czyste, śniadanie serwowane w formie bufetu szwedzkiego dobre, obiadokolacja nie do zjedzenia, w pierwszym dniu podano rosół z makaronem była to woda z kluskami w małej ilości, na drugie danie pure z ziemniaków z torebki, kapusta poszatkowana z olejem, kawałek mięsa z chrząstkami i skórą, dnia następnego zupa z torebki grzybowa zaprawiona kasza manną, na drugie miała być ryba a była głowa ryby, z pure z torebki że szpinakiem wszystko nie zjadliwe, ohydne poproszony dyrektor hotelu nie chciał rozmawiać, uciekał i się chował, obsługa nic nie chciała o tym rozmawiać masakra nie polecam zamawiania tam jedzenia

kasiula0203
Wyjątkowy
2017-07-31

Nie zarezerwowany ten hotel, ale weszliśmy z ulicy. recepcji nie mógł być bardziej pomocny i pomogły nam doskonały pokój w bardzo rozsądnej cenie biorąc pod uwagę bardzo wysoki standard tego hotelu. To miejsce jest idealne, w samym centrum Tisno i tuż nad rzeką przez mostek. Basen jest wyjątkowo czysty z dużą ilością nowych i starych tradycyjnych budynków, które wydaje się bardzo ciekawy. Na pewno zatrzymam się tam ponownie zwłaszcza jeśli uczestniczyć w żadnych festiwali w ogród, jak to jest tylko 30 minut spacerem od hotelu.

MLPalliser
Wyjątkowy
2017-07-29

Jest to mój trzeci raz w tym miejscu, ale na początku roku, które przeszły ogromnej przebudowy. Jeden z pracowników powiedział właściciele spędziliśmy HKR 29 mln na remont. już jest stary, brudny szałasami i męczący hotel. Teraz jest nowy basen, nowa restauracja, nowy bar, na trzecim piętrze dodane do hotelu, centrum fitness i. Pracownicy byli było zawsze pomocni i uprzejmi. Śniadanie było zimnego i ciepłego bufetu, wliczone w cenę śniadanie angielskie. Nasz pokój miał "Smart klimatyzacja", które zajęło nam trochę czasu, żeby się przyzwyczaić. Bardzo skuteczna, ale regulowane jedynie między 24 °C do 26 °C, ale udało nam się, że mniej niż 24 będzie zbyt zimno i powyżej 26 na pewno będzie zbyt gorąco. Po otwarciu okna, klimatyzacja - con wyłącza się automatycznie. Wifi nie było łatwo podłączyć do - nazwę użytkownika i hasło i bez rejestracji. W swojej poprzedniej postaci, hotel może być opisany jako "oryginalny", ale personel rekompensują braki. remont ma teraz podwyższone miejsce na całkowicie nowy poziom.

488phil
2018-07-15

Hotel bardzo ładny, czysty i nowoczesny położony przy morzu, lecz do plaż daleko i są kiepskie. Obsługa grzeczna i miła. Ogromne zastrzeżenia są do kuchni, o ile śniadania w formie stołu szwedzkiego są bardzo dobre to obiadokolacje żenada. Sam dyrektor hotelu to gbur i buc, sam powinien skosztować jedzenia lub odpadków które serwuje (podawane były głowy z ryb). Polecam hotel ale tylko ze śniadaniami.

Adam N

Hotel Borovnik - informacje

Hotel Borovnik położony jest na wyspie Murter w miejscowości Tisno, zaledwie 500 m od plaży. Wyspa jest połączona mostem z kontynentalną częścią Chorwacji. Dla gości przygotowano komfortowe pokoje dwuosobowe w standardzie premium, superior oraz ekonomicznym, a niektóre z nich są z widokiem na morze. W obiekcie znajduje się również siłownia, restauracja hotelowa, strefa spa oraz dwa zewnętrzne baseny.

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
  • Dla rodzin
  • Darmowe Wi-Fi

Położenie:

  • ok. 75 km od Zadaru
  • ok. 500 m od plaży
World map
Wyznacz trasę dojazdu
Średnia ocena klientów:
Dobry hotel
(113 opinii)
(113 opinii)
    Lokalizacja
    Czystość
    Jakość noclegu
    Obsługa
    Wartość
    Pokoje
  • Adam N2018-07-15

    Hotel bardzo ładny, czysty i nowoczesny położony przy morzu, lecz do plaż daleko i są kiepskie. Obsługa grzeczna i miła. Ogromne zastrzeżenia są do kuchni, o ile śniadania w formie stołu szwedzkiego są bardzo dobre to obiadokolacje żenada. Sam dyrektor hotelu to gbur i buc, sam powinien skosztować jedzenia lub odpadków które serwuje (podawane były głowy z ryb). Polecam hotel ale tylko ze śniadaniami.

  • 451mk2018-07-09

    Hotel ładny, czysty, obsługa bardzo grzeczna i miła, za wyjątkiem hama i buca w postaci dyrektora obiektu, który pozwolił sobie na chamskie gesty w trakcie obiadokopacji, gdy zwrocono mu uwagę na skandaliczne niską jakość i wielkość serwowanych nam dań. Jedzenie niesmaczne, podłej jakości, podane brzydko i bardzo mało, nie podano nawet wody do picia. Cześć osób odmówiła dzień wcześniej zjedzenia tego co podano. Wifi nie działa, śniadania o dziwo smaczne i różnorodne, tylko długo się czeka na skażenie jajek, co odbywa się na bieżąco ale trudno uznać to za wadę. Generalnie hotel ładnie urządzony, czysty i wygodny, ale trudno będzie zatrzeć fatalne wrażenie po skandaliczne podłych obiadokolacjach. Miała być na kolację ryba Adriatycka, a podano jakieś odpady, łby, iści i skrawki wyglądające jak odpadki. Jedzenie przesolone, suche i tłuste, sprawiające wrażenie starego i sprzątania lodowki z resztek, zupa kompletne jałowa i bez smaku. Gdybym wiedział, to stołowalbym się indywidualnie a nie kozystał z opcji posiłek w cenie wycieczki, turnus biura Itaka.

  • kasiula02032018-07-09

    Hotel fajnie usytuowany, pokoje czyste, śniadanie serwowane w formie bufetu szwedzkiego dobre, obiadokolacja nie do zjedzenia, w pierwszym dniu podano rosół z makaronem była to woda z kluskami w małej ilości, na drugie danie pure z ziemniaków z torebki, kapusta poszatkowana z olejem, kawałek mięsa z chrząstkami i skórą, dnia następnego zupa z torebki grzybowa zaprawiona kasza manną, na drugie miała być ryba a była głowa ryby, z pure z torebki że szpinakiem wszystko nie zjadliwe, ohydne poproszony dyrektor hotelu nie chciał rozmawiać, uciekał i się chował, obsługa nic nie chciała o tym rozmawiać masakra nie polecam zamawiania tam jedzenia

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
cta icon
Nr 1 w Polsce
cta icon
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Obsługa w podróży 24/7

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Zobacz, co nowego na blogu TUI