Bluesun Hotel Maestral Chorwacja - Hotel
Bluesun Hotel Maestral Chorwacja - Hotel
Bluesun Hotel Maestral Chorwacja - Hotel
Bluesun Hotel Maestral Chorwacja - Hotel
Bluesun Hotel Maestral Chorwacja - Hotel
Bluesun Hotel Maestral Chorwacja - Hotel
Bluesun Hotel Maestral Chorwacja - Hotel
Bluesun Hotel Maestral Chorwacja - Hotel
Bluesun Hotel Maestral Chorwacja - Hotel
Bluesun Hotel Maestral Chorwacja - Hotel
Bluesun Hotel Maestral Chorwacja - Hotel
Bluesun Hotel Maestral Chorwacja - Hotel
Bluesun Hotel Maestral Chorwacja - Hotel
Bluesun Hotel Maestral Chorwacja - Hotel
Bluesun Hotel Maestral Chorwacja - Hotel
Bluesun Hotel Maestral Chorwacja - Hotel

Bluesun Hotel Maestral

SPU30001

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Goście cenią ten hotel za...

  • Lokalizacja
  • Jakość noclegu
  • Obsługa
  • Czystość
  • Pokoje
  • Wartość
Bluesun Hotel Maestral Chorwacja - Hotel
Bluesun Hotel Maestral Chorwacja - Hotel
Bluesun Hotel Maestral Chorwacja - Hotel
Bluesun Hotel Maestral Chorwacja - Hotel
Bluesun Hotel Maestral Chorwacja - Hotel
Bluesun Hotel Maestral Chorwacja - Hotel
Bluesun Hotel Maestral Chorwacja - Hotel
Bluesun Hotel Maestral Chorwacja - Hotel
Bluesun Hotel Maestral Chorwacja - Hotel
Bluesun Hotel Maestral Chorwacja - Hotel
Bluesun Hotel Maestral Chorwacja - Hotel
Bluesun Hotel Maestral Chorwacja - Hotel
Bluesun Hotel Maestral Chorwacja - Hotel
Bluesun Hotel Maestral Chorwacja - Hotel
Bluesun Hotel Maestral Chorwacja - Hotel
Bluesun Hotel Maestral Chorwacja - Hotel
Bardzo dobry
Wyjątkowy
2018-08-27

Ja i moja matka zatrzymaliśmy się tutaj w czerwcu w jednym z pokoi z widokiem na ocean. Hotel ma doskonałą lokalizację, personel jest miły i restarant jest dobry z wieloma opcjami. Balkon był duży i sprzątanie było bardzo zadowalające. Z pewnością zatrzymam się tu ponownie następnym razem, gdy odwiedzę Brela!

kamilla_stockholm
Wyjątkowy
2019-09-17

Jest to hotel średniej wielkości z przestronnymi pokojami i balkonami. Hotel położony jest w pobliżu pięknej plaży w cieniu starych sosen. Woda jest krystalicznie czysta i nie jest przypadkiem, że plaża znajduje się na liście 10 najlepszych plaż na świecie. Personel jest bardzo uprzejmy, profesjonalny i przyjazny. Szef restauracji Pan Matko był bardzo przyjazny i sprawił, że nasz pobyt był jeszcze przyjemniejszy. Był bardzo pasjonatem swojej pracy w hotelu i miał czas, aby zwrócić uwagę na każdego gościa. Boris

Kiwitravelers11
2019-07-06

Zacznę od pozytywów. Personel restauracji hotelowej był absolutnie uroczy, podobnie jak pokojówki - absolutnie cudowni ludzie, z którymi mogliśmy się połączyć, częściowo dlatego, że rozumiemy mentalność ludzi z tej części świata. Nie można jednak przeoczyć kwestii związanych z tym hotelem i mamy nadzieję, że nasze doświadczenia w tym hotelu w ciągu ostatniego tygodnia pomogą ludziom z dziećmi / małymi dziećmi podjąć właściwą decyzję dotyczącą wakacji. NIE rezerwuj tego hotelu, jeśli masz wózek / wózek i bardzo małe dziecko / dziecko. Dostęp do plaży polega na negocjowaniu 7 lotów stopni, podczas których będziesz musiał nosić swój wózek. Ten hotel wymaga poważnych inwestycji, a pieniądze, które płacisz za pokoje, mogą zapewnić ci znacznie lepsze udogodnienia w jednym z sąsiednich hoteli. Każdy, kto twierdzi, że dostęp jest w porządku, jeśli masz dziecko, po prostu kłamie. Pokoje są OK rozmiar - mądry jednak są dość podstawowe i bardzo przestarzałe. Ponownie przepłacasz za to, co dostajesz. Jedzenie jest 2/5 i menu jest dość podstawowe. Moja rada dla holdingu polegałaby na sprawdzeniu oferty żywnościowej każdego przyzwoitego hotelu (podpowiedź: Kompas w Dubrowniku). Nadrzędnym problemem w tym hotelu jest poczucie samozadowolenia, jak w wielu hotelach w Chorwacji. Jeśli potrzebujesz przykładów, nie szukaj dalej niż zepsuta winda, która nie została jeszcze naprawiona. Wyciąg sam w sobie jest dość stary i zepsuł się, więc jest 8/9 lotów stopni (w zależności od podłogi, na której się zatrzymujesz) do negocjacji, jeśli chcesz dostać się na plażę. Nie ma pośpiechu, żeby to naprawić; powiedziano nam, że w Dalmacji jest tylko jeden technik, który może to naprawić. Tak czy inaczej, wina leży po prostu w Blue Sun jako spółce holdingowej, za to, że pozwala rzeczom dotrzeć do takiego punktu, że potrzebuje konserwatora antyków do windy, która została zainstalowana w latach 80-tych, a nie inżyniera. Personel hotelu nie wydawał się zbyt zaniepokojony faktem, że jedna winda, którą mają, jest nieczynna. Kiedy zapytaliśmy o sytuację windy, obojętność ze strony personelu hotelu była bardzo frustrująca i dotknęła poważnego braku profesjonalizmu. To jest problem z tak wieloma miejscami w Chorwacji. Siedzieliśmy w hotelowym barze z przekąskami przy plaży, gdy kobieta skarżyła się na spalenie jedzenia. Po jej wyjściu kelnerzy i szefowie kuchni szydzili z niej otwarcie, nie troszcząc się ani trochę o to, czy można je zrozumieć. Kwota, którą zapłaciliśmy za pięć nocy tutaj, może dać Ci ponad tydzień all - inclusive w innym kraju lub w Chorwacji z poważnym profesjonalizmem wrzucanym. Tak długo, jak istnieją takie miejsca, ludzie będą stronić od Chorwacji w innym miejscu. Szkoda, bo Brela to wspaniałe miejsce z jedną z najlepszych plaż nad Adriatykiem, a ten hotel ma poważny potencjał. Poważne inwestycje i pilna dbałość o profesjonalizm są wymagane, jeśli chcą realizować ten potencjał. W skrócie - unikaj, jeśli możesz, ponieważ w pobliżu są lepsze miejsca.

Hasqo
2019-07-06

Piszę tę recenzję tak, jak zamierzam opuścić ten hotel po 5-dniowym pobycie. Ponieważ jest to nasze pierwsze właściwe wakacje jako rodzina z niemowlęciem, jestem bardzo rozczarowany tym, jak rodzina jest nieprzyjazna dla hotelu. Rozumiem, że ze względu na swoje ustawienie, będzie dużo schodów i stromych stref, aby dostać się na plażę i cofnąć się, ale z pewnością wykonanie kilku ramp przynajmniej ułatwi dostęp do plaży! Nie tylko to, aby uzyskać dostęp do hotelowej restauracji, musieliśmy również zanieść wózek naszego dziecka w dół. W naszym ostatnim dniu tutaj zepsuła się winda hotelowa i to naprawdę sprawiło, że nasz pobyt był niezwykle trudny. Ogólnie rzecz biorąc, zamiast odpoczywać, pod koniec każdego dnia, mój mąż i ja czuliśmy się dość zmęczeni z powodu konieczności wspinania się na tak wiele kroków z dzieckiem i wózkiem. Ten hotel został wybudowany dawno temu, w czasach, gdy dostępność nie była czymś branym pod uwagę. Uważam jednak, że problemami tymi można by się łatwo zająć, gdyby tylko dbali o to inwestorzy. Po stronie pozytywów, podobał mi się budynek hotelu, większość jego pracowników były przyjazne, zwłaszcza 2 pokojówki, które spotkałem i lokalizacja była piękna. Jednak jedzenie było przeciętne i poza hotelowym basenem, nie było innych dostępnych udogodnień, przynajmniej nie zostałem o tym poinformowany. Hotel Maestral w Breli ma ogromny potencjał, jednak jest zbyt przestarzały i wygląda tak, jak wygląda, jest zmęczony i nieciekawy.

NinaV541
Wyjątkowy
2018-10-16

Jest to dość wyceniony hotel z doskonałą lokalizacją na relaksujący wypad na plażę. Personel jest profesjonalny, przyjazny i przystępny. Dobre śniadanie i kolacja serwowane są w przyjemnej restauracji. Są inne nowo wyremontowane hotele w górę iw dół do Riwiery Makarskiej do wyboru, ale podobał nam się retro urok i atmosfera tego hotelu. Kilka kroków dalej od hotelowego basenu można dostać się na nowo wybrukowaną promenadę, która prowadzi w kierunku różnych czystych żwirowych plaż. W cieniu sosen znajduje się także siłownia na świeżym powietrzu z różnymi urządzeniami.

GordonFinch
Wyjątkowy
2018-08-27

Ja i moja matka zatrzymaliśmy się tutaj w czerwcu w jednym z pokoi z widokiem na ocean. Hotel ma doskonałą lokalizację, personel jest miły i restarant jest dobry z wieloma opcjami. Balkon był duży i sprzątanie było bardzo zadowalające. Z pewnością zatrzymam się tu ponownie następnym razem, gdy odwiedzę Brela!

kamilla_stockholm
Wyjątkowy
2019-09-17

Jest to hotel średniej wielkości z przestronnymi pokojami i balkonami. Hotel położony jest w pobliżu pięknej plaży w cieniu starych sosen. Woda jest krystalicznie czysta i nie jest przypadkiem, że plaża znajduje się na liście 10 najlepszych plaż na świecie. Personel jest bardzo uprzejmy, profesjonalny i przyjazny. Szef restauracji Pan Matko był bardzo przyjazny i sprawił, że nasz pobyt był jeszcze przyjemniejszy. Był bardzo pasjonatem swojej pracy w hotelu i miał czas, aby zwrócić uwagę na każdego gościa. Boris

Kiwitravelers11

Bluesun Hotel Maestral - informacje

Bluesun Hotel Maestral położony jest niedaleko centrum Breli, na lekkim zboczu bezpośrednio przy plaży. Dzięki wspaniałej lokalizacji i bogatej ofercie udogodnień hotelowych spędzisz tu wyjątkowe wakacje. W strefie spa & wellness czekają na Ciebie nieodpłatne zajęcia sportowe oraz siłownia, a za dodatkową opłatą liczne zabiegi na całe ciało, masaże i sauny. W obiekcie znajduje się także zewnętrzny basen ze słodką wodą, liczne aktywności dla dzieci oraz ciekawe animacje dla dorosłych.

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Darmowe Wi-Fi
  • Spa
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI

Położenie:

  • w centrum Brela
  • obok Baśka Voda
  • ok. 50 m od plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 70 min
World map
Wyznacz trasę dojazdu
Średnia ocena klientów:
Bardzo dobry
(93 opinie)
(93 opinie)
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Obsługa
    Czystość
    Pokoje
    Wartość
  • Kiwitravelers112019-09-17
    Wyjątkowy

    Jest to hotel średniej wielkości z przestronnymi pokojami i balkonami. Hotel położony jest w pobliżu pięknej plaży w cieniu starych sosen. Woda jest krystalicznie czysta i nie jest przypadkiem, że plaża znajduje się na liście 10 najlepszych plaż na świecie. Personel jest bardzo uprzejmy, profesjonalny i przyjazny. Szef restauracji Pan Matko był bardzo przyjazny i sprawił, że nasz pobyt był jeszcze przyjemniejszy. Był bardzo pasjonatem swojej pracy w hotelu i miał czas, aby zwrócić uwagę na każdego gościa. Boris

  • Hasqo2019-07-06

    Zacznę od pozytywów. Personel restauracji hotelowej był absolutnie uroczy, podobnie jak pokojówki - absolutnie cudowni ludzie, z którymi mogliśmy się połączyć, częściowo dlatego, że rozumiemy mentalność ludzi z tej części świata. Nie można jednak przeoczyć kwestii związanych z tym hotelem i mamy nadzieję, że nasze doświadczenia w tym hotelu w ciągu ostatniego tygodnia pomogą ludziom z dziećmi / małymi dziećmi podjąć właściwą decyzję dotyczącą wakacji. NIE rezerwuj tego hotelu, jeśli masz wózek / wózek i bardzo małe dziecko / dziecko. Dostęp do plaży polega na negocjowaniu 7 lotów stopni, podczas których będziesz musiał nosić swój wózek. Ten hotel wymaga poważnych inwestycji, a pieniądze, które płacisz za pokoje, mogą zapewnić ci znacznie lepsze udogodnienia w jednym z sąsiednich hoteli. Każdy, kto twierdzi, że dostęp jest w porządku, jeśli masz dziecko, po prostu kłamie. Pokoje są OK rozmiar - mądry jednak są dość podstawowe i bardzo przestarzałe. Ponownie przepłacasz za to, co dostajesz. Jedzenie jest 2/5 i menu jest dość podstawowe. Moja rada dla holdingu polegałaby na sprawdzeniu oferty żywnościowej każdego przyzwoitego hotelu (podpowiedź: Kompas w Dubrowniku). Nadrzędnym problemem w tym hotelu jest poczucie samozadowolenia, jak w wielu hotelach w Chorwacji. Jeśli potrzebujesz przykładów, nie szukaj dalej niż zepsuta winda, która nie została jeszcze naprawiona. Wyciąg sam w sobie jest dość stary i zepsuł się, więc jest 8/9 lotów stopni (w zależności od podłogi, na której się zatrzymujesz) do negocjacji, jeśli chcesz dostać się na plażę. Nie ma pośpiechu, żeby to naprawić; powiedziano nam, że w Dalmacji jest tylko jeden technik, który może to naprawić. Tak czy inaczej, wina leży po prostu w Blue Sun jako spółce holdingowej, za to, że pozwala rzeczom dotrzeć do takiego punktu, że potrzebuje konserwatora antyków do windy, która została zainstalowana w latach 80-tych, a nie inżyniera. Personel hotelu nie wydawał się zbyt zaniepokojony faktem, że jedna winda, którą mają, jest nieczynna. Kiedy zapytaliśmy o sytuację windy, obojętność ze strony personelu hotelu była bardzo frustrująca i dotknęła poważnego braku profesjonalizmu. To jest problem z tak wieloma miejscami w Chorwacji. Siedzieliśmy w hotelowym barze z przekąskami przy plaży, gdy kobieta skarżyła się na spalenie jedzenia. Po jej wyjściu kelnerzy i szefowie kuchni szydzili z niej otwarcie, nie troszcząc się ani trochę o to, czy można je zrozumieć. Kwota, którą zapłaciliśmy za pięć nocy tutaj, może dać Ci ponad tydzień all - inclusive w innym kraju lub w Chorwacji z poważnym profesjonalizmem wrzucanym. Tak długo, jak istnieją takie miejsca, ludzie będą stronić od Chorwacji w innym miejscu. Szkoda, bo Brela to wspaniałe miejsce z jedną z najlepszych plaż nad Adriatykiem, a ten hotel ma poważny potencjał. Poważne inwestycje i pilna dbałość o profesjonalizm są wymagane, jeśli chcą realizować ten potencjał. W skrócie - unikaj, jeśli możesz, ponieważ w pobliżu są lepsze miejsca.

  • NinaV5412019-07-06

    Piszę tę recenzję tak, jak zamierzam opuścić ten hotel po 5-dniowym pobycie. Ponieważ jest to nasze pierwsze właściwe wakacje jako rodzina z niemowlęciem, jestem bardzo rozczarowany tym, jak rodzina jest nieprzyjazna dla hotelu. Rozumiem, że ze względu na swoje ustawienie, będzie dużo schodów i stromych stref, aby dostać się na plażę i cofnąć się, ale z pewnością wykonanie kilku ramp przynajmniej ułatwi dostęp do plaży! Nie tylko to, aby uzyskać dostęp do hotelowej restauracji, musieliśmy również zanieść wózek naszego dziecka w dół. W naszym ostatnim dniu tutaj zepsuła się winda hotelowa i to naprawdę sprawiło, że nasz pobyt był niezwykle trudny. Ogólnie rzecz biorąc, zamiast odpoczywać, pod koniec każdego dnia, mój mąż i ja czuliśmy się dość zmęczeni z powodu konieczności wspinania się na tak wiele kroków z dzieckiem i wózkiem. Ten hotel został wybudowany dawno temu, w czasach, gdy dostępność nie była czymś branym pod uwagę. Uważam jednak, że problemami tymi można by się łatwo zająć, gdyby tylko dbali o to inwestorzy. Po stronie pozytywów, podobał mi się budynek hotelu, większość jego pracowników były przyjazne, zwłaszcza 2 pokojówki, które spotkałem i lokalizacja była piękna. Jednak jedzenie było przeciętne i poza hotelowym basenem, nie było innych dostępnych udogodnień, przynajmniej nie zostałem o tym poinformowany. Hotel Maestral w Breli ma ogromny potencjał, jednak jest zbyt przestarzały i wygląda tak, jak wygląda, jest zmęczony i nieciekawy.

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
cta icon
Nr 1 w Polsce
cta icon
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Obsługa w podróży 24/7

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Zobacz, co nowego na blogu TUI