Lion Sunny Beach Bułgaria - Wyżywienie
Lion Sunny Beach Bułgaria - Hotel
Lion Sunny Beach Bułgaria - Hotel
Lion Sunny Beach Bułgaria - Hotel
Lion Sunny Beach Bułgaria - Hotel
Lion Sunny Beach Bułgaria - Hotel
Lion Sunny Beach Bułgaria - Hotel
Lion Sunny Beach Bułgaria - Hotel
Lion Sunny Beach Bułgaria - Hotel
Lion Sunny Beach Bułgaria - Hotel
Lion Sunny Beach Bułgaria - Hotel
Lion Sunny Beach Bułgaria - Hotel
Lion Sunny Beach Bułgaria - Pokoje
Lion Sunny Beach Bułgaria - Pokoje
Lion Sunny Beach Bułgaria - Pokoje
Lion Sunny Beach Bułgaria - Pokoje
Lion Sunny Beach Bułgaria - Pokoje
Lion Sunny Beach Bułgaria - Pokoje
Lion Sunny Beach Bułgaria - Wyżywienie
Lion Sunny Beach Bułgaria - Wyżywienie
Lion Sunny Beach Bułgaria - Hotel

Lion Sunny Beach

BOJ11043

Oferta dla tego hotelu nie jest dostępna.

Goście cenią ten hotel za...

  • Czystość
  • Lokalizacja
  • Jakość noclegu
  • Pokoje
  • Obsługa
  • Wartość
Lion Sunny Beach Bułgaria - Wyżywienie
Lion Sunny Beach Bułgaria - Hotel
Lion Sunny Beach Bułgaria - Hotel
Lion Sunny Beach Bułgaria - Hotel
Lion Sunny Beach Bułgaria - Hotel
Lion Sunny Beach Bułgaria - Hotel
Lion Sunny Beach Bułgaria - Hotel
Lion Sunny Beach Bułgaria - Hotel
Lion Sunny Beach Bułgaria - Hotel
Lion Sunny Beach Bułgaria - Hotel
Lion Sunny Beach Bułgaria - Hotel
Lion Sunny Beach Bułgaria - Hotel
Lion Sunny Beach Bułgaria - Pokoje
Lion Sunny Beach Bułgaria - Pokoje
Lion Sunny Beach Bułgaria - Pokoje
Lion Sunny Beach Bułgaria - Pokoje
Lion Sunny Beach Bułgaria - Pokoje
Lion Sunny Beach Bułgaria - Pokoje
Lion Sunny Beach Bułgaria - Wyżywienie
Lion Sunny Beach Bułgaria - Wyżywienie
Lion Sunny Beach Bułgaria - Hotel
Bardzo dobry
Bardzo dobry
2023-07-13

Hotel super. Bardzo dobre jedzenie (i dużo i zróżnicowane i ile dusza zapragnie ). Po 12 dniach takiej "wyżerki" można przytyć. Pokoje spore i czyste, serwis hotelowy ok, pomocni. Wymiana ręczników czy pościeli w moim przypadku na życzenie, jeśli chciałam to codziennie. 4 gwiazdki a nie 5 daje za stosunek obsługi hotelu do niewłaściwie zachowujących się gości. Dzieci krzyczące w jadalni do rodziców na drugim końcu sali, dzieci chodzące butami po krzesłach, nakładanie rękami ze wspólnej miski sałaty, itd. No i obsługa nie zwracała uwagi.

Darch A
Bardzo dobry
2023-09-18

Hotel czysty, cichy, w sam raz dla osób, które lubią spędzać czas nie tylko w obiekcie. Pokoje schludne, przestronne, klimatyzacja działa bez zarzutu. Łazienka czysta, elegancka. W poprzednich komentarzach można przeczytać, że jedzenie jest monotonne. Zupełnie tego nie rozumiem. Faktycznie, kuchnia serwuje stałe menu ale urozmaica je poszczególnymi daniami. Poza tym nie znam człowieka, który ma na co dzień tyle do wyboru na śniadanie albo kolację. To trochę mało poważne oczekiwać tak wiele za naprawdę niewielkie pieniądze. Ale cóż wszystkim się nie dogodzi. Sporo osób narzeka na kolejki po jedzenie. Wystarczy trochę pomyśleć i nie trzeba stać w kolejce - można zacząć od innych stanowisk z jedzeniem albo zająć stolik. Zamiast narzekać wystarczy trochę pomyśleć. Jedyny minus jaki widzę w tym hotelu to brak gorących napojów do obiadokolacji. Sporo osób narzekało też na brak czajników w pokojach. Sama miałam jednej nocy problemy z żołądkiem i łyk gorącej herbaty naprawdę zdziałał by cuda. Niestety nawet na recepcji pan wysłał mnie do Baru Zero (knajpa po sąsiedzku) albo polecił poczekać do rana na otwarcie baru hotelowego. No to nie wypadło dobrze... Jednak sam hotel i wakacje uważam za udane, a wszystkim którzy potrzebują dobrej bazy wypadowej na wycieczki po Riwierze Bułgarskiej polecam ten hotel.

Ewa S
Bardzo dobry
2023-09-03

Spędziłam tydzień w hotelu w sierpniu. Hotel bardzo ładny, blisko promenada i morze, jest co robić. Ma dwa baseny jeden zdecydowanie cieplejszy. Pokoje duże, łóżko wygodne, łazienka wymaga odświeżenia. Bar w którym można kupić dobrą kawę. Kantor w hotelu. Do poprawy sprzątanie, na tydzień 2 razy była sprzątaczka. Jedzenie śniadania monotonne, codziennie to samo, mały wybór. Obiadokolacja lepiej, jednak tworzą się ogromne kolejki przez brak organizacji, ciągle czegoś brakuje, ludzie czekają, aż dołożą. Powinny być po 2 pojemniki każdej potrawy. Kotlety smażone na oleju z ryb nie da się jeść. Kawa kolejka ogromna, wyjątkowo niedobra. Mam porównanie, gdyż byłam kilka lat temu w tym hotelu i jedzenie zdecydowanie się pogorszyło.

Global29868987767
2023-08-16

Podróżujemy od 15 lat 2-3 razy do roku i wybieramy hotele 4* lub 5* (dwie ostatnie podróże były w opcji HB, a wszystkie pozostałe w Allinclusive) ➕nowa infrastruktura, oba budynki odnowione, pokoje przestronne i czyste, łazienki też. - położenie hotelu blisko morza i głównej ulicy. -klimatyzacja sprawna i to bardzo. ➖brak siłowni (pomimo zawarcia w ofercie, pracownik odpowiedział iż od COVID jest zamknięta) - personel hotelu oraz kelnerzy nie są kontaktowi, nie interesują się gośćmi, nie pytają jak minął dzień, czy wszystko u nas dobrze, czy czegoś nam nie potrzeba, bardzo słabo mówi po angielsku ( przyjechaliśmy do hotelu o 02:00 i po około 10 minutach zza ściany wysunęła się na krześle osoba - ta osoba spała) ewidentnie brak szkoleń z zakresu obsługi gości, - mało leżaków na basenie - goście dokonują rezerwacji leżaków rzucając ręczniki już o 8.00 rano (obsługa nie reaguje, manager też nie, a na basenie jest tablica z regulaminem który tego zakazuje), więc zapomnij że się położysz , no chyba ze zrobisz to samo co inni. - na basenie brak delikatnej muzyki (panuje cisza) - restauracja za mała na ponad 200 osób( są tylko 2 stacje: sałatki +ciasta oraz ciepła kuchnia) - dwa ekspresy do kawy, które powodują przez cały czas kolejki ( średni czas oczekiwania 15 min./obliczyłam pewnego dnia, iż 1 osoba przygotowuje napój w 1 min. - bardzo ale to bardzo ubogie jedzenie!!! Nie wiem gdzie pozostałe osoby jeździły na wakacje i w jakich hotelach się zatrzymywały że napisały w opinii , że posiłki są różnorodne ale tak słabego wyboru nigdy nie widziałam. Codziennie to samo, podawane są na 5 półmiskach, tak małych jak stawia się na świąteczny stół, zero dekoracji talerzy, wędliny wyłożone jakby z pojemnika na półmisek, nawet oka nie cieszy. Napoje do kolacji: piwo, wino białe i różowe , napoje soft: woda niegazowana i soki (ja to nazywam zabarwiacze). - brak ręczników basenowych w cenie (można je wypożyczyć ale nie wiem za ile)

A5iaS
2023-07-23

Hotel tylko z zewnątrz wygląda okey Klimatyzacja nie działa od momentu przyjazdu ani w pokoju ani w restauracji. Pokój z uszkodzonym czytnikiem kart, więc żeby cokolwiek działało trzeba było wsadzić dwie tektury w czytnik. Drzwi od łazienki uszkodzone, trzeba kilka razy próbować żeby je zamknąć i same też się otwierają. Grzyb w całej łazience. Telewizor mający chyba z 30 lat snieżący i z jakością obrazu tak słabą że aż oczy bolą. Obsługa hotelu nawet w recepcji niezbyt wiele rozumie po angielsku i po polsku. Mało leżaków nad basenem a niektóre parasole są uszkodzone i obsługa nic z tym nie robi. Jedzenie okey ale przy braku klimatyzacji nie chciałabym ryzykować jedzeniem nabiału który leży w temperaturze 40 stopni. Lodówka tylko lekko chłodzi, firanki są brudne. Ogólnie nie wiem skąd ten hotel ma 4 gwiazdki, trzy przy braku klimatyzacji to nawet za dużo. Hotel jest zaniedbany i tak samo obsługa zaniedbuje aktualnych gości. Ładne zdjęcia i filmiki zostały chyba zrobione przy otwarciu hotelu, bo na miejscu wygląda to dużo gorzej. Absolutnie nie polecam tu przyjeżdżać. Przebywanie w tym hotelu to męka i horror w sezonie letnim.

Karen S
Bardzo dobry
2023-07-13

Hotel super. Bardzo dobre jedzenie (i dużo i zróżnicowane i ile dusza zapragnie ). Po 12 dniach takiej "wyżerki" można przytyć. Pokoje spore i czyste, serwis hotelowy ok, pomocni. Wymiana ręczników czy pościeli w moim przypadku na życzenie, jeśli chciałam to codziennie. 4 gwiazdki a nie 5 daje za stosunek obsługi hotelu do niewłaściwie zachowujących się gości. Dzieci krzyczące w jadalni do rodziców na drugim końcu sali, dzieci chodzące butami po krzesłach, nakładanie rękami ze wspólnej miski sałaty, itd. No i obsługa nie zwracała uwagi.

Darch A
Bardzo dobry
2023-09-18

Hotel czysty, cichy, w sam raz dla osób, które lubią spędzać czas nie tylko w obiekcie. Pokoje schludne, przestronne, klimatyzacja działa bez zarzutu. Łazienka czysta, elegancka. W poprzednich komentarzach można przeczytać, że jedzenie jest monotonne. Zupełnie tego nie rozumiem. Faktycznie, kuchnia serwuje stałe menu ale urozmaica je poszczególnymi daniami. Poza tym nie znam człowieka, który ma na co dzień tyle do wyboru na śniadanie albo kolację. To trochę mało poważne oczekiwać tak wiele za naprawdę niewielkie pieniądze. Ale cóż wszystkim się nie dogodzi. Sporo osób narzeka na kolejki po jedzenie. Wystarczy trochę pomyśleć i nie trzeba stać w kolejce - można zacząć od innych stanowisk z jedzeniem albo zająć stolik. Zamiast narzekać wystarczy trochę pomyśleć. Jedyny minus jaki widzę w tym hotelu to brak gorących napojów do obiadokolacji. Sporo osób narzekało też na brak czajników w pokojach. Sama miałam jednej nocy problemy z żołądkiem i łyk gorącej herbaty naprawdę zdziałał by cuda. Niestety nawet na recepcji pan wysłał mnie do Baru Zero (knajpa po sąsiedzku) albo polecił poczekać do rana na otwarcie baru hotelowego. No to nie wypadło dobrze... Jednak sam hotel i wakacje uważam za udane, a wszystkim którzy potrzebują dobrej bazy wypadowej na wycieczki po Riwierze Bułgarskiej polecam ten hotel.

Ewa S

Lion Sunny Beach - informacje

Komfortowy hotel Lion Sunny Beach położony jest w niewielkiej odległości od plaży, w północnej części Słonecznego Brzegu. Miejsce to spodoba się osobom szukającym urozmaiconego wypoczynku. Goście mogą tu odpoczywać na tarasie z leżakami oraz w barze, a ci, którzy stawiają na aktywne spędzanie czasu, do dyspozycji mają basen i siłownię. Specjalnie dla najmłodszych przygotowano wydzielony brodzik oraz wysokie krzesełka w restauracji. Obiekt nagrodzono certyfikatem jakości w portalu TripAdvisor.

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Piaszczysta plaża
  • Dla rodzin

Położenie:

  • ok. 300 m od piaszczystej plaży
  • ok. 1 km od centrum Słonecznego Brzegu
  • czas dojazdu z lotniska ok. 60 min
World map
Średnia ocena klientów:
Bardzo dobry
(436 opinii)
(436 opinii)
    Czystość
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Obsługa
    Wartość
  • Ewa S2023-09-18
    Bardzo dobry

    Hotel czysty, cichy, w sam raz dla osób, które lubią spędzać czas nie tylko w obiekcie. Pokoje schludne, przestronne, klimatyzacja działa bez zarzutu. Łazienka czysta, elegancka. W poprzednich komentarzach można przeczytać, że jedzenie jest monotonne. Zupełnie tego nie rozumiem. Faktycznie, kuchnia serwuje stałe menu ale urozmaica je poszczególnymi daniami. Poza tym nie znam człowieka, który ma na co dzień tyle do wyboru na śniadanie albo kolację. To trochę mało poważne oczekiwać tak wiele za naprawdę niewielkie pieniądze. Ale cóż wszystkim się nie dogodzi. Sporo osób narzeka na kolejki po jedzenie. Wystarczy trochę pomyśleć i nie trzeba stać w kolejce - można zacząć od innych stanowisk z jedzeniem albo zająć stolik. Zamiast narzekać wystarczy trochę pomyśleć. Jedyny minus jaki widzę w tym hotelu to brak gorących napojów do obiadokolacji. Sporo osób narzekało też na brak czajników w pokojach. Sama miałam jednej nocy problemy z żołądkiem i łyk gorącej herbaty naprawdę zdziałał by cuda. Niestety nawet na recepcji pan wysłał mnie do Baru Zero (knajpa po sąsiedzku) albo polecił poczekać do rana na otwarcie baru hotelowego. No to nie wypadło dobrze... Jednak sam hotel i wakacje uważam za udane, a wszystkim którzy potrzebują dobrej bazy wypadowej na wycieczki po Riwierze Bułgarskiej polecam ten hotel.

  • Global298689877672023-09-03
    Bardzo dobry

    Spędziłam tydzień w hotelu w sierpniu. Hotel bardzo ładny, blisko promenada i morze, jest co robić. Ma dwa baseny jeden zdecydowanie cieplejszy. Pokoje duże, łóżko wygodne, łazienka wymaga odświeżenia. Bar w którym można kupić dobrą kawę. Kantor w hotelu. Do poprawy sprzątanie, na tydzień 2 razy była sprzątaczka. Jedzenie śniadania monotonne, codziennie to samo, mały wybór. Obiadokolacja lepiej, jednak tworzą się ogromne kolejki przez brak organizacji, ciągle czegoś brakuje, ludzie czekają, aż dołożą. Powinny być po 2 pojemniki każdej potrawy. Kotlety smażone na oleju z ryb nie da się jeść. Kawa kolejka ogromna, wyjątkowo niedobra. Mam porównanie, gdyż byłam kilka lat temu w tym hotelu i jedzenie zdecydowanie się pogorszyło.

  • A5iaS2023-08-16

    Podróżujemy od 15 lat 2-3 razy do roku i wybieramy hotele 4* lub 5* (dwie ostatnie podróże były w opcji HB, a wszystkie pozostałe w Allinclusive) ➕nowa infrastruktura, oba budynki odnowione, pokoje przestronne i czyste, łazienki też. - położenie hotelu blisko morza i głównej ulicy. -klimatyzacja sprawna i to bardzo. ➖brak siłowni (pomimo zawarcia w ofercie, pracownik odpowiedział iż od COVID jest zamknięta) - personel hotelu oraz kelnerzy nie są kontaktowi, nie interesują się gośćmi, nie pytają jak minął dzień, czy wszystko u nas dobrze, czy czegoś nam nie potrzeba, bardzo słabo mówi po angielsku ( przyjechaliśmy do hotelu o 02:00 i po około 10 minutach zza ściany wysunęła się na krześle osoba - ta osoba spała) ewidentnie brak szkoleń z zakresu obsługi gości, - mało leżaków na basenie - goście dokonują rezerwacji leżaków rzucając ręczniki już o 8.00 rano (obsługa nie reaguje, manager też nie, a na basenie jest tablica z regulaminem który tego zakazuje), więc zapomnij że się położysz , no chyba ze zrobisz to samo co inni. - na basenie brak delikatnej muzyki (panuje cisza) - restauracja za mała na ponad 200 osób( są tylko 2 stacje: sałatki +ciasta oraz ciepła kuchnia) - dwa ekspresy do kawy, które powodują przez cały czas kolejki ( średni czas oczekiwania 15 min./obliczyłam pewnego dnia, iż 1 osoba przygotowuje napój w 1 min. - bardzo ale to bardzo ubogie jedzenie!!! Nie wiem gdzie pozostałe osoby jeździły na wakacje i w jakich hotelach się zatrzymywały że napisały w opinii , że posiłki są różnorodne ale tak słabego wyboru nigdy nie widziałam. Codziennie to samo, podawane są na 5 półmiskach, tak małych jak stawia się na świąteczny stół, zero dekoracji talerzy, wędliny wyłożone jakby z pojemnika na półmisek, nawet oka nie cieszy. Napoje do kolacji: piwo, wino białe i różowe , napoje soft: woda niegazowana i soki (ja to nazywam zabarwiacze). - brak ręczników basenowych w cenie (można je wypożyczyć ale nie wiem za ile)

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
cta icon
Nr 1 w Polsce
cta icon
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Obsługa w podróży 24/7

Dlaczego warto wybrać Lion Sunny Beach

  • komfortowe pokoje
  • duży taras i 2 baseny

Oferta dla tego hotelu nie jest dostępna.

Zobacz, co nowego na blogu TUI