Glarus Bułgaria - Położenie
Glarus Bułgaria - Hotel
Glarus Bułgaria - Hotel
Glarus Bułgaria - Hotel
Glarus Bułgaria - Pokoje
Glarus Bułgaria - Pokoje
Glarus Bułgaria - Pokoje
Glarus Bułgaria - Położenie
Glarus Bułgaria - Hotel

Glarus

VAR21034
Glarus Bułgaria - Położenie
Glarus Bułgaria - Hotel
Glarus Bułgaria - Hotel
Glarus Bułgaria - Hotel
Glarus Bułgaria - Pokoje
Glarus Bułgaria - Pokoje
Glarus Bułgaria - Pokoje
Glarus Bułgaria - Położenie
Glarus Bułgaria - Hotel
Dobry hotel
2017-09-24

Zacznę od dobrych stron hotelu, moim zdaniem dobra lokalizacja dla osób chcących być z dala o zgiełku. Do centrum ok 15 min przyjemnym spacerkiem deptakiem, pokoje (ja miałem na 8p) nic nie brakowało dziennie "posprzątane" ręczniki wymienione, jeśli było takie życzenie. Jak na tą cenę szczerze, spodziewałem się gorszego standardu. Wyżywienie podobnie spodziewałem się gorszego codziennie coś wybrałem jak miałem ochotę na dobrą rybę to obok (w porcie) pyszne rybiki od 8 Lewa, napoje soki itp. nie piłem jedynie piwo i wino jak na tą cenę ok do zniesienia. Teraz niestety słaba strona hotelu - personel! W dniu przyjazdu wybrałem się na plażę (po to tam przyjechałem) i ku mojemu zaskoczeniu "Ratownik" pierwsze pytania: skąd jesteśmy itp. i po zebraniu wywiadu przechodzi do interesów a mianowicie wymiany waluty! nie skorzystałem z jego usług i tu był pierwszy mój błąd gdyż w jego oczach byłem już "gościem" gorszego sortu ponieważ zaczął się czepiać wszystkiego: to że pije piwo (w ramach All) i wchodzę (pragnę zaznaczyć do kolan po jednym hotelowym rozcieńczonym piwie ) do wody kazał wyjść gdyż jestem pijany !!! stwierdziłem , że szkoda nerwów przyjechałem na urlop a nie szarpać sobie nerwy i poszedłem na sąsiednią plaże ... To niestety początek BASEN i "Ratownik" i jego żelazne zasady leżaków nie wolno było przestawiać i nie było by tu nic nadzwyczajnego lecz do tego stopnia iż nie można było ich odwracać ! lecz po naszej stanowczości pozwolił ! do przedostatniego dnia naszego pobytu gdzie obłożenie było już małe w hotelu słońce szybko już znikało z basenu chciałem skorzystać z ostatnich promieni i odważyłem się przestawić leżak i to był mój błąd Ratownik (basenowy) z podniesionym głosem podszedł i kopnął w leżak i z krzykiem kazał odstawić leżak oczywiście próbowałem rozmawiać nic z tego. Skończyło się, iż basenowy wyszarpał leżak i wrzucił go na miejsce razem z moimi rzeczami ... stwierdziłem, iż nie będę się szarpał i wyzywał postanowiłem się udać do Menagera hotelu i tu ku mojemu zaskoczeniu stała się nim Pani z recepcji! Pani mistrzowsko do „rozgrzanej patelni z olejem wlała wodę” podniesionym głosem na całe lobby mówiła, iż z Polacy mają tylko problem tylko my składamy skargę. Pan ratownik jest ok to my Polacy stanowimy dla nich problem nie docierały do niej żadne argumenty wręcz podgrzewały atmosferę! którą zakończyłem uznałem, że dzwonię do TUI i po telefonie, który wykonała osoba z biura Pani „Menager mam do dziś wątpliwości czy jest” uspokoiła się. Podróżuje bardzo dużo wiele widziałem (od hoteli we Włoszech gdzie wiadomo są wysłużone po USA i tu kilka od Marriott po Sheraton gdzie hotel Glarus naprawdę nie ma się czego wstydzić) ten urlop miał być tylko dopełnieniem, ponieważ brakowało mi leżakowania dlatego postawiłem na ten hotel! i tu wielkie rozczarowanie brak wyszkolonego personelu! nie wymagałem dużej kultury od Panów ratowników, kelnerów lecz od menadżera? tak! przykro mi że to kobieta lecz muszę napisać: emocjonalna, nieopanowana, niekompetentna, arogancka zepsuła mi urlop i przez to będę miał złe zdanie o hotelu i cień rzuca na Bułgarię, gdyż zastanowię się czy warto wrócić …

Paweł P
Wyjątkowy
2019-08-20

Biuro Turystyki Hut-Plus z Krakowa poleca wypoczynek w tym obiekcie. Rewelacyjna atmosfera.Duży basen w kształcie rozłożonych skrzydeł mewy. Bardzo dobra kuchnia. Świetna lokalizacja przy promenadzie, bardzo blisko plaży. Miła obsługa.

Teresa W
Wyjątkowy
2019-07-08

Bardzo dobry hotel. Miła obsługa,bardzo smaczne jedzenie, przekąski, lody z automatu, dobre drinki, alkohole. Pokoje codziennie sprzątane, czyste i zadbane. Polecam hotel. Piękny i duży basen. Całkowicie inny niż na zdjęciu reklamującym hotel. Przy samej plaży. Hotel znajduje się przy samej promenadzie ze sklepikami. Ale to nie utrudnia wypoczynku ze względu na zakrywające budynki. Do okoła pełno knajpek i barów. Super miejsce. Polecam!

aanginaj
2018-06-11

Hotel zlokalizowany przy samej promenadzie,bardzo blisko plazy, czysty, jedzenie bardzo dobre..I tyle plusow. Bylismu przed sezonem,a i tak spalismy przy zamknietych oknach,ze wzgledu na halas dobiegajacy z promenadyi knajp tam sie znajdujacych, czynnych praktycznie do switu. Dobrze,ze dzialala klimatyzacja bo noce byly juz bardzo cieple. W restauracji bardzo duzo obslugi, mysle,ze tez do pilnowania gosci co nie wygladalo komfortowo.Kierowniczka sali, niesympatyczna blondyna latala jak nienormalna i sprawdzala czy goscie nie wynosza czegos z sali. Po opuszczeniu pokoju i przyjezdzie do nastepnego hotelu na kolejny tydzien zorientowalam sie, ze w szafie na wieszaku zostawilam sukienke. Zaraz obsluga nowego hotelu zadzwonila na moja prosbe do Glarusa, dwa dni trwaly rozmowy, niby przepytywania sprzataczek, oczywiscie sukienka sie nie znalazla.Pokoj nr 406 ,,wychodzilismy, a sprzatajaca juz czekala na wejscie do pokoju, na korytarzu. Jesli zatrudniaja zlodziejki, jak mozna polecic taki hotel????

felek26
2017-09-30

Wiele podróżujemy z mężem ale pierwszy raz trafiliśmy na taki hotel beznadziejny. W hotelu Glarus byliśmy juz o godz,6 rano nie chcieli Nas zameldować dopiero powiedzieli że o godz.14 00.Rozumiem że doba hotelowa zaczyna się o tej godz.ale jakim trzeba być człowiekiem żeby po takiej długiej podróży wysyłać gosci na plaże przy 12stopniach C i bardzo silnym wietrze.Tu mam wielki żal do Biura TUI bo to oni są opiekunami od wylotu z Polski Naszymi. Jakoś udało Nam sie pokój dostać godz.9 00 bo ja położyłam się na fotelach przed recepcją.Hotel nie dla Polaków Sami emeryci z Niemiec bo to był 22.wrzesień.Jedzenie zawsze zimne trzeba było w mikrofli sobie grzać,co ja nie mogę bo jestem bo nowotworze złośliwym.Hotel nie akceptuje zwierząt a pani przechadzała się po stołówce z 2 pudlami .Po zgłoszeniu rezydentce tego fakty odzew ta pani dziś wyjeżdza co było nie prawdą Menadżerka powiedziała tej pani z tymi psami żeby się ze mną dogadala abym wycofał skargę.Nie zrobilam tego bo potraktowano mnie nie jako goscia tylko zło konieczne.Hotel zasługuje na małe 2x .Nigdy więcej mam złe wspomnienia z Bułgari przez ten hotel .Odradzam go wszystkim Polaką.Zgadzam się z wszystkimi złymi opiniami o tym hotelu

Mariola K
2017-09-24

Zacznę od dobrych stron hotelu, moim zdaniem dobra lokalizacja dla osób chcących być z dala o zgiełku. Do centrum ok 15 min przyjemnym spacerkiem deptakiem, pokoje (ja miałem na 8p) nic nie brakowało dziennie "posprzątane" ręczniki wymienione, jeśli było takie życzenie. Jak na tą cenę szczerze, spodziewałem się gorszego standardu. Wyżywienie podobnie spodziewałem się gorszego codziennie coś wybrałem jak miałem ochotę na dobrą rybę to obok (w porcie) pyszne rybiki od 8 Lewa, napoje soki itp. nie piłem jedynie piwo i wino jak na tą cenę ok do zniesienia. Teraz niestety słaba strona hotelu - personel! W dniu przyjazdu wybrałem się na plażę (po to tam przyjechałem) i ku mojemu zaskoczeniu "Ratownik" pierwsze pytania: skąd jesteśmy itp. i po zebraniu wywiadu przechodzi do interesów a mianowicie wymiany waluty! nie skorzystałem z jego usług i tu był pierwszy mój błąd gdyż w jego oczach byłem już "gościem" gorszego sortu ponieważ zaczął się czepiać wszystkiego: to że pije piwo (w ramach All) i wchodzę (pragnę zaznaczyć do kolan po jednym hotelowym rozcieńczonym piwie ) do wody kazał wyjść gdyż jestem pijany !!! stwierdziłem , że szkoda nerwów przyjechałem na urlop a nie szarpać sobie nerwy i poszedłem na sąsiednią plaże ... To niestety początek BASEN i "Ratownik" i jego żelazne zasady leżaków nie wolno było przestawiać i nie było by tu nic nadzwyczajnego lecz do tego stopnia iż nie można było ich odwracać ! lecz po naszej stanowczości pozwolił ! do przedostatniego dnia naszego pobytu gdzie obłożenie było już małe w hotelu słońce szybko już znikało z basenu chciałem skorzystać z ostatnich promieni i odważyłem się przestawić leżak i to był mój błąd Ratownik (basenowy) z podniesionym głosem podszedł i kopnął w leżak i z krzykiem kazał odstawić leżak oczywiście próbowałem rozmawiać nic z tego. Skończyło się, iż basenowy wyszarpał leżak i wrzucił go na miejsce razem z moimi rzeczami ... stwierdziłem, iż nie będę się szarpał i wyzywał postanowiłem się udać do Menagera hotelu i tu ku mojemu zaskoczeniu stała się nim Pani z recepcji! Pani mistrzowsko do „rozgrzanej patelni z olejem wlała wodę” podniesionym głosem na całe lobby mówiła, iż z Polacy mają tylko problem tylko my składamy skargę. Pan ratownik jest ok to my Polacy stanowimy dla nich problem nie docierały do niej żadne argumenty wręcz podgrzewały atmosferę! którą zakończyłem uznałem, że dzwonię do TUI i po telefonie, który wykonała osoba z biura Pani „Menager mam do dziś wątpliwości czy jest” uspokoiła się. Podróżuje bardzo dużo wiele widziałem (od hoteli we Włoszech gdzie wiadomo są wysłużone po USA i tu kilka od Marriott po Sheraton gdzie hotel Glarus naprawdę nie ma się czego wstydzić) ten urlop miał być tylko dopełnieniem, ponieważ brakowało mi leżakowania dlatego postawiłem na ten hotel! i tu wielkie rozczarowanie brak wyszkolonego personelu! nie wymagałem dużej kultury od Panów ratowników, kelnerów lecz od menadżera? tak! przykro mi że to kobieta lecz muszę napisać: emocjonalna, nieopanowana, niekompetentna, arogancka zepsuła mi urlop i przez to będę miał złe zdanie o hotelu i cień rzuca na Bułgarię, gdyż zastanowię się czy warto wrócić …

Paweł P
Wyjątkowy
2019-08-20

Biuro Turystyki Hut-Plus z Krakowa poleca wypoczynek w tym obiekcie. Rewelacyjna atmosfera.Duży basen w kształcie rozłożonych skrzydeł mewy. Bardzo dobra kuchnia. Świetna lokalizacja przy promenadzie, bardzo blisko plaży. Miła obsługa.

Teresa W

Glarus - informacje

4-gwiazdkowy hotel Glaurus jest oddzielony od piaszczystej plaży tylko promenadą, przy której zlokalizowane są bary i sklepiki. Dzięki dogodnej lokalizacji, goście mogą korzystać z wszystkich atrakcji, jakie oferuje kurort. Do dyspozycji wypoczywających oddano basen zewnętrzny i brodzik, otoczone tarasem. W restauracji głównej i barze serwowane są posiłki i napoje dostępne w ramach wyżywienia all inclusive. Miłośnicy sportu będą mogli poćwiczyć w siłowni albo zagrać w piłkę nożną.

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Piaszczysta plaża
  • Leżaki i parasole w cenie
  • Spa

Położenie:

  • ok. 50 m od piaszczystej plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 50 min
World map
Średnia ocena klientów:
Dobry hotel
(412 opinii)
(412 opinii)
    Lokalizacja
    Pokoje
    Czystość
    Jakość noclegu
    Obsługa
    Wartość
  • Teresa W2019-08-20
    Wyjątkowy

    Biuro Turystyki Hut-Plus z Krakowa poleca wypoczynek w tym obiekcie. Rewelacyjna atmosfera.Duży basen w kształcie rozłożonych skrzydeł mewy. Bardzo dobra kuchnia. Świetna lokalizacja przy promenadzie, bardzo blisko plaży. Miła obsługa.

  • aanginaj2019-07-08
    Wyjątkowy

    Bardzo dobry hotel. Miła obsługa,bardzo smaczne jedzenie, przekąski, lody z automatu, dobre drinki, alkohole. Pokoje codziennie sprzątane, czyste i zadbane. Polecam hotel. Piękny i duży basen. Całkowicie inny niż na zdjęciu reklamującym hotel. Przy samej plaży. Hotel znajduje się przy samej promenadzie ze sklepikami. Ale to nie utrudnia wypoczynku ze względu na zakrywające budynki. Do okoła pełno knajpek i barów. Super miejsce. Polecam!

  • felek262018-06-11

    Hotel zlokalizowany przy samej promenadzie,bardzo blisko plazy, czysty, jedzenie bardzo dobre..I tyle plusow. Bylismu przed sezonem,a i tak spalismy przy zamknietych oknach,ze wzgledu na halas dobiegajacy z promenadyi knajp tam sie znajdujacych, czynnych praktycznie do switu. Dobrze,ze dzialala klimatyzacja bo noce byly juz bardzo cieple. W restauracji bardzo duzo obslugi, mysle,ze tez do pilnowania gosci co nie wygladalo komfortowo.Kierowniczka sali, niesympatyczna blondyna latala jak nienormalna i sprawdzala czy goscie nie wynosza czegos z sali. Po opuszczeniu pokoju i przyjezdzie do nastepnego hotelu na kolejny tydzien zorientowalam sie, ze w szafie na wieszaku zostawilam sukienke. Zaraz obsluga nowego hotelu zadzwonila na moja prosbe do Glarusa, dwa dni trwaly rozmowy, niby przepytywania sprzataczek, oczywiscie sukienka sie nie znalazla.Pokoj nr 406 ,,wychodzilismy, a sprzatajaca juz czekala na wejscie do pokoju, na korytarzu. Jesli zatrudniaja zlodziejki, jak mozna polecic taki hotel????

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
cta icon
Nr 1 w Polsce
cta icon
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Obsługa w podróży 24/7

Dlaczego warto wybrać Glarus

  • udogodnienia dla rodzin z dziećmi
  • pokoje z widokiem na morze
  • blisko lokalnych rozrywek

Oferta dla tego hotelu nie jest dostępna.

Zobacz, co nowego na blogu TUI